Top Service, Simpel en vol met mogelijkheden

Niet heel ervaren met webshops maar ik weet mij er wel mee te redden, meerdere webshop software geprobeerd maar CCV Shop bevalt prima, duidelijke basis, goed overzicht, koppelingen en integratie met vele partijen. En heb je een vraag? Dan kun je het antwoord vaak vinden in de kennisbank, zo niet dan kun je gebruik maken met de chat functie en met minimale wachttijd (eigenlijk niets) word je geholpen door een van de support agents, deze zijn oplossingsgericht en hebben geen moeilijke uitleg met moeilijke termen of sturen je van het kastje naar de muur maar regelen het voor je!

zeer goede begeleiding en service en klantvriendelijk

zeer keurige mensen die daar werken en nemen ook daadwerkelijk de tijd om je te helpen. blijven in alle opzichten keurig en doen hun werk goed en nauwkeurig.

Bij problemen wordt je snel en goed geholpen.

Meer dan uitstekend

Sinds ik al klant ben, enorm tevreden zowel van de service, kwaliteit en vooral van medewerkers die prima hun werk doen met volle aandacht met elk vraag die je vraagt. Overigens enige provider die geen downtimes heeft, als je een webshop wilt starten, maar dan wel gelijk met een mooi begin, dan adviseer ik jou voor ccvshop te kiezen want ook al ben je al bijna 10 jaar klant net zoals ik, wil je nog steeds niet overstappen.

De beste webwinkelleverancier van nederland

Ik werk al.een tijdje met ccvshop en het bevalt me prima,alles gaat automatish, van mij verdienen ze een dikke 10!!!

Probleem snel afgehandeld

Er stond een onbekende betaalmethode in de checkout van de webshop, welke we zelf niet konden uitschakelen. Hier heb ik melding van gemaakt en binnen enkele uren was het probleem door de mensen van CCV shop verholpen.

Snel systeem en optimaal voor SEO

Fijne koppelingen met de belangrijkste systemen en zorgt voor een gemakkelijke wijze om SEO te optimaliseren. Alle andere koppelingen zorgen voor een goede integratie in de online marketing strategie om je webshop optimaal te laten groeien.

Super geholpen !

Aanrader, super service, betaalbaar !

Goede communicatie

Mijn webwinkels shop4mama.nl en slimwear.nl zijn al meer dan klant. De medewerkers zijn klantgericht en de problemen worden snel opgelost.

CCV shop beloofd niet wat ze zeggen

Nu net 1 maand klant bij CCVshop maar kan iedereen afraden hier niet mee in zee te gaan Begon met het pakket L 15.000 producten ( leuk natuurlijk lekker veel producten ( klein werkt alles ) Maar ga je iets groter en vraag je meer van het hosting pakket, dan kan dit het niet aan en loopt alles in de soep Als je dan vraagt om je pakket te downgraden ( voor de maand begint ) dan kan dit niet, dan moet je eerst een volle maand 120 euro betalen voor je weer naar het normale pakket gaat, terwijl je het niet gebruikt.. dat gaat mij iets te ver.. als je dan vraagt om alles maar op te zeggen dan zeggen ze ineens ( je hebt een jaar contact afgesloten dit kan volgendjaar pas, tijdens het bestellen staat nergens dat je een jaar contact hebt en in je dashboard staat gewoon 1 maand.. volgensmij is de ontwikkeling van CCVshop nog ver te zoeken en komen ze wat developers te kort Ook de Marktplaats API werkt niet goed, deze kan geen Seo urls plaatsen waardoor je een mega grote link in marktplaats zet ( wat er natuurlijk niet uit ziet ) Begin aub niet aan CCV shop en kies een andere partij

1 woord: DRAMATISCH

Nu 3 maanden klant van CCV shop en ik wil iedereen deze partij sterk afraden! Meerdere standaardopties zijn niet mogelijk en ze weigeren goede hulp te bieden. Supportafdeling beloofd snelle respons en elke keer blijven we genegeerd achter. De punten die het CMS slecht maken op een rijtje gezet en naar CCV shop gestuurd. Echter wordt alles makkelijk weggewoven en komen ze in geen enkel opzicht tegemoet. De beloofde tekst op hun website "wij staan altijd voor u klaar" is dan ook klinkklare onzin. 1. CCV en Instijl Media zijn niet compatibel. CCV is een samenwerking aangegaan met Instijl en daarmee verwacht ik dat jullie een professionele samenwerkingen hebben waar systemen aan elkaar afgestemd zijn. Dit is vaak niet het geval. We moeten dan én naar CCV support toe én naar Instijl support. Dit werkt voor geen meter. 2. Afbeeldingen in blogs verdwijnen zomaar. 3. Reviewsterren bij reacties verdwijnen zomaar. 4. Lettertypen op verschillende pagina's veranderen zomaar. 5. Het bewerken van een pagina in de teksteditor is niet te doen. Venster is te klein en het systeem is verouderd en niet wat jullie beloven op de website. 6. Tekst verspringt vaak. Uitlijning is niet goed en wanneer wij dit aangeven bij support krijgen we het antwoord: "Dit kan ik ook niet mooier maken eigenlijk." 7. Niet mogelijk afbeeldingen normaal up te loaden. Dit moet altijd via een online link. 8. Webmail is ontzettend verouder. Werkt slecht en onoverzichtelijk. 9. Time-outs van de server komen soms om de 30 seconden voor terwijl de instellingen goed staan. ontzettend irritant wanneer je een pagina aanpast en alles opeens weer verdwenen is. 10. Blogpagina's niet mobiel responsive, terwijl dit wederom duidelijk aangegeven wordt op de website van CCV als USP. 11. Support niet altijd bereikbaar. Soms na 3 uur opeens geen chat meer aanwezig. Of op dagen zoals Hemelvaart dicht, terwijl CCV een grote speler is. Ga geen samenwerking aan met CCV! het zal alleen maar teleurstellen.

Jammer dat je niet minder dan 1 ster kan geven

Als je een simpele webshop wilt opzetten is het ok. Maar wil je meer dan dat? Lees: een webshop opzetten die een beetje past bij wat je eigenlijk wel mag verwachten van een webshop dat in 2020 is begonnen? Begin er dan alsjeblieft niet aan. Wij betalen 50 euro per maand voor de volgende dingen: 1. CCV en Instijl Media zijn niet compatibel. CCV is een samenwerking aangegaan met Instijl en daarmee verwacht ik dat jullie een professionele samenwerkingen hebben waar systemen aan elkaar afgestemd zijn. Dit is vaak niet het geval. We moeten dan én naar CCV support toe én naar Instijl support. Dit werkt voor geen meter. 2. Afbeeldingen in blogs verdwijnen zomaar. 3. Reviewsterren bij reacties verdwijnen zomaar. 4. Lettertypen op verschillende pagina's veranderen zomaar. 5. Het bewerken van een pagina in de teksteditor is niet te doen. Venster is te klein en het systeem is verouderd en niet wat jullie beloven op de website. 6. Tekst verspringt vaak. Uitlijning is niet goed en wanneer wij dit aangeven bij support krijgen we het antwoord: "Dit kan ik ook niet mooier maken eigenlijk." 7. Niet mogelijk afbeeldingen normaal up te loaden. Dit moet altijd via een online link. 8. Webmail is ontzettend verouder. Werkt slecht en onoverzichtelijk. 9. Time-outs van de server komen soms om de 30 seconden voor terwijl de instellingen goed staan. ontzettend irritant wanneer je een pagina aanpast en alles opeens weer verdwenen is. 10. Blogpagina's niet mobiel responsive, terwijl dit wederom duidelijk aangegeven wordt op de website van CCV als USP. (https://boji.nl/Zo-sluit-jij-jouw-Android-TV-box-aan) 11. Support niet altijd bereikbaar. Soms na 3 uur opeens geen chat meer aanwezig. Of op dagen zoals Hemelvaart dicht, terwijl CCV een grote speler is. Tot tweemaal toe hebben we te horen gekregen dat we een reactie of een terugkoppeling zouden krijgen. Niet gebeurd. Jammer. Vandaar dat wij ervoor kiezen om het open en bloot te zetten. Wij hebben gewoon een ondeugdelijk prod

Wij hebben de mobiele versie webshop op maat laten maken door CCV en wij zijn er zeer blij mee. Snelle oplevering, zeer goede communicatie en zeer goede prijs/kwaliteit.

begin hier niet aan

Ik ben overgestapt van Luondo naar ccvshop. Dat was de advies omdat Luondo ermee stopte. Overstap is volledig mislukt. Medewerkers deden alsof ze alles wisten maar bleken toch niet vakkundig. Daar waar wel een expert aan te pas moest komen om het op te lossen kostte het wel heel wat geld. Vanaf dag 1 is alles wat mis kon gaan ook mis gegaan. Medewerkers begonnen ook heel bot te reageren en als ik aan gaaf om te stoppen met de overeenkomst werd ik uitgelachen omdat het een jaar contract is. Jaren wat ik bij google goed geïndexeerd was is helemaal naar 0 geholpen. Uiteindelijk heb ik iemand anders extern ingehuurd om de problemen op te lossen die ccvshop normaal moest doen. Ik heb nu webshop en bedrijf stopgezet maar moet wel blijven betalen tot einde contract, €54 per maand!

Erg goede begeleiding, zowel van sales als van support.

Op veel technische vragen die ik tegenkwam kreeg ik via de chat gelijk een antwoord. Een aantal andere zaken werd via email prima geregeld. Prima mensen daar bij CCV!.

Ze zijn altijd behulpzaam, als het niet direct opgelost kan worden komen ze er vaak de volgende dag op terug.

fantastische support

De shop werkt super, kosten zijn laag, backoffice lekker duidelijk en snelle reacties, ik raad iedereen ccv shop aan.

Thnx

bedankt voor de virtuele roos, ik voel me heel speciaal :)

Snelle en goede service

Bij een probleem zeer snelle en duidelijke oplossing. Toppie service.

Het is leuk op de manier waarop het wordt aangeboden. Ga zo door

Prima software en een hele goede helpdesk, met snelle service

Ik ben heel blij met mijn ccv shop, makkelijk in gebruik en ze leveren zeer goede service

Wij doen beslist niets met Valentijn.

CCV Shop is TOP !!

geweldig

altijd bereikbaar en goed geholpen.

Gedreven mensen met relativeringszin.

Ze doen hun best je probleem op te lossen. En de shop werkt goed, ben ze veeeels te weinig nodig. 🤣

Al jaren goede service en support dank jullie wel

Wanneer er support nodig is staan de dames en heren van ccv voor je klaar! Deze ervaring heb ik al sinds 2009 en hoop er nog lang gebruik van te kunnen maken. Vanwege valentijn een knuffel voor jullie! Hannie

Diamantstraat 3

7554 TA Hengelo