Prachtige service & kwaliteit

Top-ervaring! Zelden zo een service & kwaliteit meegemaakt, world-class !!

Goede, vriendelijke communicatie

In het begin een beetje rommelige communicatie mbt drukproeven/logo en ontwerp, maar dat werd goed opgelost. Uiteindelijk snelle levering, paar dagen eerder dan aangegeven. Mooie eco pen zwart met kurk echter wss door de eigenschappen van kurk niet allemaal even duidelijk bedrukt, door het reliëf niet geheel strak.

Perfect!

Elke keer weer top service en er wordt meegedacht.

Ik had meer gemak verwacht met bestellen

Ik heb zelf nog teveel verschillende soorten bestanden moeten uploaden en uiteindelijk alsnog offline een logokleur zelf moeten uitkiezen om de order gereed te krijgen. Dat vond ik jammer en had ik ook niet verwacht. Mijn verwachting was/is dat jullie als promotiedrukkers alle soorten bestanden kunnen aanpassen aan je druktechniek.

Ze doen wat ze beloven en leveren prima kwaliteit.

Tevreden over het bedrijf, service, contact en product, meer kan ik er niet van maken.

Wow! Super professional, on time and great interaction.

The fastest on addressing my order, continuous interaction via email and delivered on-time. I am super happy with the end product and will definitely use Maxilia in the future.

Snelle service en vriendelijk contact

Voor onze bruiloft hebben wij tasjes besteld om aan de gasten mee te kunnen geven. Het ontwerp ervan was snel gemaakt en de productie/levering was binnen een paar dagen geregeld. Het telefonisch contact over een bijbestelling was duidelijk en snel geregeld. Super geregeld!

Ik ben super goed geholpen

Ik heb diverse keren mijn logo veranderd en dit was bij hun geen enkel probleem. Ik heb echt nooit het gevoel gehad dat ze dit vervelend vonden.

supersnelle service, aardige mensen

makkelijk en snel ondanks dat alles heel 'geautomatiseerd' verloopt toch goede en persoonlijke contacten

Behulpzaam team

Ondanks de drukte toch snelle reactie, meedenken en behulpzaam.

Super goed geholpen en fantastische service

Echt een aanrader.

Super service !!

Super service !!

Top, zeer goed geholpen.

Zelf had ik hier geen ervaring mee maar zeer goed “digitaal” online en via mail ondersteuning gehad. Ik ga er vanuit dat het eindresultaat er ook prima uitziet!

Vlotjes

Goef

Top geregeld

Top geregeld zoals ik al eerder heb mogen ervaren

wat een fantastisch bedrijf

Ik heb samen met de medewerkster Erika, en ze mag best benoemd worden, een prachtige lay-out gemaakt voor mijn product. Ik ben zelf erg kritisch maar het was totaal geen probleem als ik zei dat het nog niet helemaal naar mijn zin was. Zeker zes keer dingen veranderd. Ik stelde jullie geduld echt op de proef. Super geduld en ben nu zeer tevreden over het resultaat.

Ben op internet aan het zoeken gegaan naar pen met opdruk, omdat ik gek ben van ballpoints. Deze wil ik met een bedank kaartje uitdelen aan iedereen die op mijn crematie is geweest, ik ben namelijk ongeneeslijk ziek nierkanker met uitzaaiingen in de botten, lever en longen. Nu voel ik mij nog goed en wil dus alles wat ik van te voren kan regelen ook doen. Over de opdruk op de pen mijn naam is duidelijk en de bussen omdat ik 38 jaar als chauffeur in het openbaar vervoer heb gewerkt. Daarbij heb ik nog telefonisch contact met Marillion gehad en ben zeer goed en vriendelijk geholpen daarvoor dank en dan de snelle levering na goed keuring één dag later in huis echt super. Met vriendelijke groet; René van der Graaf

Top service en er Behulpzaam

Snelle reactie en antwoord op al je vragen.

Super vriendelijk en behulpzaam

Fijn om direct contact te hebben, en blij met het snelle schakelen. Vriendelijke medewerkers. Dank!

positief

Snelle reactie en meegedacht

veel aansturing van mijn kant

Product is prima, veel heen en weer om tot het juiste ontwerp te komen. 1st steeds kleine foutjes erin, later beter.

Zeer prettige en fijne service!

Positief verrast door snelle en professionele service van Maxilia. Graag tot een volgende keer!

Super snelle, duidelijke en fijne communicatie

Voor een last minute aanvraag ben ik enorm geholpen door het team - het support en reactie voor het design + levering was erg fijn!

vlotte samenwerking

Communicatie en bestelling gingen vlot

Snelle en duidelijke service

Makkelijk bereikbaar via chat, dezelfde dag nog een proefdruk in de mail

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.