Kwaliteit, service en deskundig advies

Sinds jaar en dag werken wij samen met Maxilia en de ervaringen worden steeds beter, ook als er een probleem geval is. Elke jaar doen we volgens mij weer meer omzet met elkaar en wij vinden de samenwerking heel erg plezierig.

Goed en snel geholpen

Bestelling makkelijk kunnen plaatsen en snel geholpen en geleverd.

Hi Frank, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je makkelijk en snel bent geholpen. Snelle service is waardevol en hier streven wij dan ook naar. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Groetjes, Maxiliaan Anouk

Hele goede service en fijne communicatie

Hele fijne ervaring met Maxilia! Caitlyn dacht goed mee en reageerde snel. We werden goed op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling. We kregen duidelijke informatie en er is veel mogelijk bij Maxilia. Ik beveel hen zeker aan en waardeer hun hulp.

Hi Geerte, Wat geweldig om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad met Maxilia. We doen altijd ons uiterste best om zo goed mogelijk mee te denken en zo snel als mogelijk te reageren. Bedankt voor het delen van je positieve feedback en hopelijk spreken we elkaar nog eens in de toekomst. Groetjes, Maxiliaan Caitlyn

Snelle afhandeling en prettig contact

Mijn ervaring met Maxilia ervaar is tot heden zeer positief. Het contact verloopt soepel, vriendelijk en snel, waardoor het moment tussen zoeken en bestellen heel kort is.

Uitstekend geholpen en geadviseerd, zowel via de chatbox, email als telefonisch.

Hi Coen, Bedankt voor je positieve review! Het doet ons goed te horen dat je onze hulp en advies als uitstekend hebt ervaren, zowel via chat, e-mail als telefonisch. We doen ons best om op alle kanalen een goede service te bieden. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Super snel

Heel snel en fijn geregeld.

Hi Marjelle, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat we het snel en naar tevredenheid voor je hebben kunnen regelen. Als je in de toekomst hulp nodig hebt, staan we voor je klaar! Groetjes, Maxiliaan Anouk

Snelle reactie makkelijke en overzichtelijke website

Hi Roy, Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle reacties en de overzichtelijkheid van onze website! We streven ernaar om het voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. We waarderen je support en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Geweldig positief!

Melissa assisted me with an urgent order. Her work was 100% on point and professional. Thank you Melissa and the whole team at Maxilia.nl!

Hi Jacques, Thank you for your nice review. Great to hear that you are happy with our service. Enjoy the products and see you soon! Greetings, Maxilian Melissa

Super top bedrijf helpt je over waar kan bij.

Super top bedrijf reageerd zo snel als ze kunnen. En helpen snel. Bedrijf waar je trots op mag zijn. Dikke 10

Hi Juul, Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met Maxilia. Bedankt voor je mooie woorden en de geweldige beoordeling! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het doet ons goed om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Als er ooit nog iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Anouk

Vriendelijke en snelle service

Vriendelijke en snelle service. De afdruk kon zo aangepast worden.

Hi Rieneke, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je onze service snel en vriendelijk hebt ervaren! :) We helpen je graag nog eens. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Makkelijk producten bestellen en snelle levering. Alleen wat ik een nadeel vind is de vele e-mails. Misschien is dat iets om over na te denken. Pas als de producten geleverd zijn om een review vragen.

Hi Albert, Bedankt voor je review en wat fijn om te horen dat het makkelijk en snel is gegaan! Daarnaast een goede tip over de e-mails die we zeker mee nemen. 😁 Groetjes Maxiliaan Simone

Goede kwaliteit en fijne communicatie

Fijne op maat service en communicatie, en kwalitatief goed. Daarnaast ook voor een erg goede prijs, zeker in grote afname.

Hi Marijn, Bedankt voor deze positieve review! We helpen je de volgende keer graag verder :) Groetjes Maxiliaan Caitlyn

Goede producten, snelle levering, top service, goede prijs

Alles is gewoon goed. De producten en bedrukking zijn van goede kwaliteit, terwijl de prijs gewoon laag blijft. De levering was super snel. Om die redenen heb ik voor Maxilia gekozen. Toen er iets nog iets ontbrak heb ik contact gehad en ook hier word je goed en snel geholpen. Binnen een dag was dat ook opgelost. Alles gewoon top.

Perfecte service op maat

Ik heb binnen een uur mijn gepersonaliseerde relatiegeschenken kunnen bestellen. Een wijziging achteraf door mij werd ook direct opgepakt!

Hi Claire, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met de producten! 😊 Ik hoop je in de toekomst nog eens te mogen helpen aan een mooi artikel. Groetjes, Maxiliaan Melissa

Van A tot Z goed geregeld!

Het is een prettige website om je ontwerp te kunnen maken. Wij hadden met spoed bedrukte relatiegeschenken nodig. Het zou spannend worden of het er op tijd zou zijn maar het is allemaal keurig gelukt. We zijn gedurende het proces goed op de hoogte gehouden. Over het resultaat zijn we ook erg tevreden. Ons logo was erg duidelijk en we hebben ook geen enkele misdruk gezien.

Hi Steven, Bedankt voor je leuke review. Wat super om te horen dat je alles goed en naar wens hebt ontvangen. Heel veel plezier van de producten en ik hoop je in de toekomst nog eens te mogen helpen met een mooie aanvraag. Groetjes, Maxiliaan Melissa

Het is nog even afwachten tot mijn verzending binnenkomt, maar voor de rest is de prijs heel goed, de manier waarop het gedaan word ook

Hi Gemma, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat onze service naar wens was. Ik hoop dat de producten ook volledig naar wens zijn zodra je deze ontvangt. 😊 Alvast heel veel plezier van de pennen. Groetjes, Maxiliaan Melissa

Super bedankt!

Er werd voor me meegedacht en het resultaat is geweldig mooi!

Hi Tess, Bedankt voor je review! Super fijn om te horen en ik zie dat alles op tijd is geleverd. Bedankt voor je vertrouwen en veel plezier ermee! 😊 Groetjes, Maxiliaan Simone

Levertijd klopt niet, service slecht

Op de website staat 'vandaag besteld, over 4 werkdagen in huis', dit komen ze niet na. Na telefonisch contact geven ze aan dat dit na de proefdruk wordt verstuurd (deze hadden wij na meer dan 24 uur nog niet ontvangen). Na contact kunnen ze niks betekenen, en hebben wij onze goederen dus niet optijd. Slechte service. Bestelling is geannuleerd.

Hi Maud, Bedankt voor je review. Fijn dat we elkaar nog even gesproken hebben. Met de huidige kerstdrukte kan het voorkomen dat het soms wat langer duurt dan je van ons gewend bent. Wij gaan op zoek naar een oplossing om dit duidelijker te vermelden. Wij hopen je in de toekomst toch te kunnen helpen met een mooi product. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Melissa

top service.

Snelle vlotte service!

Zeer snelle en accurate hulp bij onze wensen

We moesten vrij last minute keycords hebben. Samen met Simone Robinson van Maxilia tot een hele mooie oplossing gekomen. Super geholpen.

Hi Jos, Bedankt voor je leuke review! Goed om te horen dat onze service goed is bevallen. Bedankt voor je vertrouwen en veel plezier met de keycords! :) Groetjes, Maxiliaan Simone

altijd super service!

Jullie zijn altijd de eerste die in mij opkomen als ik een leuke gadget of bedrukt item voor een klant moet maken. snelle service en ik word altijd goed geholpen. kortom : TOP !!!

Hi Gaby, Bedankt voor je leuke review! Goed om te horen dat we je altijd goed helpen. Hopelijk spreken we elkaar gauw nog eens! :) Groetjes, Maxiliaan Inda

meedenkend

goed geholpen bij onze keuze

Hi Mariet, Bedankt voor je positieve review. Leuk om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen. Veel plezier met de bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Mooie producten en super service met reageren en oplossingen.

Een goede service, zeker ook bij herhaalopdrachten en kleine aanpassingen daarop. Denkt mee met de uitvoering en mogelijkheden en lost problemen snel en in dit geval kosteloos op, om ons tegemoet te komen en te helpen

Hi, Hartelijk dank voor deze mooie review! Lief dat je daar de tijd voor hebt genomen. Bij een uitverkochte voorraad proberen we natuurlijk altijd mee te denken in oplossingen. We zijn blij dat het alternatief helemaal naar wens is en heel veel plezier met de tassen en graag tot de volgende keer! Groetjes Maxiliaan Annerie

Duidelijk

Ik kan nog geen 10 geven omdat ik het product nog niet ontvangen heb, daarom tot nu toe een 9. Waarom een 9? Duidelijk en transparant met de prijs, niet achteraf nog instelkosten of administratie ding, of verzendkosten, gewoon een duidelijke én scherpe prijs. Daarnaast een mooi digitaal ontwerp, dus ik ben heel benieuwd hoe het product is. Maar tot zover super!! Ga zo door

Ik werd super geholpen door Caitlyn! Ze nam rustig de tijd om tot een juist eind product te komen

Het was even zoeken om tot een juiste bedrukking te komen op het product. Daarbij werden we heel netjes geholpen door Caitlyn. We zijn super tevreden over het resultaat! Bedankt!

Hi Pieter, Bedankt voor je lieve review! Fijn om te horen dat ik je goed heb kunnen helpen en dat je tevreden bent met het eind product. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Maxiliaan Caitlyn

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vier landen.