Top benadering van Maxilia

Duidelijke website en manier van bestellen. De volgende dag werd ik gebeld door Maxilia om nog het e.e.a. door te nemen, wat heel prettig was. Via mail verkeer ben ik meerdere keren op de hoogte gehouden vanaf het bestellen, proef druk, in productie gaan tot aan de levering toe. Veel keus en prima service!!!

altijd goede service

perfecte service

Klantvriendelijk en voeren alles uit zoals gevraagd wordt

Super goed geholpen! Heel vriendelijk!

Ik werd goed geholpen, binnen een paar uur reactie en bellen was ook geen probleem!

snel, vriendelijk

snel, vriendelijk

Goed contact

Fijne service, snelle levering. Boven verwachting

TOP!

De dame van de pre-sales had ons eer goed geholpen met advies m.b.t. de kleur en de plaatsing van ons logo. Het product was zeer goed verpakt snel geleverd, het resultaat uitmuntend. Daarnaast zijn de prijzen erg concurrerend en loont het zich zeker de moeite om andere artikelen te kijken binnen hun duidelijke site.

Snelle, vlotte en correcte service

Snel geleverd! Goede kwaliteit print! Goede service!

Voor FoodFromHolland pennen met bedrukking besteld. De start van de productie na aanlevering van het logo ging vrij snel. Binnen 3 dagen in huis. Top Service!

Goede en snelle service

Vrijdagavond het ontwerp ingediend, op maandag de proefdruk en offerte in de mailbox. Op donderdag de complete bestelling al geleverd, alles naar wens. Paul B&B Typisch Lelies

Prima geholpen!

Persoonlijk contact over de bestelling stelde ik erg op prijs!

Snel en fijn contact, ook via de chat!

veel keuzes, goeie prijs/kwaliteit in vergelijking met andere aanbieders, snelle reactie, goeie service, ook via de chat erg fijn.

zeer goed

goede service en duidelijk .

Super snelle reactie.

Waren alle leveranciers maar zo snel met reageren. Snelle reacties van leveranciers besparen hun klanten veel geld. Snel bestelling geregeld.

Super service!

Aanvraag en voorbeeld opgestuurd en de volgende dag gelijk een offerte met voorbeeld. Super service!

snelle service en heldere vragen

Snelle reacties en heldere antwoorden.

Goed en adequaat geholpen

goed bezig ga door zo

goed ga vooral zo door hele fijne service

heerlijk vlotte communicatie

Heerlijk vlotte communicatie en makkelijk in maatwerk aanpassingen

Gemakkelijk, snel en betaalbaar

Snelle reacties per mail en een zeer schappelijke prijs tov andere aanbieders.

Goede service en goed meegedacht over de mogelijkheden!

Goede service, goed meegedacht over de mogelijkheden en hoe de tekst het beste tot zijn recht zou komen. Snelle levering tegen een erg goede prijs.

Behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon.

Ik was niet tevreden over grote van de proefdruk van mijn print. Tot twee keer toe is mijn print aangepast. Personeel reageert snel op een e-mail. Ook de telefoongesprekken zijn prettig en vriendelijk.

Goede en snelle service!

Snelle reactie en goede oplossing!

Fenomenaal

Anniek en haar collega's denken met je mee , en lossen dingen met je op ze zijn snel met een drukvoorbeeld , en zijn eigenlijk een voorbeeld voor hoe het overal zal moeten gaan.

Supersnelle service

Als je wat bestelt weten ze precies wat je bedoelt, top service

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.