Snelle levering. Makkelijk met downloaden foto van certificaat. Sleutels pasten perfect.

Hallo Paula, bedankt voor de review en graag gedaan.

Uitstekende cilinders

Levering was snel, echter later dan werd beweerd op de site. In mijn geval was dit niet erg maar wellicht een opmerking waar iets mee gedaan kan worden

Hallo Tom, bedankt voor de review en excuus dat de levering wat was vertraagd.

Kwaliteit en service zijn top 👍🏻👍🏻

Goede kwaliteit, goede service, klantvriendelijk, snelle levering.

Hallo Henk, bedankt voor uw review en graag gedaan.

snel

Prima service door dit bedrijf. Sleutel bijbesteld, volgende ochtend stond de bezorger aan de deur. Handtekening vereist. helemaal goed en ook prima prijs.

Hallo H., bedankt voor de review en graag gedaan. We proberen er ook voor te zorgen dat de pakketten ook goed en veilig aankomen. Daarom sturen we zelfs een nabestelling van 1 sleutel aangetekend en als pakket.

Goed product. Snel geleverd.

Volledig tevreden over het product zelf alsook de snelle levering

Beste Wim, bedankt voor de review en graag gedaan.

Top bedrijf

Supersnel geleverd

Beste Marco, bedankt voor de review en graag gedaan.

Geweldig zoals het wordt afgeleverd.

Bestellen zonder problemen en ook de aflevering was goed geregeld. Door een fout was er ook nog een 2e levering onderweg. Na een telefoontje hebben we dit rechtgezet zodat we geen 2 cilinders willen en voor 1 betalen. Produkt ziet er goed uit en werk goed. Zeer blij met dit stuk kwaliteit. Voor de toekomst zal ik hier zeker weer bestellen.

Beste Geert, bedankt voor uw uitgebreide review en graag gedaan. We doen altijd ons best en voor u zeker. Er waren zelfs 2 pakketten uw kant opgestuurd. Heel fijn dat u ook zo alert was. Bedankt.

Perfecte service !

Bestelde cilinders waren keurig op tijd in huis, bezorgd door een persoonlijke bezorger. Na 5 minuten alles perfect functionerend gemonteerd. Beloftes van Marcel Randshuizen worden keurig nagekomen; dank en complimenten.

Hallo Martin, bedankt voor uw review en graag gedaan.

De levering is prima geregeld

Zondagmiddag besteld. Ondanks het opnieuw moeten. afstellen van de machines, maandagavond huis, Super !

Beste Frans, bedankt voor uw review en graag gedaan.

Professioneel en zeer snel

Binnen 1 werkdag verzonden! top!

Beste Victor, Bedankt voor uw review en graag gedaan.

Produkt en kevering van cilindersloten top.

Beste Wim, Bedankt voor uw review en graag gedaan.

Zeer goede ervaring.

Zeer snelle levering. De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beste Theo, Bedankt voor uw review en graag gedaan.

Zeer snelle levering en perfecte kwaliteit

Ik heb de deurcilinders op zondag besteld en maandag had ik deze al in huis ! Zeer snelle levering dus. De deurcilinders zijn van goede kwaliteit. Ook het samenstellen en bestellen via de site ging erg makkelijk en vlot. Kortom, zeer tevreden.

Beste Bastiaan, Bedankt voor uw uitgebreide review en graag gedaan.

top kwaliteit en snelle levering

we bestellen vaker cilinders en zijn altijd tevreden met levering en kwaliteit.

Beste Hennie, Bedankt voor uw review en graag gedaan.

Snel, persoonlijk en gemakkelijk!

Na mijn (her)bestelling werd ik binnen een uur gebeld met de vraag of het weer dezelfde bestelling moest zijn als de vorige keer, omdat ik geen code had opgegeven. Fijn zo'n check! Vervolgens binnen 1 werkdag geleverd. Daar houden we van!

Hi Gitta, Dank je wel en bedankt voor de leuke positieve review.

Helemaal top!

Wat een top bedrijf, ik word er helemaal vrolijk van! Als je belt nemen ze gelijk op en krijg je duidelijk en deskundig advies. Ik had om 14:45uur besteld en om 17:45 al een bericht van PostNL dat de bestelling ontvangen was en de volgende dag had ik de cilinders in huis.

Hallo Ronald, Wat een leuke review. Bedankt want daar worden wij natuurlijk ook vrolijk van. En mocht er ooit iets zijn. Je weet ons te vinden. Met vriendelijke groet, Marcel

Zeer goed bedrijf

Na wat problemen met de cilinder een nieuwe toegestuurd gekregen. Kortom goed geregeld door MR-beveiliging.nl. Een top bedrijf.

Hallo Clement, Graag gedaan en bedankt voor de positieve review.

Snel en ervaren

Wij hebben een sluitplan besteld. Ook al is het eenvoudig online te selecteren hadden we toch wat vragen. Ondersteuning daarin was erg prettig. Online besteld en zou binnen 10 a 15 werkdagen geleverd worden en binnen 8 dagen hadden we het al in huis. Voor ons een dikke duim

Bedankt voor de review

Klantvriendelijk

Bedankt voor de support.

Bedankt voor uw review

Goed en snel

Producten zijn snel geleverd ondanks de vakantie.

Bedankt voor uw positieve review

Quick delivery, simple installation

The instructions on the site are simple and easy to follow. The process of buy was quick and easy. The delivery was well within 24 hours. All round great experience.

Hi patrick, Thank you for your review.

Ziet er goed uit, duidelijke gebruiksaanwijzing.

Een Keer hier besteld. Maar zo meteen de laatste keer.

Extra slot nabesteld op onze eigen set. Daar werkte onze eigen sleutel niet op. Donderdag gebeld zou vrijdagmorgen terugbellen niks gehoord. Vrijdagavond gebeld en hij dacht dat er n nieuwe onderweg was. Maandag weer gebeld en die erover gaat niet bereikbaar. Ze zeggen weer dat ze gaan terugbellen maar ben benieuwd.

Beste Stefan, Zowel voor, tijdens en na de bestelling is er aangegeven dat wij op vakantie zijn en daarom een bestelling wat vertraging op kan lopen (Ook dat we wat lastiger bereikbaar zijn). Nu is in uw geval het probleem dat de sleutels teveel zijn afgesleten (u heeft ook al oudere cilinders) waardoor de oude sleutel niet op de nieuwe werkte. Dit is besproken met M&C en u heeft daarvoor allemaal gratis nieuwe sleutels gekregen. Dat is onze service. Bijzonder dat u nog steeds ontevreden bent.

Levering ontevreden producten tevreden

Vrijdag besteld maandag nog niks gehoord dus even gebeld waarom ik niks hoorde....konden niks zeggen was de telefoniste en kon niemand bereiken op het moment , daarna in de avond email ontvangen dat dinsdag de levering zou plaats vinden Dinsdag alles geleverd gekregen alleen in onderdelen.....weer gebeld netjes excuus dat het fout was gegaan. Donderdag weer alles geleverd gelukkig alles goed de eerste levering moesten we retour doen met bijgesloten sticker daarna niks keer gehoord Had verwacht dat ze nog email zouden sturen dat ze het hadden ontvangen Dus geen 5 sterren 2x pakketje gewacht en 1x zelf pakketjes moeten weg brengen en versturen. Producten zijn wel 5 sterren !

Beste Ruud, helaas door onze vakantie is uw bestelling uitgevoerd door M&C zelf en daar was het mis gegaan. excuses voor het ongemak. Het pakket is ook weer door M&C zelf ontvangen.

Leveren kwalitatief een uitstekend product in korte tijd prima verpakt uit

Prima producten snel geleverd.

Bedankt voor uw review

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://ajax-alarmsystemen.nl voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders