klantvriendelijke service verlening

ik heb een set FentonSBP PA active speakers set 10" met USB-SD-streaming audio, 1200 W met microfoon aangeschaft. heb mijn mixer aangesloten met 3 microfoons en een instrument met drumbox. fantastisch, voor niet te grote ruimtes. ++ snelle levering ++ prijs/kwaliteit ++ goed verplaatsbaar, qua gewicht ++ goed vermogen ++ goede service met klantvriendelijke medewerkers ik ga tevreden, genieten van het product !

Zeer snel geleverd en heel goed verpakt

Heel fijn was dat, ook technische vragen perfect en deskundig beantwoordt worden.

Snel en goede prijs

's Avonds een Beamz led bar besteld. In no time afgehandeld en de volgende middag vroeg al bezorgd. Prima prijs. Detail: de originele Beamz-doos was ook de transportverpakking en die was niet bijzonder stevig voor zo'n lang en fragiel product. Gelukkig was de led bar onbeschadigd.

gewoon van hun woord !

Wat beloofd werd werd ook zo uitgevoerd SUPPER en een vlotte levering eveneens.

top service

supersnelle service

Zeer perfecte en eerlijke webshop.

Jongstleden heb ik een set luitsprekers gekocht met een ingebouwde versterker van 800 W en een microfoon. Bij het openen van de verpakking, bleek de microfoon totaal vernield alsook een kleine schade aan één luidspreker. Dit was de schuld van de koerier die wat onvoorzichtig was geweest. Ik heb dit direct via email vermeld samen met een paar foto's aan MaxiAxi. Die mensen waren volledig meewerkend en maakten daar geen probleem van. Ze stelden voor om mij een kleine vergoeding te geven voor de geleden schade alsook mij een andere microfoon toe te sturen. Drie dagen later was ik al in het bezit van mijn goederen en het geld stond al op mijn rekening. Bij MaxiAxi kan men spreken van een ZEER goede service voor hun klanten. Daarvoor een dikke SUPER +++. Bedankt en zeker tot een volgende aankoop terug bij MaxiAxi.

Snelle en complete levering

Snelle en goede levering.

Zoals hierboven weergegeven. Snelle en goede levering!!!

Goed service, snelle levering Top!.

Goede sevice, snelle afhandeling en keurig verpakt ontvangen.

snel geleverd en goed geprijsd

Bij een eerdere reour gestuurde zending snel mijn geld terug en de volgende bestelling weer snel geleverd. Ook de prijs was prima.

Super blij

Super tevreden. Goed geluid en makkelijk in gebruik.

Goede service, snelle levering!

Zie boven...

Leuk materiaal, top prijzen, supersnel geleverd !

Ik gebruik het materiaal niet professioneel, dit dient enkel voor discofeestjes in de garage. Maar ik ben toch aangenaam verrast van de kwaliteit en mogelijkheden van de geleverde verlichting. Speelplezier gegarandeerd hier. Eveneens de duidelijke communicatie en snelheid van leveren hebben geholpen bij een goede ervaring met deze webshop.

Goeie producten, snelle service

Goeie producten, snelle service

Zeer mooie en goedkope produkten , kwalilteit hoeft niet altijd duur te zijn !

Luidsprekers voor in tuin gekocht aan een zeer interessante prijs . Echt tevreden !

Goede perfecte leverng

Goed bedrijf netjes en snel

Prima service, snel geleverd, goed retour beleid

In de verpakking zit al een formulier wat ingevuld moet worden indien er onverhoopt iets mis is en het bestelde retour gezonden moet worden. Zat ook een pen bij, het zijn dat soort kleine dingen die bijdragen aan het idee dat er nog met mensen gehandeld wordt. Verder zeer snelle afhandeling, indien men op bestellen gedrukt heeft, zit na enkelen minuten de bestelling al in het sorteer proces.

zeer snelle en complete levering.

Boxen en microfoon besteld. Microfoon bleek defect. Een telefoontje was genoeg en de volgende dag werd de nieuwe microfoon al toegestuurd. Uitstekende en snelle service!

Duidelijke telefonische uitleg na wat onduidelijkheden. Prima service! Ga zo door.

Alles zoals het moet.

Eenvoudig bestellen en volgende dag geleverd.

heel goed

Goede levering goed spul tevreden

goede site prima

top site snel geleverd zonder problemen top +10

Gewoon goed... besteld en geleverd zonder problemen

Sneeuwblazer besteld, volgende dag in huis... prima

Over MaxiAxi