Pluspunten

Super snelle service, medewerkers denken graag met je mee!

Pluspunten

Altijd heel erg behulpzaam en super goed bereikbaar. Ik ervaar het als heel persoonlijk. Ik zou ze bijna mijn vrienden noemen ;-).

Blijven doorgaan als jullie doen, lekker persoonlijk blijven en goed blijven luisteren naar je klanten. En zo veel mogelijk punten uit de Wishlist doorvoeren.

Pluspunten

- Prettige proactieve houding - Snelle service door live-chat - Deskundig en behulpzaam

Pluspunten

Hoewel wij al enkele jaren aangesloten zijn bij CCV-shop en het bedrijf flink hebben zien groeien blijft de benadering persoonlijk. De ondersteuning is een dikke 10+ en er wordt altijd de tijd voor je genomen. Daarnaast ben ik blij dat onze gegevens niet doorgespeeld worden naar derden zoals een SEOSHOP doet. Ook is de mogelijkheid er dat je via een wishlist extra opties aan kunt geven wat je graag toegevoegd ziet op de website. Kortom 5 sterren!

Pluspunten

Zeer gebruiksvriendelijk en zeer goede service tot nu toe!

Pluspunten

Fijne goed werkbare webshop. Super fijn en snel advies. Aanrader om mee aan de slag te gaan.

Pluspunten

Als beginnende gebruiker van ccvshop.nl loop ik tegen heel veel problemen aan. En de jongens van de livechat helpen me altijd super snel erin. ik heb dagelijks wel een vraag of twee waar ik niet uitkom. Even met hun "chatten" en klaar is kees. Echt waar zo houden zo houden jongens heb er spijt van dat ik niet eerder ben overgestapt naar ccvshop.nl

Pluspunten

Goede service en snelle reactie op live chat waardoor werken met dit systeem erg makkelijk wordt gemaakt.

Pluspunten

Sinds kort klant, wordt snel en kundig geholpen bij vragen

Nog geen

Pluspunten

Altijd snelle reacties op mijn vragen, en ook al mail ik ze twintig keer terug met nieuwe vragen, dan nemen ze gewoon de tijd ervoor om al mijn vragen te beantwoorden. Zeer klantvriendelijk dus! Thanks Stefan! ;)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik zit nu al ruim 2 1/2 week te wachten op een aantal facturen, die ik maar niet opgestuurd krijg. Inmiddels al 10 keer gemaild en 3 keer gebeld en steeds krijg ik te horen dat ik ze spoedig zal krijgen, maar nog steeds niks! Ik ben het inmiddels spuugzat!

Pluspunten

Wordt snel geholpen, hebben in mijn geval adequaat gereageerd middels een keigoeie chatfunctie, altijd snelle opvolging van ingediende support via email.

Pluspunten

snelle, professionele en vriendelijke support. super dat klanten ideeën aan kunnen dragen voor verbetering van de webwinkel/functionaliteit en dat deze ook uitgevoerd worden (bij genoeg stemmen).

Pluspunten

Fijne en snelle support via Chat

Pluspunten

Snelle reactie op problemen, vriendelijke medewerkers

Pluspunten

Uitstekende en snelle service. Dat verdient de moeite om een review te schrijven!

Pluspunten

Hun klantvriendelijkheid is daar gewoon een dikke tien waard

Pluspunten

Super samenwerking snelle communciatie

Pluspunten

Makkelijke shop. Medewerkers helpen erg goed!

Soms missen we mogelijkheden in de shops maar dat heb je nou eenmaal bij een platform dat door veel verschillende sectoren wordt gebruikt en niet specifiek voor ons.

Pluspunten

Zeer goede en snelle klantenservice. Wij zijn nu een tijd klant. Op vragen krijg ik direct antwoord. Ook de kosten vallen reuze mee. ndere webshops zijn of duurder of de klantenservice ligt ergens onder een steen. Mocht ik opnieuw moeten kiezen zou ik direct weer kiezen voor CCV.

koppeling tussen CCV pinautomaten en CCV webshop Jammer dat er geen koppeling is tussen de acceptatie van betaalmethodes van de pinautomaat en de webshop. Vooral voor creditcard was dat handig omdat je er een extra contract voor dient te hebben. Nu moet je meerdere contracten afsluiten voor acceptatie van creditcards via de pinautomaat (1 contract voor de automaat zelf, 1 voor VISA en 1 voor American express) Vervolgens moet dit ook weer appart aangevraagd worden voor de webshop waardoor men dus met 6 contracten zit.

Pluspunten

Intuïtief systeem en daardoor makkelijk in gebruik. Zeer snelle en accurate helpdesk, een verademing na het webburo waar ik voorheen mijn webshop had. Door de mogelijkheid om redirect url´s zelf in te stellen geen terugval in bezoekers en bestellingen gehad na overstap naar CCV shop. Ben zeer tevreden!

Pluspunten

Uitstekende software, heel veel functies en uitbreidingen zijn gratis en er zijn regelmatig updates. Support regeert heel snel en is deskundig. Ik ga al mijn webshops overzetten!

Import en export van artikelen werkt maar is niet heel makkelijk, zou nog wel verbeterd kunnen worden met voorbeeld bestanden.

Pluspunten

Ondersteuning is van ccv shop via de chat is super en snel. mensen denken echt met je mee. ik beveel dit iedereen aan.

Pluspunten

Snelle service, compleet en van alle gemakken voorzien!