Fantastisch !

Mijn bestelling werd nadat de post de andere bestellingen al had opgehaald speciaal nog nagebracht. De dag erna had ik mijn kleding in huis! Echt superservice!!

prima service, snelle verzending, goed getoond

goed gepresenteerd op de website, waardoor ik precies wist wat ik zou krijgen en het product was goed verpakt en snel bezorgd. kortom prima

Alleen positief

Hele prettige samenwerking. Snel reageren op mail en opsturen van bestelling!!

Zorgvuldige en snelle levering

Volgende dag al in huis, goed verpakt!

Klantvriendelijk en snel

Topwinkel, zowel online als offline en een snelle levering bij bestelling webshop.

Klantvriendelijkheid is top!

Ik ben al jaren klant en kijk er altijd naar uit om de winkel te bezoeken. Personeel is vriendelijk. Mooie winkel met mooie producten!

Heel prettig!

Altijd fijn! Super team! Super winkel

Pluspunten

Best service!!!! Quick delivery.

Pluspunten

Snelle service, en je wordt goed op de hoogte gehouden over de stand van zaken van je bestelling

Pluspunten

Mooie merken! Zeer klantgericht! Goede service! Snelle verzending! Aanrader!

Hoi Ilse, dankjewel voor deze goede beoordeling! Wij hopen ons ook te onderscheiden door erg klantgericht te zijn en goede service te bieden en te adviseren waar nodig! Hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Mvg team Eb & Vloed

Pluspunten

Vriendelijke warme mensen bij Eb&Vloed, elk seizoen een mooie collectie van fijne merken.

Het is al top niks meer aan doen

Dag Anja, dankjewel voor deze mooie beoordeling. Tot ziens in onze (web)winkel! Mvg team Eb & Vloed

Pluspunten

Super klantvriendelijk Groot assortiment

Pluspunten

Goede en snelle service en levering

Pluspunten

Snelle levering, fijne webshop

Gratis levering zou fijn zijn

Hoi Vera, Wat leuk dat je weer bij ons besteld hebt! Wij hebben de twee bestellingen samengevoegd en 1x verzendkosten geretourneerd. Mvg team Eb & Vloed

Pluspunten

Pima service!

Pluspunten

Uitpakken bestelling was een verrassing. Kleding was keurig verpakt in vloeipapier met een gedicht over de wadden eilanden. Erg leuk!

Nadeel dat er verzendkosten worden berekend. Zeker omdat het merk van het bestelde artikel op heel veel sites wordt aangeboden zonder verzendkosten. De reden waarom ik toch besteld heb is grotendeels gemakzucht om verder te kijken en omdat financieel niet zo op hoef te letten.

Dag Gea, Bedankt voor je beoordeling en leuk om te horen dat het uitpakken als een verrassing voelt. Helaas zie ik ook dat u niet tevreden bent over de verzendkosten. Wij zijn een klein bedrijf en wij moeten gewoon betalen voor elke verzending, helaas kunnen wij daarom onze artikelen niet gratis of goedkoper verzenden. Als dit wel kon hadden wij dit natuurlijk graag gedaan! We hopen op uw begrip hiervoor. mvg,Team Eb&Vloed

Pluspunten

De prijs van artikel gelijk trekken met leveranciers die niet op Vlieland zitten.

Beste Thea, Bedankt voor de feedback. Het is voor ons soms lastig om altijd dezelfde prijs te hanteren ivm levering naar het eiland waar wij zitten. Maar wij gaan je feedback zeker meenemen. Mvg team Eb & Vloed

Pluspunten

Persoonlijke aandacht. Vakkennis!!! Enthousiaste verkoopsters.

Absoluut niet.

Pluspunten

Super service, snel geleverd met track & trace.

Geen, tot nu toe ;-)

Pluspunten

Klantvriendelijk! Vrolijke winkel!

Een paar jaar geleden was ik enthousiaster over de collectie dan de afgelopen tijd. Moeilijk te omschrijven en over smaak valt niet te twisten!!

Dag Annemarie, Bedankt voor je beoordeling! Wat leuk dat je enthousiast bent over onze klantvriendelijkheid en en de winkel, dat horen we graag. Jammer dat je de collectie een paar jaar geleden leuker vond. Het is altijd lastig om aan alle wensen te voldoen. We hopen dat je alsnog wat leuks bij ons kunt winkelen. We helpen natuurlijk graag mocht je vragen hebben. mvg, Team Eb&Vloed

Pluspunten

- Goede Service, -vriendelijke medewerkers, -actuele collecties, -deskundige medewerkers

geen

Pluspunten

Super leuke winkel ! Via mail contact een bestelling vlot opgestuurd , duidelijk en vriendelijk personeel , kom zeker weer langs als we op Vlie zijn