uitstekende service

Nabestellen van sleutels ging super nakkelijk dmv uploaden foto van de keycard. 2 dagen later waren de sleutels in huis. Top!

Slecht

Mijn bestelling zou de zelfde dag verzonden worden. Een dag later nog geen bericht ontvangen. Ik heb zelf contact moeten opnemen, wat ook pas de 3e keer lukte. Toen kreeg ik te horen dat het artikel niet op voorraad was en dat het nog een paar dagen zou duren. Het had heel netjes geweest, als dit meteen na bestelling aan mij was aangegeven. Nu heb ik alsnog ergens anders moeten bestellen.

Makkelijk om sleutels bij te bestellen en snelle levering.

Goede ervaring

vlotte levering, goed materiaal, uitstekend verzorgd.

duidelijke site, goede toelichting, en goed materiaal. alles klopte.

Makkelijk en snel!

Het was erg makkelijk om sleutels bij te bestellen en we hadden ze supersnel in huis!

Vlot, en accuraat.

Vlot door het ordering menu gelopen. In het winkelwagentje zag ik dat mijn order opgesplitst was in 1 en 2 stuks. Weet niet precies waarom. Verser vlotte afhandeling en snel geleverd

Beste Remco, Het is ons niet helemaal duidelijk wat je exact bedoelt. Desalniettemin zijn we blij om te horen dat de website helder was en dat je bestelling snel is bezorgd. Met vriendelijke groet, MR-Beveiliging

Goede producten maar geen informatie over levering

Er is geen informatie over de levering. Werk is de koerier wanneer kan de zending verwacht worden

Beste Eric, Ik denk dat er een tikfout staat in uw email adres. Er worden altijd automatisch e-mails verstuurd over de bezorgingen en u ontvangt bij elke bestelling de track en trace. Met vriendelijke groet, MR-Beveiliging

Correcte afhandeling van de order en snelle verzending

Duidelijke website en uitstekende weergave van de mogelijkheden!

Beste Jaap, Bedankt voor uw enthousiaste review. met vriendelijke groet, MR-Beveiliging

Snel geleverd, duidelijk bestelproces.

Beste Annet, Bedankt voor uw review met vriendelijke groet, MR-Beveiliging

Snelle en vooral veilige levering sleutel

Reserve M&C sleutel besteld en zeer vlotte levering. Groot pluspunt is dat de sleutel in een doosje bezorgd wordt en niet in een enveloppe, waardoor hij veilig aan de deur bezorgd wordt en niet in de brievenbus !

Beste Annet, Bedankt voor uw review. Wij versturen inderdaad alles aangetekend, geseald en in een doos op. We proberen alle mogelijke problemen kwa bezorging te voorkomen. met vriendelijke groet, MR-Beveiliging

Goede site en snelle juiste levering

Veel keuze, duidelijke site En alles snel geleverd

Beste Mari, Bedankt voor uw review met vriendelijke groet, MR-Beveiliging

Snelle levering van goede producten

MR beveiliging levert betaalbare SKG*** cilinders. Bestellen is eenvoudig en je wordt goed op de hoogte gehouden van vorderingen in het leverproces.

Beste Hans, Bedankt voor uw review met vriendelijke groet, MR-Beveiliging

Prima service en snelle levering

Levering 1 dag later dan beloofd, maar vooraf door M&C geinformeerd hierover.

Beste E, Bedankt voor uw review. Helaas door de drukte bij ons en bij de bezorgdiensten kan het een enkele keer gebeuren. Als de bestelling bij ons vertraging op loopt proberen we de klant altijd te informeren. met vriendelijke groet, MR-Beveiliging

Correct

Correct

Beste Steven, Bedankt voor uw review. met vriendelijke groet, MR-Beveiliging

Super goede service en heel fijn contact!

Beste Yoeri, Bedankt voor uw review met vriendelijke groet, MR-Beveiliging

Duidelijke website en super snelle levering.

Selecteren van de juiste cilinders met toebehoren was eenvoudig, met duidelijke keuze mogelijkheden. Levering was ondanks eindejaars drukte volgens opgave, Super service.

Wilde een cilinder bijbestellen, kreeg binnen een dag te horen dat het helaas niet meer kon inverband ouder model. Ik mocht alle maten doorgeven en ze zouden een passende offerte maken. Mooie korting gekregen. Bij het bestellen meteen een service pen mee willen bestellen omdat er korting op zat volgend de site, dit bleek niet bij het bestellen, na contact te hebben gehad hebben er die er ook nog eens gratis bij gekregen. Cilinders binnen 2 dagen tijd geleverd. Top service. Bedankt.

Netjes geholpen

Netjes geholpen, had een inschatting fout gemaakt, kom gelukkig worden aangepast. Misschien een tip om in de bevestigingsmiddelen een mogelijke cancel te plaatsen

Snelle levering van nieuwe vervangende cilinder.

Aangezien onze cilinder van M&C kapot was gegaan heb ik een nieuwe middels het certificaat bij MR-beveiliging besteld. Deze werd de volgende dag geleverd.

Super geregeld

Order is binnen 24 uur geregeld en was het bestellen prettig en simpel via de website.

Goede service van vriendelijke mensen

Afgelopen jaar een bestelling gedaan voor 5 cilinders (M&C Condor). toen al een erg goede ervaring met MR-beveiliging gehad. Netjes afgeleverd, fijn klantcontact. Nu een bijbestelling van twee extra sleutels gedaan en wederom eenzelfde ervaring. Er was een kleine vertraging, maar ik werd keurig opgebeld. Daarna snel geleverd en de sleutels pasten direct. Ik kan dit bedrijf echt aanraden.

Ondanks uploaden foto van padje met code toch niet passende sleutel gekregen

En nu zitten we zonder. Meteen gebeld, receptie gaf aan “stuur maar een mail” en nog steeds niks op gehoord.

Beste Dirk-Jan, Het kan gebeuren dat de code verkeerd wordt overgenomen of de machine moet worden gekalibreerd. Bij een nabestelling kunnen wij de sleutels niet controleren. Als u dit bij ons meld zorgen wij dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Helaas kunnen wij daarvoor niet elk telefoontje direct beantwoorden. Aangezien wij digitaal een foto van de pas moeten hebben vragen wij u een mail te sturen zodat we het direct op kunnen pakken.

Kwalitatief goede spullen

Diversen cilinders met sleutels besteld. Het verzenden duurde iets langer maar ik ben blij dat alles goed past. Goed geholpen door Jordan van de klantenservice. Dit was mijn tweede bestelling.

Goedemorgen, We hebben elkaar gesproken en excuus voor de late reactie IVM het drukste periode van het jaar. We zijn u wat tegemoet gekomen en uw bestelling wordt morgen bezorgd!

Eenvoudig nabestellen

Sleutels nabesteld en binnen enkele dagen ontvangen. Passen perfect.

Goede snelle levering

Sluis 23 2376 AS Nieuwe wetering

023-2050100

Over MR-beveiliging.nl

MR-Beveiliging.nl een website voor alles met betrekking tot de beveiliging in en rondom de woning of bedrijf. Daarnaast hebben we https://draadloos-alarmsysteem.com voor het advies en verkoop van Ajax alarmsysteem producten en https://mc-cilinder.nl voor advies en verkoop van M&C SKG 3* deurcilinders