Pluspunten

We zijn al jaren klant bij CCV Shop en ik ben echt supertevreden. De helpdesk is erg makkelijk te bereiken via chat of mail en problemen worden supersnel opgelost, zelfs voordat de reguliere kantoortijden zijn ingegaan. Contact via Chat of mail verloopt vlot en vriendelijk.

Pluspunten

Snelle, duidelijke communicatie en meedenkend

Pluspunten

Zeer behulpzaam, vernieuwend en heldere software!

Reseller login waarin reseller instellingen, teksten e.d. kan wijzigen. Evt. whitelabel website.

Pluspunten

systeem werkt makkelijk en perfecte klantenservice

Pluspunten

Uitstekende contactmogelijkheden en service, wat resulteert in een snelle en behulpzame reactie via zowel chat als email!

Pluspunten

Ik ben net begonnen met de ccv shop en zojuist klantenservice op de chat gehad. Snelle en duidelijk response. Tot nu toe zeer tevreden

Pluspunten

Ben een nieuwe klant en tot nu toe super service! Had een probleem met importeren attributen, maar dat is gelukkig nu achterhaald door de medewerkers! (Thanks Martijn :) ) - klantvriendelijk. - goede service. - super prijs/kwaliteit verhouding.

Nog geen tips :)

Pluspunten

- klantvriendelijk. - goede service. - prima prijs/kwaliteit verhouding. - mooie templates. Een topbedrijf!

Ik heb tot op heden nog geen verbeterpunten op kunnen merken bij CCV Shop.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

mooi templates, werkt goed, prijs is goed,

bij het product toevoegen moet men veel te veel pagina's doorlopen .... deze moet 1 max 2 pagina's zijn... te veel kliks... tijdrovend... elke klik kost tijd en tijd kost geld... moet alles op 1 pagina... moet makkelijk ... voor de rest ok

Pluspunten

Erg klantvriendelijk en goede service!

Pluspunten

Klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht en behandeling

Pluspunten

Een top service waar je altijd snel en goed geholpen word. vriendelijke mensen die er overduidelijk verstand van hebben! Ook is er hel veel keus en mogelijkheid om je webshop helemaal in je eigen smaak te maken! En er zijn continu nieuwe mogelijkheden die het nog makkelijker maken. Ik ben zeer tevreden over CCV Shop

Ik heb tot op heden nog geen verbeterpunten op kunnen merken bij CCV Shop.

Pluspunten

Uitstekende klantenservice en je kan vrij eenvoudig een webshop maken zonder technische kennis!

Pluspunten

Waanzinnig goede online service, razendsnel!!!

geen, keep up the good work!!

Pluspunten

- Goede support - Duidelijk en snelle antwoorden

- moeilijk verbeterpunten te vinden. -

Pluspunten

Super snelle service, medewerkers denken graag met je mee!

Pluspunten

Altijd heel erg behulpzaam en super goed bereikbaar. Ik ervaar het als heel persoonlijk. Ik zou ze bijna mijn vrienden noemen ;-).

Blijven doorgaan als jullie doen, lekker persoonlijk blijven en goed blijven luisteren naar je klanten. En zo veel mogelijk punten uit de Wishlist doorvoeren.

Pluspunten

- Prettige proactieve houding - Snelle service door live-chat - Deskundig en behulpzaam

Pluspunten

Hoewel wij al enkele jaren aangesloten zijn bij CCV-shop en het bedrijf flink hebben zien groeien blijft de benadering persoonlijk. De ondersteuning is een dikke 10+ en er wordt altijd de tijd voor je genomen. Daarnaast ben ik blij dat onze gegevens niet doorgespeeld worden naar derden zoals een SEOSHOP doet. Ook is de mogelijkheid er dat je via een wishlist extra opties aan kunt geven wat je graag toegevoegd ziet op de website. Kortom 5 sterren!

Pluspunten

Zeer gebruiksvriendelijk en zeer goede service tot nu toe!

Pluspunten

Fijne goed werkbare webshop. Super fijn en snel advies. Aanrader om mee aan de slag te gaan.

Pluspunten

Als beginnende gebruiker van ccvshop.nl loop ik tegen heel veel problemen aan. En de jongens van de livechat helpen me altijd super snel erin. ik heb dagelijks wel een vraag of twee waar ik niet uitkom. Even met hun "chatten" en klaar is kees. Echt waar zo houden zo houden jongens heb er spijt van dat ik niet eerder ben overgestapt naar ccvshop.nl

Pluspunten

Goede service en snelle reactie op live chat waardoor werken met dit systeem erg makkelijk wordt gemaakt.

Pluspunten

Sinds kort klant, wordt snel en kundig geholpen bij vragen

Nog geen

Pluspunten

Altijd snelle reacties op mijn vragen, en ook al mail ik ze twintig keer terug met nieuwe vragen, dan nemen ze gewoon de tijd ervoor om al mijn vragen te beantwoorden. Zeer klantvriendelijk dus! Thanks Stefan! ;)

Diamantstraat 3 7554 TA Hengelo