Helaas ging onze bestelling fout, de sleutels pasten niet. Maar.na een belletje werd alles keurig opgelost en werden alsnog de juiste sleutels verstuurd. Jammer van het foutje, maar top opgelost.

Snel geleverd, uitstekende sloten

Koop al mijn cilinders hier. Uitgebreide keuze van soorten en hoge kwaliteit. Eenvoudig samen te stellen. Snel geleverd.

Aanrader

Nu 2de bestelling gedaan en wederom snelle service. Netjes verzonden. Vooral de sleutelloze binnenknop is superhandig. Bij calamiteiten niet eerst op zoek naar je sleutelbos. Aanrader!

Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons! onwijs veel plezier met de nieuwe cilinders.

Snel, goed en veel keuze

2 gelijksluitende cilinders besteld. Vlot geleverd en goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering. Aanrader voor degelijk en betaalbaar sluitwerk

Bedankt voor uw vriendelijke woorden en uw steun aan onze webshop. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Top kwaliteit!

Top kwaliteit tegen een goede prijs, met een super service. Inmiddels meerdere bestellingen gedaan voor eigen huis. Maar ook voor andere (andere geholpen) voor hun woning. Of je nu belt, appt of mailt, je krijgt altijd de aandacht en goede uitleg. En laat je tips of adviezen achter, doen ze wr wat mee. Zoals gezegd..... ik beveel MR beveiliging/ MC Cilinder aan, aan andere

Onwijs bedankt dat u even de tijd heeft genomen om deze fantastische review te schrijven en ook bedankt voor alle bestellingen die ik van u voorbij heb zien komen :) Ik hoop u in de toekomst weer te kunnen helpen!

Supersnel, probleemloos

De bestelde sleutels werden supersnel geleverd en ze pasten perfect.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Waar voor u geld

Reeds mijn 2e bestelling gedaan naar 3 jaar. Zonder problemen uitbreiding op mijn sloten systeem

Bedankt voor uw bestelling & review!

Goedkoop en ultra snel

Het was de goedkoopste aanbieder die ik kon vinden. En de bezorging was meteen de volgende dag. Kijk, zo wil je het hebben. Niks op aan te merken. Perfect

Bedankt Evert voor de review ;)

Prima deal

Eenvoudig bestellen en snel geleverd, puik

excellente klantenservice

Producten waren goed. Ondanks wat uitdagingen is door de inzet van Jordan alles goed en op tijd geleverd.

Hoi Peter! Fijn om te horen en bedankt voor de review ;)

Snelle zeer sympathieke levering

Top ervaren, heel professioneel en meedenkend.

Goedemorgen Dik, Wat fantastisch om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft gehad met onze webshop! We streven er altijd naar om professioneel en meedenkend te zijn in onze service, dus het doet ons goed om te horen dat dit ook uw ervaring was.

Bij bestellen geen probleem , en je eigen identificeren is wel belangrijk met sleutels ... En dat werdookgevraahd

Snel, makkelijk en betrouwbaar

Laast had ik een paar extra sleutels nodig. Met het pasje dat ik bij aankoop van mijn sloten had gekregen, kon ik snel de juiste sleutels bestellen via de website van MR beveiliging. Volgende dag werden de sleutels thuis afgeleverd. Snel, gemakkelijk en betrouwbaar voor een prima prijs!

Betrouwbaar

Helder in communicatie, site is overzichtelijk

Snelle service en prima sloten

De sloten waren binnen enkele dagen binnen en waren makkelijk te installeren, precies wat ik had verwacht.

Snelle vlotte levering en goede service

U hebt zowel op mijn whatsapp als op mijn mail gereageerd en mij de gevraagde nuttige informatie gegeven voor een 2-zijdig tandwielslot. Alle onderdelen zaten netjes verpakt en de levering kwam sneller dan ik had verwacht. De prijs viel goed mee. Alleen gaat het insteken & uithalen van de sleutels nog stroef; misschien betert dat nog door het gebruik.

Snel besteld en snel binnen.

Bestel proces is eenvoudig en snel binnen. Bijna €30 per sleutel is wel wat aan de hoge kant

Goedemiddag Rob, Bedankt voor de reactie en fijn dat je bestelling op tijd binnen is! De sleutels zijn inderdaad niet goedkoop maar dat is voor een reden. M&C sleutels zijn gepatenteerde SKG*** sleutels en zijn door hun ingewikkelde profiel lastig open te picken & na te maken. De sleutels mogen ook alleen gemaakt worden door gecertificeerde M&C dealers. Deze worden niet zoals meeste sleutels die u zo na kan laten maken bij elke schoenmaker miljoenen per keer gefabriceerd en dat is juist wat u wilt, uiteraard heeft dat ook gevolgen op de prijs. De prijs is bepaald door de fabrikant en wij mogen daar niks van afwijken, alle prijzen van alle webshops moeten het zelfde zijn.

Top bedrijf, snelle levering!

Mijn bestelling was dezelfde dag geleverd, hier ga ik vaker bestellen!

Super snelle service goed product

Sleutel besteld, zelfde dag kunnen ophalen top!

Uitstekend product en service

De website maakte de keuze eenvoudig door de goede voorlichting. Het bestellen was makkelijk. Na initiële leveringsproblemen met de courier, pakte de service afdeling snel en accuraat door een andere courier te gebruiken. Prima kwaliteit sloten en sleutels. Wat kan je je als klant nog meer wensen!

Snelle en efficiënte levering

Aantal reservesleutels besteld. Met een kopie van de sleutelkaart online zo gebeurd en volgende dag al in huis.

Snelle service en goed product.

Heb hier 2 gelijksluitende cilinders gekocht. Zeer tevreden over het product en de snelle service.

Goed snelle service!

Prima service!

Duidelijke website, snel geleverd! Kortom: prima service!

Bedrijfsgegevens

Sluis 23

2376 AS Nieuwe wetering

023-2050100

[email protected]

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.