Snelle reactie en er wordt meteen meegedacht

Fijn dat ik zelf niet alles hoefde uit te vinden en er direct contact gelegd en gezocht werd. Via de mail kon ik aangeven hoe ik het zou willen. Vrij snel daarna een link met het resultaat.

goede en snelle afhandeling

Snel gevonden en besteld wat ik ongeveer zocht. Niet helemaal de juiste maat,maar beter als wat ik had! Tevens ook zeer snel met druk proef! top zeker volgende keer weer bestellen.

snel en betrouwbaar

zeer positief

Perfect geholpen door Rosanne

Perfect geholpen door Rosanne

goede snelle nette service

ben goed geholpen ook al mijn vragen werden direct beantwoord en er werd meegedacht in wat ik wilde de communicatie is duidelijk ben zeer tevreden over de service en levering

Ik ben super vriendelijk geholpen en het resultaat is precies wat ik graag wou hebben!

Goed en snel geholpen. Deskundig advies!

Snel geholpen met juiste artikelen en drukproeven

Snel geholpen met juiste artikelen en drukproeven, ook doorgevoerde wijzigingen snel verwerkt. Ook vorige leveringen waren ook naar wens, dus vandaar weer voor Maxilia gekozen.

Heel goed geholpen, erg vriendelijk

Mijn vraag is duidelijk en snel beantwoord

Ze hielpen me super! Ik kwam er even niet uit en alles werd voor me gedaan! Top bedankt

Super geregeld!

Geduldig, vriendelijk en mee denken! Mijn grote dank Tirza!,

Zeer nette afhandeling.

ik werd keurig gebeld om over een aanpassing te praten in het ontwerp. En samen kwamen we tot een passende oplossing. Erg tevreden..

Geweldige service

In de avond een offerte aanvraag gedaan en in de ochtend kreeg ik al een telefoontje. daarna snel een proef ontwerp. Klantvriendelijk te woord gestaan en in 1 dag geregeld. Per mail wordt je op de hoogte gehouden van de status. Kortom duidelijk vriendelijk en snel!

goede aardige service, er word goed meegedacht

goede aardige service, er word goed meegedacht

Snel geholpen en fijn contact!

Maxilia reageerde altijd snel op de emailtjes en de voorgestelde wijzigingen aan het drukvoorbeeld. Zeker een aanrader.

Fijn contact met Rosanne

Fijn contact en snel schakelen met Rosanne, top ook dat we een sample van de tas konden ontvangen voordat we een keuze konden maken

Overdonderd door de snelle service

Binnen 2 uur na mijn aanvraag al een digitale proefdruk en een offerte op de mail. Voor zover ik heb kunnen achterhalen de goedkoopste aanbieder van relatiegeschenken. Na een eerdere bestelling welke super werd afgehandeld wederom een bestelling geplaatst. Ik ben overtuigd...

Geweldig mooie mensen met prachtige producten

Je wordt serieus genomrn en ze staan je met raad en daad ter zijde.

Snelle en vriendelijke reactie

Super snelle en vriendelijke reactie op de mail, en goeie hulp om te zorgen dat het product eruit komt te zien zoals wij (klant) wil. Beetje extra aandacht geen probleem :)

Geweldig menselijk en creatief

Dit bedrijf denkt met je mee en is menselijk en professioneel. Top!

Vriendelijk en snel geholpen!

Tot nu toe ging alles vlotjes. Hopelijk in de toekomst zelfde ervaring!

Super meegedacht

ook vervolg vragen vlot en deskundig beantwoord

Duidelijk website en snelle levering van de pennen Mooi product geleverd en zonder extra kosten voor het bedrukken. Het bedrukken en instelkosten, moet je namelijk bijna overal wel betalen. We zijn heel tevreden

Super geholpen door Jan Willem van Maxilia.nl ik ga hier vaker bestellen.

Minder mailtjes alsjebieft.

In de wir-war van mailtjes is het niet echt duidelijk wanneer er nu uitgeleverd gaat worden. Na een telefoontje met de gezellige Aniek is ook dit gelukkig duidelijk geworden.

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.