Geweldig mooie pennen, snelle levering

Het is zo gemakkelijk om online de juiste pen te selecteren, het logo te uploaden en te bestellen. Ik kreeg snel een digitaal voorbeeld en na akkoord leek het bijna wel alsof ik ze de volgende dag in huis had! Ideaal.

• Communicatie
  • Ben je vaker klant geweest? Ja
  • Ik ben vaker klant geweest

Snelle communicatie, levering, en kwaliteit!

Zeer tevreden met de samenwerking. Er werd snel gereageerd op mijn vragen. Daarnaast had ik voor Maxilia gekozen ivm snelle levering, en daar hebben ze ruimschoots aan voldaan! Dank

Goede betaalbare pennen

Op de website is het eenvoudig bestellen. De communicatie over het vervolgproces is helder. Fijn dat het mogelijk is om voor een kleine oplage te kiezen tegen een betaalbare prijs. Pennen worden keurig verpakt en snel geleverd.

Zeer tevreden, aanrader.

Flesopeners laten bedrukken. Snelle en duidelijke communicatie en levering. Dank voor de goede service.

Klantgericht

Zeer behulpzaam, meedenkend, adviserend. Kortom TOP service.

Duurzame relatiegeschenken

Bestel hier met enige regelmaat de Doppers. Deze zijn duurzaam en betaalbaar via Maxilia. Bij het bestelproces maak ik soms fouten omdat opties verstopt zitten in uitklikmenu's (die ik over het hoofd zie). Maar de klantenservice maakt het altijd weer goed: benaderbaar en meedenkend.

Slechte start

Op advies van een medewerker een sample via het bestelsysteem aangevraagd en vervolgens een betaalverzoek krijgen van circa 650 euro. Hopelijk kunnen we deze 5 snel strepen. Mvg Gerard

Snelle en zeer goede service

Na mijn bestelling werd al snel een drukproef gestuurd. Na mijn goedkoop bestelling in behandeling genomen. Binnen vier dagen bestelling in huis en we zijn heel erg tevreden. Top service!

Goedkope producten, snelle service, duidelijke website

De goedkope prijs trok me naar de webshop. Daarnaast erg tevreden over het bestelproces! Snel, duidelijk en overzichtelijk. Binnen een half uur na bestelling al het digitale voorbeeld in de mailbox, met aanpassing omdat dat het logo zo beter uit zou komen! Dan weet je dat er echt een betrokken persoon aan het werk is. Benieuwd naar het resultaat!

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Wij hadden behoorlijk wat eisen en verschillende afdrukvoorbeelden die er moesten komen. Dit was echter geen probleem. Geen frustraties vanuit het bedrijf en elke dag weer zonder moeit hulp gekregen.

Super geweldig

Geweldig en uitstekend spullen kan het nergens anders beter vinden ik ben echt blij dat jullie ook snel leveren

Snelle en goede service

Het ontwerp was aangeleverd en binnen een dag hadden we een proefdruk en konden we hem al bevestigen. Enorm snel en al vaker dingen besteld voor onze vereniging. Aanrader!

Snelle service en heel mooi resultaat!

Goede communicatie, duidelijke offerte en afdrukvoorbeeld en daarbij een snelle service, prijs en heel mooi product, maakt het helemaal top! Een aanrader! Verbeterpunt zou zijn als je meerdere kleuren pennen in 1 bestelling zou kunnen doen. Dus wel 250 st. prijs, maar dan per 50 of meer in andere kleuren.

Zeker een aanrader

Makkelijk ontwerpen, goede prijs voor kleine oplages en netjes en snel verzonden.

Snelle en goede hulp bij ontwerp, bestellen en levering

Fijne samenwerking en medewerking om het idee uit te werken. Snelle actie en reactie en update van de status!

Komen altijd met een goeie oplossing!

Soms is het product niet voorradig, maar bijna altijd wordt er een goed alternatief geboden.

Prettige communicatie en snelle levering.

Fijn dat er duidelijke communicatie is wanneer er een product niet op voorraad is bijvoorbeeld. Daarbij zien alle spullen er gewoon super uit! What you see is what you get.

Hi Lana, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over onze communicatie en de kwaliteit van onze producten. We blijven ons best doen om aan je verwachtingen te voldoen. Groetjes, Maxiliaan Caitlyn

Mooie stevige brillen waar klanten en personeel blij mee zijn

Keurig netjes drukvoorbeelden de volgende dag ter goedkeuring. Brillen worden netjes bedrukt en ook stevig verpakt zodat ze netjes blijven tot gebruik.

Hi Ingrid, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier van de zonnebrillen en tot de volgende keer! Groetjes, Maxiliaan Melissa

Voor de 1e keer bij dit bedrijf besteld. Fijne plaatsing en order afhandeling. Snelle levering. Blij mee.

Hi Pauline, Bedankt voor uw eerste bestelling bij ons! We zijn blij dat u tevreden bent met de plaatsing, afhandeling en snelle levering. Als je in de toekomst hulp nodig heeft, staan we voor je klaar ;) Met vriendelijke groet, Maxiliaan Anouk

TOP

altijd goede service en snelle levering !

Hi Gaby, Bedankt voor je leuk review en wat goed om te horen! Ik waardeer onze samenwerking en kijk uit naar weer een mooie samenwerking dit jaar. 😊 Geniet van je dag en tot snel! Groetjes, Maxiliaan Simone

prima service en meedenken

Goede service en meedenken naar een oplossing wanneer iets niet op voorraad is en wel snel geleverd dient te worden.

Hi Rob, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat we konden helpen met een oplossing toen iets niet op voorraad was maar snel moest worden geleverd. Veel plezier met je bestelling en tot snel! ;) Met vriendelijke groet, Maxiliaan Anouk

TOP

behulpzaam en vriendelijk geholpen

Hi Marijke, Bedankt voor je vriendelijke woorden! Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Caitlyn

Duidelijk, snel en prima kwaliteit

Was op zoek naar pennen en schrijfblokken met logo en Maxilia sprak me het meeste aan. De bestelling verliep snel, ik kreeg een mail met het voorbeeld en na bevestiging werden de pennen de volgende dag al verstuurd. De schrijfblokken komen als het goed is ook snel binnen. Ben helemaal tevreden.

Beste Susan, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle service en de kwaliteit van onze producten. Mocht je in de toekomst meer nodig hebben, staan we klaar om te helpen! Met vriendelijke groet, Maxiliaan Anouk

nog niet afgehandeld maar tot nu toe uitstekend geholpen

Hi Sijt, Bedankt voor je feedback tot nu toe! We zijn blij dat je tot op heden een uitstekende ervaring hebt gehad. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere assistentie nodig hebt. We staan graag voor je klaar! Groetjes, Maxiliaan Caitlyn

Makkelijk, snel en de perfecte prijs

Makkelijke website met een overzichtelijke prijsweergave, ook de bedrukking makkelijk toe te voegen waardoor je snel ziet waar je aan toe bent. Als reseller erg handig om zo snel te kunnen werken met jullie site. Hoop in de toekomst nog meer order via jullie te kunnen doen. Ga zo door!

Hi Pim, Dank je wel voor je fantastische feedback! We zijn verheugd dat je onze website makkelijk te gebruiken vindt. Het is geweldig om te horen dat onze site je als reseller goed van pas komt en je in staat stelt om snel te werken. We zullen zeker ons best doen om je in de toekomst net zo goed te helpen. Bedankt voor je vertrouwen. Groetjes, Maxiliaan Inda

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vier landen.