Gewoon top

Snel en netjes

Bestellen ging top. Bestelling snel ontvangen en werd hier goed van op de hoogte gebracht.

Service en product zijn prima

4 Cilinders besteld. Door voorraad probleem enkele dagen later, maar daarvoor wel een extraatje gekregen. Da's prima service.

Goede kwaliteit materiaal, duidelijke site en uitleg. Levering was wel een dag later maar dat ligt meer aan postNL Prima ervaring

Na telefonisch contact kon ik mijn bestelling met 4 aangepaste cilinders, na een half uur al afhalen. Dus top service hier kunnen een hoop bedrijven nog wat van leren !

Slechte levering door Post.nl

De levering door post.nl was heel slecht. Maandag bestelt en zaterdag pas geleverd. De sleutels zelf waren perfect.

Zeer snel en vakkundig afgehandeld

Binnen 48 uur 4 nieuwe certificaat sleutels thuis bezorgd.

Prijs- kwaliteit waren dik in orde.

Prijs en kwaliteit zijn dik in orde. Als ik in de toekomst mee cilinders nodig heb, zal ik ze hier zeker weer kopen.

Fijne website om te bestellen, snelle levering en degelijk product

Ik vond het prettig om de cilinders op deze website te bestellen omdat je verschillende maten kunt bestellen die wel gelijksluitend zijn. De keuzes die je moet maken zijn duidelijk en simpel, waardoor dit bijna niet fout kan gaan. Ik heb bewust gekozen voor cilinders met push-draaiknop, zodat je niet eerst je sleutel hoeft te pakken voordat je de deur 's avonds op slot kunt doen en kleine kinderen het slot niet kunnen bedienen. Dit is enerzijds fijn, maar anderzijds voelt het wel onnatuurlijk dat je continu tijdens het draaien de knop ingedrukt moet houden. Ik had verwacht dat dat iets gemakkelijker zou zijn. Tevens vond ik het fijn dat je een certificaat bij de cilinders geleverd krijgt zodat je in de toekomst eventueel nog extra cilinders kunt bestellen of toch bijvoorbeeld de push-draaiknoppen kunt vervangen voor een ander type. Ik kreeg standaard 7 sleutels bij mijn cilinders geleverd wat erg fijn is. Wat ik wel iets minder vind is de vorm van het kunststof hoesje aan de onderkant. Als je wat meer kracht moet zetten bij het draaien dan kan dit zeer doen omdat je een uitstekend puntje in je vinger duwt. Al met al wel tevreden met mijn bestelling!

zeer goed

duidelijke webshop, snel geleverd. Top

Heb een Nuki besteld met diverse sloten, snelle levering, ook de nabestelling van nog een extra slot liep voorspoedig

Goede sloten en een snelle levering

De cilinders voelen erg stevig aan en zien er solide uit. We maakten ons zorgen over de lengte (2mm aan beide kanten langer dan onze oude cilinders) maar ze passen perfect. Gemakkelijk zelf te monteren (zelfs mijn vrouw kan het haha). Scheelt weer een slotenmaker :-) Nette communicatie via WhatsApp, snel verzonden en goed verpakt. We hebben er nog een gratis onderhoudpen bij gekregen ook.

Prima bedrijf met betrouwbaar materiaal

Zowel in 2010 (vorig huis) als nu (2024) cilinders voor de deuren besteld. Allebei de keren volledig naar tevredenheid. Optijd geleverd en goede kwaliteit materiaal. Ook nog even gebeld voor extra informatie. De telefoon wordt ook meteen opgenomen. De gegeven informatie werd direct gegeven. Mijn dank hiervoor.

Goed, snel en goede prijs!

Goede kwaliteits cilinders, volgens afspraak snel geleverd. Zeer tevreden.

Goede service en prima kwaliteit

Snelle levering, goede service en hele degelijke sloten.

Alweer trage levering

Voor de tweede keer iets nabesteld en voor de tweede keer een zeer trage levering. Vorige week dinsdag besteld en vandaag maandag nog niets ontvangen.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Sleutel snel ontvangen in de gewenste kleur. Sloten en sleutels bevallen prima.

Ondanks de drukte en vakanties tog nog vrij snel ontvangen.

Snel en vakkundig antwoord bij vragen en een snelle levering

Snelle levering en goed product

Enorm trage levering

20 december heb ik een cilinder besteld, het is inmiddels 2 januari en heb nog steeds niet ontvangen. In de track en trace van PostNL is 30 december aangegeven dat het pakket nog niet fysiek is afgegeven aan PostNL.

uitstekende service

Nabestellen van sleutels ging super nakkelijk dmv uploaden foto van de keycard. 2 dagen later waren de sleutels in huis. Top!

Slecht

Mijn bestelling zou de zelfde dag verzonden worden. Een dag later nog geen bericht ontvangen. Ik heb zelf contact moeten opnemen, wat ook pas de 3e keer lukte. Toen kreeg ik te horen dat het artikel niet op voorraad was en dat het nog een paar dagen zou duren. Het had heel netjes geweest, als dit meteen na bestelling aan mij was aangegeven. Nu heb ik alsnog ergens anders moeten bestellen.

Makkelijk om sleutels bij te bestellen en snelle levering.

Goede ervaring

vlotte levering, goed materiaal, uitstekend verzorgd.

duidelijke site, goede toelichting, en goed materiaal. alles klopte.

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders