Kwalitatief zeer goede natuurlijke huidverzorging, echte top producten!

Echt al heel veel huidverzorgingsproducten geprobeerd, van Chanel tot Sisley tot dr. Jetske. Sinds een jaar gebruik ik echt met volle tevredenheid de producten van Botanical Beauty en mijn onrustige huid heeft weer een natuurlijke uitstraling. Je voelt dat dit de wijze is waarop we onze huid moeten verzorgen, met eerlijke natuurlijke producten! Ook aan de duurzame wijze van verpakking (middels glas/karton etc) is gedacht. Ik wil niet meer anders......

Top producten gemaakt in eigen land.

Ik ben fan van deze (h)eerlijke producten. De Aloë Vera is een echte topper. Je kunt deze onder je dag/nachtcrème smeren. Als after sun gebruiken. Bij irritaties, plekjes, muggebult enz. En heerlijk te gebruiken als masker op een gereinigde huid. Iets dikker insmeren en 15 lekker in laten trekken. Super voor de bloedsomloop.

Heerlijke zuivere producten en een goede klantenservice

Afgelopen week de 1e training online ontvangen. Erg positief. Bij vragen krijg je snel reactie

Pure producten met een goede werking

Al weer enige maanden werk ik in mijn praktijk met Botanical Beauty. De producten geweldig en doordat deze puur zijn, heb je veel minder nodig en de werking is geweldig. Ook de medewerkers van Botanical Beauty hebben een luisterend oor en helpen je met de juiste keuze maken. Het Dode Zee Wateren het Rozenwater zijn de producten waarmee ik een huid vaak beter in balans krijg.

Super producten.

Het werkt zoals het hoort te werken.Goede services staan altijd voor je klaar om je vragen te beantwoorden

Fijne producten

weer helemaal heppy

zeer fijne producten

Heel blij mee. Heb in de buurt een schoonheidsspecialiste gevonden dus kan ik het daar kopen en niet via internet (beter voor het milieu).

Goed advies!

Vorige week heb ik, samen met vriendinnen, een workshop gehad. Wat fijn om met begeleiding veel producten te mogen uitproberen. Het advies was goed en daardoor het bestellen heel makkelijk. Ik ben blij met de producten. De dag en nachtcrème in 1 is voor mij een uitkomst en een heerlijk product. Ik ben verkocht!

Mijn ervaring met Botanical Beauty is heel goed

De bestellingen bij Botanical Beauty worden snel en keurig verzorgd. De producten zijn biologisch en natuurzuiver en bovendien heerlijk. Ik vind heel fijn met deze producten te werken en mijn klanten vinden ze fijn.

Fijne producten die puur natuur zijn, top!

Ik gebruik dagelijks de multi use rozenolie, In combinatie met het dode zee water en rozenwater skin spray. Aloë Vera om extra vocht in te brengen, allemaal even prettig in gebruik. De dode zee water en lavendel skin spray gebruik ik specifiek voor de onzuivere huid van mijn dochter van 11. Zij is ook groot fan.

Fantastische begeleiding om te starten met deze producten.

Duidelijk trainingen, altijd bericht over vragen die je hebt over de producten. Gezellige dames. En de producten werken echt en zijn super fijn in gebruik.

super snelle levering en heerlijke workshops

Fijn geholpen aan de telefoon en ook via de mail

Fijne service, mooi bedrijf

Eerlijke heerlijke producten

Fijne producten, klanten zijn er blij mee en het werkt fijn in de salon.

Subliem

Hallo, ik ben Daniëlle en mijn bedrijf heet Salon de Boga. Ik ben Botanical Beauty specialist. BB is een superleuk bedrijf. Heel gedreven, puur (in alle opzichten) en altijd oplossingsgericht. De dames die er werken zijn top. En dan die (h)eerlijke pure producten. Heerlijk ruikend en werkt ook echt. Ik ben fan. Liefs Daniëlle

Super leuk bedrijf

Botanical Beauty is een heel fijn bedrijf die natuurlijke producten verkoopt. Als schoonheidsspecialiste wordt ik heel goed begeleid. Er worden talrijke trainingen gegeven die je helpen fijne behandelingen te geven. De producten zijn biologisch en natuurzuiver .

Heerlijk

snelle levering en fijne producten weer lekker ermee aan de gang

goed product, verzending(post.nl) zeer slecht

Over de producten zijn wij zeer tevreden gebruiken ze in onze salon en zelf. Wij kunnen deze iedereen aanraden. Alleen over de transport zijn we zeer ontevreden,omdat Post.nl niet de afleverwensen opvolgt en daardoor pakketten niet goed aankomen.

Super!!!

Heerlijke producten!!

Bijzonder vriendelijke en hulpvaardig

Geweldig de online trainingen in deze bijzondere tijd.

In deze tijd is het fijn dat er mooie online trainingen gegeven worden. Top!

Geweldige service, top producten!

Geweldige service, vriendelijke medewerkers en top producten!

Fijn bedrijf dat je goed help en je bij staat met raad en daad

Superproduct

Botanical beauty maakt duidelijk producten waar over is nagedacht. Het is zuiver natuurlijk, prettig om te gebruiken, ruikt lekker en ziet er mooi uit.