Kreeg wat ik had gevraagd. Snelle levering.

Goed product en snelle levering.

Snel bezorgd & goed product

Bluetooth speakers van goede kwaliteit. Snel bezorgd helemaal blij mee.

prima, netjes geleverd zoals afgesproken.

Product bevalt prima, en de prijs was heel netjes. Keurig verpakt afgeleverd zoals afgesproken.

Snelle levering ! En net zoals omschreven

Ik heb speakers besteld en waren flink afgeprijst. Helemaal top!!!snelle levering .eigelijk niks opaantemerken toppers

Snelle levering, top verpakt! Helaas nog niet kunnen testen....

Alweer snel in huis, makkelijk met track en trace te volgen ook. Heel professioneel verpakt. Helaas nog niet kunnen testen.

Top altijd volgens afspraak

Post NL is niet zo goede bezorger. Altijd een probleem hier kaart in de bus of niet woon in een flat komen ze niet naar boven de pakjes in de hal gegooit enz.

mooi toestel

Box valt groot uit maar hij heeft dan ook een hoog vermogen. Hij is verplaatsbaar op wieltjes, dus het gewicht is niet zo'n probleem. Het controlelichtje van de accu kleurde na 52 uur opladen nog niet groen. Ik contacteerde de firma en men stelde me gerust dat het accu wel zou opgeladen zijn. Dat was ook het geval. Micro werkt goed, mooie klank.

goed en snel

goed advies gekregen via de telefoon.

Correcte handelaar

Alles naar wens verlopen. Iets langere levertijd door de corona problematiek.

prima, vlot geleverd. zal zeker vaker bestellen

Goede ervaring vlot geleverd

usb? doet het niet? mp3 mp4 is er een verschil?

usb

Tevreden met de platenspeler. Vooral mijn moeder in ze plaatsjes draaien.

Snel en een goede service!

Wat problemen met instellen en daar contact over gehad, snelle reactie met verschillende opties, top service!

Super goed prijs gawalitijd verhouding

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Ik beveel deze webshop aan. Deze shop is veruit de goedkoopste en biedt een mooi assortiment aan. De verzending gaat razendsnel. Mijn eerste bestelling heb ik moeten annuleren omdat het product zelf niet voldeed aan de verwachtingen, maar retouren ging erg vlot. Ook mijn tweede bestelling verliep zonder enig probleem. Ten zeerste aan te raden!

Ben er blij mee ! Nog 2 keer telefonisch contact gehad en werd heel vriendelijk en geduldig te woord gestaan ! Wel vind ik het jammer dat er geen nederlandse gebruiksaanwijzing bijzit !

Tip top in orde

Zoals altijd uitstekende service!

Verder geen klachten, top

De webshop is verder ok. Kleine, opbouwend, opmerking: als men op sommige producten wat meer uitleg geeft, zoals Bax music het doet, zou heel super zijn. Verder een dikke voldoende. Product is verder goed verpakt voor verzending. Ga zo door. Tot de volgende keer.

Topservice!

Supersnel in huis en als er dan iets aan scheelt dan wordt je klacht dezelfde dag in behandeling genomen en opgelost. Kortom topservice!! Ik ben tevreden en zal dit bedrijf zeker aanraden.

zeker aan te bevelen aan vrienden en kenissen

vriendelijke klantendienst om het even welk . toch nog correcte en snelle leveringen ondanks deze periode van het corona virus bedankt en de heren niet te vergeten die het aan huis brengen ..

goede service en duidelijke hulp gekregen niet moeiljk gedaan over retour van bass box ruben goed gedaan !

Correct

Een snelle levering en vriendelijke medewerkers Fijne site en heel veel spullen te koop Ik kom zeker nog eens terug

ben een tevreden klant

Mijn ervaring , je wordt goed geholpen door deskundige mensen . En een goede snelle verzendingen van de bestelde produkten .

gewoon goed