Pluspunten

Klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht en behandeling

Pluspunten

Een top service waar je altijd snel en goed geholpen word. vriendelijke mensen die er overduidelijk verstand van hebben! Ook is er hel veel keus en mogelijkheid om je webshop helemaal in je eigen smaak te maken! En er zijn continu nieuwe mogelijkheden die het nog makkelijker maken. Ik ben zeer tevreden over CCV Shop

Ik heb tot op heden nog geen verbeterpunten op kunnen merken bij CCV Shop.

Pluspunten

Uitstekende klantenservice en je kan vrij eenvoudig een webshop maken zonder technische kennis!

Pluspunten

Waanzinnig goede online service, razendsnel!!!

geen, keep up the good work!!

Pluspunten

- Goede support - Duidelijk en snelle antwoorden

- moeilijk verbeterpunten te vinden. -

Pluspunten

Super snelle service, medewerkers denken graag met je mee!

Pluspunten

Altijd heel erg behulpzaam en super goed bereikbaar. Ik ervaar het als heel persoonlijk. Ik zou ze bijna mijn vrienden noemen ;-).

Blijven doorgaan als jullie doen, lekker persoonlijk blijven en goed blijven luisteren naar je klanten. En zo veel mogelijk punten uit de Wishlist doorvoeren.

Pluspunten

- Prettige proactieve houding - Snelle service door live-chat - Deskundig en behulpzaam

Pluspunten

Hoewel wij al enkele jaren aangesloten zijn bij CCV-shop en het bedrijf flink hebben zien groeien blijft de benadering persoonlijk. De ondersteuning is een dikke 10+ en er wordt altijd de tijd voor je genomen. Daarnaast ben ik blij dat onze gegevens niet doorgespeeld worden naar derden zoals een SEOSHOP doet. Ook is de mogelijkheid er dat je via een wishlist extra opties aan kunt geven wat je graag toegevoegd ziet op de website. Kortom 5 sterren!

Pluspunten

Zeer gebruiksvriendelijk en zeer goede service tot nu toe!

Pluspunten

Fijne goed werkbare webshop. Super fijn en snel advies. Aanrader om mee aan de slag te gaan.

Pluspunten

Als beginnende gebruiker van ccvshop.nl loop ik tegen heel veel problemen aan. En de jongens van de livechat helpen me altijd super snel erin. ik heb dagelijks wel een vraag of twee waar ik niet uitkom. Even met hun "chatten" en klaar is kees. Echt waar zo houden zo houden jongens heb er spijt van dat ik niet eerder ben overgestapt naar ccvshop.nl

Pluspunten

Goede service en snelle reactie op live chat waardoor werken met dit systeem erg makkelijk wordt gemaakt.

Pluspunten

Sinds kort klant, wordt snel en kundig geholpen bij vragen

Nog geen

Pluspunten

Altijd snelle reacties op mijn vragen, en ook al mail ik ze twintig keer terug met nieuwe vragen, dan nemen ze gewoon de tijd ervoor om al mijn vragen te beantwoorden. Zeer klantvriendelijk dus! Thanks Stefan! ;)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik zit nu al ruim 2 1/2 week te wachten op een aantal facturen, die ik maar niet opgestuurd krijg. Inmiddels al 10 keer gemaild en 3 keer gebeld en steeds krijg ik te horen dat ik ze spoedig zal krijgen, maar nog steeds niks! Ik ben het inmiddels spuugzat!

Pluspunten

Wordt snel geholpen, hebben in mijn geval adequaat gereageerd middels een keigoeie chatfunctie, altijd snelle opvolging van ingediende support via email.

Pluspunten

snelle, professionele en vriendelijke support. super dat klanten ideeën aan kunnen dragen voor verbetering van de webwinkel/functionaliteit en dat deze ook uitgevoerd worden (bij genoeg stemmen).

Pluspunten

Fijne en snelle support via Chat

Pluspunten

Snelle reactie op problemen, vriendelijke medewerkers

Pluspunten

Uitstekende en snelle service. Dat verdient de moeite om een review te schrijven!

Pluspunten

Hun klantvriendelijkheid is daar gewoon een dikke tien waard

Pluspunten

Super samenwerking snelle communciatie

Pluspunten

Makkelijke shop. Medewerkers helpen erg goed!

Soms missen we mogelijkheden in de shops maar dat heb je nou eenmaal bij een platform dat door veel verschillende sectoren wordt gebruikt en niet specifiek voor ons.