Fijne website en snelle levering.

Heb een goede ervaring met me-beveiliging. De levering was zoals ze beloven. Prijzen van de sleutels zijn wel aan de hoge kant, maar dan heb je ook goede stevige sleutels.

Uitstekende sloten

Snel geleverd, duidelijke instructies

Erg tevreden over het totaal pakket

Advies op maat en zeer snelle levering

Goede snelle levering

Goed ben netjes en correct geholpen.

Had perongeluk van twee sloten de verkeerde maat opgegeven, is na telefonisch contact prettig en netjes opgelost.

DIT is service

Ik koop veel online en bezoek veel winkels en restaurant off-line en ik merk daarbij vaak op dat service hedendaags niet meer begrepen wordt. MR-beveiliging heeft mij zo aangenaam verast dat ik ze zou nomineren als nr 1 Service bedrijf waar ik het laatste jaar mee te maken heb gehad. Niet omdat men alles doet wat je vraagt, maar omdat men beschikbaar is, bewust bekwaam en een stapje extra zet voor een klant om ze goed van dienst te zijn. Daar valt door vele grotere bedrijven een voorbeeld aan te nemen.

Goede service. Snelle reactie en snelle afhandeling.

Extra sleutels werden keurig geleverd

De gemaakte bestelling is netjes geleverd, echter niet de volgende werkdag indien voor 23:00 besteld zoals de website vermeld. Tevens was de order van gelijke sleutels op de factuur gesplitst in twee delen

Top kwaliteit en snelle levering

De bestelling werd snel geleverd en was uitstekend van kwaliteit

Snelle levering en goede aftersales.

Had reservesleutels nodig op basis van certificaat. De bestelling werd snel geleverd (PostNL ophaalpunt) en een vraag na afloop werd adequaat beantwoord. Ook prijstechnisch concurrerend. Kortom: prima service.

Prima,

Besteld via internet en keurig volgens afspraak bezorgd

Snelle correcte service

Sleutels bijbesteld. De volgende dat keurig verzorgt in huis.

snelle levering en goed product

snelle levering en goed product

Sluitplan besteld en binnen 7 dagen in huis

Sluitplan besteld welke ik binnen 7 dagen in huis had. 2 cilinders paste niet. deze gaan ze aanpassen. Zeer netjes geholpen.

Makkelijk goed en snel

Makkelijk te bestellen en snel in huis. Top kwaliteit

Goede duidelijke website

Gemakkelijk uit te zoeken op de website, goede info. Gemakkelijk te bestellen.

Heel goed!

Zeer goede ervaring. Duidelijke en overzichtelijke website en goed op de hoogte gehouden van de levering. Bovendien scherp geprijsd. Prima!

Klantvriendelijk. Meedenkend. Komt na wat er gezegd wordt, dus echt voor 23:59 uur besteld morgen in huis. Kwaliteit spullen.

Alvast een perfecte levering op tijd. Dank U !

Altijd een beetje bang afwachten als je de eerste maal online een bestelling paatst van waarde. In dit geval bij deze winkel alles perfect gelopen. De dag voordien in de namiddag besteld, en binnen de 24 uur geleverd ! En dit naar Belgiëland ! Geeft vertrouwen voor volgende bestellingen.

Vandaag besteld, morgen in huis! Het klopt!!

Snel, vriendelijk en behulpzaam

Over het algemeen geweldige ervaring. De mensen die ik sprak waren vriendelijk en behulpzaam, en de levering was snel.

Duidelijke website, goede en snelle levering

Cilinder was kapot. De cilinder konden we snel en zonder sleutels nabestellen. 2-dagen later cilinder in huis. Enige minpunt is dat op de geleverde cilinder nergens een code staat om te achterhalen of het de juiste cilinder betreft. Dit kun je alleen checken door de sleutel erin te doen...

Superservice!

Ik wilde graag mijn cilindersloten vervangen. Met de uitleg en het filmpje is dat een fluitje van een cent en weet je precies wat je moet bestellen. Na het bestellen zeer vlot geleverd.

Snelle levering van de sleutels.

Via de site een foto kunnen oploaden van het pasje met daarop het nummer wat past bij de sleutels. Twee dagen later werden de sleutela afgeleverd, dik tevreden.

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders