Mijn telefonische verzoek om informatie was compleet. Hetgeen ik bestelde was al gauw bezorgd.

Wat je zou moeten kunnen verwachten van een webshop

Gewoon goed.

Na een verkeerde bestelling, (geheel eigen schuld) waren ze bereid om mee te denken in een gepaste oplossing.

Super Service!!

Ik had veel vragen, ben SUPER netjes geholpen!!

Ook mijn nieuwe woning wilde ik weer voorzien van M&C cilindersloten. Je kunt deze bij diverse aanbieders kopen, echter bij MR-beveiliging was de bestelpagina het meest duidelijk. Er zijn immers zoveel mogelijkheden en opties, De bestelde sloten waren snel en keurig geleverd, na montage hadden we moeite met de gekozen knop bediening. Na overleg met Marcel is dit super opgelost en zijn we zeer tevreden. Ons huis nu voorzien de beste veilige sloten, bedankt MR-beveiliging!

Snelle afwikkeling van bestelling. Klasse!

Tijdens het bestelproces is er een goede productselector beschikbaar die je goed helpt het juiste slot te kiezen. Het bestelproces is verder snel en eenvoudig. Ook fijn dat je goed je afhaallocatie kunt selecteren.

Snelle rn uitstekende service

Er was iets onduidelijk op de website. Telefonisch goed geholpen. Goede service. Daarna via mail duidelijke info. Sleutels binnen 1 dag in huis. Prijs ook een stuk lager als bij de sleutelmaker in de buurt. Bedankt voor de top service.

Snel en duidelijk! Ook de after-sales is top!

Eind november 2019 een alarm gekocht voor onze nieuwe woning. Levering was snel (zelfde dag) met duidelijke uitleg en werkt uitstekend! Het pakket is samengesteld door MR-beveiliging. We hebben uiteindelijk ook nieuwe cilinders besteld wat ook weer snel werd geleverd! Een echte aanrader!

M&C color pro sleutel

Snelle afhandeling van de bestelde sleutel en keurig verpakt in de doos.

Duidelijke site

Zeer snelle levering.

Goed geholpen

Na het ontvangen van een verkeerde sleutel een mailtje gestuurd. Meteen erna een mailtje terug en goed geholpen door Marcel, Na enig overleg zijn er nieuwe sleutels verzonden en kunnen we weer verder.

Uitstekende service.

Ik had twijfel over de goede werking van mijn cilinders MC Condor, dus een mailtje gestuurd. Na één dag antwoord: "Dit mag niet met deze kwaliteit sloten, vanavond wordt een geheel nieuwe set sloten opgestuurd. Wilt u de oude set sloten retour sturen, retour sticker zit bij de levering". Prima gedaan.

Na eerste instantie niet het juiste artikel geleverd te hebben gekregen. Hebben ze, met dank aan de werknemer Marcel, het op een zeer goede manier opgelost vor mij. Top service.

Perfect !!

Topkwaliteit, snelle service.

Perfect products

I've bought 4 different cylinders for my whole house and all fitted perfectly. Also, the delivery was as scheduled. I recommend this product.

Goede kwaliteit

1ste bestelling een paar jaar geleden was super. Nu in na bestelling gedaan van een cilinder. De cilinder is prima, alle sleutels die ik al in mijn bezit heb werken prima. Maar de levering was minder. Aangegeven leveren op vrijdag middag. Na de hele middag thuis gebleven te zijn kreeg ik een paar uur later een telefoontje dat er iets mis was gegaan en dat het pas later geleverd word. Wel fijn van het belletje, jammer dat ze er pas zo laat mee kwamen.

Beste Stefan, Bedankt voor uw review. Ook al is deze niet al te best. Daarmee gaan wij direct kijken wat er is gebeurt en doen wij onze uiterste best om het allemaal goed en vlotjes te laten verlopen. Ik heb ook uw bestelling nagekeken en u heeft een cilinder nabesteld en daarbij aangegeven dat de voorkeur was om deze vrijdagavond bij u te laten bezorgen. Daarvan kwamen wij er in de middag achter dat dit niet in de avond bezorgd zou gaan worden, maar de volgende dag overdag. Daarom hebben we u direct gebeld dat u die avond niet hoeft te wachten op de bezorger. Nu is het (weten wij ook uit eigen ervaring) niet fijn is als je iets besteld en verwacht dat het op een bepaalde dag of tijd geleverd moet worden het niet wordt bezorgd. Daarom kiezen wij er ook voor (als het mogelijk is) de klant even te bellen om dat door te geven (wat u ook op prijs stelde) en of eventueel een voorkeur voor bezorgdag of avond met u te bespreken. En dan is het helemaal vervelend als u al de hele middag zit te wachten op uw bestelling waarvan u heeft aangegeven dat u deze in de avond had willen ontvangen. excuses voor de vertraging en heel fijn dat de geleverde nabestelling naar wens is.

Sterk cylinderslot, eenvoudige montage(video). Snelle levering.

De M&C Move cilinder en sleutels overtreffen onze verwachtingen!

Wat MR-beveiliging betreft is bovenstaande ene zin duidelijk. Ik had meer een probleem met de bezorging van Redjepakketje. Mijn vrouw en ik bleven om de beurt thuis om het probleem met ons deurslot zeker nog diezelfde dag op te lossen. We vonden de mogelijke bezorgtijd (9.00 - 18.00 uur) al heel lang en 18.30 uur echt te laat!

Snel en correcte levering

Prima, en ook de mogelijkheid tot achteraf betalen!

Goede kwaliteit, snelle levering

Werd snel geleverd en is goede kwaliteit

Helemaal top

5 Maatwerk deurcilinders besteld, waaronder eentje van 82/82 mm! Ik werd de volgende dag netjes gebeld dat er op die langste deurcilinder een dag extra levertijd zat wegens speciale bestelling en een dag later alles netjes 's avonds geleverd. Fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Snelle en goede service

Eerst nog even gebeld voor wat nadere info zeer vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Bestelling geplaatst en ingevuld wanneer te leveren dit is correct uitgevoerd. Prima geregeld dus.

Snelle correcte levering

Levering correct en snel. Bestelling te volgen met track en trace. Geleverde producten voldoen aan mijn verwachting.

Top geregeld!

Goede en snelle service. Pakket netjes te volgen via track & trace. Ik heb een klant snel voorzien van extra sleutels!

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://ajax-alarmsystemen.nl voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders