Teleurstellend slechte cilinders met steeds hetzelfde euvel

Ik heb voor mijn B&B begin 2019 een sleutelplan laten opstellen voor 16 cilinders MC Matrix en dito sleutels alles bij elkaar een kleine 1700,= Inmiddels heb ik in de loop van de tijd 4 keer een cilinder gehad waar de sleutel van één kant er niet volledig in kan. Je snapt dat onze gasten hun deur wel aan de binnenkant willen kunnen afsluiten, en als dat niet lukt heb je een acuut probleem..... Tot drie keer heb ik garantie kunnen claimen, dat ging allemaal zonder problemen, maar het gedoe dat je er mee hebt daar wordt je niet vrolijk van. Tot drie keer heb ik garantie - probleemloos - kunnen claimen, maar ik vermoed dat niet na 5 jaar wel verlopen is dus verwacht op de (huidige) 4e er geen garantie meer op te krijgen. Inmiddels maar een cilinder mét knop besteld, zodat afsluiten van binnenuit zonder sleutel kan... Ik vind de kwaliteit bedenkelijk en een cilinder en sleutel zouden véél langer mee moeten kunnen gaan dan die enkele jaren dat ik heb ervaren. Na de kat in de zak voor mij in de toekomst dus géén MC Cilinders meer. Helaas.

Leverring goed en snel

3 cilinders besteld. allemaal geleverd zoals besteld en met een dag geleverd.

uitstekende kwaliteit

MR-Beveiliging.nl website is duidelijk en goed overzichtelijk. Bestellen makkelijk en snel. Snelle reactie op email.

Snel vriendelijk

Goede begeleiding. Duidelijk, vriendelijk, snel

Super !

Netjes geholpen en snel geleverd! Ik ga hier vaker bestellen

Duidelijke en overzichtelijke website

Goede service, wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling!

Snelle verzending en vriendelijke klantenservice

Informatie op de site was zeer helder, na het plaatsen van de bestelling werd deze spoedig verzonden. Bij mij was er echter een probleem dat de PostNL track&trace niet werd geupdate, maar dat was na een enkel mailtje ook opgelost.

Bestelling was weer helemaal top geregeld !

Bestelling van 2 extra cilinders met draaiknop was erg eenvoudig te doen. Zonder bij te bestellen een sleutel en onderhoudspen bijgesloten.

Prettige persoonlijke service

Ik had een flink aantal cilinders nodig en kreeg even een telefoontje om door de order heen te lopen. Hierbij een kleine wijziging doorgegeven die direct uitgevoerd werd. Prettig en persoonlijk geholpen, ook tijdens het ophalen.

Matig

Aangegeven bezorgtijd is niet gehaald, dit kwam niet alleen door PostNL. Het bedrijf zelf heeft vrij laat de bestelling pas overgedragen aan PostNL. Als de levertijd niet gehaald kan worden, pas dit even aan. Verder ziet de site er keurig uit en alles wordt netjes aangegeven, hiervoor wel een mooie 4 sterren!

Profesioneel en vriendelijk geholpen, en ook telefonisch bereikbaar!

Een ongelofelijk aanbod van diverse profielcilindersloten, en ook nog eens supersnel geleverd ook met extra sleutels. in een woord, Top!

enorm

super !!!! ***** rapidité***** a conseiller .....adviseren ****** heel goed

Niet foutloos maar goed opgelost

Voor onze voordeur heb ik een nieuwe cilinder besteld. Dat is in eerste instantie fout gegaan met de verzending. Daar heb ik tot twee keer toe over gebeld. Daarmee heeft het ruim een week geduurd voor ik mijn bestelling in huis had. Soms is dat ook gewoon een beetje pech hebben, maar het is uiteindelijk keurig opgelost. Daarbij waren ze telefonisch goed bereikbaar en de cilinder is in goede staat ontvangen.

zeer tevreden, snelle en veilige levering

Het bestellen van de sleutel ging vrij gemakkelijk. Het uploaden van de pas lukte ok maar je kon de upload niet meer controleren. Snelle en veilige levering al met al ben ik zeer tevreden.

makkelijk bestelling, snel bezorgd

Snelle verwerking van bestelling

Ruim assortiment en goede service Voor ieder wat wils

Correctie foutieve levering

Kreeg op mijn bestelling het verkeerde item geleverd ( kan gebeuren ). Na hiervan melding te hebben gemaakt heb ik inmiddels het juiste artikel ontvangen en kunnen monteren.

duidelijke website en uitstekende service

Met de duidelijke website is het bestellen van een nieuw cilinderslot erg eenvoudig. daarnaast is de levering erg snel. Erg tevreden met de service en product.

Snelle en goede levering

Makkelijk besteld en snel geleverd. Uitstekende service

Correct geholpen via WhatsApp om de juiste sleutel te bestellen. Snelle levering

Duidelijke site

Snelle levering.

Ik had een nieuwe sleutel nodig. Via de website door, uploaden certificaat, snel geregeld en geleverd.

Prima geregeld

Aan te bevelen.

Snel en eenvoudig

Snel en eenvoudig sleutels bijbestellen. Netjes en veilig afgeleverd

Perfecte service

Duidelijke website en goede communicatie en tips over levering van het product

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders