Plots een prijsverhoging van 20 euro per maand

Ik ben sinds 2014 aangesloten bij deze provider. Ik heb tal van uren in mijn webshop gestoken. Vorige doodleuk een mailtje ontvangen dat door alle upgrades en betere service mijn oude pakket moet worden aangepast naar hun beleid. 44 euro / m ipv 24 dus. Dus wat wil zeggen, je kan altijd een prijsstijging krijgen na x aantal jaar door ontwikkeling van de site en optie's. Die optie's heb ik niet gevraagd. Jammer van mijn tijd maar ik zal zeker opzoek gaan naar een andere host. Ook bij het vragen hoe ik alles opzeg komt geen antwoord.

Snel opgelost.

super gewoon

top kwaliteit en service

super

Weer, zoals gewoonlijk met veel geduld geholpen, door de support medewerkers. Ben nog steeds tevreden. Cynthia

Wisselend

Via lundo bij ccvshop terecht gekomen. Nieuwe website loopt als een trein en de techniek werkt soepel. Met externe apps kun je eenvoudig koppelingen maken met de administratie, verzendprovider, betaalprovider en btw nummer controle. kortom all in one oplossing voor de webwinkel ondernemer!

super gewoon

super klantvriendelijk.....

Slecht

Na 30 jaar klant van dit bedrijf hebben ze me in januari beloofd dat de eerste vier maanden tot 30 april er niet hoeven te worden betaald voor het servicecontract. 1 mei krijg ik toch eerst 1 jaar service kosten factuur en daarna ook nog 80 euro voor de 4 maanden. Heb vaak gesproken met medewerkers en niemand snap er wat van. Nu sturen ze een factuur naar de incassobureau na betaling van de 80 euro voor de gemaakte kosten van de incasso. Ik ben dan ook niet van plan dit te gaan betalen en ik heb spijt dat ik 30 jaar lang klant bij jullie ben. Waardeloos bedrijf.

Zeer slechte opvolging

Ik wilde overstappen van Lightspeed naar CCV-Shop. Demo-account aangemaakt, wat gebeld voor info en dus zo geschiedde. Men zou 1 ding voor me uitzoeken namelijk of het importeren van de producten vanuit Lightspeed mogelijk is. We zijn 8 (!!!) weken verder en krijg totaal geen reactie op e-mails. Sterker nog, het is nu 27 augustus en ik zou 16 augustus worden teruggebeld na mijn telefoonnummer te hebben doorgegeven in de chat (dit terwijl ik in de chat mijn ticketnummer had doorgegeven wat herleidbaar is naar mijn account en dús telefoonnummer). Maar goed ik zou nog die middag, de 16e worden teruggebeld. Heel lang verhaal kort: Absoluut geen CCV voor mij, enkel en alleen mooie teksten op hun site maar live communiceren en slechts 1 vraag beantwoorden is er niet bij voor ze. NIET MET CCV-SHOP gaan werken als jevragen hebt die boven het niveau zijn van groep 8 basisschool leerlingen

Mijn domein stond nog bij Versio gehost. Echter bleken er fouten te zijn. De medewerkers van CCV Shop hebben all zeilen bijgezet om het domein naar hun platform te verhuizen. Dit was binnen 5 uur geregeld!!

Pluspunten

Kwalitatief goede, positieve ondersteuning via de chat mogelijkheid. Goed, hanteerbaar product.

Pluspunten

2 weken geleden heb ik een fohn besteld. Helemaal niets ontvangen. Behalve een aankoopbon via de mail. Ik heb ze vorige week gemaild wat de status is, vandaag gebeld (klantenservice nummer is niet eens in gebruik). Geappt, nogmaals gemaild, op twee nummers gebeld. Geen reactie. Ik overweeg het te laten storneren bij de bank, want mijn vertrouwen in deze site is ondertussen weg. Update: de site was nep. Geld is weg. CCV shop is hier inderdaad niet verantwoordelijk voor, dus ik zal mijn punten aanpassen omdat ze toch geprobeerd hebben de boel op te lossen. Wel vind ik dat er wat screening van oplichters toegepast mag worden door bedrijven als CCV shop. De consument wordt opgelicht - en een logo als CCV shop wekt vals vertrouwen.

Goedemiddag Joella, We vinden het vervelend dat een webshop dat gebruik maakt van onze software het besteld product niet levert, echter zijn wij als software leverancier niet verantwoordelijk voor het vervelend verlopen van jou order in de webwinkel waarin je bestel hebt. Immers zijn we enkel leverancier om een webshop te kunnen starten en faciliteren wel zelf geen webshops. Wel hebben we getracht contact te krijgen met de eigenaar maar helaas zonder resultaat. Hierop hebben we besloten de webshop (tijdelijk) te sluiten. Je review heeft dus geen betrekking op CCV Shop, maar je kan wel altijd een review omtrent deze webshop plaatsen op bijvoorbeeld: https://marktonderzoeksbureaus.nl/amsterdam/internet-marketing-factory-b-v/

Pluspunten

Al jarenlang tevreden klant. Ze bieden goede ondersteuning en de mogelijkheden zijn ruim voldoende.

Mogelijkheid tot grotere mailbox. Daar het nu mogelijk is max 2gb te kunnen is dat vaak voor intensief zakelijk gebruik te weinig.

Pluspunten

CCV-shop was voor ons de Nr. 1 keuze op het vlak van webshop software. We brengen hier nu al een geruime tijd onze Web-winkel onder en hebben er nog geen moment spijt van gehad. De naadloze integratie met CCV-Pay is maakt het afreken proces 100% veilig en betrouwbaar voor zowel ons en onze klanten en maakt alle mogelijke betaalmethodes simpel integreerbaar in jou web-winkel. Veilige betrouwbare maar zeker ook stabiele servers, waardoor we ten alle tijden goed bereikbaar zijn voor onze klanten. Uitgebreid scala aan mogelijkheden qua koppelingen en applicaties, gaat het nu om je boekhouding, doorplaatsen van producten op patner-platformen of marketing van je onderneming aan alles is gedacht en is zo'n beetje van A tot Z te automatiseren. Zeer gebruiksvriendelijk voor zowel ervaren maar zeker ook voor beginnende web-winkeliers. goede, vriendelijke & snelle hulp van de klantenservice! vragen en/of problemen worden direct samen met jou opgelost. Zeker aan te raden!

Pluspunten

Goeie klantenservice, reageert snel en heeft veel kennis

Pluspunten

Snel en correct

Pluspunten

Super makkelijk systeem. Bij vragen/problemen wordt dit super snel en vriendelijk opgelost. Dat is service.

Aantal producten dat toegestaan is bij middelste pakket mag omhoog van mij.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- zeer slechte communicatie - Bastiaan klantenservice medewerker hangt in je gezicht op!!!! - proffesioneel aan de buitenkant en een bende aan de binnenkant. - Ondernemers van Nederland ga alsjeblieft niet met deze partij in zee. Er zijn andere partijen die meer verstand van zaken hebben. Het lijkt goedkoop maar de orders die je mist loopt kom je uiteindelijk velen malen duurder uit.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle reacties

Slechte financiële ervaring mee, onterecht extra kosten moeten betalen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Bagger webshop! simpel is niet erg maar het werkt niet eens goed ! Foto's toevoegen kan niet eens zonder problemen. Duurt al maanden. Werk al sinds 2004 met deze club toen nog biedmeer.... maar biedt heel weinig. Tijd voor een overstap!

Pluspunten

I am very satisfied. Very good quality and its not the usual size. You can get all sizes here. Fast delivery and kindly. Thank you.

I would like to have all colours in in one pack maybe of 50 pieces.

Pluspunten

zeer professioneel, zeer gebruiksvriendelijk, altijd snel geholpen door deskundige medewerkers. Goede prijs, kortom een echt topbedrijf.

Pluspunten

Medewerkers van CCV shop zijn zeer klantvriendelijk en denken ook mee. Wij zijn overgestapt naar een website op maat bij CCV shop en dit is keurig opgeleverd. Ik beveel CCV shop zeker aan!

Zeker zo door gaan met deze service.

Pluspunten

mooi pakket met veel mogelijkheden... geweldige helpdesk...voor mij als digibeet onmisbaar!

menustructuur instellingen soms wat lastig (voor mij :-) )