Top had al een voorbeeld in de bus binnen twee dagen

Snelle Reactie!

Hi Michelle, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met jouw bestelling. Groetjes, Maxiliaan Melissa

We zijn uitstekend geholpen en we kregen ook heel snel reactie op onze vragen!

Het hele proces, van verkennen om eventueel een bestelling te plaatsen tot en met een versnelde levering, zijn we heel erg goed en prettig geholpen. Met snelle, persoonlijke reacties, hulp en advies. Een ontzettende aanrader, de volgende keer komen wij hier ook weer terug!

Hi Ruud, Bedankt voor je leuke review en super leuk om te horen dat je ons contact goed hebt ervaren! Daar doen we het ook voor :) Geniet van je dag en hopelijk spreken we elkaar snel weer. Groetjes, Maxiliaan Simone

Verrassend goed!

Duidelijke website, goed bereikbaar, snel geleverd, prima kwaliteit, goede prijs kwaliteit verhouding. Ik bestel graag bij Maxilia!

Hi Liesbeth, Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Maxilia. We helpen je graag! Groetjes Maxiliaan Caitlyn

Keurig notitieboekje, op tijd geleverd

Soepel bestelproces met vlotte drukproef. Bijstellingen van de proef goed geregeld, vriendelijke medewerker die meedenkt. Procesdoorloop zoals beloofd en binnen gestelde levertijd. Kleur van bandje anders dan de website suggereert, maar daar hou ik dan een volgende keer rekening mee.

Hi John, Bedankt voor je leuke review! Erg leuk om te lezen dat je zo positief over onze service bent. Voor de kleurverwachting kunnen we je altijd van te voren een sample opsturen. Zo weet je precies hoe het product er in het echt uitziet. Groetjes, Maxiliaan Anouk

Blij verrast

Prettige communicatie prima kwaliteit en op tijd geleverd

Hi Cyriel, Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat de tasjes ook helemaal naar wens zijn. Veel plezier met de bestelling en hopelijk tot snel. Groetjes, Maxiliaan Simone

Zeer overzichtelijke Website, Makkelijk bestellingen te plaatsen

Snelle terugkoppeling op vragen en ook de snelheid van de drukproef was super.

Hi Michel, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Heel veel plezier van de doppers en de volgende keer gaan we voor een 10 😉 Groetjes Maxiliaan Caitlyn

Snelle behandeling van mijn order. Nette en persoonlijke communicatie.

Hi Carola, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je onze communicatie als fijn hebt ervaren :) Veel plezier met jouw bestelling. Groetjes, Maxiliaan Anouk

eenvoudig / persoonlijk advies / goed bestelhistorie

Al jaren een makkelijke leverancier van relatie geschenken. Denken mee / persoonlijk advies. De bestelhistorie is makkelijke te benaderen. Mailtje met "bent u soms wat vergeten" kom wel heel snel... (volgende dag al)

Uitstekend geholpen door Erika!

Ik had op hele korte termijn bedrukte producten nodig. Binnen 2 uur was alles geregeld. Erika bedankt voor het snelle schakelen!

Hi Mark, Bedankt voor je positieve review. Ik kijk uit naar onze verdere samenwerking. Groetjes, Maxiliaan Erika

Goede service vanwege de persoonlijke begeleiding en dat komt weinig voor.

Mijn eerste ervaring met Maxilia is zonder positief. Ik kreeg met een echt persoon te maken, niet met een chatbot die nooit iets snapt buiten wat gestandaardiseerde Q-and-A's, waardoor er vlot geschakeld kon worden. Eén advies: hou vooral oog voor die persoonlijke aandacht, voor al het onpersoonlijke, computergestuurde, zijn ruim voldoende partijen aanwezig. Het persoonlijke aspect is de usp, niet op bezuinigen.

Hi Nelleke, Wat heerlijk om te horen dat je onze service zo positief ervaren hebt! Dat gevoel van snel en persoonlijk geholpen worden, is namelijk precies waarvoor wij het doen! Leuk om te horen dat de tassen ook helemaal naar wens zijn geworden. Heel veel plezier van het gebruik hiervan en dankjewel voor deze lieve review! Groetjes, Maxiliaan Annerie

Snel! Goed! Top!

Makkelijke site, je product is zo geregeld. Hup, bestellen en afwachten. Alles geleverd zoals beloofd. Helemaal toppie!

Hi Daisy, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze website en snelheid. Ik help je in de toekomst graag verder! Groetjes Maxiliaan Caitlyn

Mooi materiaal. Verzorgde uitstraling.

De mappen voldoen helemaal aan onze verwachting. Het ziet er kwalitatief goed uit.

Hi Liesbeth, Bedankt voor je review! Heel veel plezier van de mappen. Groetjes Maxiliaan Caitlyn

Één geweldig team

Bij Maxilia hebben ze een geweldig team wat altijd voor je klaar staat. Mijn ervaring is dat het heel erg plezierig zaken doen is met Maxilia!

Hi Corné, Superleuk om deze review te lezen! Fijn dat we jullie opnieuw blij mochten maken met de tassen voor de winkel, zodat jullie klanten met een mooie blikvanger de winkel uit stappen! We kijken enthousiast uit naar onze verdere samenwerking! Groetjes, Maxiliaan Annerie

Hele snelle service, zoals aangegeven een dag later een proefdruk op de mail en na akkoord en betaling, de bestelling twee dagen later ontvangen.

Hi Judith, Bedankt voor je positieve woorden. Veel plezier met jouw bestelling. Groetjes, Maxiliaan Simone

Bijna een tien, maar zeer tevreden!

Simone heeft zo snel en best mogelijke service geboden. Waarom dan een 9 en niet een 10? Omdat ik het als niet efficiënt en dus tijdrovend ervaar als ik telefonisch niet rechtstreeks met mijn contactpersoon kan communiceren.

Hi Jacqueline, Bedankt voor je review! Super fijn om te horen en ook bedankt voor het fijne contact en je geduld. 😊 Jouw tip om rechtstreeks te kunnen bellen nemen wij zeker mee! Heel veel plezier met jullie doppers! Groetjes Maxiliaan Simone

altijd goede service

snelle reacties, denken altijd mee ! al met al heel fijn om met jullie te werken

top !!!

gewoon top

Hi Monique, Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent! Veel plezier van de pennen. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Caitlyn

Snel en duidelijk

Fijn contact, snelle reactie en snelle levering.

Hi Bart, Leuk om te horen! Fijn dat alles op tijd is geleverd en bedankt voor je vertrouwen. We zien je graag weer terug. 😊 Met vriendelijke groet, Maxiliaan Simone

TOP

Super aardige kundigen medewerkers. Al vaak zaken gedaan, altijd prima!

Hoi Ingrid, Bedankt voor je leuke review. Graag gedaan hoor! Als jij blij bent dan zijn wij dat ook. Hopelijk tot een volgende bestelling 😊 Groetjes, Maxiliaan Erika

Goed prijs/kwaliteit verhouding en prima service als er nog wat aangepast moet worden.

Hey Inge, Wat leuk om deze review te lezen en lief dat je daar de moeite voor hebt genomen. Wij vinden onze service heel belangrijk en zijn dan ook heel blij dat dit als positief ervaren is. Daar doen we het voor! We zijn heel benieuwd hoe je de keycords vind als je ze ontvangen hebt! Hartelijke groet, Maxiliaan Annerie

Top kwaliteit, goedkoop en snel geleverd. 100% tevreden.

Hi S, Bedankt voor je enthousiaste review! Fijn om te horen dat het naar wens was. We zien je graag snel weer terug. 😊 Met vriendelijke groet, Maxiliaan Simone

doen niet wat ze beloven

Website geeft een levertijd van 3 dagen aan. Vandaag (dinsdag) voor 23.59 besteld, vrijdag in huis. Mooi, want zaterdag nodig. Controlebestand zou snel na uploaden van bestand worden gemaild. Voor 23.00 bestelling en betaling gedaan en bestand aangeleverd. Echter geen controlebestand ontvangen. Dag erna om 09.00 uur bellen. Controlebestand kan nog wel even duren en binnen drie dagen leveren kunnen ze niet garanderen. Na doorvragen blijkt dat ze geen enkel product binnen drie dagen kunnen leveren en dat mijn bestelling op z'n vroegst maandag binnenkomt. Daarna vraag ik waarom ze hun levertijd niet op hun website aanpassen komt er als reactie: Dat doen we ook maar dat duurt enkele dagen voordat dat is aangepast. Dat lijkt mij grote onzin. Als ik iets aanpas aan mijn website is het direct actief. Dus ook nog eens een oneerlijk antwoord. Dit was de eerste en gelijk laatste keer dat ik bij Maxilia iets bestel. Zo ga je niet met je klanten om. Gelukkig kon ze wel mijn bestelling cancellen en het bedrag retourneren. Hier heb ik echter nog geen bevestiging van ontvangen.

Goedemorgen Bjorn, Naar aanleiding van je review hebben wij hier intern nog een keer nagekeken wat er nou precies is gebeurd. Dit omdat wij natuurlijk (ook als iets niet lukt) willen dat je altijd correct en klantgericht geholpen wordt. Je hebt gelijk in het aangeven dat dit haalbaar had moeten zijn met een levering op vrijdag! Wij zien hier namelijk dat er verkeerd berekend is waardoor jou ten onrechte verteld is dat het niet mogelijk was om de producten tijdig bij je te krijgen. Onze oprechte excuses hiervoor! Het product dat je had geselecteerd was met de wensen voor het product namelijk de snelste optie. Mijn collega heeft telefonisch aangegeven de annulering in orde te brengen en dit bevestigen we altijd even per mail zodra de administratie dit naar ons bevestigd als voltooid. Ik heb hier vanochtend de bevestiging op ontvangen, dus de aanbetaling moet je weer op de rekening zien. Mocht er nou nog iets niet duidelijk zijn of heb je bijvoorbeeld een creditfactuur nodig, neem dan gerust even contact met ons op! Ik hoop je zo een goede uitleg te hebben gegeven en nogmaals ons oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Maxiliaan Annerie

Super snelle service, heel fijn

Ze reageren altijd heel snel en denken met je mee.

Hi Lotte, Fijn dat je onze service prettig vond. We zien je graag snel weer terug om weer met je mee te denken. 😊 Met vriendelijke groet, Maxiliaan Simone

Super snelle leveren en top klantenservice

Ik heb tot nu toe erg blij met de service. Vind het persoonlijke contact en snel responstijd erg plezierig. Ook updates over beschikbaarheid en status van de bestelling is handig.

Hi Charlotte, Super leuk om te horen dat je hier zo tevreden over bent. Mocht je in de toekomst weer advies of hulp nodig hebben hoor ik het graag! 😊 Met vriendelijke groet, Maxiliaan Simone

Zeer duidelijke informatie

Als klant wordt je goed geïnformeerd

Hi Jan, Bedankt voor je review. 😊 Fijn dat alles duidelijk was voor je! We zien je graag weer terug. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Simone

Utrechtsestraatweg 149 3911 TS Rhenen

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vier landen.