fantastische support

De shop werkt super, kosten zijn laag, backoffice lekker duidelijk en snelle reacties, ik raad iedereen ccv shop aan.

Thnx

bedankt voor de virtuele roos, ik voel me heel speciaal :)

Snelle en goede service

Bij een probleem zeer snelle en duidelijke oplossing. Toppie service.

Het is leuk op de manier waarop het wordt aangeboden. Ga zo door

Prima software en een hele goede helpdesk, met snelle service

Ik ben heel blij met mijn ccv shop, makkelijk in gebruik en ze leveren zeer goede service

Wij doen beslist niets met Valentijn.

CCV Shop is TOP !!

geweldig

altijd bereikbaar en goed geholpen.

Gedreven mensen met relativeringszin.

Ze doen hun best je probleem op te lossen. En de shop werkt goed, ben ze veeeels te weinig nodig. 🤣

Al jaren goede service en support dank jullie wel

Wanneer er support nodig is staan de dames en heren van ccv voor je klaar! Deze ervaring heb ik al sinds 2009 en hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken. Vanwege valentijn een knuffel voor jullie! Hannie

"hou ook van jullie"

Sportieve groet, David Komen Golfdiscounter.nl | Golftrolleyshop.nl | Golftassenshop.nl

Kan niet beter!

Het pakket van CCV Shop is bijzonder uitgebreid tegen een prima prijs. Wat ik vooral zo sterk vind is de goede bereikbaarheid en snelle service als je problemen of vragen hebt. Dan hebben ze alle tijd voor je en denken constructief mee over de oplossing. Ga vooral zo door!!

Grandioze service

Sinds jaren klant bij ccv, nog toen ze biedmeer heetten. En dik tevreden. Goede chat, direkt hulp en voorgestelde veranderingen worden doorgevoerd.

Altijd klaar met een antwoord

Ik ben zeer te spreken over de service. Alles wordt geregistreerd via de chat altijd behulpzaam dus al met al zeer blij met CCV Shop

Zeer goede klanten service

Nemen altijd snel op en helpen je goed!

Ze staan altijd voor me klaar

Meubelen-Online werkt met de goede kwaliteit software en behulpzame mensen. Veel plezier van premium en de vele apps.

Helemaal blij met CCV shop!

Heb al heel veel jaren mijn webwinkel bij CCV shop, recent een nieuwe webwinkel geopend, natuurlijk ook bij CCV shop... Kenneth, Niels, Daan en alle anderen van CCV bedankt voor alle ondersteuning in de afgelopen jaren, alle nieuwe slimmigheden waardoor mijn webshops makkelijk te besturen zijn. Keep up the good work!

simpel, fijn en goed

De webshop is simpel aanpassen. Het is fijn dat er een snelle support achterzit. En goed omdat onze klanten de stappen in de webshop snel doorlopen. www.nannicshop.nl

Een compleet pakket met een goede service

Naast een fysieke winkel heb ik een webshop. De service van ccv is erg prettig. Je kan er terecht met al je vragen en ze nemen de tijd om uitleg te geven.

Professionele en kundige partij

Zeer goede support, die weten waar ze het over hebben. Ik gebruik mijn webshop voor B2B activiteiten. Deze tool bevat alles wat ik nodig heb om mijn klanten goed te kunnen bedienen.

Voldoet naar behoren

Ik zit al een aantal jaar bij CCV, voorheen Biedmeer BV, en ben tevreden. Heb eerder een andere webshop bij ze gehad, toen waren de pakketprijzen iets lager. Voldoet naar verwachting, ben tevreden met mijn webshop www.qadem.shop Medewerkers zijn vriendelijk en reageren binnen korte tijd.

Oplichters en machts misbruikers

Al 7 jaar klant bij ccv. Elders altijd pinrollen gekocht, nooit via hen. Op een dag wordt er een doosje pinrollen geleverd. CCV gemaild dat dit een fout moet zijn, aangezien ik nog ca. 200 rolletjes heb liggen. U mag het retourneren, maar betaald dan zelf de verzend en administratiekosten. Huh? Kom ze maar halen was mijn antwoord. Nu maanden verder loopt het richting deurwaarder met een volgens hen openstaand bedrag van 340,-.......haha, voor een niet besteld doosje printrollen.......Schoften zijn het!

Beste heer/mevrouw, Vervelend dat je problemen hebt ervaren met CCV NL. Echter heb je een review achtergelaten bij CCV Shop. Wij zijn de afdeling binnen CCV Groep waarbij je een webshop af kan sluiten en geen printrollen kan bestellen zoals aangegeven in jouw review. Ondanks dat we het oprecht vervelend vinden dat je dergelijke problemen hebt ervaren kunnen we helaas niet anders dan je doorverwijzen naar de juiste afdeling, namelijk CCV NL Je kan CCV NL bereiken via: https://www.ccv.eu/nl/service/contact/ om dit geschil op te lossen.

Plots een prijsverhoging van 20 euro per maand

Ik ben sinds 2014 aangesloten bij deze provider. Ik heb tal van uren in mijn webshop gestoken. Vorige doodleuk een mailtje ontvangen dat door alle upgrades en betere service mijn oude pakket moet worden aangepast naar hun beleid. 44 euro / m ipv 24 dus. Dus wat wil zeggen, je kan altijd een prijsstijging krijgen na x aantal jaar door ontwikkeling van de site en optie's. Die optie's heb ik niet gevraagd. Jammer van mijn tijd maar ik zal zeker opzoek gaan naar een andere host. Ook bij het vragen hoe ik alles opzeg komt geen antwoord.

Snel opgelost.

super gewoon

top kwaliteit en service

super

Weer, zoals gewoonlijk met veel geduld geholpen, door de support medewerkers. Ben nog steeds tevreden. Cynthia