Pluspunten

Goeie klantenservice, reageert snel en heeft veel kennis

Pluspunten

Snel en correct

Geen

Pluspunten

Super makkelijk systeem. Bij vragen/problemen wordt dit super snel en vriendelijk opgelost. Dat is service.

Aantal producten dat toegestaan is bij middelste pakket mag omhoog van mij.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- zeer slechte communicatie - Bastiaan klantenservice medewerker hangt in je gezicht op!!!! - proffesioneel aan de buitenkant en een bende aan de binnenkant. - Ondernemers van Nederland ga alsjeblieft niet met deze partij in zee. Er zijn andere partijen die meer verstand van zaken hebben. Het lijkt goedkoop maar de orders die je mist loopt kom je uiteindelijk velen malen duurder uit.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle reacties

Slechte financiële ervaring mee, onterecht extra kosten moeten betalen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Bagger webshop! simpel is niet erg maar het werkt niet eens goed ! Foto's toevoegen kan niet eens zonder problemen. Duurt al maanden. Werk al sinds 2004 met deze club toen nog biedmeer.... maar biedt heel weinig. Tijd voor een overstap!

Pluspunten

I am very satisfied. Very good quality and its not the usual size. You can get all sizes here. Fast delivery and kindly. Thank you.

I would like to have all colours in in one pack maybe of 50 pieces.

Pluspunten

zeer professioneel, zeer gebruiksvriendelijk, altijd snel geholpen door deskundige medewerkers. Goede prijs, kortom een echt topbedrijf.

Pluspunten

Medewerkers van CCV shop zijn zeer klantvriendelijk en denken ook mee. Wij zijn overgestapt naar een website op maat bij CCV shop en dit is keurig opgeleverd. Ik beveel CCV shop zeker aan!

Zeker zo door gaan met deze service.

Pluspunten

mooi pakket met veel mogelijkheden... geweldige helpdesk...voor mij als digibeet onmisbaar!

menustructuur instellingen soms wat lastig (voor mij :-) )

Pluspunten

Klantvriendelijk en staan altijd voor je klaar, duidelijke communicatie. Gaan zeker overwegen meer webshops hier te maken.

Pluspunten

Klantvriendelijk , denken met de klant mee, en zijn zeer behulpzaam niets is teveel je kan alles vragen al is het 100x dezelfde vraag. Wij zouden iedereen CCVShop aanbevelen

Misschien bereikbaarheid van chat/contact mogelijkheid in het weekend.

Pluspunten

Vriendelijk, geduldig en kundig. Word iedere keer opnieuw keurig en snel geholpen. Afspraken worden netjes nagekomen.

Ander liedje wanneer telefonisch in de wachtstand

Pluspunten

Ik ben net gestart met een webshop en ik heb goede ervaringen met de live-chat. Mijn vragen worden direct beantwoord, zodat ik weer verder kan met de voorbereidingen. Top!

Geen, tot nu toe gaat alles prima!

Pluspunten

Top support afdeling, werken prima samen bij vragen.

Pluspunten

Ik maak nu al een paar jaar gebruik van de diensten van CCV Shop en ik ben erg tevreden over hun dienstverlening. Ze houden hun systemen up to date en ze bieden services aan die het verwerken van orders een stuk vergemakkelijken. En hun online hulpverlening via de chat is altijd vlekkeloos verlopen en ze zijn altijd bereid om mee te denken. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik uitstekend, dus ik zal voorlopig wel bij ze blijven met mijn webshop.

Voor iemand die computertechnisch niet echt goed onderlegd is en zelf zijn webshop gebouwd heeft, is het af en toe je een weg zoeken door jargon, waar ik niet mee bekend ben. Maar aan de andere kant heb je ook de online hulp, waar ik dan grif gebruik van maak en die me altijd uitstekend weet te helpen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Adminstratie medewerkers kunnen niet lezen. Onterecht voor aantal maanden factuur sturen onder het mom: we kunnen niet in het buitenland incasseren en daardoor dien je per 3 mnd te betalen. Geachte: ik heb nederlandse rekeningen. Zegt de chatmedewerker doodleuk: Wij incasseren met Rabobank, wij zijn niet gemachtigd om van een buitenlandse rekening te incasseren. Dat gaat niet. Uhmmm ik heb zakelijke rabobank rekeningen in NL. Los dit op!

Pluspunten

Supersnelle goede hulp bij alle vragen. Zowel via de chatfunctie als over de telefoon wordt er heel snel en kundig geholpen.

Pluspunten

Ik word altijd super goed en snel geholpen. Of het nu via de mail, chat of telefoon gaat, mijn vragen worden altijd snel en goed opgepakt. Vooral de chat vind ik ideaal om snel even een vraagje neer te kunnen leggen. Door de snelle reacties kan ik ook altijd snel weer verder met mijn werk aan de website.

op dit moment kan ik niets bedenken, alles loopt prima!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Leer te luisteren naar de klant. Stel klant tevredenheidhoog in het vaandel. En licht de mensen niet op

Pluspunten

Absolute aanrader! Ik heb ervoor gekozen om een Maatwerk Design te laten maken via de Premium Services van CCV Shop. Ik heb toen zelf een schets aangeleverd en de website is vervolgens volledig naar mijn wens gebouwd. De nieuwe webshop zorgde voor een verdubbeling van het conversiepercentage. Een verdubbeling aan conversies betekent een halvering van het marketingbudget. De investering in het Maatwerk Design heeft zich dus al binnen twee maanden terugverdiend. Een andere reden dat ik voor CCV Shop heb gekozen zijn de apps die zij aanbieden. Ik maak bijvoorbeeld gebruik van Channable waardoor ik gemakkelijk verschillende datafeeds kan genereren met onder anderen Google Shopping, Bol.com en Marktplaats. Verder is mijn boekhouding voor een groot deel geautomatiseerd dankzij de koppeling met Yuki.”

Pluspunten

De klantenservice van de ccv shop verdiend een dikke 10! Ik heb ze werkelijk bestookt met mails en per chat. In het begin moest ik een beetje mijn moest vinden, maar ze helpen je altijd en zijn ontzettend duidelijk (stapsgewijs) in hun antwoorden. Alle problemen waar ik tegenaan ben gelopen zijn samen en snel opgelost. Echt top!

Pluspunten

Ik heb het gratis pakket geprobeerd om te kijken wat de mogelijkheden zijn voordat ik over zou gaan naar een groter pakket. Met name ook Dropshipping. Ik ben zelf Wordpress gewend waarbij je heel veel zelf kan regelen maar ook je eigen problemen moet oplossen. Mijn verwachting dat als je dieper gaat in functionaliteit er problemen ontstaan IS NIET UITGEKOMEN. Daarnaast heb ik CCV Shop bestookt met vragen via mail maar ook chat. Het is ongelofelijk hoe snel en adequaat er gereageerd word. Chapeau !!! Heel veel uitgezocht ook aangaande de apps die je kan tovoegen en de integratie met leverancier en boekhoudpakketten. CCV Shop is een pakket onder licentie maar boet niet in op functionaliteit en verder heb je er geen omkijken naar. Ook voor bedrijven met multishop-wensen en meerdere vetstigingen een aanrader. Mogelijkheid om wensen in te schieten en te stemmen op wensen. Wij gaan over tot aanschaf van pakket L..zeker!!!

DROPSHIPMENT Bij het inladen van verschillende productfeeds van verschillende aangesloten groothandels ontbreekt de vertaal mogelijkheid om een category van de leverancier om te zetten (vertalen) naar je eigen category. Het kan dus voor komen dat je een categry TUIN hebt maar ook TUIN&WONEN. Op te lossen door al het nieuw assortiment op category NIEUW te laten landen en handmatig het artikel onder je eigen groep te hangen. De generieke importmogelijkheid is handig voor snel wijzigen muteren van eigen assortiment. Als je het gaat 'misbruiken' voor assortiment van groothandels (via URL) die niet aangesloten zijn dan moeten er nog een aantal kleine verbeterpuntjes gedaan worden. Zoals een standaard magazijn opgeven. Minor puntjes voor een specifieke groep.

Pluspunten

Lossen zaken voortreffelijk op uit oogpunt van de klant Webwinkel werkt nog steeds geheel naar wens, nooit downtime

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

GEEN. Waarshuwing ccvshop haalt geld van je rekening. IK ben geen klant!! WAT moet ik webshop doen. Op mij leeftijd 75+

Bank rekening controleren. Laat de eerste keer met ideal betaalden.