1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik zit nu al ruim 2 1/2 week te wachten op een aantal facturen, die ik maar niet opgestuurd krijg. Inmiddels al 10 keer gemaild en 3 keer gebeld en steeds krijg ik te horen dat ik ze spoedig zal krijgen, maar nog steeds niks! Ik ben het inmiddels spuugzat!

Pluspunten

Wordt snel geholpen, hebben in mijn geval adequaat gereageerd middels een keigoeie chatfunctie, altijd snelle opvolging van ingediende support via email.

Pluspunten

snelle, professionele en vriendelijke support. super dat klanten ideeën aan kunnen dragen voor verbetering van de webwinkel/functionaliteit en dat deze ook uitgevoerd worden (bij genoeg stemmen).

Pluspunten

Fijne en snelle support via Chat

Pluspunten

Snelle reactie op problemen, vriendelijke medewerkers

Pluspunten

Uitstekende en snelle service. Dat verdient de moeite om een review te schrijven!

Pluspunten

Hun klantvriendelijkheid is daar gewoon een dikke tien waard

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Super samenwerking snelle communciatie

Pluspunten

Makkelijke shop. Medewerkers helpen erg goed!

Soms missen we mogelijkheden in de shops maar dat heb je nou eenmaal bij een platform dat door veel verschillende sectoren wordt gebruikt en niet specifiek voor ons.

Pluspunten

Zeer goede en snelle klantenservice. Wij zijn nu een tijd klant. Op vragen krijg ik direct antwoord. Ook de kosten vallen reuze mee. ndere webshops zijn of duurder of de klantenservice ligt ergens onder een steen. Mocht ik opnieuw moeten kiezen zou ik direct weer kiezen voor CCV.

koppeling tussen CCV pinautomaten en CCV webshop Jammer dat er geen koppeling is tussen de acceptatie van betaalmethodes van de pinautomaat en de webshop. Vooral voor creditcard was dat handig omdat je er een extra contract voor dient te hebben. Nu moet je meerdere contracten afsluiten voor acceptatie van creditcards via de pinautomaat (1 contract voor de automaat zelf, 1 voor VISA en 1 voor American express) Vervolgens moet dit ook weer appart aangevraagd worden voor de webshop waardoor men dus met 6 contracten zit.

Pluspunten

Intuïtief systeem en daardoor makkelijk in gebruik. Zeer snelle en accurate helpdesk, een verademing na het webburo waar ik voorheen mijn webshop had. Door de mogelijkheid om redirect url´s zelf in te stellen geen terugval in bezoekers en bestellingen gehad na overstap naar CCV shop. Ben zeer tevreden!

Geen

Pluspunten

Uitstekende software, heel veel functies en uitbreidingen zijn gratis en er zijn regelmatig updates. Support regeert heel snel en is deskundig. Ik ga al mijn webshops overzetten!

Import en export van artikelen werkt maar is niet heel makkelijk, zou nog wel verbeterd kunnen worden met voorbeeld bestanden.

Pluspunten

Ondersteuning is van ccv shop via de chat is super en snel. mensen denken echt met je mee. ik beveel dit iedereen aan.

Pluspunten

Snelle service, compleet en van alle gemakken voorzien!

Pluspunten

Prachtig systeem, zeer compleet! Snelle accurate klantenservice

Geen minpunten

Pluspunten

Snelle en adequate reactie. Wordt goed mee gedacht met de klant en houden je goed op de hoogte.

Pluspunten

De chatfunctie en de bereidheid om mee te denken en uit te leggen is geweldig. Zeker als je start met een webshop is CCV Shop een aanrader. De kosten zijn laag en er zijn veel opties.

De software is bij sommige thema's wel beperkt. Ook bij het thema waar je zelf veel aan kunt veranderen zijn beperkingen, maar als het mogelijk is kun je ook dat enigszins laten aanpassen. Daar zijn wel kosten aan verbonden.

Pluspunten

Reageren altijd snel en zijn heel erg behulpzaam. Software werkt prima.

Paar software dingetjes zouden sneller opgelost kunnen worden, zitten wel paar basis dingen bij die voor een Webshop onontbeerlijk zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede klanthenenservice

meer thema zou leuk wezen

Pluspunten

Zeer snel en goede klantenservice. Ik heb een maand geleden een gratis shop gemaakt en omdat ik hun backoffice niet ken, de helpdesk platgebeld en gechat. Iedere keer netjes te woord gestaan en goed geholpen. De afspraken die gemaakt zijn worden ook echt nagekomen. Wij komen van een andere webshopprovider af en merk nu direct dat het goedkoper is en een veel betere service heeft. Ik raad iedereen aan: probeer ze uit en wordt verrast door de goede service en prijzen. PS. Waarom geen 5 sterren? Perfectie bestaat niet.

Pluspunten

Webshop werkt echt goed en is eenvoudig en snel te vullen met teksten, foto's en bijlagen. De communicatie met dit bedrijf is erg goed, service bij vragen ook erg snel en professioneel. Ben zeer positief verrast met alle mogelijkheden en vind het jammer dat ik niet eerder mijn houten deuren via een webshop heb gezet.

Pluspunten

Echt super support, mij lukte het zelf niet. Toen heeft de support afdeling mij super goed geholpen. Raad CCV Shop zeker aan! :)

Tot nu toe nog geen verbeterpunten of tips :)

Pluspunten

Goede service, zeer klantvriendelijk.

meer opties toevoegen aan de Webshop voor beheren. (voorbeeld: importeren van klanten, tegoed voor klanten op account)

Pluspunten

Heel erg goed geholpen door Stefan van CCV. Prima service!

Diamantstraat 3

7554 TA Hengelo