Zeer goede service en snel geleverd

Voor het eerst iets besteld en zeer positief top top

Zeer snelle levering

uitstekend

de aankoop was precies zoals deze was beschreven op de website. Witte platenspeler, zeer mooi en prijs/kwaliteit uitstekend. Wij gaan zeker nog via deze site verdere aankopen doen. Snel en correct geleverd zoals was vermeld.

Top levering

Mijn eerste gitaar Was snel geleverd en zelfs met 39 lessen om mijn op weg te helpen. In een woord perfect.

Geweldig.

Snel geleverd, echt top!

Erg blij met mijn nieuwe platenspeler!

Ik heb mijn aankoop bij MaxiAxi perfect ervaren met een snelle levering en een goed product. Ben erg blij met mijn nieuwe platenspeler!

Echt toppers! Goede acties en service!

Heb nu bijna 10 keer besteld, en twee keer service nodig gehad. Beide keren super netjes, persoonlijk en goed geholpen door echte vakmensen! Niet alleen de acties zijn geweldig, ook de medewerkers verdienen een groot compliment

Alles is snel geleverd, en niets retour tot op heden

Goede spullen, snelle levering.

Goede spullen, snelle levering. Zaken voldoen aan mijn verwachtingen.

Perfect!

Snel geleverd en exact datgene wat ik had besteld!!

100% service

Speakerset en installatiemixer besteld. Levering prima. Na een elektronisch defect in installatiemixer, na mail contact met klantenservice, kosteloos en direct een nieuw exemplaar toegezonden. 100% service. Wij zijn zeer tevreden over de mixer en speakerset en klantenservice.(revieuws zeggen genoeg).

Tot nu toe zeer goed

Mijn bestellingen iedere keer keurig geleverd

Prima service en een goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb de Vonyx 800 W aangeschaft en hij voldoet prima als geluidsetje voor onze straatactiviteiten.

Snel, niet duur en behulpzaam

Heb de rookmachine diverse malen gebruikt en hij doet het prima. Helaas met de auto over de afstandsbediening gereden, en daar kunnen ze helaas niet tegen. Gelukkig werd er snel en tegen een sympathieke prijs een nieuwe geleverd. Dit in tegenstelling tot een grote concurrent waarbij het allemaal niet mogelijk was.

Zeer goede service , amai ja !

Speakerset besteld. De levering keurig op tijd. Speakerset was stuk maar had ze dringend nodig. Na telefoontje en mail kapot setje gratis terug gestuurd, en Maxiaxi al direct een andere nieuwe kostenloos naar mij gezonden nog voor ze mijn retourtje hadden ontvangen. Wow, super service. Nogmaals bedankt jongens om mij uit de nood te helpen. Btw, setje Vonyx spa 150s werkt super !

Snel geleverd en voor een hele leuke prijs

Mooi aanbod en snelle levering

3x par met accu besteld, goede prijs en snelle levering

Snel geleverd, goed verpakt en vanwege gebreken telefonisch uitstekend geholpen.

Was mijn eerste ervaring. Zeer positief.

Gewoon super!

Snelle levering, goede kwaliteit, en fijn geholpen!

Snelle levertijd en reactie op vragen.

De levertijd was snel ondanks dat Hemelvaart er tussen zat, reactie op mijn vragen kwam binnen een paar uur, nette prijs. Al met al prima!

Goede advies, mooie producten.

Snel en goed advies via de chat gekregen. Twee bestellingen geplaatst en alles snel en goed verpakt geleverd gekregen. Producten zijn van goede kwaliteit.

Top apparaat

Gemakkelijk te installeren, ging vrij voorspelbaar en snel. Snelle levering.

Helemaal top

Snel geleverd, en precies wat ik ervan verwacht had

Livorno internet radio adapter besteld, echt een Top aankoop kan niks anders verzinnen

Ootmarsumsestraat 100

7602 JP Almelo

Over MaxiAxi

MaxiAxi.com: betaalbaar licht & geluid voor iedereen! MaxiAxi.com heeft een uitgebreid assortiment met licht- en geluidsapparatuur. Op MaxiAxi.com kun je niet alleen voor speakers en gave lichteffecten voor feestjes terecht, ook voor de professionele licht- en geluidsbranche ben je aan het juiste adres. Naast licht- en audioproducten vind je ook consumentenelektronica op onze webshop. Radio’s, platenspelers en karaokesets ontbreken daarom niet in ons assortiment. Doordat de groei van MaxiAxi.com gestaag wordt voortgezet, doen wij er alles aan om ons assortiment regelmatig uit te breiden. Je zult daarom regelmatig nieuwe producten zien verschijnen op onze website. Voordelen van bestellen op MaxiAxi.com ✅ Doordeweeks voor 23:59 besteld, morgen in huis ✅ Gratis retourneren binnen 30 dagen ✅ Een team met productspecialisten op verschillende gebieden ✅ Gratis verzending vanaf € 50,- ✅ Keuze uit vele betaalmogelijkheden Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Bij MaxiAxi.com vinden we klanttevredenheid erg belangrijk. We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van ons assortiment, het gebruiksvriendelijker maken van onze website en natuurlijk het zo goed mogelijk helpen van al onze klanten in Nederland en België. Met een gemiddelde score van een 9.2 uit maar liefst 15000 beoordelingen kunnen we wel stellen dat onze klanten tevreden zijn. MaxiAxi.com is door de uitmuntende score dan ook verbonden aan diverse keurmerken waardoor de kans op een miskoop minimaal is. Stel je vraag aan onze productspecialisten! Ons team van productspecialisten staat op werkdagen paraat om al jouw vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om een specifiek product in onze webshop, jouw bestelling of de installatie van de zojuist geleverde speakers. Stel je vraag door te bellen of Whatsappen naar 085 - 105 1929, een mail te sturen naar [email protected] of begin een chat tijdens onze kantooruren op MaxiAxi.com.