Top product voor een top prijs !!

De eerste dat we bij Maxilia bestellen, maar dit is zeker niet de laatste keer. Snelle levering, een mooi product en een zeer goede prijs.

Hi Bert, Wat geweldig om te horen dat je eerste ervaring met ons zo positief is verlopen! We zijn verheugd dat je tevreden bent met de snelle levering, het mooie product en de goede prijs. Dank je wel voor je vertrouwen in ons en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Groetjes, Maxiliaan Anouk

Snelle service en duidelijke communicatie

Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik snel terugkoppeling over het uiteindelijke design. Ook wordt je goed op de hoogte gehouden en zijn de prijzen goed. Aanrader!

Hi Jelle, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons! We streven ernaar om onze klanten op de hoogte te houden en een transparante communicatie te bieden, het doet ons goed te weten dat je de terugkoppeling over het design en de updates waardeert. Bedankt voor je aanbeveling! Groetjes, Maxiliaan Caitlyn

Snelle, heldere communicatie en scherpe prijs!

Goede service en snelle levering!

Maxilia levert goede service. Ze reageren snel en adequaat op vragen die je hebt en helpen je graag. Ook leveren ze snel een mooi product!

Hi Eliza, Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Bij Maxilia streven we er altijd naar om snel en adequaat te reageren op vragen en om je te helpen bij elke stap. Fijn om te horen dat je ook blij bent met het eindproduct! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Al met al toch geleverd

De betaalde en bestelde order is uiteindelijk toch geleverd, wel te laat en na veel bellen. Communicatie is niet al te best, er wordt slecht geluisterd naar klant en niet in oplossingen gedacht. Levertijden op de website kloppen niet, als je dat niet waar kunt maken kun je ze beter niet vermelden.

gewoon goed

snelle reactie als je vragen hebt en goede kwaliteit.

Hi Astrid, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle reacties en goede kwaliteit. Als je nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar! Groetjes, Maxiliaan Melissa

Altijd blij met Maxilia

Ik ben kortgeleden in aanraking gekomen met Maxilia. Nu kijk ik altijd eerst op de site wanneer ik relatiegeschenken of andere items nodig heb. Ben meestal blij verrast met mogelijkheden en prijzen.

Hi Stef, Wat goed om te horen dat je blij verrast bent met onze mogelijkheden en prijzen! Bedankt voor je positieve feedback. We kijken er enorm naar uit om je nog een keer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Inda

Super service, prettige medewerkers.

Had een spoedorder die ik op het laatst nog wilde veranderen. Was geen probleem. Medewerkster Anouk bleef vriendelijk en heeft er alles aan gedaan om op tijd te leveren. Dat is gelukt en de bestelde items zien er prima uit.

Hi Ellen, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat we je spoedorder op tijd konden aanpassen en leveren. Fijn om te horen dat je mijn hulp prettig hebt ervaren! :) Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we klaar om je opnieuw te helpen. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Accuraat en kwaliteit voor scherpe prijs

X

Hi Henk, Bedankt voor de positieve review. We hopen je snel weer te mogen helpen. Groetjes, Maxiliaan Simone

Fijn contact

Al meerdere malen bestellingen gedaan en erg tevreden! De communicatie is super en gaat makkelijk en snel via email.

Hi Sarah, Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring met onze communicatie! We zijn verheugd te horen dat onze e-mails je snel en gemakkelijk bereiken en dat je tevreden bent met de service. We stellen je vertrouwen in Maxilia enorm op prijs en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Super service en kwaliteit

Geweldige service, snel, vriendelijk, kwaliteit

Super goed kwaliteit

De levering van het product ging super snel, binnen 1 week heb ik mijn bestelling ontvangen. Super goed kwaliteit, ondanks dat mijn foto niet helder was, hebben ze het verbeterd en was zeker een mooi resultaat. Aanrader!

Hi Emile, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling! We zijn blij dat we je snel hebben kunnen helpen en dat het resultaat naar wens is. Bedankt voor je review. Groetjes, Maxiliaan Melissa

Gewoon goede en snelle service

Gezocht op katoenen tassen, op de site werden een aantal opties helder aangeboden. Snel besteld en de pdf meegestuurd. Binnen 2 uur de drukproef beoordeeld en geakkordeerd. En voor einde van de week de zending verstuurd. Gewoon top

De klantenservice reageert onwijs snel en heel vriendelijk. Voor zowel kleine simpele vragen als inhoudelijk complexe vragen kun je bij ze terecht. De levering was snel en alles ziet er netjes en verzorgd uit. Heel blij met Maxilia. Wij zijn vanaf nu vaste klant!

Geweldige kwaliteit!

Super snelle levering. Gedrukte objecten waren fenomenale kwaliteit. Ook de klantenservice verdiend een shoutout! Geweldige service

Hi Geordi, Hartelijk dank voor je fantastische feedback! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze super snelle levering, de fenomenale kwaliteit van de gedrukte objecten, en natuurlijk met onze klantenservice. Het is ons doel om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en het doet ons goed om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, staan we klaar om je opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals dank voor je waardering! Groetjes, Maxiliaan Anouk

Snel, soepel en gemakkelijk!

Snelle wijze van bestellen, prettige wijze van feedback geven en het beoordelen van ontwerpen. Snelle levering

Hi Joas, Geweldig om te horen dat je ervaring met Maxilia snel, soepel en gemakkelijk was! Goed om te horen dat je ons bestelproces als erg prettig ervaart. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Groetjes, Maxiliaan Melissa

Wat een topservice !!!

Ik heb op vele websites bezocht. Maar maxilia is de enigste site die mij snel heeft geholpen met de topservice. Telefonisch contact gehad en een aardige vrouw aan de lijn gehad. Snel een afdrukboorbeeld ontvangen. De pennen zijn nog onderweg maar ik ben nu al tevreden !!

Hi Hakim, Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met ons! Het is fijn om te weten dat je snel en vriendelijk geholpen bent, en het feit dat je al tevreden bent voordat de pennen zelfs zijn aangekomen vinden we erg prettig om te horen. Bedankt voor het delen van je ervaring, het is altijd goed om positieve feedback te zien! Veel plezier met je pennen zodra ze arriveren. Groetjes, Maxiliaan Caitlyn

Prettig om zaken mee te doen

Goede service en komen afspraken na.

Hi Jeroen, Bedankt voor je positieve review! Het is super om te horen dat je onze service als goed ervaart. We streven ernaar om de gemaakte afspraken na te komen en je de juiste service te bieden. Bedankt voor het delen van je positieve review en hopelijk tot snel! Groetjes, Maxiliaan Inda

Top van begin tot einde!

Alles klopt bij Maxilia! De klantenservice, het bestelproces, de assistentie bij het bestellen. De kwaliteit van de producten is ook gewoon goed en de levering; supersnel! Ja

Hi Petra, Wat fantastisch om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met Maxilia! We zijn blij dat ons team heeft kunnen bijdragen aan een soepele ervaring tijdens het hele proces, van klantenservice tot levering. Bedankt voor je vriendelijke woorden en het delen van je tevredenheid! Groetjes, Maxiliaan Anouk

Na een offerte te hebben opgevraagd, deze een paar keer te hebben aangepast was deze uiteindelijk zoals we het voor ogen hadden waardoor de offerte is omgezet tot een order. Nu is het nog even wachten totdat we de order hebben ontvangen maar voorgaande orders waren van uitstekende kwaliteit.

Hi Ankie, Bedankt voor je leuke review. Fijn om te horen dat we na wat aanpassingen het gewenste artikel aan jullie mogen leveren. Ik hoop dat de order zoals de vorige bestellingen ook volledig naar wens zou is. Alvast heel veel plezier van de producten! Tot de volgende keer! :) Groetjes, Maxiliaan Melissa

Snelle en goede service

We bestellen geregeld het setje potloden met logo. Altijd snelle en goede service. Fijn dat er tussentijdse stappen zijn om goed te keuren zodat we beide de juiste verwachtingen hebben.

Hi Susanne, Dank je wel voor je positieve review! Wij zijn blij dat je tevreden bent met de snelle en goede service bij het bestellen van de potloden met jouw logo. Onze aanpak met tussentijdse goedkeuringsstappen is er om de verwachtingen af te stemmen, en we waarderen het dat je dit opmerkt. Als je in de toekomst verdere vragen of wensen hebt, staan we klaar om je te helpen. Met vriendelijk groet, Maxiliaan Caitlyn

Hierbij herroep ik mijn negatieve beoordeling van Maxilia.

De eerder geplaatste review was 'behoorlijk' negatief. Het probleem is inmiddels naar behoren opgelost. Een volgende bestelling plaats ik toch weer met vertrouwen bij Maxilia.

Hi Wim, Dank je wel voor het herzien van je beoordeling, en we waarderen het dat je de moeite hiervoor hebt genomen. Goed om te horen dat het eerdere probleem naar behoren is opgelost en dat je weer vertrouwen hebt in het plaatsen van een volgende bestelling bij ons. Mocht je in de toekomst verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit je opnieuw van dienst te zijn. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Uitstekend!

Snelle reply in de chat, ook snel met wijzigingen in de offerte waardoor de bestelling snel afgerond kon worden.

Hi Sharon, Bedankt voor je positieve feedback! Het is ons doel om klanten zo efficiënt en snel mogelijk te helpen, goed om te horen dat dit is gelukt! ;) Hopelijk tot in de toekomst. Groetjes, Maxiliaan Caitlyn

Goed bereikbare en behulpzame klantenservice

Ook behulpzaam als er wat fout gaat

Hi Leon, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je onze klantenservice als behulpzaam hebt ervaren, zelfs wanneer er iets fout ging. Het is ons doel om eventuele problemen snel en effectief op te lossen. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen! Groetjes, Maxiliaan Anouk

Vragen worden snel opgepakt. Je wordt super snel en vriendelijk geholpen. Top service!

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vier landen.