top service

alle antwoorden zowel telefonisch als per mail snel en professioneel beantwoord

Op tijd geleverd, goed verpakt, nergens problemen.

Snelle levering goede kwaliteit zeer tevreden

Bestel vaak bij jullie en eigenlijk altijd snel en naar verwachting geleverd. Reactie op vragen en opmerkinge ook snel en juist. Ga zo door.

Snelle levering. Perfecte service!

Na een snelle levering met helaas transportschade (kan gebeuren), zeer snel een oplossing aangeboden en direct een omruil geregeld. Mijn verwachting echt overtroffen! Bedankt voor de prettige communicatie en perfecte service. Aanbevelen? Ja, absoluut!

Alles was perfect en op tijd afgeleverd

Snel en op tijd geleverd zoals vermeld en mooi op de hoogte gehouden van levering

Voldoet volledig aan mijn huiskamer verwachting

*Goede sound *Kwa bas natuurlijk geen houseclub versie maar voor huiskamer helemaal prima *Leuke foefjes als bluetooth en mediaplayer *Meerder boxen aansluitbaar *Meerdere input spelers mogelijk >>Aanrader

Goede ervaring met bestellen en het product

Tijdens laatste zending vond ik het wel jammer dat Maxiaxi zijn best doet om het artikel snel bij de klant te krijgen alsnog mislukt. Op de website is te lezen voor 23u besteld volgende dag in huis, spijtig is het artikel ipv vrijdag pas maandag gearriveerd. Wil niet zeggen dat ik ontevreden ben! #beterwatlaterdanverloren

Matig

Ik zeg matig omdat het product wat ik had. aangeschaft niet doet aan mijn verwachtingen. IK had een Fenton MDJ200 karaokeset 150W op accu met Bluetooth en LED's. Maar hij haalt bij lange na niet die 150 W. Misschien de helft. Dus niet echt tevreden. Groeten Toon.(muziekliefhebber)

Het product was niet naar mijn zin (kan gebeuren) Ik kon hem gewoon terug sturen geen probleem. Dat is nou een goed stukje service.

Zijn zijn erg behulpzaam. En mijn product wordt omgeruild voor een nieuwe.

Snelle Bezorging, Perfecte Service

Snelle Bezorging, Perfecte Service

Dik tevreden

Super snel levering

Super moiie ervaring

Ik ben zeer tevreden met het service.

Overzichtelijke webshop, tijdig geleverd en keurig verpakt!

De producten zijn prijs/kwaliteit in orde.

Snelle nette levering

De bestelde producten waren netjes verpakt en snel geleverd.

Service en .pakje dik in orde

Uitstekende service en levering zeer zeer vlot.

Snel, correct, betaalbaar.

Snelle correcte aflevering volgens afspraak. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

spullen waren mooi op tijd binnen

Uitstekende service.

Snelle levering, goede prijzen, uitstekende service. Problemen onmiddellijk opgelost.

Snel en verwachting overtroffen

Ik was last minute op zoek naar een leuke accessoire voor een feestje. Ik was bang voor de levertijd dat deze niet kon gerespecteerd worden, maar ik had de dag erna reeds het pakje ontvangen en de kwaliteit was veel beter dan ik had verwacht. Top ervaring!

zéér snelle correcte levering

duidelijke website met voldoende info om te kunnen oordelen of je aankoopt of niet.

Zeer goede service en deskundige helpdesk

Eerst het verkeerde besteld. Retour geen probleem. Daarna een defect onderdeel, volgende dag een nieuw onderdeel ontvangen. Aansluiten leverde vragen op. Goed geholpen door de helpdesk. ga zo door!