Ik heb online 4 sleutels na-besteld. Binnen 2 dagen waren de sleutels hier thuis bezorgd. Een sleutel “werkte maar aan 1 kant” daarover gebeld. Direct werd er kosteloos een andere sleutel gemaakt en verzonden.

Geweldige service

Door eigen toedoen toch verkeerd besteld, was voor MR beveiliging geen enkel probleem om deze cilinder aan te passen aan mijn wensen naderhand. Ook razendsnelle levering, 's ochtends gebeld met Marcel, 's avonds al in de bus.

Top Product

Met 1 telefoontje naar MR-Beveiligingen ben ik geholpen met de aanschaf van een compleet Ajax Alarmsysteem, producten snel binnen gekregen en gelijk geïnstalleerd. Ajax Alarmsystemen zijn gericht op een snelle en eenvoudige installatie via een zeer goed werkende app. Met nog 1 vraag aan MR-Beveiligingen ook nu weer vriendelijk en vlot geholpen over de telefoon. Conclusie; Top bedrijf en top product.

Topbedrijf !!!

Snelle afhandeling, top producten, alles was perfect in orde.

Ik kreeg snel mijn bestelling.

Nadat bleek dat de cylinders een verkeerde maat hadden, zijn er prompt nieuwe cylinders gestuurd met de juiste maat. Een goede telefonische bereikbaarheid is ook goud waard!

Goede en snelle service

Klantvriendelijk hoog. en snelheid bezorgen ook op en top.

Snelle levering én nabestelling

We hadden voor de garage nog een extra slot nodig. Hiervoor hebben we gemaild en hebben een goed antwoord gekregen. Daardoor konden we snel nabestellen en was de nieuwe cilinder met een paar dagen binnen. Echt Top!

Snelle levering en goede service

De levering van de bestelde 4 cilinders en 2 extra sleutels werd snel en goed verpakt geleverd. Helaas bleken de 2 extra sleutels niet helemaal 100% te passen. Na een telefoontje kreeg ik zonder problemen de volgende dag 2 nieuwe, goed passende, sleutels toegezonden. Prettig geholpen door Marcel!

Prima service en product

Bestelling was snel verwerkt. Door een misser bij de koerier duurde de levering wat langer dan verwacht, maar met een mailtje was het zo opgelost. Echt prima service!

Na een fout in de levering is alles prima geregeld.

Na dat ik de bestelling had geplaatst kreeg ik netjes een track en tracé. Bij open maken van de verpakking kwam ik er achter dat er maar 6 sleutels geleverd waren ipv de 8 die ik had besteld.. na een mail zou ik de sleutel code even moeten kopiëren en dan zou ik er nog 2 nagestuurd krijgen.. echter dit vind ik geen goed idee aangezien al mijn adres gegevens ook in de mail staan en dan nog de code van de sleutel is het als of je de deur altijd hebt open staan.. tegenwoordig met alle ICT is het een fluitje van een cent om een mail te achterhalen of te onderscheppen.. dus kon ik alles retour sturen en zou ik een nieuwe bestelling krijgen waarna ik de oude bestelling retour kon sturen.... prima service en zal ze zeker aanbevelen een dikke 10 hadden ze kunnen hebben als de eerste bestelling direct goed was gegaan..

snel goed en een M&C leveringsfout meteen opgelost

snel goed en een M&C leveringsfout meteen opgelost. Meteen de juiste bestelling geleverd en met de RMA kon ik de verkeerde levering retourneren. (dat is klantvertrouwen)

Na onze eerdere bestelling voor vier gelijksluitende cilinders nu een cilinder nabesteld. Een kopie van het sleutel certificaat toegevoegd en na een dag was de cilinder in huis. Opnieuw uitstekende service.

Snelle levering, met uitleg eenvoudig te bestellen en te plaatsen

Snelle levering. Makkelijk met downloaden foto van certificaat. Sleutels pasten perfect.

Hallo Paula, bedankt voor de review en graag gedaan.

Uitstekende cilinders

Levering was snel, echter later dan werd beweerd op de site. In mijn geval was dit niet erg maar wellicht een opmerking waar iets mee gedaan kan worden

Hallo Tom, bedankt voor de review en excuus dat de levering wat was vertraagd.

Kwaliteit en service zijn top 👍🏻👍🏻

Goede kwaliteit, goede service, klantvriendelijk, snelle levering.

Hallo Henk, bedankt voor uw review en graag gedaan.

snel

Prima service door dit bedrijf. Sleutel bijbesteld, volgende ochtend stond de bezorger aan de deur. Handtekening vereist. helemaal goed en ook prima prijs.

Hallo H., bedankt voor de review en graag gedaan. We proberen er ook voor te zorgen dat de pakketten ook goed en veilig aankomen. Daarom sturen we zelfs een nabestelling van 1 sleutel aangetekend en als pakket.

Goed product. Snel geleverd.

Volledig tevreden over het product zelf alsook de snelle levering

Beste Wim, bedankt voor de review en graag gedaan.

Top bedrijf

Supersnel geleverd

Beste Marco, bedankt voor de review en graag gedaan.

Geweldig zoals het wordt afgeleverd.

Bestellen zonder problemen en ook de aflevering was goed geregeld. Door een fout was er ook nog een 2e levering onderweg. Na een telefoontje hebben we dit rechtgezet zodat we geen 2 cilinders willen en voor 1 betalen. Produkt ziet er goed uit en werk goed. Zeer blij met dit stuk kwaliteit. Voor de toekomst zal ik hier zeker weer bestellen.

Beste Geert, bedankt voor uw uitgebreide review en graag gedaan. We doen altijd ons best en voor u zeker. Er waren zelfs 2 pakketten uw kant opgestuurd. Heel fijn dat u ook zo alert was. Bedankt.

Perfecte service !

Bestelde cilinders waren keurig op tijd in huis, bezorgd door een persoonlijke bezorger. Na 5 minuten alles perfect functionerend gemonteerd. Beloftes van Marcel Randshuizen worden keurig nagekomen; dank en complimenten.

Hallo Martin, bedankt voor uw review en graag gedaan.

De levering is prima geregeld

Zondagmiddag besteld. Ondanks het opnieuw moeten. afstellen van de machines, maandagavond huis, Super !

Beste Frans, bedankt voor uw review en graag gedaan.

Professioneel en zeer snel

Binnen 1 werkdag verzonden! top!

Beste Victor, Bedankt voor uw review en graag gedaan.

Produkt en kevering van cilindersloten top.

Beste Wim, Bedankt voor uw review en graag gedaan.

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://ajax-alarmsystemen.nl voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders