Goed product en flexibele service.

Zorgvuldige verwerking en een goede service.

Ik ervaar een zorgvuldige verwerking en een goede service bij onduidelijkheden word er snel contact opgenomen.

Kundig, professioneel en snel

Vakmannen met een ruime keuze in diverse kwaliteitscilinders en snel samengesteld en verstuurd.

Kwaliteit, deskundig en snelle levering.

Goede informatie via de website, duidedelijke stappen bij bestelling. Snelle levering.

Snel en goed geleverd

Makkelijk besteld en snel in huis

Goed advies en snelle ontvangst

Omdat ik twijfelde welk gecertificeerd slot en gecertificeerde sleutels ik het beste kon aanschaffen bleek al snel dat de sleutels Minos de beste keuze is. Direct besteld en de volgende dag opgehaald bij Post NL pakketpunt. Super! En overigens:Goed product voor een goede prijs.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Snelle afhandeling van de bestelling. Er zijn veel opties om je bestelling te ontvangen, tot zelfs dezelfde avond. Helaas lukte dat bij mijn bestelling niet, omdat PostNL en DHL het adres niet herkende. Vreemd, maar daar valt door MR-beveiliging weinig aan te doen. Er werd contact met me opgenomen voor de alternatieven. Daarna snel verzonden door MR-beveiliging. Dat PostNL er daarna een zooitje van maakte kun je MR-beveiliging niet aanrekenen.

Nog niets ontvangen

Ik kan niet beoordelen omdat ik mijn artikel nog niet heb ontvangen.

Snel en verzorgd

Set M&R sloten besteld. Bestelproces online verliep prima (altijd spannend ivm combi van prijs en de exact benodigde maten). Paar dagen later alles keurig verpakt in huis, en nog mooier: alles paste direct.

Good Team

professional and polite team

• Ci consiglieresti? Si

Heb de sloten 's avonds besteld en de volgende dag waren ze al binnen en heel eenvoudig geplaatst.

Goede service, snelle levering

Cilinders heb ik al sinds 2017 en werken nog steeds goed, recent sleutels bijbesteld die snel geleverd werden.

Goed en snel

Extra cilinder besteld, snel en goed geleverd

Super service!

Bestelling geplaatst in het weekend. Maandag ochtend bericht dat de extra sleutels klaar waren en maandagavond waren ze al in huis! Super snel geleverd dus!

Erg goede kwaliteit, goede service en zeer snel geleverd!

Tweede keer dat ik hier voor mijn woning (na verhuizing) een set gelijksluitende cilinders bestel. Samen de bestelling telefonisch doorgelopen (cilinders bestellen doe je ook niet elke dag). Bestelling in de ochtend nagelopen, 's avonds geleverd. Toch bleek ik de draaiknop bij een cilinder verkeerd besteld te hebben. Aantal keer gebeld, duidelijke instructie ontvangen en zelfs een filmpje hoe ik zelf de cilinder kon omdraaien. Telefonisch snel bereikbaar, goede uitleg en vriendelijk. Dat geeft vertrouwen.

Betaalbaar en Snelle service

Het bestelproces verliep soepel en ook het uploaden van de codekaart was makkelijk.

Snel en eenvoudig nieuwe sleutels besteld

Dat mijn sleutels relatief snel slechter worden is jammer en onwenselijk. Maar het bijbestellen van extra sleutels gaat wel makkelijk en snel.

Gewoon prima goed en discreet

Levering is snel Zeer goed verpakt

snelle levering, goede service

Snel en deskundig advies en goede service!

Goed advies gekregen en vervolgens besteld. MC Condor is precies wat wordt beloofd. In àlles straalt de kwaliteit en duurzaamheid af. De bijbehorende sleutels lijken wel voor Fort Knox bestemd. Omdat de levering via PostNL niet direct verliep zoals gepland werd ik gebeld door MC en kreeg ik direct een tegemoetkoming ter compensatie. Uitstekende service!

Ze hebben niet gereageerd op mijn whats app berichtje. En vragen dan om een beoordeling

Zie hierboven

Snel en correct geholpen

Extra sleutels eenvoudig te bestellen. Alternatief aangeboden op een vriendelijke manier.

Super snelle service

Het bestellen van de sleutel ging super snel en werd ook nog eens heel snel geleverd. Dikke aanrader

What you see is what you get

Aan het product mankeert niets. Wat ik wel een risico vind is dat de sleutels verstuurd worden in een pakketje wat niets te raden overlaat. Ik begrijo dat jullie trots zijn op jullie bedrijf en jullie naam op de verpakking zetten waaruit ook blijkt dat het een beveiligingsproduct is. Daarnaast staat het adres van de besteller op de verpakking, terwijl ik het bewust op een afgiftepunt had laten afleveren. Kwaadwillenden zouden het pakketje hebben kunnen openmaken en zo bij bij naar binnen kunnen lopen. Immers sleutels en adres hadden zij dan in bezit gehad.

Supergoed alleen doosje was onnodig

Supersnel en supergoed alleen onhandig doordat we thuis moesten blijven voor een bezorgmoment terwijl de sleutels Makkelijk door de brievenbus hadden gekund.

Sluis 23

2376 AS Nieuwe wetering

023-2050100

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders