Goede speakers

Goed koop en goed geluid

Supersnel geleverd.

Goed product en mooi geluid

Supersnel

Goed geluid.

Snelle goede levering

In de avond speakers besteld en de volgende dag waren ze al binnen. Goed verpakt met alles erbij om ze te installeren

Subliem geluid uit waterdichte speakers

Eenvoudige montage, het richten van de speaker is praktisch. De aansluiting is degelijk en waterdicht. het geluid is subliem

goeie spullen, no nonsense

vandaag besteld en de volgende dag in huis, korte duidelijke communicatie, fijn bedrijf. geleverde materialen zien er degelijk en solide uit. aansluiten van de wifi speakers is een fluitje van een cent.. minpuntje is dat de Muzo player app, geen live radio stations weergeeft..

goede kwaliteit levering onvoldoende

materiaal is prima in orde ook de prijs helaas 2x gevraahd om avond levering en betaald ervoor...2x geleverd overdag en bij buren ,zonder een briefje achter te laten...dus in dat zwaar onvoldoende. Klantenservice weer wel een dikke 10

Snelle bestelling kunnen doen

Maxiaxi heeft heel snel de bestelling klaar. DHL bezorgd het aan huis. Dat is iets minder vind ik

Snelle levering, mooie aanbiedingen.

Zeer snelle levering, mooie aanbiedingen. Mooi gecombineerde setjes voor een goede prijs.

Top bedrijf al jaren en de beste service die ik tot nu toe ergens heb meegemaakt

na 7 jaar intensief dagelijks gebruik van mijn versterker en speakers van maxiaxi was het wel op,een nieuwe versterker besteld helaas kon hij niet van het aux kanaal af,gelijk de volgende dag nog een nieuwe toegestuurd gekregen. Helaas dezelfde fout geconstateerd. Vervelend voor mij en het bedrijf kan gebeuren,retour gestuurd en wacht wel op de stonering overigens ook een mobiele speaker besteld en tevreden mee. Gister weer een bestelling geplaatst en wederom snel verzonden speakers van fenton met ingebouwde speakers,en deze zijn echt booming. Super geluid hoop hier lang plezier van te hebben. En voor jullie alle lof betreft de afhandeling vooralsnog chapeau ben echt heel blij met mijn nieuwe aankoop. Keep up the good work. Groetjes Michiel

100% Klasse

Mijn ervaring met maxiaxi.com is heel goed snelle levering een goed product en ook een goeie service.. Ook een vraag met betrekking op een microfoon die ik bij hun besteld hebt, had ik de kabeltjes van de printplaat rechtstreeks door verbonden, omdat in mijn mengpaneel geen stroom voor de microfoon zat, nu had ik er een foto van gemaakt hoe de aansluitingen zaten, maar had ik die per ongeluk gewist op mijn telefoon,.. Maar even een email sturen naar maxiaxi.com en kreeg de volgende dag de foto's toe gestuurd van de aansluitingen van de printplaat in de microfoon.. Grote Klasse

Super levering

De bellenblaasvloeistof binnen een dag in huis, super, de kids vinden het geweldig!!

Volgens afspraak

Snel besteld, zeer snel geleverd. Om 21u 's avonds bestelling online geplaatst, de dag erna rond middaguur ontvangen. Enorm snel dus, hoe doen ze het?

Top verkoper, aan te raden.

Ondanks verkeerde levering ( deels ) snelle en correcte afhandeling. Alles werd vlot afgehandeld. Vriendelijke klantendienst.

Snelle levertijd. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ben zeer tevreden.

Maxiservice voor midiprijs

Heel vlotte bestelling op duidelijke site.snelle en correcte levering ,heel goeie prijs/kwaliteit Aanrader !!

Leuk spul voor weinig.. snelle verzending!

Snel en goede kwaliteit

Ik bestel, kreeg het snel, hoopvol pakketje openen, was zeer verrast! Alles aanwezig, cd speler zag er goed uit, ondanks 2e keus te zijn. Geluid was goed voor zo'n klein ding. Zeer geschikt voor kleinbehuisden zoal is. Ik ben dik tevreden!

Top ervaring

Goede levering en fijne klantenservice

snelle verzending

deze versterker is mooi compact , helaas zit er bij laag volume 'n brom in ,toch jammer. Iemand anders schreef dat dit met 'n 12 volt adapter op te lossen is maar toch jammer dat het zo moet .

Mooi stukkie geluid voor weinig

Snelle levering Keurig verpakt Lekkere sound Alles is precies zo als ik verwacht had Toppers

Komt afspraak na

Keurig en op tijd geleverd

Prima, goede communicatie, niks mis mee.

Goede site waarin alles tot in detail is op te zoeken en te bekijken alvorens over te gaan tot bestellen, top!

Makkelijk, snel, product als beschreven

Makkelijk, snel, product als beschreven

Super goed

In de avond besteld en de dag er na al in huis! Degelijk materiaal