Fijn product

Ik gebruik het serum na het schoonmaken van de huid 's avonds. Mijn huid is super zacht de volgende ochtend. Dan smeer ik de multi repair creme voor overdag. Voor mij een ideale combinatie.

Eindelijk dé huidverzorging die ik iedereen gun

Altijd weer geswitcht van merk, omdat het niet deed wat het moest doen. Nu gebruik ik sinds december Botanical Beauty en ik wil niet meer anders. Je ziet snel resultaat, het ruikt heel natuurlijk en zo voelt het ook als je het aanbrengt! Het trekt snel in, dus het blijft niet ‘vettig’. Je kunt ook nog eens erg lang met de producten toe. Kortom ik ben om!

Lievelings!!

Na jaren van alles geprobeerd te hebben qua huidverzorging, eindelijk een product wat echt werkt! Ik kwam in contact met Botancial door een beauty workshop te volgen. Hier kan je alle producten voelen en uitproberen, en je krijgt advies wat het beste past bij jou huid! Aanrader! Ik heb de acne box besteld ° Multi Use Oil Calendula-Rijstkiem ° Rose Water Skin Spray ° Dode Zee Water Ik vindt dit zn fijne combinatie voor mijn huid! Mijn huid is rustig en stralend. Top dus!

Fijne, veilige producten voor een stralende huid

Onze huid is ons grootste orgaan en daarom vind ik het zo belangrijk om deze ook goed te verzorgen. De producten zijn eerlijk, biologisch en veilig te gebruiken. Ze verkwikken mijn huid en ik heb minder rimpeltjes en zelfs mijn hangende oogleden hangen minder sinds ik het serum en dagcrème gebruik.

Mijn lievelinhgsproducten!

Ik gebruik de multi use oil nu al zeker twee jaar en ik wil niet meer zonder. Ik gebruik het als gezichtsolie ipv een dagcrème, maar ook om make up te verwijderen of op andere lichaamsdelen. Ben ook enorm fan van het scrub klei masker, rose water skin spray en de zonnemelk! Kan het echt iedereen aanraden en mijn huid ziet er stralend en gevoed uit sinds ik deze producten ben gaan gebruiken. Ik zweer er echt bij!

Fantastische pure, echt helpende producten en persoonlijke service

Ik heb last van eczeem en sinds ik een door botanical beauty aangeraden routine toepas, is mijn huid enorm verbeterd. Waar ik in het verleden vaak nare huidreacties had, gaat het met deze producten heel goed. En de medewerkers zijn allemaal even behulpzaam.

Als je dit eenmaal gebruikt, wil je niks anders meer.

De producten van Botanical Beauty zijn echt superieur. Ik gebruik het al een aantal jaren, vooral multi use oil en butter. Juist het feit dat je het overal voor kunt gebruiken, van gezicht tot voeten, en dat het altijd goed voelt, is zo fijn. Ik gebruikte daarvoor nooit creme, ik vond dat eigenlijk ook maar een gedoe en plakkerig. Maar dat heb ik totaal niet met deze producten. Dit is fijn. De butter gebruik ik ook als deodorant, werkt fantastisch. Het dode zeewater is een wondermiddel voor mijn dochters, als ze wat last hebben van onregelmatige huid. Dat is dan meteen opgelost. Zij zijn ook dol op de aloe vera. Natuurlijke producten zonder rotzooi erin, op een eerlijke manier geproduceerd. Ik raad het iedereen aan.

Heerlijk, Eerlijk en Puur

Ik gebruik de producten van Botanical Beauty al een paar jaar en zeer tot mijn genoegen. Mijn absolute favoriet is de Aloë Vera Gel. Deze is erg hydraterend en huidherstellend en als extra bonus werkt hij erg verkoelend en jeukstillend wanneer je bijvoorbeeld geprikt bent door insecten. De diverse multi use oils en skin sprays zijn ook heerlijk en ruiken verrukkelijk.

Heerlijke produkten

Sinds een aantal maanden gebruik ik produkten van botanical beauty. De multi use butter en dan vooral de roos variant. Is extra voedend voor het gezicht, vooral nu in de winter om wat extra te verzorgen is het een heerlijk produkt. Het trekt goed in en voelt heerlijk aan en het ruikt zalig. Datzelfde geld voor de multi use oil roos. Ik gebruik deze na mijn dagcrème en voed en hydrateert de huid heerlijk. Trek goed in laat geen vettige laag achter en ruikt heerlijk. De ageless multi repair cream geeft duidelijk meer stevigheid aan mijn huid. Trekt goed in de huid en voelt heerlijk aan. Eigenlijk voelen alle producten heerlijk aan. Heb nu sinds kort de oogcrème geprobeerd via een sample, ik merk dat dat de dunnere huid voed rond de ogen maar ook wat verstevigd. Heel prettig. Ik ben enorm tevreden en langzaam een echte fan van jullie producten. Vriendelijke groet Gerlinda

Hele fijne en bewuste producten

Ik heb nu inmiddels een aantal keer een bestelling geplaatst bij Botanical Beauty, en ik ben fan! Ik gebruik nu onder andere de nachtcrème, aloë vera gel, diverse maskers, badzout en de multi use butter. Heerlijk. Mijn huid knapt er van op en ik ben zo blij dat ik nu zeker weet dat ik geen rommel op mijn huid smeer! En een extra fijn gevoel dat er geen microplastics in zitten, dat alles biologisch is en duurzaam wordt verpakt.

Geweldige, natuurlijke producten

De producten van Botanical Beauty zijn zeker een aanrader. Een aantal jaren geleden vroeg ik gratis samples aan: ik heb een zeer gevoelige huid en wilde eerst testen of ik tegen de producten kon. Ik werd gebeld door een zeer vriendelijke dame en kreeg advies op maat, daarna werden de samples die passend bij mijn huid waren opgestuurd. Sindsdien ben ik verkocht: wat een fantastische producten! Mijn huid knapte zichtbaar op. Mijn favorieten zijn de Ageless Anti-Rimpel Crème en de Multi Use Oil Calendula-Rijstkiem. De producten zijn prijzig, maar je hebt zeker waar voor je geld. Daarnaast doe je ook vrij lang met een product. Voor mij niets anders meer!

Ik word er zo blij van!

Ik gebruik de producten nu een half jaar. De wetenschap dat ik geen ‘troep’ op mijn gezicht of lichaam smeer, maakt me echt blij. Iedere avond en ochtend vind ik het een verwenmoment. Ik ga er soms zelfs eerder voor naar bed. De multi use oil roos is mijn absolute favoriet!

Heerlijke producten

Ik ben helemaal weg van de producten van botanical beauty. Lang gezocht naar een lijn van volledig natuurlijke producten die fijn aanvoelen en goed hun werk doen! Heel blij mee en raad het iedereen aan!

Geen vette glans meer!

Door de producten heb ik nu geen vette glans meer op m’n voorhoofd! Wel vind ik doordat de producten in sprays verpakt zijn het was lastig te doseren.

Geweldige producten

Grandioos!

Super snelle en goede service, prettig en eerlijk advies! Gisteren goed advies gehad en vandaag alle producten al in huis!

Ben super blij met Botanical Beauty

Ik wilde even melden dat ik nog nooit zo blij ben geweest met customer care. Jullie doen het echt fantastisch! Uiteraard ben ik ook blij met jullie producten, maar vaak als je met een product blij bent, kun je dat niet zeggen over de klantenservice, maar bij jullie is deze combinatie er wel!

Geweldige pure producten

Vandaag een leuke en leerzame Green Beauty Workshop gehad . Op een leuke locatie in de hooiberg. En heb weer nieuwe producten mogen ontdekken. En mijn huid staalt en ruikt heerlijk . Dit is zeker een aanrader om met je kinderen,vriendinnen of leuke collega’s te doen !!

Spa momentjes

Via mijn schoonheidsspecialiste gebruik ik jullie producten. Ik (en mijn moeder ook inmiddels) zijn helemaal om. Goede eerlijke producten. Verpakkingen heel erg verantwoord, en de producten doen en wat ze beloven. Voor mij nooit meer anders!!

Hele fijne producten

Ik gebruik nu een tijdje anti rimpel dagcrème en dat bevalt zeer goed. In combinatie met een facelifting masker, rozenwater en dode zeewater is mijn huid flink opgeknapt.

Deze week super leuke online training gevolgd bij Botanical Beauty

Super leerzaam

Zuivere producten van landgoed uit de Betuwe

Onlangs waren we een weekje in Koetshuis 't Geyn op Landgoed Noordenhoek in Deil. Rust, ruimte, een kruidentuin en veel ongerepte natuur. Heel relaxed!! Dit vind ik terug in de Botanical Beauty producten. Ik heb kennis mogen maken met deze producten in "De Hooiberg" op het landgoed. Ik heb daar crèmes, masker, badzout, enz. aangeschaft en ik moet zeggen dat ik inmiddels echt fan ben!! Heerlijke, eerlijke producten!!

Geweldig product

Snelle levering en een gezond product zonder parabenen en andere troep.

De producten worden snel en keurig geleverd. Bij vragen wordt je snel teruggebeld. De producten zijn heerlijk.

Eindelijk een écht goed produkt.

Ik verkoop de produkten van Botanical heel graag omdat ik zelf ook enthousiast gebruiker ben. Jaren lang zocht ik naar een goed produkt dat puur, duurzaam en effektief is. En dat heb ik met Botanical Beauty gevonden. Mijn klanten zijn super tevreden en zijn net als ik op zoek naar eerlijk, puur en échte huidverbetering.