Snel en simpel

Ik heb 2 sleutels bijbesteld. Klantvriendelijke site en eenvoudig het bestelproces te voltooien. Al dezelfde middag kreeg ik bericht dat ze diezelfde dag nog bezorgd zouden worden. Uiteindelijk werd het pas een dag later bezorgd, maar dit kwam door vertraging bij de pakketbezorger.

Duidelijke info op website, supersnelle levering en prima product!

We wilden onze sloten vervangen en MR-beveiliging werd ons aangeraden omdat we dan eenvoudig de cilinders zouden kunnen vervangen om onze sloten weer aan de actuele veiligheidseisen te laten voldoen. Goede uitleg op de website (hoe cilinders op te meten voor de juiste maat en hoe ze te installeren), supersnelle levering (donderdagavond besteld, vrijdagavond al geleverd) en ook supersnel geïnstalleerd. Kortom: we zijn zeer tevreden!

Goed, gemakkelijk.

Via pas bestellen en door niemand anders te bestellen.

Zeer betrouwbare cilinders en sleutels

De website van M&C is heel overzichtelijk en de juiste informatie is snel te vinden. Ik gebruik al vele jaren M&C cilinders vanwege de veiligheidsaspecten. Dit keer heb ik de nieuwe MINOS cilinders gekozen vanwege de nieuwste technologie. Kortom ik ben heel tevreden met dit merk.

prima snelle service

Huissleutel werd snel geleverd en dat kon bij een PostNL servicepunt. Fijn! Dat is prettige dan op je huisadres.

Sleutels bestellen ging super!

niet gekregen wat er beloofd wordt

donderdagmiddag gebeld dat mijn bestelling van maandag er nog niet is. blijkt dat de sleutels ergens anders gemaakt worden en de status niet bekend is. medewerker zou met de fabriek bellen en mij terugbellen vanwege late tijdstip vermoedelijk niet gelukt geen terugkoppeling gehad nog. ook vooraf geen communicatie gehad dat het langer duurt dan de opgegeven levertijd. kortom nog geen sleutels en te weinig communicatie. gr Eduard

Sleutels bestelden snel grlverd!

Top geregeld

Een fijne communitatie bij vragen, waarop duidelijke antwoorden. Daar zouden er een hoop een voorbeeld aan kunnen nemen. Dank hiervoor.

Snel en goede kwaliteit

Eenvoudig en snel te bestellen, overzichtelijke website en goede service

Tips kwaliteit voor een redelijke prijs

Goed advies voor mijn 18 cilinders die allemaal gelijk moesten sluiten. Snelle levering Goede kwaliteit

Snelle site, prima zoekfunctie en betaalbaar

Snelle site, prima zoekfunctie en betaalbaar

Heel vlot en zeer tevreden geholpen.

Ik heb cilindersloten besteld even over nagedacht toch maar gedaan. 5 maal en een halve. De 5 cilinders met sleutels waren in 1 dag binnen en dinsdag komt de halve. Dat is via de mail gecommuniceerd. Na mijn bestelling is er ook even gebeld. Hele vriendelijke mensen aan de telefoon gehad. Tot zover heel erg tevreden.

Gewoon goed

Ik moest nieuwe sleutels bestellen. Bij de gewone sleutelmaker erg lastig, maar via de site super makkelijk. Zeer aan te bevelen.

Alles goed geregeld!

Goede prijs, service, snelle levering

Snel geleverd, vlot en goed contact op mijn vragen. Scherpe prijs. Web site bevat kolom-verwisseling binnen en buiten voor de maat van de halve cilinder maat (10 mm), had daarom niet gezien dat halve bestellen toch wel mogelijk was, maar vind dat verder niet belangrijk.

Goede, snelle, discrete service

Goede service, zowel telefonisch als online. Eenvoudige, overzichtelijke website waar je snel kan vinden wat je zoekt.

Snel en eenvoudig geregeld, volgende dag direct bezorgd.

Veilig en gemakkelijk, direct te bestellen van de juiste sleutelkopieën. Niet verwacht dat het zo weinig moeite zou kosten!

Snelle en correcte levering !

Van bestellen tot aan levering goede info via de mail. Zeer tevreden.

Zoals het hoort

Makkelijk na te bestellen sleutels, zeer snelle verzending; zoals het hoort.

Gewoon heeL prima

Eenvoudig op de site samengesteld. Snel geleverd. Alles voor elkaar. Montage snel en zonder problemen. Prima club.

Kwaliteitsleutels!

Online besteld en dag daarna in huis

Top producten tegen een goede prijs.

Goede duidelijke website met prima instructies om de juiste cilinders te bestellen.

Supersnel nieuwe sleutels erbjj

Makkelijk bestelproces; extra sleutels werden een dag later al bezorgd.

Tevreden met de nieuwe sleutels

Ze zijn heel betrouwbaar en snelle services

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders