Top service wanneer er iets mis gaat

onlangs een grote bestelling gedaan. Blijkbaar stond die nog niet 100% in het systeem qua bezorgtijd(normaal 1 dag maar vanwege de grote blijkbaar extra dag) Ik heb hier contact over opgenomen en deze werd mij goed en duidelijk via de chat uitgelegd en juist zeer juist opgelost. (ze gaan er dus nu ook intern werk van maken) Goede service

vlotte service, snelle levering

eerste bestelling bij maxiaxi, zeker voor herhaling vatbaar. volgende bestelling zit er aan te komen.

Top !

Super !

Stipte levering binnen de beloofde periode!

Goed en voor herhaling vatbaar!

Snelle levering en prachtig product

De speaker op standaard voldoet aan alle verwachtingen. Simpele bediening en goed geluid. Aanrader als je een installatie zoekt en het geld zeker waard.

Alles keurig op tijd

Alles is gegaan zoals het hoort

MaxiAxi is de plek voor jouw licht en geluid

Zeer duidelijke en overzichtelijke site en daarnaast zeer goede service. Bestelling in de avond voor 23:59 gedaan. Was de volgende dag in huis.

Goed advies, prima product.

Op eigen houtje actieve luidsprekers besteld, voldeden niet aan verwachting. Telefonisch contact met MaxiAxi resulteerde in een passende oplossing. Ik ben tevreden.

top winkel en telefonisch goed bereikbaar voor advies

mijn artikelen waren snel geleverd en daarna nog gebeld voor advies over mijn gekochte speakers. telefonisch goed bereikbaar en duidelijke uitleg en advies. ik ga hier zeker weer bestellen.

Wat ik had besteld kwam op de dag dat ik wilde en was goed en netjes verpakt. Blij mee.

Goede service en meedenken in oplossingen.

Mijn ervaring was erg goed. Na wat rondkijken op de site met een van de mensen gesproken. Daarbij kwamen de mogelijke oplossingen aan bod en werd mij een mooi voorstel gedaan. De volgende dag stonden de spullen al bij mij thuis.

Doelmatig en snel!

Makkelijk te bestellen... Efficiënt en snel.

Aanrader

Alles netjes en op tijd aangekomen zoals gewenst

Snelle levering en goed geluid voor die prijs!

Snelle levering en goed geluid voor die prijs!

Zeer tevreden.

Top service, ook als er een defect is met het product.

Goed en netjes verpakt en product is goed.

Top geregeld.

Goede levering. En mijn vragen die ik had waren uitstekend beantwoord door klantenservice

Toppers

Goede helpdesk, betrouwbare service!!

Met de titel is het belangrijkste gezegd, lijkt mij!

Hallo Suzan, Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service! Bedankt voor de positieve feedback. Groet, Thijs van MaxiAxi

Top Winkel

Als eerst wil ik even de complimenten naar de medewerkers geven deze zijn zeer behulpzaam en helpen erg goed waar nodig een ding kapot geen probleem zij zorgen er uiterlijk voor dat je hem als nog binnen krijgt voor de tijd dat je hem nodig zou hebben. De website van maxiaxi is een uitstekend en een overzichtje van alle producten die zij verkopen duidelijk voor klanten die er bestellen ;) 5 *****

Hi Wesley, Bedankt voor de positieve feedback! Wij bij MaxiAxi worden hier erg blij van. We wensen je veel plezier met je bestelling! Groet, Thijs van MaxiAxi

Goed voor minder

Snel en goed geleverd ,prima.

Goedendag, Bedankt voor de positieve feedback! We wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Thijs van MaxiAxi

Fijne afhankelijk en snel

Goedendag, Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Thijs van MaxiAxi

Contact gehad met één medewerker over hoe ik mijn probleem opgelost kon krijgen. Gelijk goed geholpen en de product namen gekregen voor de benodigde producten. Thuis de spullen binnen een dag ontvangen en gelijk geïnstalleerd en het werkte. Kortom top service

Hallo Jeroen, Fijn om te horen dat je goed bent geholpen! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Thijs van MaxiAxi

Alles ok

Alles ok verlopen8

Hi Bart, Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groeten, Thijs van MaxiAxi

perfecte leveringen en kwalitatief materiaal

Wij bestellen al regelmatig diverse apparatuur van Maxi-Axi soms rechtstreeks maar ook regelmatig via Bol.com de levering geschied altijd volgens de gemaakte afspraak en dat vinden wij zeer fijn ook nu hebben we weer een bestelling binnen gekregen een mooi pa luidspreker set met perfecte kwaliteit dus wederom een tevreden klant

Hallo John, Wij vinden het fijn om te horen dat je erg tevreden bent! Bedankt voor de positieve feedback. Wij wensen je veel plezier met de meerdere bestellingen die je hebt gedaan! Groet, Thijs van Maxiaxi