Zoals je van een professioneel bedrijf mag verwachten kwamen de bestelde artikelen binnen gestelde t

Zelfs als je in het weekend iets bestelt is het zekerweten op dinsdag in huis en het zijn de echte onderdelen die je bestelt dus geen vervangers. en ik kan vertrouwen op een goede communicatie met de medewerkers. Tot nu toe ben ik nog nooit teleurgesteld . Zeker aanbevelingswaardig.

Het artikel is volgens afspraak de dag na aankoop geleverd. Helaas zat er een defect in het artikel maar retourneren was simpel en kosteloos en nadat ik een foto van de verzendbon had doorgemaild is direct een nieuw artikel verzonden welke ik de volgende dag weer binnen had.

Alweer een super ervaring

Een bedrijf waar je op kan vertrouwen. Goede spullen, snelle levering en als er iets niet in orde is dan lossen ze het snel op.

prima product

Snelle goede levering

Geweldig snelle levering goed verpakt en werkt prima

zie boven

Hallo Kees, Bedankt voor de positieve review! Dit doet ons goed. Groet, Thijs van MaxiAxi

Perfect , in een woord geweldig

Producten besteld op de dag zelf , volgende dag al thuis geleverd ! Vlotte communicatie van verkoper naar koper ! Ik koop hier zeker nog ! Bedankt Maxiaxi

Hi Tom, Super om te horen dat je tevreden bent! Dit doet ons goed. Bedankt voor de positieve review en veel plezier je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

Snelle levering en kwaliteit product

Het artikel dat ik had besteld voldeed precies aan mijn verwachting. Goede kwaliteid en werkt perfect.

Hallo Cornelis, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Dit doet ons goed. Bedankt voor de positieve review! Groet, Thijs van MaxiAxi

Beamz Jelly Ball zorgt voor leuke stemming.

Ik heb bij jullie een discolamp gekocht (Jelly Ball) en die kwam de dag nadien al aan. Ondertussen heb ik het al een paar keer gebruikt en iedereen was het eens : mooie lichteffecten die de stemming erin brachten. Benieuwd wat jullie nog allemaal aanbieden als verlichting.

Hallo Jan, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

Mooi product, super geleverd

Zeer tevreden over zowel het product als over de supersnelle levering

Hallo Martin, Super om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

product is zo als beschreven top

Hi Dick, Bedankt voor de positieve review! Dit doet ons goed. Veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

Besteld, volgende dag bezorgd

Bestelling netjes op tijd bezorgd.

Hallo Siebrand, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Dit doet ons goed. Bedankt voor de positieve review! Groet, Thijs van MaxiAxi

Hallo Harrie, Bedankt voor de positieve review! Dit doet ons goed. Groet, Thijs van MaxiAxi

Groot aanbod en snelle levering

Ik was op zoek naar een compacte mixer voor presentaties, afgewisseld met muziek. In het uitgebreide aanbod een betaalbaar mengpaneel gevonden met een hoop mogelijkheden qua ingang- en uitgangsignalen. De bestelling via de site ging zeer vlot en twee dagen later werd het mengpaneel zoals aangegeven geleverd, goed en stevig verpakt. Een echte aanrader dus!

Hallo Peter, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Dit doet ons goed. Bedankt voor de positieve review! Groet, Thijs van MaxiAxi

goede prijskwaliteit verhouding, goede service, topproducten en super klantvriendelijk

een webwinkel waar je zeker terugkomt

Hi Ad, Bedankt voor de positieve review! Dit doet ons goed. Veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

Een zeer goede service. Ik belde voor een vraag en deze werd direct en correct beantwoord. Snelle levering

Hallo Pieter, Fijn om te horen dat je goed bent geholpen! Dit doet ons goed. Bedankt voor de positieve review en veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

Topservice tegen een betaalbare prijs

Halloween nadert met rasse schreden. Om het voetpad en de perken extra Spooky te maken enkele "rookmachines" besteld. Bij de 2e bestelling zelfs een aparte machine voor low-fog ofwel laaghangende mist. Snelle levering met 10% korting bij de 2e bestelling (achteraf alsnog verrekend). Behulpzaam personeel, een echte aanrader !

Hi Marcel, Bedankt voor de positieve review! Dit doet ons goed. Veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

Goed geregeld

Ben tevreden

Hi Ton, Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je bestelling. Groet, Thijs van MaxiAxi

Super tevreden

Levering snel. Producten zorgvuldig verpakt.

Hallo Jan, Goed om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

snelle en super goed verpakte levering

Een retourdeal versterker besteld, goede omschrijving op de site en de volgende dag al geleverd , zeer goed verpakt en werkt perfect, een aanrader dus.

Hi Frank, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

Goed en goedkoop1

Mijn kleinkinderen zingen er een leuk moppie mee :)

Hi Erwin, Goed om te horen dat je tevreden bent! Dit doet ons goed. We hopen dat je kleinkinderen er veel plezier mee hebben! Groet, Thijs van MaxiAxi

Niet twijfelen gewoon bestellen

Zeer positieve ervaring. Hoede producten de volgende dag al geleverd.

Hi Flip, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

Altijd goed

Inmiddels meerdere ervaringen met maxiaxi en allemaal goed. Communicatie is goed en snel. Behulpzaam als het nodig is. En alle zendingen altijd op tijd. Enkel positieve ervaringen.

Hallo Mark, Goed om te horen dat je tevreden bent! Dit doet ons goed. Bedankt voor de positieve review! Groet, Thijs van MaxiAxi

Snelle levering en prima product.

Vlotte online afhandeling van mijn bestelling, volgende dag geleverd, flinke korting en upload spots zorgen voor prachtige achtergrond op ons podium. Kortom uitstekende service en geweldige lampen.

Hallo Hans, Super om te horen dat je tevreden bent! Dit doet ons goed. Veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

m bij jullie de radio met dab te bestellen

jullie waren het goedkoopste en ik heb er veel plezier mee met me radio.

Hi Ferry, Bedankt voor de positieve review! Veel plezier met je bestelling. Groet, Thijs van MaxiAxi

Positief

Zeer tevreden. Bestellingen allemaal goed ontvangen. Ga hier vast nog meer schoppen

Hi Dirk, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Dit doet ons goed. Bedankt voor de positieve review! Groet, Thijs van MaxiAxi