Altijd snelle reactie en daar waar nodig oplossing

Mijn ervaring is dat je altijd snel geholpen wordt met je vragen en/of problemen met je website.

Snel en goed antwoord op mijn vraag

Ik had een vraag over bepaalde apps in de appstore. Ik had snel en goed antwoord, zodat ik weer verder kon. Bedankt CCV Shop!

Zeer tevreden!

Ben al jaren klant bij CCV Shop. Voor een relatief laag bedrag kun je een mooie webwinkel (laten) maken en heb je de beschikking over ontzettend veel tools en koppelingen. Het meeste kun je gewoon zelf uitvoeren en aanpassen wanneer je wilt. En dat is tevens het grote verschil met een open platform zoals Magento. Daar heb je veel meer kennis voor nodig. En als het even niet lukt staat er een professioneel team klaar om je te helpen. Ook extra maatwerk is mogelijk en zou ik zeker aanraden als je alles uit je webwinkel wilt halen. Zijn er dan ook nog nadelen als je voor een SaaS oplossing kiest? Jazeker wel. Je bent en blijft afhankelijk van de opties die aangeboden worden in de webwinkel. Maar dat wordt continue aan gewerkt bij CCV Shop en komen er iedere keer weer nieuwe updates.

Snelle en goede service

We worden altijd snel en zeer goed geholpen door CCV shop.

Makkelijk systeem. En ze reageren altijd erg snel op vragen en denken met je mee. Hiervoor had ik jarenlang een webshop van MWW (MijnWebWinkel). Ik ben blij dat ik ben overgestapt naar CCV, wat een verademing!

Erg tevreden. Makkelijk systeem, en altijd goede hulp

Super ervaring, het systeem om een website te bouwen is gemakkelijk te bedienen, daarnaast is ook alles duidelijk beschreven in de kennisbank-academie. Via de chat ook super snel en duidelijk geholpen. Maandprijs is wat hoger dan andere maar dat is her zeker waard.

Slechte service

10 jaar lang gebruikt gemaakt van CCVshop. Meerdere malen zijn we tegen problemen opgelopen. Onlangs zijn ze gestopt met de ondersteuning van een bepaalde applicatie. Een applicatie waar wij al die tijd gebruik van maakten. Helaas zijn wij nu genoodzaakt over te stappen naar een ander systeem, met alle kosten van dien. CCVshop doet niets om het probleem te verhelpen.

Altijd snelle en duidelijke antwoorden op je vragen

Wij van goedkopezwembroeken.nl zijn erg tevreden over de service die geboden wordt. Er is altijd een goede toelichting op je vraag of probleem.

Geweldige service, als ik bel of chat, allemaal even vriendelijk, geduldig en zeer behulpzaam. Ik ben zeer tevreden.

Altijd snelle reactie

Op vragen wordt snel gereageerd en issues worden snel verholpen. Ook erg fijn dat er helder gecommuniceerd wordt!

Een prettige ervaring met goede service

Het opzetten en inrichten van de webshop was mooi overzichtelijk voor iemand die er niet al te veel verstand van heeft. En als je er niet uit komt pluk je je antwoorden uit hun faq, of schiet de helpdesk je te hulp. Daar waar je normaal ingewikkelde handelingen moet uitvoeren is het hier met een simpele muisklik geregeld. Mooi systeem.

Goede service je word snel geholpen

Goede service je word snel geholpen ( heb ik ervaren via email)

Gaat heel veel mis

Gaat veel mis en niet te bereiken als ik ze nodig heb

Goede support, matige software

Ik gebruik CCVShop nu een paar maanden en ga binnenkort de webshop openen. Eerst goed testen en dan pas goed uitvoeren denk ik altijd. CCVShop is op een aantal punten echt verouderd. De resolutie van productafbeeldingen kan niet hoger dan 800 pixels. Je kunt productafbeeldingen geen eigen naam geven (slecht voor SEO) Je kunt een zeer beperkte eigen opmaak kiezen voor het versturen van e-mails en factruren. De opmaak die ingesteld wordt in de voorbeeldmail en de voorbeeldmail die uitgestuurd wordt, is niet gelijk aan de mail die de klant krijgt. Volgorde van betaalmogelijkheden aanpassen is niet mogelijk. (Ideal bovenaan b.v.). Geen wachtwoordvereisten voor klanten. 12345 is een goed wachtwoord. Dit lijkt mij echt onveilig voor mijn klantgegevens. Geen logische opbouw m.b.t. instellen van shop. Ik moet vaak zoeken naar instellingen. Wat ik wel goed vind: Snelle webshop Zeer goede Nederlandstalige support. Als ik bel of mail word ik altijd netjes en snel geholpen. Koppelingen aanwezig voor het versturen van pakketten en boekhoudsoftware Prijs: goedkoop voor wat je krijgt. Voor een starter met weinig ervaring met computers en een standaard shop: prima. Voor iemand die het onderste uit de kan wilt halen: Kan beter.

Goede software

CCV is gemakkelijk in het gebruik, heeft vele mogelijkheden om je shop direct te koppelen met groothandels en je boekhouding en je kan veel automatiseren waardoor het je veel tijd scheelt en je jezelf bezig kan houden met de uitbreiding van je shop. Ook de support is snel in het beantwoorden van je vragen en staan voor je klaar. Al met al dus een aanrader!

Goede software

De hele software van CCV is zeer makkelijk in gebruik, heeft veel opties en kan goede en snelle koppelingen maken met groothandels, boekhoudpakketten en bezorgdiensten. Gebruikersgemak is dus zeer groot en je hebt via je startpunt een goed een duidelijk overzicht over je omzet per maand, marges en jaaromzetten. Support reageert snel op vragen en staat altijd voor je klaar. Zeker een aanrader.

bij opzegging laten ze je als een baksteen vallen .

enkele jaren best wel aardig geholpen door CCV, maar bij opzegging, omdat ik een beter alternatief gevonden heb, worden je pinbetalingen pas ver na de middag gestort. Iets van Ondernemertje pesten?

Beste Piet, Vervelend om te lezen dat je problemen ondervind met CCV. Je hebt echter een review geschreven op de Kiyoh van CCV Shop, bij ons kan je echter geen pinterminals en contracten afnemen maar enkel een eigen webshop starten. De review die je geschreven hebt heeft dan ook geen betrekking op CCV Shop. Ik ben er echter wel van overtuigd dat CCV niet willens en wetens de betalingen achterhoud en als je ons een mail stuurt naar support@ccvshop.nl willen wij uiteraard graag contact met je opnemen met CCV Nederland. ^SK

CCVshop orderbeheer

Met plezier werken wij al vele jaren met CCVshop. We hadden wat problemen met het orderbeheer en dat is keurig opgelost!

makkelijk platform voor mensen met weinig ervaring

Zeer makkelijk in gebruik, veel opties. Iemand met weinig tot geen webshop ervaring kan met dit platform een mooie webshop in elkaar zetten.

Tevreden!!

Voor CCV gekozen een webshop op te zetten omdat deze mij het gemakkelijkste leek. Voor een ieder met weinig verstand ervan is dit wel een uitkomst. Mis alleen wat meer gratis winkel lay-outs. Ondanks dat ik nog tegen dingen blijf aan lopen betreffende de opzet en invulling wat de artikelen ben ik dik tevreden! Hoe meer je er mee bezig bent hoe handiger je er uiteindelijk mee wordt. Kan niet wachten om binnenkort online te kunnen gaan.

Helpdesk prima

Bezig met het omzetten van de DitZwemt.nl naar ccvshop. Fantastische, vriendelijke en vakbekwame medewerkers.

Supersnelle ondersteuning met 100% resultaat

Uitstekende service wat jullie bieden. Mijn webmail deed het steeds niet. En toch gingen jullie door tot de webmail het wel deed. Ontzettend fijn :) Alleen jammer dat er soms functies zijn die niet helemaal optimaal zijn zoals het bedrag apart in kunnen stellen bij bezorgen bij de click en collect functie. Groetjes Cozy by B

Duidelijk snel en behulpzaam

Goede hulp onderweg naar succes. Bedankt support

Snelle service, snel opnemen telefoon. Verstand van zaken hebben ze!