Prima bedrijf

Uitstekende en snelle levering. Goede ervaring met telefonisch kontact met Medewerker (Hulpvaardig).

Top! Snelle levering!

De levering bestond uit 2 pakketten. Het eerste pakket was er gelijk de volgende dag al. Het tweede pakket zou 2 dagen later geleverd worden maar kwam niet. Na een telefoontje naar MaxiAxi werd het de daarop volgende dag alsnog geleverd. Er was iets mis gegaan bij de bezorgdienst, dus had MaxiAxi daar geen schuld aan. Ik ben een tevreden klant.

Geweldi bedrijf, bestelling volgende dag al binnen.

Prima service en prijs - kwaliteit verhouding g.

Snelle levering, producten zoals verwacht

Een bestelling gedaan van verschillende producten. Het bestelproces verliep prima, gebruiksvriendelijke website. Betaling verliep ook soepel en levering was op de beloofde dag en tijd. Producten waren degelijk verpakt en waren wat ik ervan verwachtte bij de aankoop. Alles bij elkaar niets aan te merken op de bestelling of de ervaring bij deze webwinkel.

Snelle levering, prima geluidsweergave en hulp bij installatie DAB+

De DAB+ radio met cd-speler werd snel geleverd en was eenvoudig in te stellen. De geluidsweergave is prima, zowel van de DAB+ als van de cd-speler. Erg fijn om cd's probleemloos te kunnen afspelen, zonder storingen en meldingen als 'disc error' die blijkbaar optreden als een cd-speler te 'oud' zijn. Heb nog niet alle opties uitgeprobeerd, maar tot nu toe zeer tevreden met de aanschaf!

Top product en top levering

Prijs kwaliteit verhouding is top, ook een snelle levering

Snel en goed geleverd

Keurig geleverd

Mooie platenkoffer

Heb een platenkoffer als cadeau voor iemand besteld. Deze na bestelling de volgende dag al geleverd gekregen. Even geïnspecteerd , voordat ik het ging inpakken als cadeau. Ik was echt verrast door de look en kwaliteit ervan. Echt mooi. Ik verwacht dat de krijger het ook mooi gaat vinden, geen twijfel mogelijk.

Veel soorten audio items

Heel goede service en hulp bij mijn gewenste selectie.

Geweldig‼️

Nadat ik erachter kwam dat ik de verkeerde karaoke set had besteld contact gezocht met MaxiAxi. Mijn bestelling hebben ze uit het systeem gehaald en de nieuwe bestelling erin. Zeer goed geholpen zonder problemen. Raad iedereen MaxiAxi aan.

Alles perfect kan niet meer zeggen doe zo verder mvg

Ik geef een 9 omdat er altijd ruimte voor verbetering moet kunnen zijn.

Voor het eerst in mijn leven een instrument gekocht en gaan bespelen. Omdat deze site er goed uitzag en ik bij aankoop 36 lessen erbij kreeg heeft mij doen besluiten hier mijn gitaar te kopen en dat is zeker naar tevredenheid. Het zag er goed uit, dat geldt voor de bestelling en voor de online lessen dus hier typt een tevreden klant!

Superblij met deze aankoop

Ik ben heel erg blij met de platenspeler. Het enige nadeel is dat ik hem in eerste instantie niet met een Bluetooth speaker kon verbinden. Maar na wat speuren op internet bleek er een foutje in de handleiding te zijn geslopen. Hierna kon ik de platenspeler in mum van tijd met een Bluetooth speaker verbonden. En wat betreft MaxiAxi ook alleen maar lof snelle verzending en reactie op e-mail. Kortom Top!

mooi spul voor goede prijs

eerst even contact gezocht voor informatie. Daarna een offerte laten maken. Zag er netjes uit, dus handel besteld. Ziet er mooi uit, we zijn bezig met aansluiten dus ben benieuwd

goed zo Maxiaxi

Snelle en heldere service!

Goed bedrijf

Na een slechte ervaring met een produkt , is dit netjes opgelost en heb ik nu een produkt dat helemaal naar mijn zin is.

Echt geweldige speakers zodat mijn boxen behouden konden blijven.

Adequaat advies en snel geleverd.

Alles was zoals ik hoopte dat het was.

Snelle levering naar België, was op de exacte dag geleverd zoals gevraagd. Bestelling was helemaal inorde en compleet! Tevreden klant hier!

Geweldig geholpen

Uitgelegd wat mijn doel was en echt geweldig geholpen met advies en makkelijke linkjes om het artikel te vinden. Ik had eerder al een kabel gekocht welke ik niet meer nodig had omdat het bereiken van het doel veranderd was. Ik hoefde de eerder bestelde kabel niet te retourneren vanwege de hoge retourkosten en de kabel die ik nu weer nodig had, kreeg ik gratis toegestuurd. Bij binnenkomst van alle artikelen, deze aangesloten zoals geadviseerd en nu helemaal blij met het resultaat en alles werkt zoals ik wilde. Zeer tevreden met het advies en de hulp en het aandachtig luisteren naar wat ik zocht. Een echte topper!!

Snelle levering wacht helaas nog op een antwoord het product is defect

Makkelijk uitzoeken en snel geleverd

Ik had snel uitgezocht wat ik wilde, maar had nog één technische vraag. Deze via de chat gesteld en binnen 1 minuut antwoord. Hierna besteld en de volgende dag al geleverd!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Top.

Alles zoals beloofd, op tijd geleverd, de DAB radio speelt prachtig. Gemakkelijke installatie.

Leuke apparatuur voor een scherpe prijs.

Alle electronica scherp van prijs en doet wat je er van verlangt. Tevens zeer vlotte verzending en prima service.

Altijd het juiste materiaal en het doet zijn werk goed

Afgelopen jaren regelmatig wat besteld voor op onze carnavals praalwagen. Altijd zeer tevreden en goed spul ontvangen. Van rookmachines tot versterkers, het kan tegen een stootje en doet wat het beloofd. Ik kom zeker terug.

Over MaxiAxi

MaxiAxi.com: betaalbaar licht & geluid voor iedereen! MaxiAxi.com heeft een uitgebreid assortiment met licht- en geluidsapparatuur. Op MaxiAxi.com kun je niet alleen voor speakers en gave lichteffecten voor feestjes terecht, ook voor de professionele licht- en geluidsbranche ben je aan het juiste adres. Naast licht- en audioproducten vind je ook consumentenelektronica op onze webshop. Radio’s, platenspelers en karaokesets ontbreken daarom niet in ons assortiment. Doordat de groei van MaxiAxi.com gestaag wordt voortgezet, doen wij er alles aan om ons assortiment regelmatig uit te breiden. Je zult daarom regelmatig nieuwe producten zien verschijnen op onze website. Voordelen van bestellen op MaxiAxi.com ✅ Doordeweeks voor 23:59 besteld, morgen in huis ✅ Gratis retourneren binnen 30 dagen ✅ Een team met productspecialisten op verschillende gebieden ✅ Gratis verzending vanaf € 50,- ✅ Keuze uit vele betaalmogelijkheden Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Bij MaxiAxi.com vinden we klanttevredenheid erg belangrijk. We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van ons assortiment, het gebruiksvriendelijker maken van onze website en natuurlijk het zo goed mogelijk helpen van al onze klanten in Nederland en België. Met een gemiddelde score van een 9.2 uit maar liefst 15000 beoordelingen kunnen we wel stellen dat onze klanten tevreden zijn. MaxiAxi.com is door de uitmuntende score dan ook verbonden aan diverse keurmerken waardoor de kans op een miskoop minimaal is. Stel je vraag aan onze productspecialisten! Ons team van productspecialisten staat op werkdagen paraat om al jouw vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om een specifiek product in onze webshop, jouw bestelling of de installatie van de zojuist geleverde speakers. Stel je vraag door te bellen of Whatsappen naar 085 - 105 1929, een mail te sturen naar [email protected] of begin een chat tijdens onze kantooruren op MaxiAxi.com.