binnen 24 uur, geweldig

Vanaf bestelling tot proefdruk en levering zijn 24 uur verstreken. En dit ondanks de vrije Koningsdag. .

Super service, goed geholpen,

Snelle vriendelijke service

Een offerte op opvragen via de site gaat supersnel net als een drukproef. Bovendien is het persoonlijk contact vriendelijk en professioneel.

Geweldige service!

Het bestellen ging makkelijk, eenvoudig en snel! producten waren snel geleverd en van goede kwaliteit! in 1 woord: SUPER!

Mark is altijd zeer behulpzaam en doet wat hij beloofd.

Prima geholpen, snel comtact opgenomen

Ik wil graag nog eens gebruik maken van de product

Goede en snelle service.

Reageren snel en denken mee hoe de bestelling snel geleverd kan worden.

FANTASTISCH bedrijf met goede prijzen en uitstekende service!

Uitstekende ervaring met de dames en heren van Maxilia. Sleutelhangers, pennen en aanstekers besteld met logo. Communicatie ging heel erg vlot en er werd snel geschakeld. Zelfs het iets eerder leveren van de producten was geen enkel probleem en werd direct geregeld. De volgende keer dat ik weer promotionele artikelen nodig heb voor mijn bedrijf, dan kom ik hier zeker terug.

Perfect proces!

Vanaf het eerste contact tot en met de levering fantastisch! Goede communicatie, alles duidelijk en zeer blij met de geleverde pennen!

fantastisch

fantastisch

Topservice, heel goed geholpen. Bestelling kwam heel snel aan, gaan in de toekomst zeker nog gebruik van maken!

Goed product ook voor een wat kleinere bestelling

Snel en goed geregeld

jullie werken heel snel - soms té snel

ik heb snel een offerte gekregen, maar de proforma moest daarna 2 x verbeterd worden: eerste keer omdat het aantal niet klopte (wat ik had doorgegeven in de opmerking bij goedkeuring van de proef) en 2de keer omdat de BTW nog aangerekend was (en ik had mijn BTW nummer doorgegeven bij de goedkeuring van de proef).

super service, snel !

super makkelijk, snel, goed en duidelijk

Netjes geholpen!

Het e.e.a. besteld snel en duidelijk geholpen!

Heel goed te woord gestaan

Bij vragen snelle reactie terug Telefonisch netjes en correct

Snelle en goede service, in één woord top!

snelle, efficiënte en vriendelijke hulp

Heel goeie ervaring!

Ben super goed geholpen en geadviseerd! Niks was teveel moeite. Goede service. Nu afwachten of mijn bestelling aansluit bij de service maar daar heb ik volop vertrouwen in.

Super behulpzaam

Snel en goed geregeld

Product is wat we ervan verwachten. Is dus goed.

Enige min punt de aflevering door UPS. Zij hebben het pakketje aan de voordeur gelegd omdat wij niet thuis waren op het moment van levering. Dit in een drukke straat. Gelukkig waren we kort nadat ze het geleverd hadden thuis dus pakketje hebben we. Maar toch!!

Snelle reactie

Zowel Twan als zijn collega Tijmen hebben goed en vol geduld geholpen. Soms moest ik wat extra uitleggen en niet alles op hun website of in de communicatie was meteen duidelijk. Maar uiteindelijk zijn we er samen uitgekomen en ben ik benieuwd naar het eindresultaat

Super snelle en groeide service voor een uitstekende prijs

Snel, accuraat, top

Wordt meegedacht in ontwerp, snelle afhandeling en levering

Nette correcte Levering

Goede communicatie, fraai product, kwaliteit opdruk. Een aanrader!

Over Maxilia.nl

Vijf landen, één organisatie. Verdeeld over twee kantoren: een aan de Rijn in Rhenen en in Moers in Duitsland. Met meer dan zestig gepassioneerde Maxilianen met ieder een eigen specialisme. Van online marketeers met expertises in SEO en SEA tot verkopers met een goudeerlijk karakter. Allemaal met een gedrevenheid waar je u tegen zegt. Want als internetleverancier in de promotionele branche maken wij, al sinds de oprichting in 2007, van een 'mission impossible' met veel plezier een succes. More reason to smile.