Grandioze service

Sinds jaren klant bij ccv, nog toen ze biedmeer heetten. En dik tevreden. Goede chat, direkt hulp en voorgestelde veranderingen worden doorgevoerd.

Altijd klaar met een antwoord

Ik ben zeer te spreken over de service. Alles wordt geregistreerd via de chat altijd behulpzaam dus al met al zeer blij met CCV Shop

Zeer goede klanten service

Nemen altijd snel op en helpen je goed!

Ze staan altijd voor me klaar

Meubelen-Online werkt met de goede kwaliteit software en behulpzame mensen. Veel plezier van premium en de vele apps.

Helemaal blij met CCV shop!

Heb al heel veel jaren mijn webwinkel bij CCV shop, recent een nieuwe webwinkel geopend, natuurlijk ook bij CCV shop... Kenneth, Niels, Daan en alle anderen van CCV bedankt voor alle ondersteuning in de afgelopen jaren, alle nieuwe slimmigheden waardoor mijn webshops makkelijk te besturen zijn. Keep up the good work!

simpel, fijn en goed

De webshop is simpel aanpassen. Het is fijn dat er een snelle support achterzit. En goed omdat onze klanten de stappen in de webshop snel doorlopen. www.nannicshop.nl

Een compleet pakket met een goede service

Naast een fysieke winkel heb ik een webshop. De service van ccv is erg prettig. Je kan er terecht met al je vragen en ze nemen de tijd om uitleg te geven.

Professionele en kundige partij

Zeer goede support, die weten waar ze het over hebben. Ik gebruik mijn webshop voor B2B activiteiten. Deze tool bevat alles wat ik nodig heb om mijn klanten goed te kunnen bedienen.

Voldoet naar behoren

Ik zit al een aantal jaar bij CCV, voorheen Biedmeer BV, en ben tevreden. Heb eerder een andere webshop bij ze gehad, toen waren de pakketprijzen iets lager. Voldoet naar verwachting, ben tevreden met mijn webshop www.qadem.shop Medewerkers zijn vriendelijk en reageren binnen korte tijd.

Oplichters en machts misbruikers

Al 7 jaar klant bij ccv. Elders altijd pinrollen gekocht, nooit via hen. Op een dag wordt er een doosje pinrollen geleverd. CCV gemaild dat dit een fout moet zijn, aangezien ik nog ca. 200 rolletjes heb liggen. U mag het retourneren, maar betaald dan zelf de verzend en administratiekosten. Huh? Kom ze maar halen was mijn antwoord. Nu maanden verder loopt het richting deurwaarder met een volgens hen openstaand bedrag van 340,-.......haha, voor een niet besteld doosje printrollen.......Schoften zijn het!

Beste heer/mevrouw, Vervelend dat je problemen hebt ervaren met CCV NL. Echter heb je een review achtergelaten bij CCV Shop. Wij zijn de afdeling binnen CCV Groep waarbij je een webshop af kan sluiten en geen printrollen kan bestellen zoals aangegeven in jouw review. Ondanks dat we het oprecht vervelend vinden dat je dergelijke problemen hebt ervaren kunnen we helaas niet anders dan je doorverwijzen naar de juiste afdeling, namelijk CCV NL Je kan CCV NL bereiken via: https://www.ccv.eu/nl/service/contact/ om dit geschil op te lossen.

Plots een prijsverhoging van 20 euro per maand

Ik ben sinds 2014 aangesloten bij deze provider. Ik heb tal van uren in mijn webshop gestoken. Vorige doodleuk een mailtje ontvangen dat door alle upgrades en betere service mijn oude pakket moet worden aangepast naar hun beleid. 44 euro / m ipv 24 dus. Dus wat wil zeggen, je kan altijd een prijsstijging krijgen na x aantal jaar door ontwikkeling van de site en optie's. Die optie's heb ik niet gevraagd. Jammer van mijn tijd maar ik zal zeker opzoek gaan naar een andere host. Ook bij het vragen hoe ik alles opzeg komt geen antwoord.

Snel opgelost.

super gewoon

top kwaliteit en service

super

Weer, zoals gewoonlijk met veel geduld geholpen, door de support medewerkers. Ben nog steeds tevreden. Cynthia

Wisselend

Via lundo bij ccvshop terecht gekomen. Nieuwe website loopt als een trein en de techniek werkt soepel. Met externe apps kun je eenvoudig koppelingen maken met de administratie, verzendprovider, betaalprovider en btw nummer controle. kortom all in one oplossing voor de webwinkel ondernemer!

super gewoon

super klantvriendelijk.....

Slecht

Na 30 jaar klant van dit bedrijf hebben ze me in januari beloofd dat de eerste vier maanden tot 30 april er niet hoeven te worden betaald voor het servicecontract. 1 mei krijg ik toch eerst 1 jaar service kosten factuur en daarna ook nog 80 euro voor de 4 maanden. Heb vaak gesproken met medewerkers en niemand snap er wat van. Nu sturen ze een factuur naar de incassobureau na betaling van de 80 euro voor de gemaakte kosten van de incasso. Ik ben dan ook niet van plan dit te gaan betalen en ik heb spijt dat ik 30 jaar lang klant bij jullie ben. Waardeloos bedrijf.

Zeer slechte opvolging

Ik wilde overstappen van Lightspeed naar CCV-Shop. Demo-account aangemaakt, wat gebeld voor info en dus zo geschiedde. Men zou 1 ding voor me uitzoeken namelijk of het importeren van de producten vanuit Lightspeed mogelijk is. We zijn 8 (!!!) weken verder en krijg totaal geen reactie op e-mails. Sterker nog, het is nu 27 augustus en ik zou 16 augustus worden teruggebeld na mijn telefoonnummer te hebben doorgegeven in de chat (dit terwijl ik in de chat mijn ticketnummer had doorgegeven wat herleidbaar is naar mijn account en dús telefoonnummer). Maar goed ik zou nog die middag, de 16e worden teruggebeld. Heel lang verhaal kort: Absoluut geen CCV voor mij, enkel en alleen mooie teksten op hun site maar live communiceren en slechts 1 vraag beantwoorden is er niet bij voor ze. NIET MET CCV-SHOP gaan werken als jevragen hebt die boven het niveau zijn van groep 8 basisschool leerlingen

Mijn domein stond nog bij Versio gehost. Echter bleken er fouten te zijn. De medewerkers van CCV Shop hebben all zeilen bijgezet om het domein naar hun platform te verhuizen. Dit was binnen 5 uur geregeld!!

Pluspunten

Kwalitatief goede, positieve ondersteuning via de chat mogelijkheid. Goed, hanteerbaar product.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

2 weken geleden heb ik een fohn besteld. Helemaal niets ontvangen. Behalve een aankoopbon via de mail. Ik heb ze vorige week gemaild wat de status is, vandaag gebeld (klantenservice nummer is niet eens in gebruik). Geappt, nogmaals gemaild, op twee nummers gebeld. Geen reactie. Ik overweeg het te laten storneren bij de bank, want mijn vertrouwen in deze site is ondertussen weg. Update: de site was nep. Geld is weg. CCV shop is hier inderdaad niet verantwoordelijk voor, dus ik zal mijn punten aanpassen omdat ze toch geprobeerd hebben de boel op te lossen. Wel vind ik dat er wat screening van oplichters toegepast mag worden door bedrijven als CCV shop. De consument wordt opgelicht - en een logo als CCV shop wekt vals vertrouwen.

Goedemiddag Joella, We vinden het vervelend dat een webshop dat gebruik maakt van onze software het besteld product niet levert, echter zijn wij als software leverancier niet verantwoordelijk voor het vervelend verlopen van jou order in de webwinkel waarin je bestel hebt. Immers zijn we enkel leverancier om een webshop te kunnen starten en faciliteren wel zelf geen webshops. Wel hebben we getracht contact te krijgen met de eigenaar maar helaas zonder resultaat. Hierop hebben we besloten de webshop (tijdelijk) te sluiten. Je review heeft dus geen betrekking op CCV Shop, maar je kan wel altijd een review omtrent deze webshop plaatsen op bijvoorbeeld: https://marktonderzoeksbureaus.nl/amsterdam/internet-marketing-factory-b-v/

Pluspunten

Al jarenlang tevreden klant. Ze bieden goede ondersteuning en de mogelijkheden zijn ruim voldoende.

Mogelijkheid tot grotere mailbox. Daar het nu mogelijk is max 2gb te kunnen is dat vaak voor intensief zakelijk gebruik te weinig.

Pluspunten

CCV-shop was voor ons de Nr. 1 keuze op het vlak van webshop software. We brengen hier nu al een geruime tijd onze Web-winkel onder en hebben er nog geen moment spijt van gehad. De naadloze integratie met CCV-Pay is maakt het afreken proces 100% veilig en betrouwbaar voor zowel ons en onze klanten en maakt alle mogelijke betaalmethodes simpel integreerbaar in jou web-winkel. Veilige betrouwbare maar zeker ook stabiele servers, waardoor we ten alle tijden goed bereikbaar zijn voor onze klanten. Uitgebreid scala aan mogelijkheden qua koppelingen en applicaties, gaat het nu om je boekhouding, doorplaatsen van producten op patner-platformen of marketing van je onderneming aan alles is gedacht en is zo'n beetje van A tot Z te automatiseren. Zeer gebruiksvriendelijk voor zowel ervaren maar zeker ook voor beginnende web-winkeliers. goede, vriendelijke & snelle hulp van de klantenservice! vragen en/of problemen worden direct samen met jou opgelost. Zeker aan te raden!