Super kwaliteit

Boven verwachting super kwaliteit en snel geleverd top

Perfect!!

De man waar ik met aan de lijn was wist van elk product de juiste gepaste uitleg, een zeer goede service en zeer goede tips voor iemand die niet op de hoogte is! Ik bestel er zeker terug.

Alles oke

Alles oke

Alles voor je disco of party

2 bestellingen gedaan bij deze winkel - prijs kwaliteit is erg goed en service is ook super producten heel snel geleverd en heb er goed plezier van . (Ik had een rookmachine met 2 discobollen en een Bluetooth speakerset gekocht voor mijn zoontje van 6 ) nu is het elke middag disco bij ons thuis en brandalarm werkt ook perfect gaat elke dag wel paar keer af.. dus rookmachine werkt goed. Ik kan je deze winkel aanraden! Zal volgende bestelling ook weer hier plaatsen.

Super content

Goede service, en snelle levering. Het product voldoet aan mijn verwachting. Kortom, een aanbeveling voor iedere muziek liefhebber ! TOP

fantastic

Het product voldoet volledig aan de verwachtingen

De artikelen zijn betaalbaar en goed. Levering was erg snel. Ook had ik een vraag gemaild en binnen 5 minuten had ik een mailtje terug

Snelle levering en heel tevreden over de producten!

Al vaak besteld bij MaxiAxi en altijd tevreden!!!

Goede service, goede prijs! Fijne professionele medewerkers die overal in meedenken! Betrouwbaar bedrijf en zeer snelle levering!

Snelle service en altijd correct!

Alles wat ik bij hun bestel is altijd op tijd. De producten doen exact gelijk ze beschreven zijn.

de webshop werkt goed

De webshop werkt goed. Duidelijk, overzichtelijk en ik heb een goede indruk. Die werd bevestigd bij aflevering. Puntje van aandacht: ik krijg teveel reclame mail van jullie. Dat wil ik maximaal 1 keer per twee weken.

prima product,prima prijs,prima levering.

veel plezier van twee Audizio Venice's, eentje voor mijn vrouw, eentje voor mezelf. (niet in dezelfde kamer hoor.....)

Top Service

Eerste ervaring met deze webwinkel en ik ben zeer tevreden. Ik had een karaoke set besteld waar 2 microfoons bij horen, toen het binnen kwam zat er maar 1 microfoon bij. Ik heb ze een appje gestuurd en de volgende dag is gelijk de microfoon verstuurd. Heel blij mee.

Snelle levering en top materiaal!

Ze doen echt wat ze beloven

Ze doen echt wat ze beloven

Super bedrijf

Als je zes versterkers besteld 24 speakers en 4 subwoofers dan is het vertrouwen heeeeel groot...grote dank aân chiel!!!

uitstekend

alles is naar wens

Zeer snelle levering en heel tevreden met de kwaliteit van de producten.

Alles is heel goed verlopen en snel verlopen.

Snelle en nette levering

Mooie en verzorgde verpakking Snelle levering

Goede service/kwaliteit en zeer snelle levering

Voor een 5 dec groep hebben we een aantal artikelen besteld (verlichting, kabels, rookmachine e.d.) Besteld en de volgende dag al geleverd, en de kwaliteit perfect. Weet wel dit wordt onze leverancier voor geluid en licht :)

Zowel het telefonisch contact als de levering verliep prima, binnen de gestelde tijd.

Snelle levering, goed product!

Ik kende maxiaxi niet dus dan is het altijd even afwachten maar ik ben blij verrast. Ik had de microfoon super snel in huis en de prijs kwaliteit verhouding is prima. Als ik weer iets nodig heb kijk ik zeker weer bij maxiaxi

Top snelle service

Al vaker wat besteld en altijd goed

Alles werk prima heel goed geluid