Snelle en complete levering

Duidelijke uitleg van de sloten en de meting. Snelle levering

Hoi Cas, Bedankt voor de review ;)

Ik werd goed geholpen

Ik kreeg mijn sleutel binnen een dag en werd goed per email geholpen op een specifiek verzoek.

Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je je sleutel snel hebt ontvangen en dat we je goed hebben kunnen helpen via email met je specifieke verzoek. Als je nog meer vragen of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar!

Makkelijk, snel en prima service

Makkelijk, snel en prima service

We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze makkelijke, snelle en prima service. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Fijne dag!

Het was makkelijk bestellen en werd snel efficiënt geleverd

We zijn blij om te horen dat het bestelproces eenvoudig was en dat je tevreden bent met onze snelle en efficiënte levering. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Veel plezier met je aankoop!

Snel gelever

Snel Geleverd en denken met je mee , bellen ook terug zoals afgesproken

Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en klantgerichte service. We streven er altijd naar om onze afspraken na te komen en met je mee te denken. Als je nog vragen hebt of verdere assistentie nodig hebt, horen we het graag. Fijne dag!

aankoop van een slot met sleutels

Het ontvangen product komt 100% overeen met de beschrijving, de beste kwaliteit en een zeer goed contact met de winkel

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle service en oplossing. Als je nog meer vragen of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Fijne dag!

Zeker een aanrader

Eerst gemaild en daarna gebeld waarna hij gelijk met een oplossing kwam. Volgende dag alles al in huis.

Goedemiddag Rob, ontzettend veel plezier met uw cilinders! fijn om te horen dat u blij bent met ons en onze service. Fijn weekend ;)

snelle service

Extra sleutels waren via de website zo besteld en snel geleverd

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat het bestellen van extra sleutels via onze website soepel verliep en dat de levering snel was. We streven ernaar om onze klanten een gemakkelijke en snelle service te bieden. Mocht je in de toekomst nog vragen of behoeften hebben, staan we graag voor je klaar!

Afspraak is afspraak

Bedrijf is super netjes en komt afspraken stipt na. Een verademing in vergelijk met anderen

Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je onze service en stiptheid waardeert. We streven er altijd naar om onze afspraken na te komen en onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Jouw positieve feedback motiveert ons om dit niveau van service te blijven leveren. Nogmaals bedankt en we staan altijd klaar om je weer van dienst te zijn!

Snelle levering. Copy van pas certificaat mee gestuurd. Sleutel geleverd maar draait niet in het slot.

Bedankt voor je feedback. Helaas kan het soms gebeuren dat een sleutel niet goed werkt, ondanks onze zorgvuldigheid. We willen dit uiteraard zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik heb direct gereageerd op je e-mail met het verzoek om een kort filmpje te sturen waarin je laat zien dat de sleutels niet werken. Op de foto die je eerder stuurde, lijkt de sleutel correct gesneden, maar een filmpje helpt ons om het probleem beter te begrijpen. We streven ernaar om al onze klanten tevreden te stellen en het is jammer dat je deze ervaring hebt gehad. We hopen alsnog op je reactie zodat we je zo snel mogelijk de juiste sleutels kunnen sturen en dit ongemak kunnen verhelpen.

Snelle goede service en goede kwaliteit

Dit keer alleen reserve sleutels aangevraagt in de ochtend besteld en 's avonds al geleverd. Dit vind ik nu goede service al zijn de sloten en sleutels die ik eerder al besteld had van super goede kwaliteit. Nabestelling ging ook heel makkelijk! Alles bij elkaar zeker een 10! waard.

Bedankt voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met zowel de kwaliteit van onze producten als de snelheid van onze levering. Het is fijn om te weten dat je eerdere bestellingen ook naar wens waren en dat het nabestellen eenvoudig verliep. Jouw positieve woorden en waardering van een 10 betekenen veel voor ons. We staan altijd klaar om je weer van dienst te zijn!

Snel geregeld

Goede service en snel verwerkt en afgeleverd.

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en de snelle levering. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we uiteraard weer voor je klaar!

Snel en goed geregeld

Eenvoudig te bestellen op duidelijke site. Vlot geleverd en goed verpakt. Alle onderdelen werken prima.

Bedankt Cees voor je fantastische review!

Denkt goed mee

Denkt goed mee over de mogelijkheden. Er zijn ook onderdelen te bestellen die niet in de webwinkel staan, wat ze erg flexibel maakt maar houd dan wel rekening met extra doorlooptijd.

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je onze flexibiliteit en meedenkendheid waardeert.

Geen poespas

Bestellen van de sleutel was eenduidig En vlot. Het is wel wat later verzonden dan bij de bestelling aangegeven. Maar de levertijd was voor mij vooralsnog prima.

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat het bestelproces eenvoudig en snel verliep. Onze excuses voor de vertraging bij de verzending ik zie op de track and trace dat er bij postnl iets fout gegaan is. Fijn dat de levertijd uiteindelijk toch voor jou geschikt was.

Helaas ging onze bestelling fout, de sleutels pasten niet. Maar.na een belletje werd alles keurig opgelost en werden alsnog de juiste sleutels verstuurd. Jammer van het foutje, maar top opgelost.

Bedankt voor je feedback en begrip. Onze excuses voor het ongemak met de verkeerde sleutels. We zijn blij dat we het probleem snel konden oplossen en dat je tevreden bent met de uiteindelijke service. We doen er alles aan om fouten te minimaliseren en de beste service te bieden. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Snel geleverd, uitstekende sloten

Koop al mijn cilinders hier. Uitgebreide keuze van soorten en hoge kwaliteit. Eenvoudig samen te stellen. Snel geleverd.

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze uitgebreide selectie en de kwaliteit van onze cilinders. Het is fijn om te weten dat de levering naar wens verlopen.

Aanrader

Nu 2de bestelling gedaan en wederom snelle service. Netjes verzonden. Vooral de sleutelloze binnenknop is superhandig. Bij calamiteiten niet eerst op zoek naar je sleutelbos. Aanrader!

Fijn om te horen dat u tevreden bent met ons! onwijs veel plezier met de nieuwe cilinders.

Snel, goed en veel keuze

2 gelijksluitende cilinders besteld. Vlot geleverd en goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering. Aanrader voor degelijk en betaalbaar sluitwerk

Bedankt voor uw vriendelijke woorden en uw steun aan onze webshop. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Top kwaliteit!

Top kwaliteit tegen een goede prijs, met een super service. Inmiddels meerdere bestellingen gedaan voor eigen huis. Maar ook voor andere (andere geholpen) voor hun woning. Of je nu belt, appt of mailt, je krijgt altijd de aandacht en goede uitleg. En laat je tips of adviezen achter, doen ze wr wat mee. Zoals gezegd..... ik beveel MR beveiliging/ MC Cilinder aan, aan andere

Onwijs bedankt dat u even de tijd heeft genomen om deze fantastische review te schrijven en ook bedankt voor alle bestellingen die ik van u voorbij heb zien komen :) Ik hoop u in de toekomst weer te kunnen helpen!

Supersnel, probleemloos

De bestelde sleutels werden supersnel geleverd en ze pasten perfect.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Waar voor u geld

Reeds mijn 2e bestelling gedaan naar 3 jaar. Zonder problemen uitbreiding op mijn sloten systeem

Bedankt voor uw bestelling & review!

Goedkoop en ultra snel

Het was de goedkoopste aanbieder die ik kon vinden. En de bezorging was meteen de volgende dag. Kijk, zo wil je het hebben. Niks op aan te merken. Perfect

Bedankt Evert voor de review ;)

Prima deal

Eenvoudig bestellen en snel geleverd, puik

Sluis 23

2376 AS Nieuwe wetering

023-2050100

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders