Snelle levering en prima service!

Poema product en met vragen staan ze vlot voor je klaar voor een goed advies

Goede service.

Ik had een speciaal verzoek en ze hebben goed meegedacht, de juiste onderdelen opgestuurd voor me. Tussen alle rotte appels in de wereld is dit een betrouwbaar bedrijf met ouderwets goede service.

Snel, goed en keurig veilig afgeleverd.

Goed kunnen kiezen/passende maten. Netjes en veilig ingepakt. Aflevering met een 'slot' van 30 minuten. Helemaal tevreden!

Goed geholpen

Na mijn bestelling ben ik gebeld door de medewerker doordat hij twijfelde aan mijn bestelling. Het cilinderslot had ik opgemeten met een schuifmaat en hier had ik een foto van bij gevoegd . De medewerker gaf aan dat ik een andere nodig had, en ik kreeg wat geld terug gestort doordat het andere cilinderslot goedkoper bleek te zijn. Dat is nou een service waar ik blij van wordt. Een dag later is de bestelling al binnen gekomen . Thanks !

Makkelijk te bestellen en snel en veilig geleverd.

Snelle levering ook met extra sletels

Voor het weekend besteld dinsdagmiddag bezorgd. Bestellen moest ik wel goed opletten dat de keuze van de kleur cilinder niet veranderde door keuze van het type cilinder. Alleen gratis flacon helaas niet geleverd.

Overzichtelijk website en eenvoudig bestelproces

Super snel reservesleutel kunnen bestellen!

Bijbestellen goed. Wel even zoeken

Was ingewikkeld om alleen juiste sleutel te bestellen. Als het goed is komt de levering morgen. Kan ik nog niets over zeggen dus.

Dik in orde

Vlug en korrekt

Zeer hulpvaardig en en zeer goede sloten

Nadat ik de verkeerde sloten had besteld was 1 telefoontje voldoende om de order te cancellen en kreeg direct het geld terug gestort. Zeer vriendelijke helpdesk.

goede service

Goede service mailen terug als er iets niet klopt.Dus toppy en aanrader.

Vlotte levering van extra sleutels.

Fijn dat ik meteen een het bezorgmoment op de volgende dag kon aanvinken. Ik heb gemist dat ik een kleur kon kiezen.

Eenvoudig

Zeer gebruiksvriendelijk

Snelle levering en top service

De afgelopen tijd een aantal cilinders bijbesteld. Voor vragen kun je ze altijd bereiken en je krijgt netjes antwoord. Ook toen laatst een cilinder problemen gaf was de garantie echt top geregeld. Fijne winkel met goede service.

Duidelijk

Overzichtelijk en duidelijk.

Werkt perfect, makkelijk bestellen en snelle levering. Aanrader

Promte levering

Prachtige duidelijke website. Daarop besteld en de volgende dag geleverd gekregen. Ook telefonisch een verbeterkans voor se website door willen geven. Helaas ben ik daarover niet teruggebeld. Verbetering is: bij knopbediening krijg je visual met knop links. De kolommen ernaast zijn buitenlengte binnenlengte. Ik stel voor dat de knop altijd binnen is dus; of de visual spiegelen, of de kolommen verwisselen.

Prijzig maar wel goed en zeer snel

Prijzen zijn flink maar wel snel besteld en de volgende avond in huis met persoonlijk transport. Supersnel

Prima sleutel service

Nabestellen sleutels gaat makkelijk via het pasje , snelle levering en gratis verzending.

Snel en correct voor een nette prijs.

Prima webshop voor het bij laten maken van een sleutel met certificaat. Ging snel en voor een nette prijs. Prima ervaring.

Duidelijke site, makkelijk bestellen

Ik had extra sleutels nodig. Op de site was het makkelijk zoeken en de bestelling verliep soepel. Je hebt meerdere mogelijkheden op tijdstip van leveren dus er zit altijd wel iets voor je bij.

SUPER!!

Ik wilde 2 sleutels bij bestellen en ook toekomst plannen uitgelegd met betrekking tot de bij te bestellen cilinders. Door het meedenken was het handiger en sneller om nieuwe cilinders te bestellen met nieuwe sleutels. Top service! fijn dat mensen ook nog mee willen denken en dan ook kunnen adviseren!!

snel makkelijk

ik wil een paar sleutels laten bijmaken van een slot dat ik net heb gekocht. Super snel gelukt. Zelf was het mogelijk om van een ander slot waar ik het pasje niet meer van had sleutels te bestellen

Vlotte afhandeling van bestelling

Vlotte afhandeling

duidelijke website, goed advies en snelle service

Makkelijk om een goede keuze te maken voor cilinders. Levering is snel.

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders