Prima materiaal, snelle levering, supersnelle helpdesk response

Tevreden met materiaal, wijze van verpakking, en instructie voor installatie.

Uitstekende service!

Ik heb 2 M&C Condor cilinders besteld, telefonisch nog contact gehad en ben goed geholpen. Webshop is duidelijk en gemakkelijk en alles is volgens afspraak geleverd dus ik ben zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed product van goede kwaliteit Guido

Zeer tevreden met de cilinders alles werkt perfect is een aanrader

Uitstekend!

Service als deze wordt een zeldzaamheid in het landschap van webshops. MR Cilinder heeft de prettigste configurator van alle cilinder webshops, de snelste levertijd (binnen 1 dag) en de beste service, dit laatste licht ik graag toe. Per abuis heb ik de maten voor binnen- en buitenzijde verwisseld, domme fout van mij maar voor MR-cilinder helemaal geen bezwaar. Bij aankomst retourpakket wordt diezelfde dag de bestelling weer klaar gemaakt en de juiste maat weer toegestuurd die nota bene diezelfde avond nog bij mij thuis arriveerde. Waren alle webshops maar zo.

Erg goed

De bestelling is de volgende dag ontvangen. Geen problemen ondervonden! Erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en correcte service. Zeer tevreden!

Snelle en correcte service. Zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goed product

Alles positief

Goede Ondersteuning en mooi kwaliteitsproduct

Een setje SKG 3 sterren deurcilinders afgenomen en een Ajax alarmsysteem. Daarbij zijn we zeer goed geadviseerd. Uiteindelijk door ons een foutje gemaakt met de maten van de m&c cilinder maar geen probleem. Deze is gratis aangepast en gratis weer naar ons verstuurd. De cilinder hadden we direct de volgende dag weer retour. Super snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne ervaring super snelle levering!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering en goede service bij vragen/problemen

Ik heb een MC-cilinder Color bestelt en na plaatsen en vastzetten met een cilinderbout kreeg ik de deur niet meer goed in het slot. Gebeld met MR-bevveiliging en meteen is er een nieuw cilinder opgestuurd. Top.

Snel en kwaliteit

Ik ben tevreden met de snelle service

Geweldige service. Bedankt

Ik had wat vragen en advies nodig en daarin hebben ze mij uitstekend geholpen. Levering was ook zeer snel. Bedankt voor alles.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnelle levering. Kwaliteitsvol product. Prima service!

Had snel een nieuwe cilinder nodig. Voor 17u besteld was volgende dag in huis. Snelle opvolging en contactname bij twijfel over de postcode. Kwaliteitsvol product. Samengevat: een aanrader!

great service

can't ask for better

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering. De website werkt prima

Zeer snelle levering. Goed verpakt. Fijne website. Graag weer!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en heel makkelijk te bestellen.

Ideaal dat ik bij het bestellen alleen een foto van het certificaat hoefde te uploaden. Zij weten dan precies hoe ze de sleutel moeten maken. Levering was veel sneller dan verwacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering goede kwaliteit (denk ik)

Snel en echte specialisten

Na wat technische vragen was het product snel besteld en geleverd.

Bestelling prima verlopen

Cilinders besteld. Netjes en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke webpagina, snelle levering, goede kwaliteit

Een aanrader!

Goede en duidelijke website. Veel info, door goed te lezen kan het eigenlijk niet missen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supersnelle levering! Na telefonisch contact of iets op voorraad was (wij hadden het snel nodig) en de vraag of het mogelijk was om af te halen, kon de bestelling dezelfde middag thuis worden afgegeven. Supersnelle en goede service! Sloten zelf pasten ook perfect. Kortom: een blije klant

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede kwaliteit/ snelle levering

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website. Het is makkelijk om de juiste artikelen te bestellen. De levering was snel en correct.

geen

Over MR-beveiliging.nl