Super snel en ook een goed team krijg van verschillende namen snel en correcte info

Super team

snelle service

Fijne samenwerking

Vriendelijke service en snelle levering!

Gistermiddag een bestelling geplaatst, binnen een uur al een proefdruk ontvangen en bestelling dezelfde dag al verzonden!

Snelle en vriendelijke service

Ik heb met Tijmen goede ervaring. Hij reageert super snel en is altijd vriendelijk, ondanks alle verzoeken.

Zoals altijd worden wij zeer goed verder geholpen door gans het team

Vriendelijke mensen die je echt helpen en naar je luisteren

Direct, snel, vriendelijk

Kijk uit naar mijn product, ziet er alvast mooi uit als voorontwerp. Lieve service, goede prijs

Een snelle en duidelijke reactie en offerte

Snelle respons en mijn vraag ook duidelijk beantwoordt. Goede service!

Prima geholpen

Snelle reactie en klantvriendelijk

Goede site, snelle reactie en zeer vriendelijk!

Goede en snelle service.

Goede en snelle service

Snelle reacties via berichten, snelle levering, top service en mooie kwaliteit!

Snel effectief en zeer klantvriendelijk!

Ik had snel reclametassen nodig en dat is gelukt!

Prima gedaan luitjes!

TOP!

Super service en goede communicatie..!!

Binnen zeer korte tijd een drukvoorbeeld en ook telefonisch een hele nette vlotte service.

Snelle reactie en goede service

Vraag op mail werd snel beantwoord en de proefdruk was ook snel binnen. Vandaag akkoord gegeven en als het goed is komt het voor vrijdag binnen, ben benieuwd!

Super goed

Altijd heel snel geholpen

Super snel geholpen!

Fijn en snel contact. Kwamen bij mij met een mooie actie!

Zoals de score het al zegt 'uitstekend'.

De aanvraag van de offerte ging zoals gewenst. Zeer snelle reacties op vragen. Nu vol verwachting de levering afwachten.

Top. snel en correct geregeld

Mijn ervaring is top. ze hebben mijn wensen snel en correct vertaald naar een ontwerp wat gelijk goed was zoals gewenst.

Ik werd goed geholpen. Als ik vragen had, werden die gelijk beantwoord en aanpassingen werden gelijk gedaan. Nu wachten op de levering, maar tot zover erg tevreden.

Top service!

Heel goed en snel geholpen, zeker aan te raden!!

Ik ben zeer accuraat en ook nog eens hartelijk geholpen!

Alle lof voor Charlotte dus.

Prijs kwaliteit goed

Snelle levering, prijs en kwaliteit komt overéén. enkele hadden minder mooie afwerking. Voor ons gebruik zeker ok.

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.