Goed geholpen!

Bij de bestelling lukte iets niet, maar werd telefonisch keurig opgelost! Dus prima service!

No nonsens bedrijf

Klant vriendelijk behulpzaam en snel direkt betaald helpt natuurlijk ook

Goede hulp, snelle reacties en mooi resultaat

Levering was uiteindelijk zelfs een paar dagen eerder. Top!

Heel snel en goed geholpen.

Ging allemaal lekker soepel

Goede afstemming, en de bestelling verliep soepel

Zoals altijd geweldig!

Klantvriendelijk en geduldig, ondanks mijn tientalle wijzigingen! Dank je wel weer voor de service!

Maxilia denkt met je mee in de product en in budget

De medewerkers die ik heb gesproken bij Maxilia hebben mij super goed geholpen. Denken mee in alternatieven en houden rekening met je budget. Er komt geen grote sales verhaal aan te pas om mij voor een hoger bedrag een order te plaatsen. Doel is duidelijk eind van de dag de klant hebben geholpen.

alles bangelijk in orde

hier is alvast niet met de pet naar gegooid, in tegendeel, petje af voor de service...

Eerste bestelling,eerste contacten,eerste levering in 1 woord FANTASTISCH..!

Nu voor mijn school de eerste bestelling afgeleverd.Snel en perfect verzorgd. Nemen meteen telefonisch contact op om even alles door te spreken. Binnen paar uur een voorbeeldfoto via de mail..TOP. Ook prijstechnisch zeer aan te bevelen. We gaan zeker meer zaken doen met jullie... Met vriendelijke groet,Peter.

Goed geholpen

Artikel bleek niet op voorraad. Kreeg hier direct verricht van en er werdt mee gedacht voor een alternatief.

Snelle communicatie en super helpvol!

De medewerker die mij help was erg behulpzaam. Ik kon zelf op het moment van schrijven geen artwork aanleveren, maar het designteam van Maxilia heeft alles voor mij ontworpen. De communicatie verliep erg gemakkelijk en snel.

Heb een aantal mutsen besteld met ons logo en de service was ontzettend goed! Bij een onduidelijke verandering in t logo werd gelijk contact opgenomen. Ook bij andere obstakels werd er vriendelijk geholpen. Je kan makkelijk een mailtje sturen als je vragen hebt en er wordt gelijk voor je naar gekeken. Overall super tof!

Zeer snelle service!

Aanrader. Fijn contact en zeer snel handelen zoals omschreven op de website.

Het product ziet er mooi uit we zijn dik tevreden ,enig min puntje is dat ik dr paraplu iets langer had verwacht maar dit is mijn eigen fout . m.v.g. piet

prima snelle service

prima snelle service

Uitstekend product en niet duur!

Het is voor het eerst en zeker niet voor het laatst dat ik een bestelling geplaatst heb bij Maximilia. Top!

Goede en snelle service

snelle reacties na een aanvraag ook telefonisch goed bereikbaar. Nu voor de 4e keer een bestelling geplaats en nog steeds zeer tevreden.

HORRIBLE!

This company printed 150 notebooks with the old design (they didn't bother to check that the new design was different?). Instead of confirming how they will fulfil the order correctly, they first want us to send them back so they can "destroy them" - or we "buy" the wrong design notebooks at a 15% discount, because they "don't approve of waste." SHAME ON YOU for trying to shift the waste created by YOUR oversight onto the client... and trying profit from your mistake at the cost of the client.

Super service. En top kwaliteit!

Prettig, snel en punctueel

Soepel proces van de aanvraag van de offerte tot aan de uiteindelijke bestelling. Toevoegen van persoonlijke details aan ons item was al gedaan door de persoon voordat we de excel-file kregen om dit in te vullen. En dat ook nog eens zeer competitief, dus al met al een prima ervaring!

snel en duidelijk

Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Verder werd er een stap extra genomen door mij verder te helpen via mail dan dat ik nog een aparte aanvraag moest doen via de site (wat ik ook geen probleem had gevonden). Duidelijke prijzen en geen vervelende extra kosten die er achteraf nog even bij komen. Vandaag wordt mijn pakket binnen de afgesproken levertermijn bezorgd, iets wat ik niet had verwacht in de drukke decembermaand dus ontzettend positief.

Uistekende klantenservice

Tijdens het uitzoeken en maken van de items die ik wilde vaak vragen gesteld die steeds snel en goed zijn beantwoord. Ook aanpassingen waren gauw gedaan en er is veel hulp geboden met het kloppend maken van alle designs. Hopelijk wordt alles net zo mooi als op de plaatjes ;)

Gewoon snel en goed

Goede service en goed advies

Goed advies mbt de te bestellen aantallen (hoger aantal bestellen was voordeliger, werd er netjes bij gezet in de offerte). Snelle levering (binnen 3 dagen) en via mail update over status (gereed, verzending en traceercode) waardoor je weet wanneer de order geleverd wordt.

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vijf landen.