Snelle en persoonlijke service!

Het was voor ons enorm prettig dat er een persoonlijke benadering was tussen Maxilia en ons. Betrokken, meedenkend en voor snel! Al met al een fijne leverancier voor mooie producten met een klantvriendelijke en meedenkende service. Dank!

Top service!!! Echte aanrader!!!

Denken mee in alle mogelijkheden!! Goed contact over de mail of bellen altijd tot in de puntjes geregeld!! Prijs technisch super goed! Annerie je bent fantastisch!

Great service and product

I ordered sticky notes. They were the only supplier I found whose sticky notes don't lift super high after tearing it from the block (which defeats the purpose of the sticky note). Service was great too, they were kind and efficient at all times, and walked with me through the entire process.

Prijs/kwaliteit en service zeer goed

Steeds tevreden van onze aankoop. Bij problemen om te bestellen is er een uitstekende opvolging en service!

Ik heb heel fijn contact met de medewerker Charlotte. Ze reageert altijd erg snel. Er ging helaas wel iets fout maar dat is perfect afgehandeld.

Leuke brillen, goede prijs , snelle levering en geweldige print! Ga er zeker meer en vaker bestellen! Top!

Zeer prettig en goede kwaliteit product

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het product dat ik heb ontvangen. Verder vond ik het contact ook goed en wisten ze als ik belde direct wat mijn order was dmv mijn telefoonnummer. Ik zal in de toekomst zeker nog een keer bestellen!

Supersnel schakelen en leveren!

Binnen één week onze bestelling geleverd. Echt top!

prima service

prima service en altijd klantvriendelijk!!!

Met vragen krijg je meteen hulp en wordt het geregeld. Zeer klantvriendelijk! Snelle productie en levering van top kwaliteit.

Goeie service.

Ga er de volgende keer zeker weer bestellen

Zeer makkelijk order te plaatsen, snelle verwerking en supersnelle levering!

Zeer tevreden heb ik een herhaalbestelling gedaan. Zeer korte lijnen waardoor alles supersnel geleverd is.

Werkelijk FAN-TAS-TISCH

Beste bedrijf ooit!!!!!

Snelle en fijne afhandeling van de bestelling

De website is gebruiksvriendelijk en maakt het mogelijk dat je zonder verder contact te hoeven opnemen je bestelling kan doen. Bestelling is vervolgens snel afgehandeld. Zeer tevreden.

Leuke producten en snelle service

Onze ervaring met Maxilia is zeer positief. Goede communicatie en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Wat een prettige mensen

Als alles goed gaat, dan is het natuurlijk bij iedereen een makkie. Maar als er wat misgaat, dan leer je een bedrijf pas kennen. Bij mij ging er iets mis met een bedrukking. Eén telefoontje was genoeg. Vriendelijk en begripvol werd ik geholpen en het probleem werd perfect opgelost.

Ik denk altijd meteen aan Maxilia!

Geregeld bestellen wij jute tassen bij Maxilia en ben ik heel erg tevreden over de service. De manier van communiceren vind ik erg fijn, de kwaliteit is goed en alles wordt op tijd geleverd. Een keer moesten de tassen op een speciaal tijdstip geleverd worden en werd er gevraagd wat voor ons het beste uit zou komen, toen de chauffeur eenmaal was aangekomen belde hij ook nog even. Erg fijn, want onze deurbel doet het niet altijd :P

Fijne en supersnelle service voor een goede prijs!

We hebben doppers laten bedrukken met ons logo bij Maxilia. De doppers hadden een scherpe prijs en nergens anders voor deze prijs te vinden. Daarnaast was de service erg goed en er werd super snel op vragen gereageerd. Binnen een aantal dagen hebben we de bestelling ontvangen. We zouden hier zeker vaker een bestelling doen!

Levering niet op tijd

Maxilia heeft prima mondkapjes geleverd. Werd door onze klanten zeer gewaardeerd. Mijn bestelling van mondkapjes kwam niet op tijd door problemen bij de vervoerder UPS. Levering werd 3x opgeschoven. Jammer dat hierdoor de beloofde snelle levering door Maxilia teniet werd gedaan. Maxilia heeft dat op een zeer nette manier voor ons opgelost. Hulde. GR Rob Schotema

snelle en perfecte service

heel snel en duidelijke communicatie omtrent bestelling, uitvoering en levering

Betrouwbare partij en kwalitatief goeie producten

Wij werken al een aantal jaren met dit bedrijf samen en doen op jaarbasis vrij veel zaken. Fijne partij om mee te werken, goeie mensen en ook bij verkeerde leveringen losse ze dit netjes op.

Fantastische service

Snelle reactie op vragen. Komen afspraken na. Snelle levering

Klantgericht, vriendelijk en snel geholpen

Razendsnel een passend aanbod ontvangen voor een gepersonaliseerd product en ook nog eens levering binnen 3 werkdagen. Verder zoeken werd overbodig. Aanrader!

Altijd snel, eenvoudig en zonder problemen

Nu voor de 4e keer bij Maxilia besteld voor ons bedrijf. Altijd goede, snelle en korte lijntjes, ideaal! Bestellen is peanuts, ook op maat, zoals met logo, aangepaste tekst etc. Tot de volgende order

Snelle service!

Fijn en snel geholpen, deal gemaakt. Goede kwaliteit verzendzakken met eigen logo.

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vijf landen.