Geen antwoord op email

Bij e-mail krijg je geen antwoord en de levering is erg lang, ik had ook ergens anders besteld als ik het had geweten. Op de site staat snelle levering, vergeet het maar.

Bestelling duurt erg lang

Zit al een week te wachten op twee haaknaalden! Als ik dat geweten had had ik ergens anders besteld :(

Perfecte levering en behandeling van de besteling

leuk garen, verder een ramp

Snel geleverd, heel leuk om te haken. Maar draad bestaat uit 4 dunne draden. Moet elke meter 3 keer glad strijken voor ik verder haak, kortom een ramp. de ene draad rekt blijkbaar beter dan de andere. Ja ik kijk goed dat ik met alle 4 de draden haak.

Ik wacht nog steeds op een terugbetaling

Ik heb op maandag 15 juli een bestelling geplaatst voor 6 haakboekjes. In een mailtje direct erachter aan vroeg ik wanneer niet geleverd kon worden uiterlijk 18 juli, mocht de bestelling ook later verzonden worden, na 29 juli i.v.m. (school)vakantie etc. Geen probleem, enkele boekjes hadden een levertermijn van 10-15 werkdagen, deze zouden dus niet te vroeg verzonden worden en voor mijn deur liggen. Maar na 29 juli hoorde ik niets meer en kwam er ook niets. Na een mailtje op 03/08 aan de shop kwam 05/08 bericht dat de boekjes er nog niet waren en de week erna binnen zouden komen. Er kwam niets. 25/08 nog maar eens gevraagd of de bestelling wel geleverd kon worden en indien niet, om terugbetaald te worden. Ik ontving vervolgens 2 van de 6 boekjes en geen verdere info over de rest. Op 03/10 maar bericht gestuurd dat ik de resterende items niet meer hoefde te ontvangen en terugbetaling wilde zien. Ik ontving even later bericht dat die dag alle boekjes waren binnen gekomen en waren verzonden m.u.v. eentje die dan terug vergoed zou worden. Dat terug vergoeden van dat ene boekje is gelukt. Maar die zogenaamd verzonden boekjes zijn nooit gekomen en evenmin de terugbetaling.

Geen communicatie

Heb op 14 juli een bestelling geplaatst. Na 2 weken eens gebeld, maar bleek niet voorradig te zijn. 2 weken daarna weer eens gebeld, nog steeds niet voorradig. Ik heb op 4 september gebeld en afgesproken om de bestelling te annuleren, en het geld terug te storten. Kreeg hier ook meteen een bevestigingsmail van. Heb 2 weken daarna nog maar eens gebeld, of ik mijn geld terug kon krijgen. Dit heb ik dan uiteindelijk op 20 september terug ontvangen. Zal hier zeker niet meer bestellen.

Goede en vlotte afhandeling.

Eigenlijk alles wat men wil bij een online bestelling: ruime keuze, alles op voorraad, vlotte verzending en alles tip top verpakt!

ik wil graag bij jullie iets bestellen bevalt goed

Super geweldig om bij jullie iets te bestellen

Heel erg goed kan niet anders zeggen

Op tijd geleverd netjes verpakt.

Product valt tegen, niet goed opgelet, jammer

Ervaring is heel goed.

Snelle levering van aankoop.

Mij ervaring met dit bedrijf

Ik bestel en betaal meteen maar na enkele dagen is er nog steeds niks geleverd. De vervoerder, DPD, heeft het pakketje kwijtgeraakt of het is nooit verzonden. Daar ik niks heb ontvangen van Handwerk.nl en constant aan het lijntje ben gehouden met de mededeling dat DPD het 'morgen' zal leveren heb ik nog steeds niet de bestelde artikelen ontvangen. Ik wil mn geld terug en ik moet zeggen, dat ik met dit bedrijf absoluut niks meer te maken wil hebben, en, hoort zegt het voort en ik hoop dat dit bedrijf alsmede DPD van slechte recensies leert. Mijn ervaring met dit bedrijf heeft me geleerd dat er ook onderhandelen mogelijk is zonder elkaar de grond in te trappen. De fout die is gemaakt, en waarvan ik bijna zeker weet dat DPD de boosdoener is, is door Handwerk.nl op zeer accurate wijze hersteld. En, mijn excuses voor het zenden van een negatief bericht zonder te hebben afgewacht hoe het zou gaan lopen.

voldoen niet aan belofte en totaal geen communicatie

12 april bestelling geplaatst. duurde erg lang dus gaan bellen. helaas was het niet voorradig. wachten en maar weer eens na gaan vragen op 3 mei en nogmaals weer zelf gaan navragen op 6 juni en weer zelf op 3 juli en 22 juli kreeg ik te horen dat ze het geld terugstorten. Helaas is het nu 2 augustus en nog geen pakket en ook geen geld terug ontvangen. telefonisch niet bereikbaar.

Slecht

Heb 15 juli breinaalden besteld Nu na 3 weken nog steeds geen bericht gehad . Niks gehoord niks ontvangen Jammer hoor Ella de rooij

Geweldig goed gegegeld

Het was met een dagen in huis en hele fijne sokken wol

minder

meer contact als iets langer duurt.

Snelle verzending, goed product

Aanrader

Een prima behandeling van mijn bestelling

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling. Had het materiaal de vlg dag in huis.

Fijn bedrijf snelle en goede service

Prima.

Je bestelling is altijd op voorraad en je hebt snel in huis. De keuze is reuze.

Snel en netjes opgestuurd

Ben erg te spreken over de snelle afhandeling.zou zeker nog eens wat bestellen bij handwerk.

Super assortiment en geweldige service

Het assortiment aan haak- en breigarens is enorm uitgebreid; je kunt eigenlijk altijd wel vinden wat je zoekt. De bolletjes worden vacuüm verpakt waardoor het pakketje door de brievenbus past en je dus niet thuis hoeft te zijn. Bestellingen worden altijd heel snel verzonden en je wordt steeds op de hoogte gehouden van de status. Je zou willen dat alle webwinkels zo werken zoals zij.

correct

correct afgehandeld

perfecte webwinkel.

Snelle levering, geen gedoe bij achteraf veranderen van order.

Prima kwaliteit en snelle levering

Ruime keuze en snelle levering

Over Handwerk.nl

Handwerk.nl is dé online handwerkwinkel en heeft een uitgebreid assortiment voor borduren, haken, breien, diamond painting en handwerken van bekende top merken. Zoals borduurpakketten, borduurgaren, haakgaren, wol & katoen, haaknaalden, breinaalden, loeplampen en nog veel meer. Alles voor borduren, haken, breien en handwerken kunt u eenvoudig & voordelig online bestellen bij handwerk.nl. Wij bieden 30 dagen niet goed = geld terug garantie. Gratis verzending boven € 40 (in NL) en veilig en gratis achteraf betalen.