• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie uitstraling, heerlijke producten, tevreden klant

Het zou mooi zijn dat er gratis samples zouden zijn voor nieuwe klanten. Ik vind dat een stukje service naar de afnemer toe.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Pedicure en schoonheidssalon de Basis, dank voor je mooie review! Jouw verbeterpunt nemen we natuurlijk mee in onze ideeën over hoe we nog beter kunnen aansluiten bij onze doelgroep!

Pluspunten

Ik heb een aantal pedicure klanten waarbij de mycosenagels verbeteren en mooi uitgroeien met enkel het gebruik van de voetbalsem. Ook heb ik een klant die verbetering heeft bij haar eczeemhanden omdat ze deze gebruikt als handcreme.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel. Korte lijnen. Mooi product

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

mooie producten Anette is een toppertje!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

erg leuk gesprek gehad op de beurs in Utrecht. in tegenstelling tot (naar mijn mening) een starre houding over het kunnen betalen als je GEEN IDeal hebt/gebruikt. Ben enthousiast over jullie producten.

was trainingsformulier voor aanmelding aan het invullen, en op de laatste pagina kon je alleen met IDeal betalen. Heb toen geannuleerd. Heb jullie gebeld, maar werd gezegd dat het niet anders kon. Dan houd het voor mij op. Later kreeg ik via de email een bevestiging van de training EN een factuur waarop staat dat ik met IDeal heb betaald!?! Uiterst vreemd. Heb deze mail naar jullie geantwoord. Niets meer gehoord. Hopelijk krijg ik nu wel een antwoord. Tel. 0343-515866 Anja van Beek

• Kennis & Vakmanschap

Beste Anja, wat vervelend dat een leuk gesprek op de beurs nou zo een droevig einde kent. We hebben je inmiddels tweemaal een mail gestuurd met uitleg, maar ook met het verzoek contact met ons op te nemen. Helaas wachten we nog steeds op een reactie. Laat gerust nog even iets van je weten!

Pluspunten

het persoonlijke contact is heel fijn.

de uitstraling van de "luxe" arganlijn is niet heel fris. het bruine label straalt geen luxe uit. het zou fijn zijn als er bij de professionals een bestellijst kan komen waarop je de producten gewoon aan kan klikken. dat scheelt tijd. nu moet je steeds 1 voor 1 alle producten opzoeken en in je winkelwagen doen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie, veel kennis over producten en behulpzaam bij vragen. Gewoon een top bedrijf!

Ga zo door..

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel snel geleverd en snelle reactie op mijn mail!

• Kennis & Vakmanschap

stuur eens wat monstertjes mee om producten uit te proberen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Aardige mensen mooie uitstraing van het produkt

Bestaande klanten beter inlichten. Kosten voor annulereing van een training ruim te voor niet in rekening brengen voor bestaande klanten. Proefjes maken. Meer produkten voor diverse huiden ontwikkelen nu is er maar 1 masker.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag! We zijn momenteel hard bezig met het ontwikkelen van nieuwe producten en zijn daarom ook blij met alle feedback die we hieromtrent ontvangen :-) Met betrekking tot de afmeldkosten het volgende. Vooraf gaand aan een training ontvang je van ons een bevestiging. In deze bevestiging staat omschreven welke regels we hanteren m.b.t. het annuleren van trainingen. Hoewel we jouw ongenoegen helemaal snappen, noodzaakt de praktijk ons om deze maatregelen te treffen. Helaas. Want ook wij zagen het graag anders. Verder zouden we heel graag horen waarom jij de werking van de Argan producten onvoldoende vindt voor in de salon. Omdat we staan voor productkwaliteit, is iedere vorm van feedback hierop zéér welkom. Laat je het ons weten?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik ben erg teleurgesteld in Botanical Beauty, eerst betaalde ik 16 euro voor een scrub van 350 ml. Nu is de scrub in prijs verdubbeld.Dit wordt mij echt te kostbaar. Heel erg jammer

Prijzen verlagen

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Dineke, ik kan me voorstellen dat je hier niet heel blij van wordt inderdaad. Het gaat hier echter niet om een prijsverhoging. In onze voorwaarden staat dat het de bedoeling is dat je tenminste twee van onze trainingen dient te volgen voordat je inkoopkorting ontvangt. Ik denk dat dat wellicht in jouw geval nog niet gebeurd is. We nodigen je van harte uit om contact met ons op te nemen zodat we even kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn :-)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

mooi bedrijf

Ik begrijp dat botanical beauty producten wil verkopen met kennis van inhoud, maar een trainingsprijs van € 250,00 of afname van producten voor die prijs is voor een (beginnende) pedicure met klanten in de gehandicaptenzorg (laag nivo) niet haalbaar. Jammer dat ik dan als consument 'dure' producten moet afnemen van jullie.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kennis, inzet van producten t.b.v huidproblemen e.d. Leuke cursussen. Kijk uit naar de cursussen van Marianne Dignouts volgend jaar.

Etiketten Dode Zeezout; flets, geen uitstraling, de vorige zijn sprankelende en aantrekkelijker. De nieuwe verpakking; doorzichtige etiketten met een kleursticker. Flets en in mijn optiek geen verbetering. Bij vallen is kans op breuk vele malen groter. Overstap van kunststof naar glas; overal wordt afval gescheiden en verwerkt en zelfs over dit nieuwe systeem is men nog aan het discussiëren. Het blijven handhaven van 2 verschillende inhoudsmaten; 1 kilo Scrub is gelijk aan 700 ml, je zet klanten hiermee op het verkeerde been en wellicht andere retailers. De nieuwe Website; duurt bijna 3 (?) jaar, nog steeds geen verwijzing naar BB- specialisten is hier ook het gevolg van. De significante prijsverhogingen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super vriendelijke mensen, leuke trainings dagen. Heerlijke producten,

Slechte communicatie via mail. Onduidelijkheid wanneer je producten gaat ontvangen ik heb erover gebeld of de betaling binnen was. Het gaat toch om bijna 500 euro. In de vakantie is het bedrijf gesloten maar dat stond niet op de beantwoorder dus ik heb bijna elke dag gebeld. Verplichte vierdagen training voordat je als proff. een vermelding krijgt vind ik jammer, ik werk al 17 jaar en heb al zoveel verkoop trainingen gevolgd dat ik die niet nogmaals verplicht ga doen. Dan maar geen vermelding wat jammer is want goede PR werkt twee kanten op.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie productlijn, fijne duidelijke trainingen en vriendelijke en deskundige mensen.

momenteel geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede communicatie

De salonverpakking van de voetencreme. Onderin blijft bijna 2 cm creme in de pot zitten, die niet opgepompt kan worden. Het druksysteem kan ik niet op slot zetten, waardoor ik (ambulant) nog wel eens creme in mijn koffer vindt. De prijsverhoging vindt ik flink! Heb echt getwijfeld of ik deze lijn nog aanhoudt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie en persoonlijke aandacht.

Misschien verandering in verpakking omdat deze soms lekken in de verzending. Jullie zijn gelukkig al gedeelte lijk over aan het stappen op glas, dat vind ik ook een voordeel.

Krooiweg 2 4158EH Deil