Geweldige Service

Heb bij jullie een retro platenspeler gekocht werkt geweldig niks op aan te merken geluid is perfect. Zeker een aanrader bij familie en vrienden.

Nooit Problemen Topbedrijf

Heb al verschillende producten. Gekocht en alle naar tevredenheid. 1 x probleem gehad met Rookmachine. En werd gelijk opgelost. Kan Bax-Shop nog van leren. Tot de volgende bestelling. Fijne dagen en een muzikaal 2020 groet John Koks

Goede winkel

Snelle levering van hun das goed alleen de boxen is niks voor mijn geen goed geluid ik stuur ze terug naar hun fenton boxen niet voor mijn

Alles prima, doe zo verder, ik hoop dat alles inorde komt met retour.

Mooie servies, goede uitleg aan telefoon, ik hoop mijn retour ook in orde zal komen en dat ik mijn nieuw toestel zovlug mogelijk kan ontvangen. Dank U. Ik wensen jullie team een feestelijk eindejaar en hub naar het volgende. Groetjes, Edouard

Er werd netjes aangegeven dat hetgeen we wilden bestellen ook nog geleverd zou worden in de gewenste kleur. Dit is heel correct.

Duidelijke webshop - netjes op tijd bezorgd

Goed dat je kunt aangeven wanneer het moet worden bezorgd

Snel en vriendelijk

Uitstekende service en ben meer dan kundig en vriendelijk geholpen.

Appareil de qualité, bon choix, bon prix et livré à temps

Robuste, d'un bon design, facile à utiliser et très polyvalent. Bien emballé, a donné pleine satisfaction pour sonoriser une interview et des films dans le cadre d'une soirée avec plus de 100 personnes. Livraison un jour plus tard que prévu, mais quand même en moins de 48h00.

The best!

Ik had een beamz laser product waarvan 1 laser niet meer functioneerde. Ze hebben me direct een nieuwe verstuurd. Fantastisch!

Zeer goede service

Een voorbeeld voor andere webshops. Er bleek kets mis met het product wat ik besteld heb en MaxiAxi doet er gewoon alles aan om te zorgen dat het goed komt. Prettige communicatie en erg klantgericht.

Ik ben blij dat de online betaling m.b.v. een online medewerker toch gelukt is. Geweldige service!!

Waar voor je geld.

Goede weergave van het product op de website. Veilige betaling. Duidelijke melding van verzending. Een goed product ontvangen in een goed verpakte verzenddoos.

Gewoon goed!

Snelle levering Goede prijs kwaliteit verhouding

dit klinkt veel beter

de studio boxen PDSM4 geven ideaal geluid voor mijn muziek producties

Joepie

Fantastisch en geweldig materiaal!!

Ik ben heel tevreden of het geleverde product. Het enige minpuntje was wel dat ik een dagje langer heb moeten wachten dan de datum dat was doorgegeven. Voor de rest was alles super goed in orde van levering enzo.. materiaal is super goed ingepakt en beschermd voor vervoer! Doe zo verder en nog een heel klein beetje werk aan het leveren op datum maar dat is een heel klein werkpuntje. Complimenten voor het hele team en doe zo verder!!!

Snel leveren en service

Service naar aanleiding van een defect onderdeel was snel herlevert.

Snel en correct

Professioneel en correct werd mijn bestelling verwerkt en snel geleverd! Prima bedrijf!!

Zoals omschreven!

Zeer uitgebreide en betaalbare webshop met vriendelijke medewerkers.

Ben zeer tevreden. Bestellingen zijn over algemeen zeer goed gegaan. Één verkeerde levering, maar dat hebben ze snel opgelost. En één apparaat omgeruild daar ik liever iets anders wilde, en dat gaat prima met die 30 dagen zichtperiode. Ook adviseren ze heel goed en zoeken dingen voor je uit. Al mijn vragen aan hun via Whatsapp zijn persoonlijk en professioneel beantwoord. 👍🏼👊🏼😉

Prijs kwaliteit is top

Karaoke luidspreker met microfoon besteld, dag later aangekregen in België, kleindochter superblij, prijs kwaliteit top. Een tevreden klant.

Probleempjes worden meteen opgelost!

Chapó voor jullie medewerkers! Groetjes CENTRUM RADIO VALKENSWAARD

Redelijk prijs

Snelle levering ziet goed uit

Uitmuntend

Goede service snelle levering goed verpakt Tevreden over het bestelde.

Goede service, snelle levering top product

Super goede ervaring