Pluspunten

Kwalitatief goede, positieve ondersteuning via de chat mogelijkheid. Goed, hanteerbaar product.

Pluspunten

2 weken geleden heb ik een fohn besteld. Helemaal niets ontvangen. Behalve een aankoopbon via de mail. Ik heb ze vorige week gemaild wat de status is, vandaag gebeld (klantenservice nummer is niet eens in gebruik). Geappt, nogmaals gemaild, op twee nummers gebeld. Geen reactie. Ik overweeg het te laten storneren bij de bank, want mijn vertrouwen in deze site is ondertussen weg. Update: de site was nep. Geld is weg. CCV shop is hier inderdaad niet verantwoordelijk voor, dus ik zal mijn punten aanpassen omdat ze toch geprobeerd hebben de boel op te lossen. Wel vind ik dat er wat screening van oplichters toegepast mag worden door bedrijven als CCV shop. De consument wordt opgelicht - en een logo als CCV shop wekt vals vertrouwen.

Goedemiddag Joella, We vinden het vervelend dat een webshop dat gebruik maakt van onze software het besteld product niet levert, echter zijn wij als software leverancier niet verantwoordelijk voor het vervelend verlopen van jou order in de webwinkel waarin je bestel hebt. Immers zijn we enkel leverancier om een webshop te kunnen starten en faciliteren wel zelf geen webshops. Wel hebben we getracht contact te krijgen met de eigenaar maar helaas zonder resultaat. Hierop hebben we besloten de webshop (tijdelijk) te sluiten. Je review heeft dus geen betrekking op CCV Shop, maar je kan wel altijd een review omtrent deze webshop plaatsen op bijvoorbeeld: https://marktonderzoeksbureaus.nl/amsterdam/internet-marketing-factory-b-v/

Pluspunten

Al jarenlang tevreden klant. Ze bieden goede ondersteuning en de mogelijkheden zijn ruim voldoende.

Mogelijkheid tot grotere mailbox. Daar het nu mogelijk is max 2gb te kunnen is dat vaak voor intensief zakelijk gebruik te weinig.

Pluspunten

CCV-shop was voor ons de Nr. 1 keuze op het vlak van webshop software. We brengen hier nu al een geruime tijd onze Web-winkel onder en hebben er nog geen moment spijt van gehad. De naadloze integratie met CCV-Pay is maakt het afreken proces 100% veilig en betrouwbaar voor zowel ons en onze klanten en maakt alle mogelijke betaalmethodes simpel integreerbaar in jou web-winkel. Veilige betrouwbare maar zeker ook stabiele servers, waardoor we ten alle tijden goed bereikbaar zijn voor onze klanten. Uitgebreid scala aan mogelijkheden qua koppelingen en applicaties, gaat het nu om je boekhouding, doorplaatsen van producten op patner-platformen of marketing van je onderneming aan alles is gedacht en is zo'n beetje van A tot Z te automatiseren. Zeer gebruiksvriendelijk voor zowel ervaren maar zeker ook voor beginnende web-winkeliers. goede, vriendelijke & snelle hulp van de klantenservice! vragen en/of problemen worden direct samen met jou opgelost. Zeker aan te raden!

Pluspunten

Goeie klantenservice, reageert snel en heeft veel kennis

Pluspunten

Snel en correct

Pluspunten

Super makkelijk systeem. Bij vragen/problemen wordt dit super snel en vriendelijk opgelost. Dat is service.

Aantal producten dat toegestaan is bij middelste pakket mag omhoog van mij.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- zeer slechte communicatie - Bastiaan klantenservice medewerker hangt in je gezicht op!!!! - proffesioneel aan de buitenkant en een bende aan de binnenkant. - Ondernemers van Nederland ga alsjeblieft niet met deze partij in zee. Er zijn andere partijen die meer verstand van zaken hebben. Het lijkt goedkoop maar de orders die je mist loopt kom je uiteindelijk velen malen duurder uit.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle reacties

Slechte financiële ervaring mee, onterecht extra kosten moeten betalen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Bagger webshop! simpel is niet erg maar het werkt niet eens goed ! Foto's toevoegen kan niet eens zonder problemen. Duurt al maanden. Werk al sinds 2004 met deze club toen nog biedmeer.... maar biedt heel weinig. Tijd voor een overstap!

Pluspunten

I am very satisfied. Very good quality and its not the usual size. You can get all sizes here. Fast delivery and kindly. Thank you.

I would like to have all colours in in one pack maybe of 50 pieces.

Pluspunten

zeer professioneel, zeer gebruiksvriendelijk, altijd snel geholpen door deskundige medewerkers. Goede prijs, kortom een echt topbedrijf.

Pluspunten

Medewerkers van CCV shop zijn zeer klantvriendelijk en denken ook mee. Wij zijn overgestapt naar een website op maat bij CCV shop en dit is keurig opgeleverd. Ik beveel CCV shop zeker aan!

Zeker zo door gaan met deze service.

Pluspunten

mooi pakket met veel mogelijkheden... geweldige helpdesk...voor mij als digibeet onmisbaar!

menustructuur instellingen soms wat lastig (voor mij :-) )

Pluspunten

Klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar, duidelijke communicatie. Gaan zeker overwegen meer webshops hier te maken.

Pluspunten

Klantvriendelijk , denken met de klant mee, en zijn zeer behulpzaam niets is teveel je kan alles vragen al is het 100x dezelfde vraag. Wij zouden iedereen CCVShop aanbevelen

Misschien bereikbaarheid van chat/contact mogelijkheid in het weekend.

Pluspunten

Vriendelijk, geduldig en kundig. Word iedere keer opnieuw keurig en snel geholpen. Afspraken worden netjes nagekomen.

Ander liedje wanneer telefonisch in de wachtstand

Pluspunten

Ik ben net gestart met een webshop en ik heb goede ervaringen met de live-chat. Mijn vragen worden direct beantwoord, zodat ik weer verder kan met de voorbereidingen. Top!

Geen, tot nu toe gaat alles prima!

Pluspunten

Top support afdeling, werken prima samen bij vragen.

Pluspunten

Ik maak nu al een paar jaar gebruik van de diensten van CCV Shop en ik ben erg tevreden over hun dienstverlening. Ze houden hun systemen up to date en ze bieden services aan die het verwerken van orders een stuk vergemakkelijken. En hun online hulpverlening via de chat is altijd vlekkeloos verlopen en ze zijn altijd bereid om mee te denken. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik uitstekend, dus ik zal voorlopig wel bij ze blijven met mijn webshop.

Voor iemand die computertechnisch niet echt goed onderlegd is en zelf zijn webshop gebouwd heeft, is het af en toe je een weg zoeken door jargon, waar ik niet mee bekend ben. Maar aan de andere kant heb je ook de online hulp, waar ik dan grif gebruik van maak en die me altijd uitstekend weet te helpen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Adminstratie medewerkers kunnen niet lezen. Onterecht voor aantal maanden factuur sturen onder het mom: we kunnen niet in het buitenland incasseren en daardoor dien je per 3 mnd te betalen. Geachte: ik heb nederlandse rekeningen. Zegt de chatmedewerker doodleuk: Wij incasseren met Rabobank, wij zijn niet gemachtigd om van een buitenlandse rekening te incasseren. Dat gaat niet. Uhmmm ik heb zakelijke rabobank rekeningen in NL. Los dit op!

Pluspunten

Supersnelle goede hulp bij alle vragen. Zowel via de chatfunctie als over de telefoon wordt er heel snel en kundig geholpen.

Pluspunten

Ik word altijd super goed en snel geholpen. Of het nu via de mail, chat of telefoon gaat, mijn vragen worden altijd snel en goed opgepakt. Vooral de chat vind ik ideaal om snel even een vraagje neer te kunnen leggen. Door de snelle reacties kan ik ook altijd snel weer verder met mijn werk aan de website.

op dit moment kan ik niets bedenken, alles loopt prima!

Over CCV Shop