Klantvriendelijk

Bedankt voor de support.

Goed en snel

Producten zijn snel geleverd ondanks de vakantie.

Quick delivery, simple installation

The instructions on the site are simple and easy to follow. The process of buy was quick and easy. The delivery was well within 24 hours. All round great experience.

Ziet er goed uit, duidelijke gebruiksaanwijzing.

Een Keer hier besteld. Maar zo meteen de laatste keer.

Extra slot nabesteld op onze eigen set. Daar werkte onze eigen sleutel niet op. Donderdag gebeld zou vrijdagmorgen terugbellen niks gehoord. Vrijdagavond gebeld en hij dacht dat er n nieuwe onderweg was. Maandag weer gebeld en die erover gaat niet bereikbaar. Ze zeggen weer dat ze gaan terugbellen maar ben benieuwd.

Beste Stefan, Zowel voor, tijdens en na de bestelling is er aangegeven dat wij op vakantie zijn en daarom een bestelling wat vertraging op kan lopen (Ook dat we wat lastiger bereikbaar zijn). Nu is in uw geval het probleem dat de sleutels teveel zijn afgesleten (u heeft ook al oudere cilinders) waardoor de oude sleutel niet op de nieuwe werkte. Dit is besproken met M&C en u heeft daarvoor allemaal gratis nieuwe sleutels gekregen. Dat is onze service. Bijzonder dat u nog steeds ontevreden bent.

Levering ontevreden producten tevreden

Vrijdag besteld maandag nog niks gehoord dus even gebeld waarom ik niks hoorde....konden niks zeggen was de telefoniste en kon niemand bereiken op het moment , daarna in de avond email ontvangen dat dinsdag de levering zou plaats vinden Dinsdag alles geleverd gekregen alleen in onderdelen.....weer gebeld netjes excuus dat het fout was gegaan. Donderdag weer alles geleverd gelukkig alles goed de eerste levering moesten we retour doen met bijgesloten sticker daarna niks keer gehoord Had verwacht dat ze nog email zouden sturen dat ze het hadden ontvangen Dus geen 5 sterren 2x pakketje gewacht en 1x zelf pakketjes moeten weg brengen en versturen. Producten zijn wel 5 sterren !

Beste Ruud, helaas door onze vakantie is uw bestelling uitgevoerd door M&C zelf en daar was het mis gegaan. excuses voor het ongemak. Het pakket is ook weer door M&C zelf ontvangen.

Leveren kwalitatief een uitstekend product in korte tijd prima verpakt uit

Prima producten snel geleverd.

In één keer goed

Ik had veel vragen toen ik nieuwe cilindersloten wilde kopen en vond alle antwoorden overzichtelijk en duidelijk geformuleerd op de website mc-cilinder.nl. Ook de bestelling en levering gingen snel en pijnloos. Installatie was zo gebeurd en ik ben super tevreden met de cilinders en sleutels.

Duidelijke site

Weet niet zo goed

Er was 1 sleutel krom geworden eigenlijk al na 2 maanden. Dus hebben wij er maar 2 bij besteld hopen niet dat dit nog een keer gebeurt

Beste Lia, bedankt voor uw review. Heel vervelend dat er zo snel een sleutel krom is. nu kunnen wij daar niks aan doen. wij zijn een dealer van m&c. Daarnaast moet ik zeggen dat we nog geen eerdere klachten daarover hebben ontvangen..

Top service!

Twee cilinders op code nabesteld. Verkeerde (oude) certificaat gebruikt en dus foute code. Kon de (ongebruikte) cilinders terugsturen en heb de juiste alsnog geleverd gekregen. Bedankt voor de goede en snelle service!

Goede service!

Ondanks dat de website laat weten dat je de volgende dag je cilinders binnen hebt moest ik alsnog een dag langer wachten. Wel netjes een email gehad om me hiervan op de hoogte te stellen.

Supersnelle levering voor het perfecte slot, gewoon een superslot

Top !

Eerlijk gezegd weet ik niet wat je kan vertellen over cilinder sloten. De tijd zal het leren. De informatie en levering waren in ieder geval prima en supersnel.

Goede en snell service.

Bestellen via de site verliep soepel. Daarna telefonisch contact gehad was men zeer behulpzaam en vriendelijk. Kortom zeer tevreden!

Sloten goed alleen de levering liet helaas op zich wachten.

Sloten zijn fijn. Leveringstermijn en tijd aangegeven. Gekozen voor een avondlevering. Hele avond gewacht, geen levering. Volgende dag gebeld. Dezelfde avond nog geleverd.

Snelle levering goede website

Snel geleverd, vandaag besteld morgen in huis. Makkelijk sleutels bijbestellen via de site.

Overzichtelijke website en een heel snelle levering

Webshop werkt prima. In de avond besteld en de volgende dag werden de cilinders met de extra bijbestelde sleutels geleverd.

overzichtelijke website en snelle levering gewoon zoal het hoort

Duidelijke site

Duidelijke site, goede service. Hoop dat de sleutels ook goed zijn, maar dat is nog even afwachten omdat het servicepunt mijn pakketje kwijt is geraakt. Hoop dus later nog wat te kunnen zeggen over de kwaliteit van de sleutels.

Duidelijke website, snelle levering, prima product.

Fijn bedrijf, snelle levering, goede kwaliteit

Klantvriendelijk en behulpzaam. Telefonisch nog wat vragen gesteld, ivm cilinders. Ik ben erg goed geholpen. Snelle levering, goed degelijk materiaal.

Alles goed en snel

Ja wat kan je er nog over zeggen. een hele fijne website. Alles zeer duidelijk en eenvoudig te bestellen. Levering was ook direct de volgende dag.

Alles goed en snel

Snelle levering en ziet er allemaal goed uit

Vriendelijk en behulpzaam

Nieuwe cilinders besteld, eerst gebeld met wat vragen, vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Snelle levering.

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://ajax-alarmsystemen.nl voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders