Snelle verzending en goede service

Ik had een platenspeler besteld, maar die voldeed niet helemaal aan de verwachtingen. Na contact met MaxiAxi, werd alles goed geregeld. Gratis retour zenden en snel het geld weer op de rekening

Super tevreden

Werd goed geïnformeerd over verzending

Top bleutooth speakers

Top zaak zeker n aanrader

Topartikel en toplevering!!

Topartikel en toplevering!!

Top snelle bediening

mobiele speaker heel goed geluid (700wat) voor die prijs zeker een aanrader speelt alles af sd,usb en bluetooth de draad loze micro's zijn een plezier om mee te werken ben heel tevreden en het maxiaxi team top mannen dank u wel

Mooi geluid en deftige installatie

Lijkt me een deftige installatie.

Bezorging ging wat traag ,maar wel goede service en blij met product.

goed product,verder prima service levering

stereo set geleverd, en voldoet prima in de huiskamer.

Gewoon goed

Gewoon goed

leveringen op tijd en correct verpakt.

Het was mijn eerste ervaring en die beviel dus goed.

Twee keer een product ontvangen wat beide keren stuk ging. Uiteindelijk oplossing gevonden en nieuw product gratis ontvangen

Top Service

Op tijd geleverd goed product Toppie

Goed werkend product

Snelle levering, product komt heel aan. Açcu is aan de lage kant. Jammer genoeg maar 1 microfoon. Dit moet wel beter.

Uitstekende kwaliteit en service

Het pakket werd snel geleverd. Heb al meerdere dingen van deze webshop en alles werkt naar behoren. Prijs kwaliteit verhouding top!

Toffe producten, leuke prijs en goede service.

Pakket was snel geleverd. 1 laser werkte niet geheel naar behoren. Gemeld en 2 dagen later had ik een vervangende laser binnen. Top service. Al aan enkele andere vrienden aangeraden.

SUPER TEVREDEN !

Ruime keuze !!! Prijzen méér dan oké !!! Levering perfect volgens afspraak !!! Top product onze tuin is door de aangekochte laser omgetoverd in een waar sprookjestafereel !!! Échte aanrader !!!!!!

De rook die ik besteld heb is perfect. Mooie dikke rook zonder geur of nare bijwerkingen. Blijft mooi hangen voor de perfecte sfeer te creëren. Thx heel erg blij mee

Snelle levering goed verpakt

Ik had kabels besteld, deze werden snel verzonden mooie duidelijke overzicht en goed verpakt, alles heel aangekomen en kwaliteit is perfect

Voorbeeld van een webshop

Alles is goed ingepakt, het is er snel na bestelling + met de nodige uitleg. ALd elke webshop zo was ging ik nooit meer naar een winkel.

Sterk.

Prachtig efficiënt.

Goede aankoop

Een leuke winkel met een ruim assortiment. Goede service. Product werkt perfect.

Super blij mee

boxen voor in de overkapping gekocht. Super geluid en makkelijk verbinden met oa je mobiel. Zeker het geld waard. Echt blij mee.

Snel levering en goede service

Producten zijn precies zoals aangegeven staat op de website. Mooie licht en de rookmachine doet ook zijn ding.

Prijs kwaliteit is super.

Ik heb mijn apparatuur s avonds besteld en de volgende dag werd het al geleverd. Echt goed.