Altijd snelle en duidelijke antwoorden op je vragen

Wij van goedkopezwembroeken.nl zijn erg tevreden over de service die geboden wordt. Er is altijd een goede toelichting op je vraag of probleem.

Geweldige service, als ik bel of chat, allemaal even vriendelijk, geduldig en zeer behulpzaam. Ik ben zeer tevreden.

Altijd snelle reactie

Op vragen wordt snel gereageerd en issues worden snel verholpen. Ook erg fijn dat er helder gecommuniceerd wordt!

Een prettige ervaring met goede service

Het opzetten en inrichten van de webshop was mooi overzichtelijk voor iemand die er niet al te veel verstand van heeft. En als je er niet uit komt pluk je je antwoorden uit hun faq, of schiet de helpdesk je te hulp. Daar waar je normaal ingewikkelde handelingen moet uitvoeren is het hier met een simpele muisklik geregeld. Mooi systeem.

Goede service je word snel geholpen

Goede service je word snel geholpen ( heb ik ervaren via email)

Gaat heel veel mis

Gaat veel mis en niet te bereiken als ik ze nodig heb

Goede support, matige software

Ik gebruik CCVShop nu een paar maanden en ga binnenkort de webshop openen. Eerst goed testen en dan pas goed uitvoeren denk ik altijd. CCVShop is op een aantal punten echt verouderd. De resolutie van productafbeeldingen kan niet hoger dan 800 pixels. Je kunt productafbeeldingen geen eigen naam geven (slecht voor SEO) Je kunt een zeer beperkte eigen opmaak kiezen voor het versturen van e-mails en factruren. De opmaak die ingesteld wordt in de voorbeeldmail en de voorbeeldmail die uitgestuurd wordt, is niet gelijk aan de mail die de klant krijgt. Volgorde van betaalmogelijkheden aanpassen is niet mogelijk. (Ideal bovenaan b.v.). Geen wachtwoordvereisten voor klanten. 12345 is een goed wachtwoord. Dit lijkt mij echt onveilig voor mijn klantgegevens. Geen logische opbouw m.b.t. instellen van shop. Ik moet vaak zoeken naar instellingen. Wat ik wel goed vind: Snelle webshop Zeer goede Nederlandstalige support. Als ik bel of mail word ik altijd netjes en snel geholpen. Koppelingen aanwezig voor het versturen van pakketten en boekhoudsoftware Prijs: goedkoop voor wat je krijgt. Voor een starter met weinig ervaring met computers en een standaard shop: prima. Voor iemand die het onderste uit de kan wilt halen: Kan beter.

Goede software

CCV is gemakkelijk in het gebruik, heeft vele mogelijkheden om je shop direct te koppelen met groothandels en je boekhouding en je kan veel automatiseren waardoor het je veel tijd scheelt en je jezelf bezig kan houden met de uitbreiding van je shop. Ook de support is snel in het beantwoorden van je vragen en staan voor je klaar. Al met al dus een aanrader!

Goede software

De hele software van CCV is zeer makkelijk in gebruik, heeft veel opties en kan goede en snelle koppelingen maken met groothandels, boekhoudpakketten en bezorgdiensten. Gebruikersgemak is dus zeer groot en je hebt via je startpunt een goed een duidelijk overzicht over je omzet per maand, marges en jaaromzetten. Support reageert snel op vragen en staat altijd voor je klaar. Zeker een aanrader.

bij opzegging laten ze je als een baksteen vallen .

enkele jaren best wel aardig geholpen door CCV, maar bij opzegging, omdat ik een beter alternatief gevonden heb, worden je pinbetalingen pas ver na de middag gestort. Iets van Ondernemertje pesten?

Beste Piet, Vervelend om te lezen dat je problemen ondervind met CCV. Je hebt echter een review geschreven op de Kiyoh van CCV Shop, bij ons kan je echter geen pinterminals en contracten afnemen maar enkel een eigen webshop starten. De review die je geschreven hebt heeft dan ook geen betrekking op CCV Shop. Ik ben er echter wel van overtuigd dat CCV niet willens en wetens de betalingen achterhoud en als je ons een mail stuurt naar [email protected] willen wij uiteraard graag contact met je opnemen met CCV Nederland. ^SK

CCVshop orderbeheer

Met plezier werken wij al vele jaren met CCVshop. We hadden wat problemen met het orderbeheer en dat is keurig opgelost!

makkelijk platform voor mensen met weinig ervaring

Zeer makkelijk in gebruik, veel opties. Iemand met weinig tot geen webshop ervaring kan met dit platform een mooie webshop in elkaar zetten.

Tevreden!!

Voor CCV gekozen een webshop op te zetten omdat deze mij het gemakkelijkste leek. Voor een ieder met weinig verstand ervan is dit wel een uitkomst. Mis alleen wat meer gratis winkel lay-outs. Ondanks dat ik nog tegen dingen blijf aan lopen betreffende de opzet en invulling wat de artikelen ben ik dik tevreden! Hoe meer je er mee bezig bent hoe handiger je er uiteindelijk mee wordt. Kan niet wachten om binnenkort online te kunnen gaan.

Helpdesk prima

Bezig met het omzetten van de DitZwemt.nl naar ccvshop. Fantastische, vriendelijke en vakbekwame medewerkers.

Supersnelle ondersteuning met 100% resultaat

Uitstekende service wat jullie bieden. Mijn webmail deed het steeds niet. En toch gingen jullie door tot de webmail het wel deed. Ontzettend fijn :) Alleen jammer dat er soms functies zijn die niet helemaal optimaal zijn zoals het bedrag apart in kunnen stellen bij bezorgen bij de click en collect functie. Groetjes Cozy by B

Duidelijk snel en behulpzaam

Goede hulp onderweg naar succes. Bedankt support

Snelle service, snel opnemen telefoon. Verstand van zaken hebben ze!

snelle hulp

Snel antwoord. Behulpzaam. Zeer tevreden met ccv Groetjes Trijntje www.shop35.eu www.0tot115speelgoed.nl www.samenvoordeel.com

Goed geregeld

Website was offline in het weekend, dit is snel opgepakt en tijdelijk opgelost en nu gelijk goed gezet op de reguliere werkdagen, Dank voor de hulp CCV !!

Goed geholpen met een issue in onze webshop.

Goed geholpen met een issue in onze webshop.

De klantenservice is heel bereikbaar, je krijgt goed en snel antwoord, gewoon bellen. Of mailen of c

Mijn webshop was al voor een groot deel goed voor ingesteld en dat scheelt enorm veel tijd. De combi met applicaties zoals bol.com en dropshipspecialist lopen gesmeerd. Eigenlijk heb ik nooit klachten, zéker een aanrader.

Super goed geholpen

Je stuurt een mail en word super snel op gereageerd en lossen het meteen op

Top Service, Simpel en vol met mogelijkheden

Niet heel ervaren met webshops maar ik weet mij er wel mee te redden, meerdere webshop software geprobeerd maar CCV Shop bevalt prima, duidelijke basis, goed overzicht, koppelingen en integratie met vele partijen. En heb je een vraag? Dan kun je het antwoord vaak vinden in de kennisbank, zo niet dan kun je gebruik maken met de chat functie en met minimale wachttijd (eigenlijk niets) word je geholpen door een van de support agents, deze zijn oplossingsgericht en hebben geen moeilijke uitleg met moeilijke termen of sturen je van het kastje naar de muur maar regelen het voor je!

zeer goede begeleiding en service en klantvriendelijk

zeer keurige mensen die daar werken en nemen ook daadwerkelijk de tijd om je te helpen. blijven in alle opzichten keurig en doen hun werk goed en nauwkeurig.