Zeer duidelijk en heel snel

Duidelijke webshop en de levering was heel snel volgens afspraak

Perfecte levering

Supersnelle levering van de bestelde kabel. Ben er zeer tevreden mee!

Top service.

Goede ervaring met deze webshop. Snelle levering en erg goede service.

top de volgende dag geleverd ondanks de sneeuw en corona ook na afloop perfecte hulp gehad voor in elkaar zetten

Prima levering / product

BeamZ Compacte kunststof Rookmachine S500 met gratis rookvloeistof (160434) BeamZ Rookvloeistof Ultra geconcentreerd - 5L (160586) Levering kwam snel aan, doos een beetje nat, waarschijnlijk omdat er wat rookvloeistof uit de 5 liter was gelekt. Rookmachine werkt matig met de gratis rose vloeistof (eigenlijk teleurstellend). De betere blauwe vloeistof deed het perfect, dus de gratis vloeistof maar meteen weggedaan. Maar ik ben verder zeer tevreden.

Super geweldige shop

Ik vind jullie een top shop. Ook als er iets is altijd heel behulpzaam. Ik kan iedereen jullie aanbevelen . Ik heb 200 % vertrouwen in jullie. Meer kan ik niet zeggen Super zaak ga zo door.

goede apparatuur en niet duur

goede apparatuur en niet duur prima service alleen bezorgen met DHL is waardeloos ze gooien het pakje gewoon naar binnen

De beste ervaring en service die ik heb mee gemaakt

Goede service en snelle levering.

Snel, simpel en uitstekende kwaliteit!!

De site beschrijf producten op een eerlijke wijze, zelf heb ik een versterker gekocht en de specificaties lijken te zijn zoals beschreven, vaak zit er namelijk een ander vermogen in (minder goed) dan websites zeggen. Super tevreden over de snelle service!

vlotte cervice

super word goed en vriendelijk geholpen

heb een dj zet bestel met wat lampen kreeg de boel niet aan de praat zo als ik het wilde. maar met goeie vriendelijke begeleiding via telefoon was naar een klein uurtje alles opgelost en was gezellig gesprek en snap ook wat ik fout deed. hele goeie vriendelijk service top

Alles toppie

Vlotte levering volgens afspraak

Simple and beautiful

The radio is very easy to use and looks beautiful. I bought it to use internet radio and DAB+ and both of them works without any problem. The manual in the box is not complete so you need to do some research for it. Like adding a radio channel which cannot be found in the channels of radio software.

Snel en overzichtelijk

Heb men product snel gevonden omdat het overzichtelijk en goed uitgelegd staat

Snelle levering, alles is naar verwachting beter zelfs

Erg te vreden, super snel geleverd en compleet en werkt goed.

Eénvoudig goed. Zoals steeds.

Product, prijs, verzending zoals aangegeven : gewoon goed ! Waarvoor dank.

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering van bestelde producten alsmede product top!

Allemaal degelijk matriaal,super snelle levering.Ik ben zeer tevreden !

Mooie goeie spullen

De spullen die ik gekocht heb zijn toppie Goed ingepakt en netjes En snel geleverd

Snel en correct

Prima beginners keyboard met toebehoren. Jammer dat de gebruiksaanwijzing pas later in een mail volgde maar ik was blij dat die kwam. Leuk keyboard voor de lol en om te kijken of je serieus piano wil leren. Zeer snel geleverd!

prima.

gewoon goed geregeld.

Heel mooi product..

Snelle levering en prima service..