Stilolinea pennen supersnel geregeld!

Snel pennen bestellen? Even met Maxilia bellen! Daar halen wij dus onze pennen vandaan, en uiteraard heeft Maxilia het weer top gedaan!

Hi Corné, Rozen kunnen verwelken Maar onze samenwerking zal nooit vergaan Want door jouw leuke reviews Kunnen wij de dag weer aan Tot snel! Maxiliaan Simone

Snelle reacties

Ik had initieel een aantal offertes aangevraagd voor diverse items. Na het bestellen van de pennen bleek het niet goed te gaan bij het beoordelen van de drukproef. Mijn bestelling was ineens een offerte geworden en andersom. Na contact met de klantenservice werd ik vriendelijke geholpen en is het probleem snel en adequaat opgelost.

Hi Kaj, Bedankt voor je eerlijke review! Die systemen blijven ook voor ons soms een uitdaging, haha! Fijn om te horen dat we het allemaal naar wens hebben opgelost, daar streven we ook naar! Mochten we je nog kunnen helpen, dan weet je ons te vinden. Geniet van je dag! Maxiliaan Simone

Uitstekende kwaliteit en sevice

Dit is mijn vierde bestelling. Ik ben uitermate tevreden over de service! Één keer zaten er bij de bestelling een paar exemplaren die niet voldeden. Overal waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, maar dit ene probleempje is naar volle tevredenheid opgelost. Anders had ik ook niet opnieuw een bestelling geplaatst. Maar ik weet dat mijn order bij Maxilia "veilig" is. Een echte aanrader.

Goede service en snelle levering

Het ontwerp is makkelijk te maken en aan te passen. Toen ik belde voor advies werd ik snel en vriendelijk en goed geholpen.

Hi Helen, Super fijn om te horen dat het je zo makkelijk af ging, dat is ook wat we willen. Het zo makkelijk mogelijk maken voor onze klanten! Veel plezier met je pennen en schrijfblokken en hopelijk tot snel! Groetjes Maxiliaan Simone

Biologisch, tja… wat is dat!

Tja… wat is biologisch, nou bij Maxilia weten ze je dat wel te vertellen. Bestelde tassen zijn 100% biologisch en dat betekend dan ook 100%! Toch mooi dat ze je dit bij Maxilia prima kunnen uitleggen en ook nog een kunnen laten zien d.m.v. een opgestuurd model. Top Service!

Ha Corné, We worden toch altijd weer vrolijk van jouw reviews. Kunnen wij over jou ook een leuke review achterlaten, haha!? 😊 We waarderen je enthousiasme en fijne samenwerking enorm, bedankt daarvoor! Tot de volgende! Groetjes, Maxiliaan Simone

Snelle afhandeling en mooi product

Hele fijne communicatie met de salesafdeling, en een snelle levering. Het product ziet er super uit, de bedrukking is heel goed gelukt.

Hi Lotte, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met je bestellen en wij staan een volgende keer graag weer voor je klaar. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Snelle service en mooi product

Correspondentie omtrent betaling en aanpassen bestelling verliep heel soepel en vriendelijk. Zodra de betaling rond was, werden de pennen snel geleverd in een mooie, stevige doos waarin ze ook goed bewaard kunnen worden. De pennen zelf zijn erg mooi en precies wat we ervan verwachtten.

Hi Tanja, Bedankt voor je review! Heel veel plezier van de pennen. Groetjes, Maxiliaan Caitlyn

perfecte service zoals overeen gekomen

super nette levering zoals de proefdruk de pennen zien er netjes uit

Hoi hoi, Super fijn om te horen! Veel plezier met de pennen en mocht de voorraad weer bijna op zijn zien we je graag weer. 😊 Fijne dag! Groetjes, Maxiliaan Simone

Super handig en alles overzichtelijk bij elkaar.

Heel fijn om alle bestellingen en lopende offertes in 1 overzicht te hebben. Klein minpuntje; ik ontvang niet altijd een mail over een klaarstaande offerte of andere wijziging in een order.

Hoi Kirsten, Dank je wel voor je mooie en eerlijke review! Fijn dat je tevreden bent met het overzicht in het account, zo kun je inderdaad makkelijk alles terugvinden wanneer je bent ingelogd. We proberen je altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden van eventuele updates, we gaan hier extra aandacht aangeven voor je! Groetjes, Maxiliaan Charlotte

Veel of weinig, groot of klein!?

Heb je 5.000 stuks nodig of alleen een model, gaat het om een kleine pen of een groot spel, Maxilia levert het allemaal netjes en snel!

Hi Corné, Dank je wel voor alle eer, Om je te mogen helpen keer op keer. Met jouw waardevolle feedback als reseller, Maken we onze service beter en sneller. Met jouw vorige review won je de JBL prijs, Met dit gedicht zijn er prachtige bloemen naar je op reis. Geniet ervan! Groetjes, Team Maxilia

snelle levering en goede service

fijn contact, goed bereikbaar, mooi ontwerp en snelle levering

Hi Sarina, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en bereikbaarheid. Wij staan een volgende keer graag weer voor je klaar. Groetjes, Maxiliaan Caitlyn

Maxilia biedt scherpe prijzen en een uitstekende service

Al enkele jaren bestel ik relatiegeschenken bij Maxilia, tot grote tevredenheid. Meestal ging het om pennen. Deze worden altijd mooi bedrukt en tot nu toe is er nooit iets mis gegaan, op de verzending na, maar die fout bleek bij de postdienst te liggen. Naast een goede drukkwaliteit vindt je de artikelen bij Maxilia ook voor een scherpe prijs.

Hey Sietse, Bedankt voor je review! Super om te horen dat het zo naar wens in bij ons. We helpen je graag in de toekomst graag nog eens. Groetjes, Maxiliaan Inda

Staan snel en correct voor je klaar, oplossingsgericht

Altijd als wij vragen om gepersonaliseerde items krijg ik snel een offerte en drukproef, dat werkt wel zo fijn. Wanneer wij iets speciaals nodig hebben en telefonisch contact opnemen dan komt er altijd een oplossing. Wij werken al jaren met Maxilia en altijd naar volle tevredenheid.

Hi Jessica, Wat een leuke review! Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en uiteraard leuk dat je blijft terugkomen bij Maxilia. Heel veel plezier met de speelkaarten en we houden contact. Groetjes, Maxiliaan Simone

Goede service, snelle afwikkeling!

Onze ervaring is dat er bij Maxilia altijd iemand beschikbaar is om ons van het juiste advies te voorzien, er wordt altijd meegedacht. De afwikkeling van de orders is snel en correct.

Snelle en correcte service

Mijn eerste ervaring met Maxilia is super. Ze denken en werken snel en correct.

Hi Raymond, Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat jouw ervaring met ons positief is geweest. We helpen je graag nog een keer ;) Groetjes, Maxiliaan Anouk

Goede service!

De website is duidelijk, wanneer je vragen hebt wordt je snel en vriendelijk geholpen en het eindproduct is kwalitatief goed. Een aanrader voor gepersonaliseerde producten!

Hi Manon, Goed om te horen dat alles soepel en snel voor je verloopt! Heel veel plezier met jouw product en we zien je graag snel weer terug. Groetjes, Maxiliaan Simone

Snel en accuraat

Snel en accuraat

Hi Ronald, Wat fijn dat je tevreden bent! We zien je graag snel weer terug. :) Groetjes, Maxiliaan Simone

Geweldig! Snel en zorgvuldig!

Denken goed met je mee en werken snel en zorgvuldig. Ik ben een kleine middenstander en vind het leuk om onze klanten te verwennen met een klein cadeautje. Bij Maxilla kan ik altijd wel iets vinden!

Hi Annita, Super leuke en enthousiaste review! 😊 Hopelijk zijn jouw ook klanten net zo tevreden met deze leuke producten. Hopelijk tot snel! Groetjes, Maxiliaan Simone

Blij met de kwaliteit van de producten en de duidelijke website

De website is heel overzichtelijk en de producten zijn van goeie kwaliteit. Daarnaast is de service ook altijd snel dus ik ben erg tevreden!

Hi Charlotte, Bedankt voor je positieve review. Erg leuk om te horen dat je onze service fijn ervaart. We hopen je in de toekomst nog eens te spreken. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Super snelle service

Heb notitie blokjes besteld. Eigenlijk dezelfde dag al een voorbeeld gezien En kunnen bestellen.

Hi Jeannette, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met de notitieblokjes! :) Groetjes, Maxiliaan Anouk

Snel!

Snelle reactie, snelle levering. Prima kwaliteit en goede communicatie.

Hi Janneke, Bedankt voor je leuke review. Fijn om te horen dat je de communicatie goed hebt ervaren! :) Groetjes, Maxiliaan Melissa

Top had al een voorbeeld in de bus binnen twee dagen

Snelle Reactie!

Hi Michelle, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met jouw bestelling. Groetjes, Maxiliaan Melissa

We zijn uitstekend geholpen en we kregen ook heel snel reactie op onze vragen!

Het hele proces, van verkennen om eventueel een bestelling te plaatsen tot en met een versnelde levering, zijn we heel erg goed en prettig geholpen. Met snelle, persoonlijke reacties, hulp en advies. Een ontzettende aanrader, de volgende keer komen wij hier ook weer terug!

Hi Ruud, Bedankt voor je leuke review en super leuk om te horen dat je ons contact goed hebt ervaren! Daar doen we het ook voor :) Geniet van je dag en hopelijk spreken we elkaar snel weer. Groetjes, Maxiliaan Simone

Verrassend goed!

Duidelijke website, goed bereikbaar, snel geleverd, prima kwaliteit, goede prijs kwaliteit verhouding. Ik bestel graag bij Maxilia!

Hi Liesbeth, Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Maxilia. We helpen je graag! Groetjes Maxiliaan Caitlyn

Keurig notitieboekje, op tijd geleverd

Soepel bestelproces met vlotte drukproef. Bijstellingen van de proef goed geregeld, vriendelijke medewerker die meedenkt. Procesdoorloop zoals beloofd en binnen gestelde levertijd. Kleur van bandje anders dan de website suggereert, maar daar hou ik dan een volgende keer rekening mee.

Hi John, Bedankt voor je leuke review! Erg leuk om te lezen dat je zo positief over onze service bent. Voor de kleurverwachting kunnen we je altijd van te voren een sample opsturen. Zo weet je precies hoe het product er in het echt uitziet. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vier landen.