Waarborg is geen dode letter.

100v Tuner-versterker gekocht in aug 2023. Na nog geen 6 maand werkte deze plots niet meer. Even contact gehad met MaxiAxi en na nog geen 14 dagen werd de herstelling uitgevoerd. Het opsturen en de teruggave werd door hen geregeld. Bedankt.

Ik geef een 9 omdat er altijd ruimte voor verbetering moet kunnen zijn.

Voor het eerst in mijn leven een instrument gekocht en gaan bespelen. Omdat deze site er goed uitzag en ik bij aankoop 36 lessen erbij kreeg heeft mij doen besluiten hier mijn gitaar te kopen en dat is zeker naar tevredenheid. Het zag er goed uit, dat geldt voor de bestelling en voor de online lessen dus hier typt een tevreden klant!

Superblij met deze aankoop

Ik ben heel erg blij met de platenspeler. Het enige nadeel is dat ik hem in eerste instantie niet met een Bluetooth speaker kon verbinden. Maar na wat speuren op internet bleek er een foutje in de handleiding te zijn geslopen. Hierna kon ik de platenspeler in mum van tijd met een Bluetooth speaker verbonden. En wat betreft MaxiAxi ook alleen maar lof snelle verzending en reactie op e-mail. Kortom Top!

mooi spul voor goede prijs

eerst even contact gezocht voor informatie. Daarna een offerte laten maken. Zag er netjes uit, dus handel besteld. Ziet er mooi uit, we zijn bezig met aansluiten dus ben benieuwd

goed zo Maxiaxi

Snelle en heldere service!

Goed bedrijf

Na een slechte ervaring met een produkt , is dit netjes opgelost en heb ik nu een produkt dat helemaal naar mijn zin is.

Echt geweldige speakers zodat mijn boxen behouden konden blijven.

Adequaat advies en snel geleverd.

Alles was zoals ik hoopte dat het was.

Snelle levering naar België, was op de exacte dag geleverd zoals gevraagd. Bestelling was helemaal inorde en compleet! Tevreden klant hier!

Geweldig geholpen

Uitgelegd wat mijn doel was en echt geweldig geholpen met advies en makkelijke linkjes om het artikel te vinden. Ik had eerder al een kabel gekocht welke ik niet meer nodig had omdat het bereiken van het doel veranderd was. Ik hoefde de eerder bestelde kabel niet te retourneren vanwege de hoge retourkosten en de kabel die ik nu weer nodig had, kreeg ik gratis toegestuurd. Bij binnenkomst van alle artikelen, deze aangesloten zoals geadviseerd en nu helemaal blij met het resultaat en alles werkt zoals ik wilde. Zeer tevreden met het advies en de hulp en het aandachtig luisteren naar wat ik zocht. Een echte topper!!

Snelle levering wacht helaas nog op een antwoord het product is defect

Makkelijk uitzoeken en snel geleverd

Ik had snel uitgezocht wat ik wilde, maar had nog één technische vraag. Deze via de chat gesteld en binnen 1 minuut antwoord. Hierna besteld en de volgende dag al geleverd!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Top.

Alles zoals beloofd, op tijd geleverd, de DAB radio speelt prachtig. Gemakkelijke installatie.

Leuke apparatuur voor een scherpe prijs.

Alle electronica scherp van prijs en doet wat je er van verlangt. Tevens zeer vlotte verzending en prima service.

Altijd het juiste materiaal en het doet zijn werk goed

Afgelopen jaren regelmatig wat besteld voor op onze carnavals praalwagen. Altijd zeer tevreden en goed spul ontvangen. Van rookmachines tot versterkers, het kan tegen een stootje en doet wat het beloofd. Ik kom zeker terug.

Maxiaxi doet wat het beloofd,top service!!

100% tevreden

Een zaak die tenminste nakomt wat ze zeggen/beloven Goede produkten en goede service. Zeer tevreden tot nu toe.

Fantastisch product Vonyx VX1050BT actieve 1150W 2.2 Bluetooth geluidsinstallatie

Deze installatie werd tijdig en perfect afgeleverd. Is van zeer goede kwaliteit. Bedankt Maxiaxi voor de zorg die werd besteed aan het afwerken van mijn bestelling.

Alles vlug geleverd super.

Geleverd zoals vooraf aangegeven

Duidelijke communicatie

Geleverd volgens afspraak

Prima functionerend apparaat geleverd!

Ik was op zoek naar een vervangend apparaat voor mijn FMTuner ooit verbonden met het Ziggo kabelsysteem. Sinds Ziggo het FM signaal niet meer doorgaf, heb ik een tijdje gerommeld met losse antennes. Zonder succes! Nu ik de Audizio Adria internet tuner heb aangeschaft ontvang ik vele radiozenders weer met top kwaliteit. DAB was niet nodig. Via WiFi prima ontvangst! Ook installeren ging vlekkeloos! Kortom een prima vervangende tuner!

Gewoon prima, zoals het hoort.

Bestelling werd idd snel (volgende dag) geleverd. Moest de bestelling helaas weer retour doen maar werd daarbij supergoed en zeer (klant)vriendelijk geholpen en begeleid door Matthijs van de klantenservice!! Zeer tevreden daarover!

verliep soepel

Bestelling geplaatst en snel en goed afgeleverd

Gewoonweg top !!!

Alles is gewoon tip top inorde !! 21.30u besteld, volgende dag om 12u geleverd!

Over MaxiAxi

MaxiAxi.com: betaalbaar licht & geluid voor iedereen! MaxiAxi.com heeft een uitgebreid assortiment met licht- en geluidsapparatuur. Op MaxiAxi.com kun je niet alleen voor speakers en gave lichteffecten voor feestjes terecht, ook voor de professionele licht- en geluidsbranche ben je aan het juiste adres. Naast licht- en audioproducten vind je ook consumentenelektronica op onze webshop. Radio’s, platenspelers en karaokesets ontbreken daarom niet in ons assortiment. Doordat de groei van MaxiAxi.com gestaag wordt voortgezet, doen wij er alles aan om ons assortiment regelmatig uit te breiden. Je zult daarom regelmatig nieuwe producten zien verschijnen op onze website. Voordelen van bestellen op MaxiAxi.com ✅ Doordeweeks voor 23:59 besteld, morgen in huis ✅ Gratis retourneren binnen 30 dagen ✅ Een team met productspecialisten op verschillende gebieden ✅ Gratis verzending vanaf € 50,- ✅ Keuze uit vele betaalmogelijkheden Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Bij MaxiAxi.com vinden we klanttevredenheid erg belangrijk. We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van ons assortiment, het gebruiksvriendelijker maken van onze website en natuurlijk het zo goed mogelijk helpen van al onze klanten in Nederland en België. Met een gemiddelde score van een 9.2 uit maar liefst 15000 beoordelingen kunnen we wel stellen dat onze klanten tevreden zijn. MaxiAxi.com is door de uitmuntende score dan ook verbonden aan diverse keurmerken waardoor de kans op een miskoop minimaal is. Stel je vraag aan onze productspecialisten! Ons team van productspecialisten staat op werkdagen paraat om al jouw vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om een specifiek product in onze webshop, jouw bestelling of de installatie van de zojuist geleverde speakers. Stel je vraag door te bellen of Whatsappen naar 085 - 105 1929, een mail te sturen naar [email protected] of begin een chat tijdens onze kantooruren op MaxiAxi.com.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.