Helemaal hoe het moet zijn

Bijzonder heldere en volledige communicatie. What you see is what you get. Alles volgens afspraak, ook als het niet is wat het moest zijn. Retour verloopt prima. PostNL zou beter werken zoals Maxiaxi.

Concurrerende prijzen, snel en top service

Ik heb een grote speakerset besteld via deze website. Vrijwel direct na de bestelling kreeg ik al een bevestiging en track en trace code. Volgens mij hebben de orderpickers bij Het pitstop team van RedBull in de formule 1 een cursus gevolgd. De volgende dag mijn pakket netjes geleverd, helaas bij het uitpakken heb ik een beschadiging aangetroffen op de zijkant van de speaker, waarschijnlijk is dit door de pakketbezorger veroorzaakt. Ik heb een mailtje gestuurd met foto’s en kreeg binnen no time reactie per email en een telefoontje met een passende oplossing: omruilen of een deel van het aankoopbedrag retour. Waarvoor dikke pluim. Ik zou iedereen deze webshop ten zeerste aanraden.

Mijn eerste ervaring met MaxiAxi

Na een goed telefonisch advies ben ik overgegaan tot aanschaf van buitenspeakers. Momenteel ben ik bezig om deze in te bouwen in het plafond van onze overkapping. Hoop dan het volle geluid te horen, want heb ze alleen getest zonder klankkast. Eén van de weinige sites die deze type speakers verkopen omdat ik zocht op bluetooth en wifi. Snel geleverd trouwens ook.

We hadden een probleem met achtergrondmuziek op ons terras. Ik heb een plattegrond van ons terras gemaild en binnen 10 minuten had ik een reactie. De volgende ochtend had ik een prima advies in de mailbox en 2 dagen later hadden we de goederen in huis. Helemaal top. Binnen een week perfecte achtergrond muziek op ons terras. (Had sneller gekund maar dat kwam door de beschikbarjeid van onze TD)

Snelle levering, goed product

Het product is snel geleverd en functioneert zoals het hoort. Al was een iets uitgebreidere handleiding handig geweest, maar hier kan de webshop niets aan doen. Betaling ging niet in 1 keer goed, maar ook dit is goed gekomen.

Super service.

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Vandaag bestellen en morgen in huis. Super!!!

Product naar verwachting, snelle levering

Goede communicatie per mail, spullen zijn snel en optijd geleverd. Kortom, ik ben erg tevreden over de service.

Ze helpen je met oplossing

Je stuur een mail en ze helpen je direckt

Perfect , alles zoals vermeld .

Netjes

Heel positieve ervaring

Snelle levering, deeltje ontbrak, na chat onmiddellijk opgestuurd.

Goede kwaliteit van de proffesionele produkten.

Ik bedank u vreselijk voor de Vlugge bezorging en in goede verpakking.Ben nog steeds kontent voor het goede professionele materiaal dat ik altijd ontvangen hebt.Dank U.

Op tijd bezorgd en goede kwaliteit product

Super goed en snel bezorgd

Hele goede telefonisch ondersteuning en advies. Daarna snel besteld en geleverd. Vriendelijke service en advies.

Is een prima produkt zeer tevreden

vlot, goed en fijne service

Snel geholpen en snel bezorgd. Top

Toffe producten , zeer goede sevice en supersnel geleverd.

Alles komt snel aan en goede kwaliteit erg blij met de spullen

Mooi product voor goede prijs

Beter dan je kan verwachten voor zo prijs Kon alleen niet de order aan pas na beststeling Maar zeer een aaanrader

Aan te raden.

Snelle levering Uitstekend materiaal aan betaalbare prijzen. In een woord : Super

Goede service en snelle levering

Prima service, goed product

De service is uitmuntend! Zeer snelle levering. Goede kwaliteit tegen zeer scherpe prijs. Van harte aanbevolen.

Geweldig geadviseerd

Met deze Audizio Turin Bluetooth adapter met internet radio - Wifi & LAN - luisteren we weer met heel veel plezier naar onze geliefde muziek met onze "oude" tuner/versterker en boxen. De geluidsweergave is weer als vanouds en boven verwachting.

Bubbelicious

De levering van de bubbel machines was snel compleet en netjes verpakt! Ze doen het super goed!

Precies wat het moet doen! Batterij wel snel leeg