Kwaliteit en klantvriendelijkheid!

De producten zijn kwalitatief alles dat ik wens en de mensen bij Botanical Beauty zijn klantvriendelijk, hulpvaardig en oplossingsgericht. Alles bij elkaar maakt dit dat ik enorm kan genieten telkens wanneer ik de producten gebruik!

Heerlijke en fijne producten, die aangenaam zijn in geur, prettig en gemakkelijk in gebruik zijn en vooral hun werk doen waarvoor ze bedoeld zijn! Blij met mijn research en dat ik hierbij uit gekomen ben! Ik gebruik het zelf en ga met de producten werken in mijn praktijk. Helemaal blij...

Top bedrijf, top producten, goede website en goede voorlichting.

Uitstekend, ik gebruik al koop al jaren de producten van Botanical Beauty en uiteraard tot mijn tevredenheid anders zou ik dit niet doen. Mijn enthousiasme over deze producten is vaak de "oorzaak"dat mensen tot aanschaf overgaan. De kunst is om hen ervan te doordringen dat je de problemen niet in een oogwenk hebt opgelost maar bij consequent gebruik zij er de vruchten van plukken. Bij mij gaat alles mee op vakantie, dan zegt denk ik wel genoeg.

Geweldige natuurzuivere producten

Geweldige en zuivere heerlijke producten met duidelijke huidverbetering. Wil niets anders meer verkopen en gebruiken. Alleen jammer dat niet altijd alles voorradig is. Waardoor je 2 keer moet bestellen met 1 keer extra verzendkosten afrekenen. Zeer tevreden.

Heerlijke eerlijke top producten

Ik werk vooral als pedicure met de voetbalsem en beengel. Deze hebben hun werking in mijn salon meer dan bewezen, voor mij geen andere merken meer.

Magisch!

Na 2 dagen de toegestuurde samples geprobeerd te hebben (dank daarvoor!), heb ik zonder twijfel een heel pakket besteld! Het is bizar hoe mijn huid na al een paar dagen verbeterde. Ik was een lange tijd ontevreden: mijn huid voelde niet meer schoon, het zag er verouderd- en onrustig uit. Ik ben ontzettend blij dat ik na lange research op internet voor Botanical Beauty heb gekozen. Het is zo lekker dat het bijna verslavend is. Elke ochtend en avond heb ik mijn mini beauty-ritueel(tje), heerlijk! Hartelijk bedankt en jullie hebben er een nieuwe fan/klant bij.

Heel fijne, zachte producten. Top voor mn huid van top tot teen!

Na lang zoeken op internet en uitproberen van andere biologische merken, die uiteindelijk toch niet deden wat ik hoopte, heb ik eindelijk gevonden wat ik zocht. Botanical Beauty heeft prachtige producten voor mn hele lijf en alles wat ik tot nu toe heb besteld en gebruikt, maakt mij blij tijdens het gebruik er van. Mijn huid is zachter, rustiger, ik zie veel minder onregelmatigheden. De zachte uitstraling van de huid en dan de geuren. Ik ben heel erg tevreden over deze producten. Heel fijn waren ook de 3 samples bij de 1e bestelling. Kun je lekker even proberen. B.v de scrub, de multi oil, de butter, prachtige producten en zuinig in gebruik. Ik heb mezelf beloofd elke maand een nieuw product aan te schaffen, zodat ik langzamerhand de hele lijn kan gebruiken. Toppie!!

Heerlijk eerlijk product dat iedereen zou moeten gebruiken!

Ik gebruik al jaren de producten van BB tijdens mijn verwenbehandelingen. Na de behandeling is er zichtbaar verschil en al mijn klanten reageren er zeer positief op.

Pluspunten

Fijne mensen, erg persoonlijk. Zeer tevreden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bij vragen aan de telefoon altijd vriendelijk

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prachtig en eerlijk product uit Nederland. Mooie verpakking, glazen flessen. Top

Weinig tot geen mogelijkheid bij klachten over een product of verpakking of zending dat er tegemoet gekomen wordt naar mij als klant. Dat vind ik echt jammer. Dan moet je gewoon opnieuw bestellen en weer opnieuw verzendkosten betalen. Vind dat niet altijd klantvriendelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Monique, dank voor je mooie aanbeveling. Van zulke positieve woorden worden wij altijd erg blij. Met betrekking tot jouw verbeterpunt heb ik de dames van klantenservice gevraagd om even met jou contact op te nemen. We proberen namelijk altijd om een klacht naar ieders tevredenheid op te lossen hoewel we inderdaad soms, vanwege uiteenlopende redenen, niet tegemoet kunnen komen aan de wens van de klant. Ik concludeer uit jouw reactie dat dat in jouw geval gebeurd is. Klantenservice neemt daarom op korte termijn even contact met je op.

geen, fijn bedrijf, korte lijnen, snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Dank voor je mooie aanbeveling Connie!

• Kennis & Vakmanschap

Dank Salon Eigentijds! Wij worden heel blij van jouw mooie beoordeling :-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, fijne kwalitatieve producten!

Alle producten in glas of ander materiaal, niet in plastic.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Deskundig, gewoon natuurlijk!

Dag/nacht crème Balancing Argan, klanten zien niet wanneer een flesje bijna leeg is. 1 klant had een idee, misschien doorzichtig aan de buitenkant verpakking maken zodat je kunt zien hoeveel crème er nog in zit

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Sander, dank voor het doorgeven van de suggestie en voor de mooie beoordeling. Daar doen we het voor :-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie uitstraling, heerlijke producten, tevreden klant

Het zou mooi zijn dat er gratis samples zouden zijn voor nieuwe klanten. Ik vind dat een stukje service naar de afnemer toe.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Pedicure en schoonheidssalon de Basis, dank voor je mooie review! Jouw verbeterpunt nemen we natuurlijk mee in onze ideeën over hoe we nog beter kunnen aansluiten bij onze doelgroep!

Pluspunten

Ik heb een aantal pedicure klanten waarbij de mycosenagels verbeteren en mooi uitgroeien met enkel het gebruik van de voetbalsem. Ook heb ik een klant die verbetering heeft bij haar eczeemhanden omdat ze deze gebruikt als handcreme.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel. Korte lijnen. Mooi product

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

mooie producten Anette is een toppertje!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

erg leuk gesprek gehad op de beurs in Utrecht. in tegenstelling tot (naar mijn mening) een starre houding over het kunnen betalen als je GEEN IDeal hebt/gebruikt. Ben enthousiast over jullie producten.

was trainingsformulier voor aanmelding aan het invullen, en op de laatste pagina kon je alleen met IDeal betalen. Heb toen geannuleerd. Heb jullie gebeld, maar werd gezegd dat het niet anders kon. Dan houd het voor mij op. Later kreeg ik via de email een bevestiging van de training EN een factuur waarop staat dat ik met IDeal heb betaald!?! Uiterst vreemd. Heb deze mail naar jullie geantwoord. Niets meer gehoord. Hopelijk krijg ik nu wel een antwoord. Tel. 0343-515866 Anja van Beek

• Kennis & Vakmanschap

Beste Anja, wat vervelend dat een leuk gesprek op de beurs nou zo een droevig einde kent. We hebben je inmiddels tweemaal een mail gestuurd met uitleg, maar ook met het verzoek contact met ons op te nemen. Helaas wachten we nog steeds op een reactie. Laat gerust nog even iets van je weten!

Pluspunten

het persoonlijke contact is heel fijn.

de uitstraling van de "luxe" arganlijn is niet heel fris. het bruine label straalt geen luxe uit. het zou fijn zijn als er bij de professionals een bestellijst kan komen waarop je de producten gewoon aan kan klikken. dat scheelt tijd. nu moet je steeds 1 voor 1 alle producten opzoeken en in je winkelwagen doen.