Super, directe, goede uitleg en hulp. Duidelijke website ook.

Zie boven!

Duidelijk e-mail wisseling

Bij Maxillia.nl was er de mogelijkheid om per 25 stuks, tassen te laten bedrukken. De snelle reactie per e-mail verraste mij!

Makkelijk, snel en betaalbaar!

Wauw, wat een makkelijk systeem, snelle reactie en dat voor een betaalbare prijs. Ik ben er blij meer en ben dik tevreden. Aanrader!

Topservice

Aanrader voor iedereen Top snel en correct

UItstekende service

Er was wat onduidelijkheid over de factuur en het te leveren product. Een belletje, direct iemand aan telefoon, die meekeek en het oploste. Top service! Intussen doppers binnen: zien er fantastisch uit.

Prima telefonisch geholpen

Snelle levering, ben heel content

Zeer correcte en snelle opvolging

Ik werd online heel snel geholpen. Heel goede opvolging!

Erg vlot geholpen

supersnelle levering

Wij hadden een spoedje en Maxilia kon tussen de andere aanbieders onze voorkeur als enige heel snel leveren!! We werden keurig op de hoogte gehouden van de route van de bestelling. En het is een dag eerder bezorgd. Wij zijn helemaal blij :-)

simpel, snel en goed

pennen.. ja.. had ik al eerder besteld. natuurlijk weer dezelfde.. die waren goed! en mooi en.. schreven zo lekker. Iedereen was er blij mee. Nu moest ik mn account (ja 2016 was ie nog van) wel even opnieuw aanmaken, maar dat ging snel en ook nog met een cadeautje. snel en gemakkelijk zoeken. dezelfde pen gevonden.. logootje erbij, even maken ging ook snel. hele rappe reactie van Maxilia met een proef versie. eigenlijk allemaal goed en meteen OK. maak ze maar. Levering gaat ook erg snel! blije fotograaf hier. dank!

Snelle reacties met een super makkelijke manier

Ik heb een paar correcties gedaan op de design en het was zo gedaan. De manier van goed- en afkeuren (met reden) van het drukvoorbeeld was ook super handig! Al met al top goede service! Kan niet wachten tot mijn bestelling komt!

Super geholpen!

Goed meegedacht

Snel en goede servive

Goeie en snelle service op basis van klant is koning principe

Aardige en behulpzame en meedenkende medewerkster die me goed hielp

Super service, zo klantvriendelijk en snel, echt top!

Helder proces! Erg klantvriendelijk.

Mooi bestelproces, waarin je op de hoogte gehouden wordt. Snelle levertijd en uit eerdere ervaringen kan ik zeggen dat het mooi drukwerk is.

Snelle communicatie en afhandeling

Het was prettig dat na mijn mail er direct iemand belde die onze geschiedenis kende. We kregen dezelfde dag nog een goed aanbod. En snelle levering!

Erg fijn contact!

Ze geven snel en juist aan wat wel en niet goed op je product wordt gedrukt en dubbelchecken dit. Ook als een product niet op voorraad is regelen dit om te zorgen dat je je producten sneller in huis hebt! Ik heb erg fijn contact gehad met Charlotte.

Besteld product niet beschikbaar maar goede service

Bestelling via de site geplaats, voorbeeld netjes ontvangen en afgerekend. Helaas bleek pas later dat het bestelde product helemaal niet op voorraad was, dat was jammer. Ik ben echter keurig geholpen aan een nieuw product.

Prima geholpen

Ik ben prima begeleid bij het plaatsen van mijn bestelling.

Snel en accuraat

Goede ervaringen, aan 1 woord genoeg

Snel en correct geholpen

Snel en correct geholpen

Heel behulpzaam en geduldig

Het is voor mij een hele fijne ervaring en kom zeker bij jullie terug. Ik ben zeer prettig en aardig te woord gestaan, niets is teveel. Dank jullie wel, Groet Hanny de Bruijn, Uitvaartverzorging

Prima geregeld

Prima geregeld!

Correct

Snelle opvolging en verzending.

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vijf landen.