Snelle levering goede website

Snel geleverd, vandaag besteld morgen in huis. Makkelijk sleutels bijbestellen via de site.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijke website en een heel snelle levering

Webshop werkt prima. In de avond besteld en de volgende dag werden de cilinders met de extra bijbestelde sleutels geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

overzichtelijke website en snelle levering gewoon zoal het hoort

Duidelijke site

Duidelijke site, goede service. Hoop dat de sleutels ook goed zijn, maar dat is nog even afwachten omdat het servicepunt mijn pakketje kwijt is geraakt. Hoop dus later nog wat te kunnen zeggen over de kwaliteit van de sleutels.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website, snelle levering, prima product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn bedrijf, snelle levering, goede kwaliteit

Klantvriendelijk en behulpzaam. Telefonisch nog wat vragen gesteld, ivm cilinders. Ik ben erg goed geholpen. Snelle levering, goed degelijk materiaal.

Alles goed en snel

Ja wat kan je er nog over zeggen. een hele fijne website. Alles zeer duidelijk en eenvoudig te bestellen. Levering was ook direct de volgende dag.

Alles goed en snel

Snelle levering en ziet er allemaal goed uit

Vriendelijk en behulpzaam

Nieuwe cilinders besteld, eerst gebeld met wat vragen, vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering. Perfecte ondersteuning

Ajax alarm aangeschaft bij ajax-alarmsystemen.nl en daarna had ik nog wat bragen bij het instellen. Service daarin is heel goed. Ze nemen alle tijd voor je en ben zeer enthousiast over het alarmsysteem als de geweldige service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestelling correct geleverd, cilinders reeds gemonteerd, werkt perfect.

Bestelling correct geleverd.

Vlotte afhandeling

De medewerker heeft alles snel uitgezocht en heb 2 dagen daarna de bestelling ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nog niks ontvangen, kunnen jullie niks aan doen

Met jullie goede ervaring, alleen nu 2x bezorgmoment afgewacht, 2x niks gezien

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Marco, Bedankt voor de review. inderdaad heel vervelend. We zijn al meer aan het versturen met DHL Europlus. Want PostNL heeft vertraging in de verwerking. Excuses voor het ongemak.

een hele goede service

Ik heb nog nooitvzo vriendelijke en snelle levering gehad de volgende de dag in huis ben ik egt blij mee deed andere bedrijven dat

Duidelijke website

Ik zocht een slotenplan, had de hoop bij andere sites al opgegeven totdat ik op deze site kwam. Ik werd meteen enthousiast en na een half uurtje een plan gemaakt en besteld. de volgende dag contact via de email mbt de levertijd, het zou 10 dagen duren maar had na dag 4 de bestelling al in huis. Deep impressed van de mc condor sloten. super kwaliteit. ben super tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geen problemen met bestellen; levering de volgende dag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima service en snelle levering

Goede voorlichting bij cilinderkeuze

Snelle en nette service!

Het uploaden van de keycard ter controle bleek niet goed gegaan te zijn. Een snelle mail van het bedrijf om her via mail te sturen, zorgde ervoor dat ik binnen 24 uur mijn bestelling alsnog had.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle reactie

Voor elke deur een passende cilinder, je kan ze tot in de puntjes aanpassen, en 5 sleutels. Top gewoon!

Goede service, snelle reactie

Snelle levering maar helaas het verkeerde pakket ontvangen. Na in de avond een mail gestuurd te hebben werd ik de volgende ochtend netjes gebeld. op dezelfde dag/avond de juiste spullen ontvangen. Gewoon top.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel goede service voor goede prijs

Onlangs een set cilinders gekocht waar ik even wat informatie voor nodig had. Gebeld en heel uitgebreid en degelijk uitleg gekregen. Ook Een noodzakelijke aanpassing later die dag werkt snel en goed gewerkt in de bestelling. Echte winkel service tegen een internetprijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima materiaal, snelle levering, supersnelle helpdesk response

Tevreden met materiaal, wijze van verpakking, en instructie voor installatie.

Uitstekende service!

Ik heb 2 M&C Condor cilinders besteld, telefonisch nog contact gehad en ben goed geholpen. Webshop is duidelijk en gemakkelijk en alles is volgens afspraak geleverd dus ik ben zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed product van goede kwaliteit Guido

Zeer tevreden met de cilinders alles werkt perfect is een aanrader

Uitstekend!

Service als deze wordt een zeldzaamheid in het landschap van webshops. MR Cilinder heeft de prettigste configurator van alle cilinder webshops, de snelste levertijd (binnen 1 dag) en de beste service, dit laatste licht ik graag toe. Per abuis heb ik de maten voor binnen- en buitenzijde verwisseld, domme fout van mij maar voor MR-cilinder helemaal geen bezwaar. Bij aankomst retourpakket wordt diezelfde dag de bestelling weer klaar gemaakt en de juiste maat weer toegestuurd die nota bene diezelfde avond nog bij mij thuis arriveerde. Waren alle webshops maar zo.

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://ajax-alarmsystemen.nl voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders

Filter op Taal