Heerlijke producten

De producten van Botanical Beauty zijn echt heerlijk. Ik vind het heel fijn met deze natuurlijke producten te werken . Ook mijn klanten zijn erg enthousiast . De bestellingen worden snel en keurig bezorgd.

Heerlijke en eerlijke producten

Ik ben in aanraking gekomen met Botanical Beauty door de bodyscrub die ik heb mogen proberen, ik was meteen erg enthousiast. Een tijdje daarna had ik hele droge benen en de producten die ik thuis had hielpen niet. Toen heb ik contact gezocht en heb ik samples gekregen, kort daarna heb ik een body pakketje besteld en toen was ik helemaal verkocht. Ik gebruik de producten nu ook in de salon, en door mijn ervaringen en enthousiasme te delen met mijn klanten willen ze het ook graag proberen, eerst een sample en daarna een pot/fles. De dames bij Botanical Beauty zijn altijd erg aardig en adviseren goed.

Gewoon perfect

Botanical Beauty is een heel fijn bedrijf om mee te werken. De bestellingen worden snel geleverd. De producten zelf zijn super .

Ik ben erg tevreden over BB als product en als bedrijf. De informatie overdracht is goed. De leveringen zijn snel. Problemen worden vlot opgelost. Als je een vraag hebt over een product komt er altijd antwoord. Echt Super!

Als ik contact opneem word ik altijd heel vriendelijk te woord gestaan.

De producten zijn fantastisch. Toch was ik een teleurgesteld dat 4 bestellen (butter) de gratis nr. 5 geen C/M was maar Roos. Deze lijn gebruik ik niet in de voetverzorging.

Mijn ervaring met Botanical Beauty is heel positief

Ik werk pas sinds paar weken met de producten van Botanical Beauty maar ik ben nu al erg enthousiast over de producten en het bedrijf. De bestellingen worden snel en keurig geleverd.

Oog voor mens en natuur.

Ik ben ontzettend blij met jullie producten. Mijn huid knapt er echt van op. Heb vorige week weer nieuwe producten besteld, waar ik nu met veel plezier gebruik van maak! Daarnaast het persoonlijke advies en de tijd die daarvoor wordt vrijgemaakt vind ik echt een plus punt.

Kwaliteit en klantvriendelijkheid!

De producten zijn kwalitatief alles dat ik wens en de mensen bij Botanical Beauty zijn klantvriendelijk, hulpvaardig en oplossingsgericht. Alles bij elkaar maakt dit dat ik enorm kan genieten telkens wanneer ik de producten gebruik!

Heerlijke en fijne producten, die aangenaam zijn in geur, prettig en gemakkelijk in gebruik zijn en vooral hun werk doen waarvoor ze bedoeld zijn! Blij met mijn research en dat ik hierbij uit gekomen ben! Ik gebruik het zelf en ga met de producten werken in mijn praktijk. Helemaal blij...

Top bedrijf, top producten, goede website en goede voorlichting.

Uitstekend, ik gebruik al koop al jaren de producten van Botanical Beauty en uiteraard tot mijn tevredenheid anders zou ik dit niet doen. Mijn enthousiasme over deze producten is vaak de "oorzaak"dat mensen tot aanschaf overgaan. De kunst is om hen ervan te doordringen dat je de problemen niet in een oogwenk hebt opgelost maar bij consequent gebruik zij er de vruchten van plukken. Bij mij gaat alles mee op vakantie, dan zegt denk ik wel genoeg.

Geweldige natuurzuivere producten

Geweldige en zuivere heerlijke producten met duidelijke huidverbetering. Wil niets anders meer verkopen en gebruiken. Alleen jammer dat niet altijd alles voorradig is. Waardoor je 2 keer moet bestellen met 1 keer extra verzendkosten afrekenen. Zeer tevreden.

Heerlijke eerlijke top producten

Ik werk vooral als pedicure met de voetbalsem en beengel. Deze hebben hun werking in mijn salon meer dan bewezen, voor mij geen andere merken meer.

Magisch!

Na 2 dagen de toegestuurde samples geprobeerd te hebben (dank daarvoor!), heb ik zonder twijfel een heel pakket besteld! Het is bizar hoe mijn huid na al een paar dagen verbeterde. Ik was een lange tijd ontevreden: mijn huid voelde niet meer schoon, het zag er verouderd- en onrustig uit. Ik ben ontzettend blij dat ik na lange research op internet voor Botanical Beauty heb gekozen. Het is zo lekker dat het bijna verslavend is. Elke ochtend en avond heb ik mijn mini beauty-ritueel(tje), heerlijk! Hartelijk bedankt en jullie hebben er een nieuwe fan/klant bij.

Heel fijne, zachte producten. Top voor mn huid van top tot teen!

Na lang zoeken op internet en uitproberen van andere biologische merken, die uiteindelijk toch niet deden wat ik hoopte, heb ik eindelijk gevonden wat ik zocht. Botanical Beauty heeft prachtige producten voor mn hele lijf en alles wat ik tot nu toe heb besteld en gebruikt, maakt mij blij tijdens het gebruik er van. Mijn huid is zachter, rustiger, ik zie veel minder onregelmatigheden. De zachte uitstraling van de huid en dan de geuren. Ik ben heel erg tevreden over deze producten. Heel fijn waren ook de 3 samples bij de 1e bestelling. Kun je lekker even proberen. B.v de scrub, de multi oil, de butter, prachtige producten en zuinig in gebruik. Ik heb mezelf beloofd elke maand een nieuw product aan te schaffen, zodat ik langzamerhand de hele lijn kan gebruiken. Toppie!!

Heerlijk eerlijk product dat iedereen zou moeten gebruiken!

Ik gebruik al jaren de producten van BB tijdens mijn verwenbehandelingen. Na de behandeling is er zichtbaar verschil en al mijn klanten reageren er zeer positief op.

Pluspunten

Fijne mensen, erg persoonlijk. Zeer tevreden

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bij vragen aan de telefoon altijd vriendelijk

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prachtig en eerlijk product uit Nederland. Mooie verpakking, glazen flessen. Top

Weinig tot geen mogelijkheid bij klachten over een product of verpakking of zending dat er tegemoet gekomen wordt naar mij als klant. Dat vind ik echt jammer. Dan moet je gewoon opnieuw bestellen en weer opnieuw verzendkosten betalen. Vind dat niet altijd klantvriendelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Monique, dank voor je mooie aanbeveling. Van zulke positieve woorden worden wij altijd erg blij. Met betrekking tot jouw verbeterpunt heb ik de dames van klantenservice gevraagd om even met jou contact op te nemen. We proberen namelijk altijd om een klacht naar ieders tevredenheid op te lossen hoewel we inderdaad soms, vanwege uiteenlopende redenen, niet tegemoet kunnen komen aan de wens van de klant. Ik concludeer uit jouw reactie dat dat in jouw geval gebeurd is. Klantenservice neemt daarom op korte termijn even contact met je op.

geen, fijn bedrijf, korte lijnen, snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Dank voor je mooie aanbeveling Connie!

• Kennis & Vakmanschap

Dank Salon Eigentijds! Wij worden heel blij van jouw mooie beoordeling :-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, fijne kwalitatieve producten!

Alle producten in glas of ander materiaal, niet in plastic.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Deskundig, gewoon natuurlijk!

Dag/nacht crème Balancing Argan, klanten zien niet wanneer een flesje bijna leeg is. 1 klant had een idee, misschien doorzichtig aan de buitenkant verpakking maken zodat je kunt zien hoeveel crème er nog in zit

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Sander, dank voor het doorgeven van de suggestie en voor de mooie beoordeling. Daar doen we het voor :-)