Pluspunten

Ik maak nu al een paar jaar gebruik van de diensten van CCV Shop en ik ben erg tevreden over hun dienstverlening. Ze houden hun systemen up to date en ze bieden services aan die het verwerken van orders een stuk vergemakkelijken. En hun online hulpverlening via de chat is altijd vlekkeloos verlopen en ze zijn altijd bereid om mee te denken. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik uitstekend, dus ik zal voorlopig wel bij ze blijven met mijn webshop.

Voor iemand die computertechnisch niet echt goed onderlegd is en zelf zijn webshop gebouwd heeft, is het af en toe je een weg zoeken door jargon, waar ik niet mee bekend ben. Maar aan de andere kant heb je ook de online hulp, waar ik dan grif gebruik van maak en die me altijd uitstekend weet te helpen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Adminstratie medewerkers kunnen niet lezen. Onterecht voor aantal maanden factuur sturen onder het mom: we kunnen niet in het buitenland incasseren en daardoor dien je per 3 mnd te betalen. Geachte: ik heb nederlandse rekeningen. Zegt de chatmedewerker doodleuk: Wij incasseren met Rabobank, wij zijn niet gemachtigd om van een buitenlandse rekening te incasseren. Dat gaat niet. Uhmmm ik heb zakelijke rabobank rekeningen in NL. Los dit op!

Pluspunten

Supersnelle goede hulp bij alle vragen. Zowel via de chatfunctie als over de telefoon wordt er heel snel en kundig geholpen.

Pluspunten

Ik word altijd super goed en snel geholpen. Of het nu via de mail, chat of telefoon gaat, mijn vragen worden altijd snel en goed opgepakt. Vooral de chat vind ik ideaal om snel even een vraagje neer te kunnen leggen. Door de snelle reacties kan ik ook altijd snel weer verder met mijn werk aan de website.

op dit moment kan ik niets bedenken, alles loopt prima!

Pluspunten

Leer te luisteren naar de klant. Stel klant tevredenheidhoog in het vaandel. En licht de mensen niet op

Pluspunten

Absolute aanrader! Ik heb ervoor gekozen om een Maatwerk Design te laten maken via de Premium Services van CCV Shop. Ik heb toen zelf een schets aangeleverd en de website is vervolgens volledig naar mijn wens gebouwd. De nieuwe webshop zorgde voor een verdubbeling van het conversiepercentage. Een verdubbeling aan conversies betekent een halvering van het marketingbudget. De investering in het Maatwerk Design heeft zich dus al binnen twee maanden terugverdiend. Een andere reden dat ik voor CCV Shop heb gekozen zijn de apps die zij aanbieden. Ik maak bijvoorbeeld gebruik van Channable waardoor ik gemakkelijk verschillende datafeeds kan genereren met onder anderen Google Shopping, Bol.com en Marktplaats. Verder is mijn boekhouding voor een groot deel geautomatiseerd dankzij de koppeling met Yuki.”

Pluspunten

De klantenservice van de ccv shop verdiend een dikke 10! Ik heb ze werkelijk bestookt met mails en per chat. In het begin moest ik een beetje mijn moest vinden, maar ze helpen je altijd en zijn ontzettend duidelijk (stapsgewijs) in hun antwoorden. Alle problemen waar ik tegenaan ben gelopen zijn samen en snel opgelost. Echt top!

Pluspunten

Ik heb het gratis pakket geprobeerd om te kijken wat de mogelijkheden zijn voordat ik over zou gaan naar een groter pakket. Met name ook Dropshipping. Ik ben zelf Wordpress gewend waarbij je heel veel zelf kan regelen maar ook je eigen problemen moet oplossen. Mijn verwachting dat als je dieper gaat in functionaliteit er problemen ontstaan IS NIET UITGEKOMEN. Daarnaast heb ik CCV Shop bestookt met vragen via mail maar ook chat. Het is ongelofelijk hoe snel en adequaat er gereageerd word. Chapeau !!! Heel veel uitgezocht ook aangaande de apps die je kan tovoegen en de integratie met leverancier en boekhoudpakketten. CCV Shop is een pakket onder licentie maar boet niet in op functionaliteit en verder heb je er geen omkijken naar. Ook voor bedrijven met multishop-wensen en meerdere vetstigingen een aanrader. Mogelijkheid om wensen in te schieten en te stemmen op wensen. Wij gaan over tot aanschaf van pakket L..zeker!!!

DROPSHIPMENT Bij het inladen van verschillende productfeeds van verschillende aangesloten groothandels ontbreekt de vertaal mogelijkheid om een category van de leverancier om te zetten (vertalen) naar je eigen category. Het kan dus voor komen dat je een categry TUIN hebt maar ook TUIN&WONEN. Op te lossen door al het nieuw assortiment op category NIEUW te laten landen en handmatig het artikel onder je eigen groep te hangen. De generieke importmogelijkheid is handig voor snel wijzigen muteren van eigen assortiment. Als je het gaat 'misbruiken' voor assortiment van groothandels (via URL) die niet aangesloten zijn dan moeten er nog een aantal kleine verbeterpuntjes gedaan worden. Zoals een standaard magazijn opgeven. Minor puntjes voor een specifieke groep.

Pluspunten

Lossen zaken voortreffelijk op uit oogpunt van de klant Webwinkel werkt nog steeds geheel naar wens, nooit downtime

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

GEEN. Waarshuwing ccvshop haalt geld van je rekening. IK ben geen klant!! WAT moet ik webshop doen. Op mij leeftijd 75+

Bank rekening controleren. Laat de eerste keer met ideal betaalden.

Pluspunten

We zijn al jaren klant bij CCV Shop en ik ben echt supertevreden. De helpdesk is erg makkelijk te bereiken via chat of mail en problemen worden supersnel opgelost, zelfs voordat de reguliere kantoortijden zijn ingegaan. Contact via Chat of mail verloopt vlot en vriendelijk.

Pluspunten

Snelle, duidelijke communicatie en meedenkend

Pluspunten

Zeer behulpzaam, vernieuwend en heldere software!

Reseller login waarin reseller instellingen, teksten e.d. kan wijzigen. Evt. whitelabel website.

Pluspunten

systeem werkt makkelijk en perfecte klantenservice

Pluspunten

Uitstekende contactmogelijkheden en service, wat resulteert in een snelle en behulpzame reactie via zowel chat als email!

Pluspunten

Ik ben net begonnen met de ccv shop en zojuist klantenservice op de chat gehad. Snelle en duidelijk response. Tot nu toe zeer tevreden

Pluspunten

Ben een nieuwe klant en tot nu toe super service! Had een probleem met importeren attributen, maar dat is gelukkig nu achterhaald door de medewerkers! (Thanks Martijn :) ) - klantvriendelijk. - goede service. - super prijs/kwaliteit verhouding.

Nog geen tips :)

Pluspunten

- klantvriendelijk. - goede service. - prima prijs/kwaliteit verhouding. - mooie templates. Een topbedrijf!

Ik heb tot op heden nog geen verbeterpunten op kunnen merken bij CCV Shop.

Pluspunten

mooi templates, werkt goed, prijs is goed,

bij het product toevoegen moet men veel te veel pagina's doorlopen .... deze moet 1 max 2 pagina's zijn... te veel kliks... tijdrovend... elke klik kost tijd en tijd kost geld... moet alles op 1 pagina... moet makkelijk ... voor de rest ok

Pluspunten

Erg klantvriendelijk en goede service!

Pluspunten

Klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht en behandeling

Pluspunten

Een top service waar je altijd snel en goed geholpen word. vriendelijke mensen die er overduidelijk verstand van hebben! Ook is er hel veel keus en mogelijkheid om je webshop helemaal in je eigen smaak te maken! En er zijn continu nieuwe mogelijkheden die het nog makkelijker maken. Ik ben zeer tevreden over CCV Shop

Ik heb tot op heden nog geen verbeterpunten op kunnen merken bij CCV Shop.

Pluspunten

Uitstekende klantenservice en je kan vrij eenvoudig een webshop maken zonder technische kennis!

Pluspunten

Waanzinnig goede online service, razendsnel!!!

geen, keep up the good work!!

Pluspunten

- Goede support - Duidelijk en snelle antwoorden

- moeilijk verbeterpunten te vinden. -