Supersnelle en vriendelijke service

Zelfs voor een twijfelaar en warhoofd, zoals ik ben, is er ruimte voor snelle verandering om tot een tevreden resultaat te komen. Goed, snel, vriendelijk. Kortom een dikke 10!

Supergoed en snel geholpen!

Nav mijn bestelling was er helaas een kleur niet leverbaar, maar Tijmen van Maxilia heeft heel goed meegedacht en we zijn tot een superoplossing gekomen. Ik kan niet wachten tot de producten binnen zijn en we een hele school blij kunnen maken.

Super snelle reactie

Super reacties

Snel en professioneel contact

Werking van de website is gemakkelijk en snel. Ontving snel een proefdruk met meerdere opties. Er wordt duidelijk meegedacht.

Ik blijf terug komen. Altijd goede kwaliteit en dienstverlening

Na mijn allereerste bestelling in 2018 bestel ik met enige regelmaat bij Maxilia. Van Dopper flessen tot mondkapjes er zijn al vele artikelen door Maxilia geleverd naar volle tevredenheid. Contact is leuk, en de communicatie gaat helder en vlot. Het is een betrouwbare partner voor ons marketingcommunicatie.

Geen op of aanmerkingen, gewoon precies zoals online zaken geregeld dienen te worden.

PRIMA, FIJN OM MEE SAMEN TE WERKEN

Schakelen snel en adequaat

Perfect en snel geregeld

Ik ben heel erg tevreden over de manier hoe het allemaal is geregeld. Vriendelijk, correct, zorgzaam over de kwaliteit. Ook vooraf het als proef te kunnen laten zien vond ik erg goed. Daarbij werd het ook nog eens snel geleverd. Helemaal top dus.

Fijn contact

Er wordt direct gecommuniceerd en dat is erg prettig.

Zeer netjes en snel geregeld

Ik wilde een oude bestelling opnieuw hebben. Mark heeft dit binnen no time regeld en hebben ook ons nieuw logo er netjes voor ons opgezet.

prima en duidelijke uitleg van het bestelproces

Daarnaast de mogelijkheid aangedragen om inkoopvoordeel te halen uit het partnerprogramma. Meteen gedaan, dus dank voor het advies.

prima service en snel!

prima service en snel!

Zeer goed en snel geholpen.

Er werd zeer snel en correct op mijn vraag gereageerd. De bevestiging en offerte zijn tevens perfect uitgevoerd. Bij een volgende bestelling zijn jullie als eerste aan de beurd. Ga zo door!!!!!!!

Goede nette service

Snelle reactie , goede service , tegen een nette prijs

Super meedenkend

Ik had was losse ideeën en die heeft tijmen tot 1 mooi resultaat gebracht Echt zonder dollen super meedenken Jullie kunnen trots zijn op z’n medewerker Groet JornesTieck

Snel mooi

Zeer service gericht en meedenkend

Zeer geduldige medewerkers. Vooral als je als klant bep. zaken nog nooit bij de kop hebt gehad : )

Anniek...wat met ik zonder jou???

Zo fijn hoe je mij hebt geholpen. Voor een nu zo klein project welke erg groot kan worden is je ondersteuning weer onuitwisbaar gebleken.

Snel en accuraat!

Zie boven, Snel en accuraat

Super snelle en enthousiaste service!

2 bestellingen gedaan in 2 weken, en binnen een oogwenk stond de drukproef in mijn e-mail en nog dezelfde dag in productie genomen.

Super service!

Ik heb het contact als zeer prettig ervaren. Antwoorden werden snel gegeven. Mooi ontwerp gemaakt. En zelfs nadat ik de bestelling al geplaatst had hebben ze nog een wijziging doorgevoerd. Niets was teveel om te doen! Top!

Ben erg snel en goed geholpen met mijn bestelling. Alhoewel ik te laat was met aanleveren van gegevens is de order toch vandaag in orde gemaakt. Top!

Supersnel en vriendelijk

Fijn contact, vriendelijk en snel

Superrrr!!!

Echt heel fijne service biedt Maxilia, qua ontwerp is niets te gek. Ik ben heel kritisch en elke keer ben ik weer vriendelijk geholpen. Volgens mij heb ik 7x een nieuwe drukproef gekregen, en dit zit er allemaal bij in. Top service en heel vriendelijke mensen!

Snelle en prettige service!

Contact gehad met Erika. Verliep prettig en vlot, ook snel schakelen toen er even iets niet leverbaar was. Top!

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.