Snel besteld, snel geleverd en een prima prijs!

Zie de titel. Die zegt genoeg!

Wat men beloofd komt men ook na. Supersnelle service en goede kwaliteit!

Op afgesproken tijdstip geleverd

De bestelling was zowel snel als op het afgesproken tijdstip geleverd.

Goed en snel

Het werkte niet en na 2 dagen al de goede in huis

Reeds paar bestellingen geplaatst telkens perfecte afhandeling !!!

Steeds positieve afhandeling !!!

All ok

Geen klachten

perfecte service

Compleet lichtsysteem met rookmachine gekocht. De volgende dag geleverd en 's-avonds aangesloten. Na 10 min. , viel er 1 PAR spot uit. Volgende dag mail gestuurd met foto's en binnen een uur reactie en binnen 2 werkdagen een nieuwe opgestuurd gekregen. Top geregeld.

Snelle goede service

Pakket snel en goed ontvangen 1 opmerking Bij het bestellen heb ik een tijdvak gekozen bij PostNL maar werdt bezorgd door DHL misschien makkelijk als dat vooraf aangegeven wordt

Ik kan het iedereen aanraden .super

Veel keuze...prijs is goed...het is makkelijk te bestellen...na betaling wordt alles zoals altijd super snel geleverd...alleen maar goede ervaringen hier...leuk om te shoppen op deze manier..top

Perfect!

Eenvoudig bestellen, volgens afspraak leveren en makkelijk achteraf betalen. Super webshop!

alles prima verlopen

Correcte prijs met correcte levering

Correcte prijs met correcte levering

z goede service

Zeer tevreden over de verzorging van de materialen, en ook van de kwaliteit van de bestelling . U zult nog in de toekomst nog van mij horen. P.S deze bestelling was niet voor mij maar wel voor een vriend kolega Die niet op de hoogte was van goedkope luidsprekers van goede kwaliteit. Luidsprekers is ijn vak altijd zelf gebouwd maar voor deze prijs is nog onmogelijk zelf te bouwen. Opname studio en muziekant Jo Martens Tongeren, Groetjes

Aangenaam verrast door deze Cd speler!

Vlotte en correcte levering. Cd speler ziet goed uit en speelt prima. En uiteraard voor een goede prijs.

Top geregeld!!

Helemaal top!

Prima product en snel geleverd

Prima product en snel geleverd

Prima accessoir

Werkt prima, ziet er leuk uit.

Topproducten en topservice

Ik had 2j geleden een dj ledbol gekocht, en op de laatste dag vd garantie heeft deze een defect... Mailtje naar maxiaxi gedaan en zonder morren hebben ze de dag erna een nieuwe opgestuurd! Nu een rookmachine gekocht, geleverd in perfecte staat en werkt goed!

Zeer te Vreden

Alles netjes geregeld

Super service en super advies!

Met het advies en super goede service hebben wij de Vonyx complete Actieve 2.1 Live Set 2800W gekocht. Deze gebruiken wij voor onze dans studio! Voor de dans lessen en om 1 keer in de maand een feestje te geven. Super mooi helder geluid met de 15 inch top speakers en een lekker zware bass geluid met de 18 inch woofer. Bijna een club/discotheek ervaring met deze set! Wij hadden eerst gekozen voor de kleinere set 12 inch top speakers met 15 inch woofer. Hier kwam ook een super goed geluid uit. Maar wij wilden toch nog iets harder gaan qua volume. Met de uitstekende service en Rob zijn goede zorgen, konden wij alles probleemloos terug sturen. Ben je op naar zoek goede service, prijs en kwalititeit? Zeker bij MaxiAxi.nl bestellen en aan Rob advies vragen voor waar je speakers voor wilt gebruiken, dan komt het helemaal goed! Wij zijn super blij! Een hele upgrade voor onze studio! Tijd om lichten te bestellen! :)

Snelle reacties en goeie klantenservice

Geen slechte ervaringen mee gehad

Klantenservice kan niet beter!

Heel adequaat gereageerd. Doordat er (2x) iets mis ging kreeg ik een persoonlijk briefje toegevoegd met zak drop.

Service prima.

Snel contact via chat. Product lang onderweg maar ze doen er alles aan om je te helpen. Ontvangts product was verkeerd. Ze hebben gelijk de juiste gestuurd. Retour van ander product gaat super snel. Bestel er al jaren. Top bedrijf.