Al vele jaren dik tevreden met mijn Enterprise pakket!

Altijd goede en snelle service via de helpdesk. Er wordt altijd goed met je meegedacht en de mogelijkheden lijken eindeloos. Een dikke aanrader om je webshop via CCV Shops online te hebben.

Steeds en zeer snel een deskundige uitleg bij een eventueel probleem.

Bij de opstart redelijk wat problemen gehad (door onze onkunde) Echter nu al geruime tijd gebruikmakend van CCV toch een paar nieuwe problemen opgedoken die zeer snel en deskundig werden opgelost. (btw: de fouten lagen bij ons, niet bij CCV) CCV-shop een aanrader ? absoluut !!!

Zeer goede support voor het Enterprise pakket!

Bij CCV shop staat Jeremy steeds voor de klant klaar met zakelijk inzicht en correct advies, een echte aanrader voor wie op zoek is naar een service gerichte partner in E-commerce!

Gunningsfactor is hoog

Het is enorm belangrijk dat de communicatie naar de klant toe en het gelijk door pakken hoogste prioriteit heeft. Bij CCV-shop ben je hiervoor echt bij het juiste adres. Je staat er niet alleen voor. Heel erg transparant en oprecht.

Ze hebben mij netjes geholpen

Snel, behulpzaam

Bug netjes opgelost

Het filter deed het niet. Het team heeft onderzoek uitgevoerd en een bug gevonden en gerepareerd.

goed geholpen

Snel en duidelijke reactie gehad op mijn vraag

Snelle reactie en duidelijk antwoord.

Altijd snelle reacties en goede antwoorden.

zoals altijd weer top geholpen

zoals altijd weer top geholpen

slecht

Deze een ster geef ik aan ACCOUNTMANAGER VAN CCV SHOP. Zo graag wil ik de naam er bij noemen maar... wij hadden een bel afspraak op maandag 13:30. Maar ik werd niet gebeld, betreffende accountmanager geeft aan niet goed door gekomen. Het kan, maar ik dank van niet. Neem geen enkel moeite om sorry te zeggen. Dinsdag 21 september voor een andere vraag wij gebeld worden door zelfde ACCOUNTMANGER, dit is bevestigd door een vrouwelijk medewerker van CCV SHOP. Wederom geen telefoon, ik vind het schandalig!! Ik vraag mij af, wordt ik dan alleen zo behandelt of doet hij bij iedereen ?

Goedemorgen, Allereerst vervelend om te vernemen dat onze consultants niet tijdig contact met je op hebben genomen. Ik heb begrepen van mijn collega dat de gemaakte afspraak via onze website niet in zijn agenda is gekomen waardoor de afspraak niet ingevuld kon worden, hiervoor onze wel gemeende excuses. We trachten onze klanten altijd zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord, echter kan het voorkomen dat we niet altijd tijdig reageren door bepaalde omstandigheden. We zien wel dat onze consultant meermaals contact met je heeft gezocht en we gaan er dan ook vanuit dat we de kwestie gezamenlijk op kunnen lossen. Tevens zullen we actie ondernemen om dergelijke misverstanden te reduceren zodat onze klanten tijdig antwoord van ons ontvangen.

Om te huilen!

Ondernemers begin er niet aan. Je wordt doorverwezen naar marktplaats en of andere aanbieders omdat hun eigen dienst ontoereikend is volgens de eigen medewerkers notabene! Vervolgens zit je maanden zonder pin en niemand die je zeggen kan hoe of wat en dat het je allemaal omzet kost lijkt niemand wat uit te maken. Inmiddels is pindirect mij meerdere malen aanbevolen.

Goedemorgen Dagri, Allereerst dank voor je review en vervelend om te lezen dat je problemen hebt ervaren met CCV Groep en de dienstverlening die hierop geleverd is. Jouw review is echter geschreven over CCV Shop, wij leveren enkel webshopsoftware en verlenen geen diensten omtrent betaaloplossingen van CCV Groep. Wel willen we kijken of we voor je kunnen bemiddelen wanneer er onopgeloste zaken zijn. Je kan hiervoor altijd contact opnemen met ons supportteam via: [email protected] zodat wij kunnen kijken of we je in contact kunnen brengen met de juiste persoon binnen CCV Groep.

Altijd top geholpen! snel en effectief

De webshop is super handig zelf in te stellen en aan te passen!

Geld gaat voor klanttevredenheid

Bedrijf die voor starters aantrekkelijk lijkt. Onder aan de streep kom je duurder uit dan andere bedrijven. Let op de algemene voorwaarden voordat je een abbo neemt. Je komt niet van ze af! Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Goedemorgen Dave, Allereerst dank voor je review want feedback is altijd welkom. Op basis van jouw mailadres kan ik echter geen correspondentie terug vinden tussen jou en CCV Shop waardoor voor ons helaas niet duidelijk is waar jouw review op gebaseerd is. We proberen onze klanten altijd binnen de mogelijkheden van CCV Shop te ondersteunen, echter hebben wij geen eerdere correspondentie van je mogen ontvangen. We helpen je uiteraard graag en hebben ook per mail getracht contact met je te zoeken, maar helaas zonder resultaat. Wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit graag, zou je daarom contact met ons op kunnen nemen via [email protected]?

snelle reactie

snelle reactie en altijd behulpzaam

Altijd snelle reactie en daar waar nodig oplossing

Mijn ervaring is dat je altijd snel geholpen wordt met je vragen en/of problemen met je website.

Snel en goed antwoord op mijn vraag

Ik had een vraag over bepaalde apps in de appstore. Ik had snel en goed antwoord, zodat ik weer verder kon. Bedankt CCV Shop!

Zeer tevreden!

Ben al jaren klant bij CCV Shop. Voor een relatief laag bedrag kun je een mooie webwinkel (laten) maken en heb je de beschikking over ontzettend veel tools en koppelingen. Het meeste kun je gewoon zelf uitvoeren en aanpassen wanneer je wilt. En dat is tevens het grote verschil met een open platform zoals Magento. Daar heb je veel meer kennis voor nodig. En als het even niet lukt staat er een professioneel team klaar om je te helpen. Ook extra maatwerk is mogelijk en zou ik zeker aanraden als je alles uit je webwinkel wilt halen. Zijn er dan ook nog nadelen als je voor een SaaS oplossing kiest? Jazeker wel. Je bent en blijft afhankelijk van de opties die aangeboden worden in de webwinkel. Maar dat wordt continue aan gewerkt bij CCV Shop en komen er iedere keer weer nieuwe updates.

Snelle en goede service

We worden altijd snel en zeer goed geholpen door CCV shop.

Makkelijk systeem. En ze reageren altijd erg snel op vragen en denken met je mee. Hiervoor had ik jarenlang een webshop van MWW (MijnWebWinkel). Ik ben blij dat ik ben overgestapt naar CCV, wat een verademing!

Erg tevreden. Makkelijk systeem, en altijd goede hulp

Super ervaring, het systeem om een website te bouwen is gemakkelijk te bedienen, daarnaast is ook alles duidelijk beschreven in de kennisbank-academie. Via de chat ook super snel en duidelijk geholpen. Maandprijs is wat hoger dan andere maar dat is her zeker waard.

Slechte service

10 jaar lang gebruikt gemaakt van CCVshop. Meerdere malen zijn we tegen problemen opgelopen. Onlangs zijn ze gestopt met de ondersteuning van een bepaalde applicatie. Een applicatie waar wij al die tijd gebruik van maakten. Helaas zijn wij nu genoodzaakt over te stappen naar een ander systeem, met alle kosten van dien. CCVshop doet niets om het probleem te verhelpen.