Snelle offerte en proefdruk ontvangen!

Naast dat ik een snelle offerte en proefdruk mocht ontvangen, hebben jullie ook uitstekende service! Een ander product was niet op voorraad en dus kreeg ik een andere optie toegestuurd. Wacht nu op de levering, maar ik ben vol van vertrouwen dat dat vlot zal zijn.

Het was voor mij de eerste ervaring met maxilia en tevens met het bestellen van dergelijke producten ik had een foutje gemaakt op het begin en werd super geholpen door hun en het werd zonder problemen opgelost geweldige service

Snel meedenkend bedrijf.

Vriendelijk en energiek personeel dat graag meedenkt bij je wensen. Super en snel geholpen.

Bovenverwachting snel

Super snel de eerste levering al ontvangen

Erika presteert MAXI(lia)MAAL

Behulpzaam, adequaat en geduldig. Erika levert MAXI(lia)MALE service!

We zijn goed geholpen en er werd snel gereageerd en actie ondernomen!

Goede service en fijn geholpen door Maxilia.

Vanaf de eerste contact, gelijk reactie en duidelijke overzicht van het kostenplaatje. Zelfs korting met korting. Verder geen verzendkosten en dat scheelt ook. Als klap op de vuutrpijl kreeg ik ook een welkomstcadeau van €25 bij een volgende bestelling. Verdere vragen worden meteen beantwoord en zeer hulpzaam. Ook wordt je continu op de hoogte gehouden mbt tot het proces. Geweldige service, ga zo door

Prima service en vriendelijk.

Goede service eerlijk advies.

Super service, helpen direct. Komen afspreken na. echt Top

Snelle reacties en een passende offerte!

We ontvingen snel een passend alternatief op het product wat wij in eerste instantie wilden, maar helaas niet meer beschikbaar was. Mooie proefdruk ontvangen en vervolgens simpel en snel de offerte accorderen en bestelling afgerond. Goede service.

Top geregeld

Bestellingen gaan makkelijk en alles klopt zoals belooft .

Prima geholpen

Snel en goed geholpen maar dat was ik al gewend.

Sociaal en Hulpvaardig! ERG PRETTIG!

Al een aantal jaren klop ik zo een 2x per jaar bij Mark van Maxilia aan, altijd voor andere promotieartikelen, voor onze medewerkers of klanten. Ik hoeft Mark altijd maar in een paar zinnen uit te leggen wat we graag willen en binnen een korte tijd heb ik dan ook verschillende voorbeelden + prijzen in mijn mailbox. Erg fijn om zo samen te kunnen werken! Ook als er iets mis is, wordt er kort maar krachtig naar een oplossing gezocht, TOP (WORK) ;) PS. Daarnaast vraagt ie ook gewoon even hoe het gaat op het werk als ook persoonlijk, en dat voelt toch altijd als thuiskomen!

Snelle opvolging van order.

Binnen enkele uren layout voor bedrukking akkoord, zeer snelle afhandeling.

Er wordt top mee gedacht en de levering is super.

Ook als je nog niet helemaal precies weet hoe je product er uit moet komen te zien, de medewerkers van Maxilia.nl denken mee. Ze zijn snel. Uploaden is easypeasy! Niet voor niets bestel ik al 3 jaar mijn producten hier. Hoe fijn is het als je je hier geen zorgen over hoeft te maken.

Goed geholpen en snelle levering.

Goede service.

Niets op aan te merken

Zeer duidelijke communicatie, mooi ontwerp en snel geleverd! Topwebsite!!

Duidelijke communicatie

Prima, alles was duidelijk en klantcontact ging snel

Tot je tevreden bent

Prima geholpen, steeds weer proefdruk van de verschillende mogelijkheden tot het was wat ik mooi vond. Nog handiger zou zijn als ze de verschillende mogelijkheden naast elkaar konden plaatsen zodat je verschil sneller kan zien. Prijs is goed, duurzaamheid ga ik nog ervaren.

Kwaliteit

eenvoudig bestellen, snelle reactie, proefdruk zoals verwacht

Leuke mooie producten maar vreemde klant benadering

Het krijgen van een offerte en voorbeelden ging vlotjes. echter de communicatie met de sales afdeling is alles behalve professioneel. Een zin als Het is ook niet de bedoeling om dit in onze schoenen te schuiven en wij alle namen moeten overtypen, dat vind ik ook niet netjes. vind ik wel heel vreemd....

Ontzettend goed

Ontzettende snelle beantwoording van de mail en de daarin gestelde vragen. Zelden zo snel geholpen

Tot dusver super tevreden

Eerst een drukvoorbeeld aangevraagd. De reactie hierop was heel erg snel. Daarna de offerte aangevraagd en de bestelling geplaatst. Wederom snelle reactie en hele fijne communicatie door iedere ondernomen stap te laten weten. Ik ben graag op de hoogte en dit bedrijf springt daar fantastisch op in.

prima service!

Snel geholpen, goeie communicatie!

hele goede service

Ze denken altijd met je mee naar een passende oplossingen. Ook met een korte levertijd of kleine oplage hebben ze voldoende keuze.

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.