Geen communicatie

Heb op 14 juli een bestelling geplaatst. Na 2 weken eens gebeld, maar bleek niet voorradig te zijn. 2 weken daarna weer eens gebeld, nog steeds niet voorradig. Ik heb op 4 september gebeld en afgesproken om de bestelling te annuleren, en het geld terug te storten. Kreeg hier ook meteen een bevestigingsmail van. Heb 2 weken daarna nog maar eens gebeld, of ik mijn geld terug kon krijgen. Dit heb ik dan uiteindelijk op 20 september terug ontvangen. Zal hier zeker niet meer bestellen.

Goede en vlotte afhandeling.

Eigenlijk alles wat men wil bij een online bestelling: ruime keuze, alles op voorraad, vlotte verzending en alles tip top verpakt!

ik wil graag bij jullie iets bestellen bevalt goed

Super geweldig om bij jullie iets te bestellen

Heel erg goed kan niet anders zeggen

Op tijd geleverd netjes verpakt.

Product valt tegen, niet goed opgelet, jammer

Ervaring is heel goed.

Snelle levering van aankoop.

voldoen niet aan belofte en totaal geen communicatie

12 april bestelling geplaatst. duurde erg lang dus gaan bellen. helaas was het niet voorradig. wachten en maar weer eens na gaan vragen op 3 mei en nogmaals weer zelf gaan navragen op 6 juni en weer zelf op 3 juli en 22 juli kreeg ik te horen dat ze het geld terugstorten. Helaas is het nu 2 augustus en nog geen pakket en ook geen geld terug ontvangen. telefonisch niet bereikbaar.

Mij ervaring met dit bedrijf

Ik bestel en betaal meteen maar na enkele dagen is er nog steeds niks geleverd. De vervoerder, DPD, heeft het pakketje kwijtgeraakt of het is nooit verzonden. Daar ik niks heb ontvangen van Handwerk.nl en constant aan het lijntje ben gehouden met de mededeling dat DPD het 'morgen' zal leveren heb ik nog steeds niet de bestelde artikelen ontvangen. Ik wil mn geld terug en ik moet zeggen, dat ik met dit bedrijf absoluut niks meer te maken wil hebben, en, hoort zegt het voort en ik hoop dat dit bedrijf alsmede DPD van slechte recensies leert. Mijn ervaring met dit bedrijf heeft me geleerd dat er ook onderhandelen mogelijk is zonder elkaar de grond in te trappen. De fout die is gemaakt, en waarvan ik bijna zeker weet dat DPD de boosdoener is, is door Handwerk.nl op zeer accurate wijze hersteld. En, mijn excuses voor het zenden van een negatief bericht zonder te hebben afgewacht hoe het zou gaan lopen.

Slecht

Heb 15 juli breinaalden besteld Nu na 3 weken nog steeds geen bericht gehad . Niks gehoord niks ontvangen Jammer hoor Ella de rooij

Geweldig goed gegegeld

Het was met een dagen in huis en hele fijne sokken wol

minder

meer contact als iets langer duurt.

Snelle verzending, goed product

Aanrader

Een prima behandeling van mijn bestelling

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling. Had het materiaal de vlg dag in huis.

Fijn bedrijf snelle en goede service

Prima.

Je bestelling is altijd op voorraad en je hebt snel in huis. De keuze is reuze.

Snel en netjes opgestuurd

Ben erg te spreken over de snelle afhandeling.zou zeker nog eens wat bestellen bij handwerk.

Super assortiment en geweldige service

Het assortiment aan haak- en breigarens is enorm uitgebreid; je kunt eigenlijk altijd wel vinden wat je zoekt. De bolletjes worden vacuüm verpakt waardoor het pakketje door de brievenbus past en je dus niet thuis hoeft te zijn. Bestellingen worden altijd heel snel verzonden en je wordt steeds op de hoogte gehouden van de status. Je zou willen dat alle webwinkels zo werken zoals zij.

correct

correct afgehandeld

perfecte webwinkel.

Snelle levering, geen gedoe bij achteraf veranderen van order.

Prima kwaliteit en snelle levering

Ruime keuze en snelle levering

Gewoon uitstekend

Altijd goed geregeld en als de bestelling niet helemaal uitgevoerd kan worden,dan wordt je netjes gebeld.

Blij met mijn wolhouder

Mijn bestelling ontving ik al de volgende dag in een keurige verpakking. Ik zocht al een tijd naar zo'n wolhouder. Deze is superpraktisch voor een haakliefhebster zoals ik. De website is heel duidelijk en betaling via iDeal verloopt probleemloos. Kortom een zeer tevreden klant.

Mooie wol voor bijv. sokken. Het vezorgrn duurt wat lang

3x wol besteld en steeds moet ikvsrzendkodtrn en btw betalen. Kan dat niet anders of met een kortingsbon?

vlotte levering

Goede service.

Snelle en betrouwbare levering.

Over Handwerk.nl

Handwerk.nl is dé online handwerkwinkel en heeft een uitgebreid assortiment voor borduren, haken, breien, diamond painting en handwerken van bekende top merken. Zoals borduurpakketten, borduurgaren, haakgaren, wol & katoen, haaknaalden, breinaalden, loeplampen en nog veel meer. Alles voor borduren, haken, breien en handwerken kunt u eenvoudig & voordelig online bestellen bij handwerk.nl. Wij bieden 30 dagen niet goed = geld terug garantie. Gratis verzending boven € 40 (in NL) en veilig en gratis achteraf betalen.