Zeer duidelijke informatie

Als klant wordt je goed geïnformeerd

Hi Jan, Bedankt voor je review. 😊 Fijn dat alles duidelijk was voor je! We zien je graag weer terug. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Simone

Super geregeld!

Hallo Nettie, Heel erg bedankt voor je review! We zijn heel blij om te lezen dat jij helemaal tevreden bent. We helpen jou graag verder in de toekomst. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Adrià

In één woord: GEWELDIG!

Wij kiezen voor Maxilia omdat wij daar altijd goed en netjes geholpen en te woord gestaan worden. Ook de prijs speelt natuurlijk mee, maar daar is Maxilia ook gewoon scherp mee. Al met al dus geen enkele reden om ergens anders te bestellen! Alle medewerkers bedankt voor de fijne samenwerking in de afgelopen jaren, hopelijk kunnen we daar nog héél lang mee doorgaan.

Hi Corne, Bedankt voor je leuke review! Super om te horen dat onze service zo naar wens is. Ook wij kijken uit naar een fijne samenwerking in de toekomst. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Inda

Superpersoonlijke afhandeling, mooi product en aan mijn kant blije medewerkers

Ik moest op korte termijn tassen hebben voor een jubileum, omdat er bij een andere leverancier een foutje was gemaakt. Ik had alles binnen de afgesproken tijd en ben supergoed geholpen met design vragen en vragen over levertijd en mogelijkheden tot versnelling daarvan. En dat alles voor echt een goede prijs/kwaliteitverhouding. kortom: blij!

Hi Jeltje, Super leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en afhandeling! Heel veel plezier van de tassen en bidons en hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Anouk

Wat een goede vibe

Dit bedrijf heeft een goede vibe. Producten zijn overzichtelijk en reactie op vragen/mails komen al dezelfde dag met persoonlijke twist. Blij mee!

Hi Esther, Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over de service. Ik help je graag. Alvast veel plezier met je bestelling en hopelijk tot snel! 😊 Met vriendelijke groet, Maxiliaan Simone

geweldig

goede service, snelle levering, hele heldere communicatie!

Beste Johan, Leuk om te horen dat je onze service fijn ervaart! Veel plezier met je producten en tot snel. 😊 Met vriendelijke groet, Maxiliaan Simone

Wat een super bedrijf, een bedrijf wat zijn afspraken nakomt.

Ik had de gegevens door gegeven met een logo. Dit paste echter niet op een sleutelhanger (flesopener). Ze kwamen met een alternatief waar we super blij mee waren. En strikt op tijd geleverd, ja erg blij mee!!

Hi Dick, Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. We denken graag met je mee. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Anouk

Openers besteld voor mijn horecazaak en binnen 2 werkdagen in huis, Top! Bedankt Caitlyn.

Hi Bas, Bedankt voor je review! We bieden nog veel meer aan voor in jou horecazaak. Tot snel! :) Met vriendelijke groet, Maxiliaan Caitlyn

Vol geduld en meedenkend!

Tekst op pen duidelijk en "mooi" te krijgen had diverse Pogingen nodig. Was geen probleem, steeds kwam er een nieuwe proefdruk binnen een paar uur tijd.

Hi Ria, Bedankt voor je lovende review! We helpen je in de toekomst graag verder. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Melissa

zeer tevreden

snelle levertijden en goede kwaliteit/prijs verhouding

Duidelijk, komen afspraken na en goed bereikbaar

Na wat onduidelijkheden mijnerzijds wist Maxilia het goed op te lossen met proefdruk. TOP en fijn thanks :)

Hi Jose, Bedankt voor je review. Goed om te horen dat we het juist hebben opgelost voor je. Hopelijk spreken we elkaar nog eens in de toekomst. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Adriá

Goede service!

Altijd snel bereikbaar en goede service! Topbedrijf waar je op kan rekenen

Hi Tom, Bedankt voor je leuke review. Fijn om te horen dat je altijd op ons kan rekenen. Daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Maxiliaan Melissa

Zeer goed werden vlug geholpen online en telefonisch de bestelling wordt al gemaakt

Hi Jan, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je onze service fijn en vlug hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Caitlyn

super !

altijd super snelle en goede service, en heel vriendelijk!!

Hi Gaby, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat we een snelle goede en vriendelijke service hebben. Hopelijk kunnen we je weer snel en goed helpen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Anouk

Goede prijs-kwaliteitsverhouding en uitstekende service.

Prijs en kwaliteit zitten in goede verhouding, alsook de goede service en opvolging van project. Bij vragen of opmerkingen, steeds snel antwoord gekregen.

Fijne samenwerking met Maxilia, snel en flexibel. Mooie premiums!

Maxilia heeft een hele fijne webshop waarin je snel vindt wat je nodig hebt. Alles werkt intuïtief zodat je makkelijk jouw product op maat kunt maken. De drukproef ontvang je snel en als daarin nog wat moet wijzigen, doet Maxilia dat ook snel en goed. De Doppers die wij al een aantal jaar bij ze bestellen zijn mooi. Lekker groot logo erop en dat logo blijft bovendien van goede kwaliteit, ook bij wassen in de vaatwasser. Dit heb ik bij andere leveranciers in het verleden anders meegemaakt. Dus, aanrader! Maxilia voor jouw premiums is een goed idee!

Fijne betrouwbare partij

Altijd snel en vriendelijk reactie op vragen en leveren op tijd.

8,5

Fijne partij om mee samen te werken. Ook problemen worden correct opgelost.

Top bedrijf!

Bestelling ging gemakkelijk, site is duidelijk. Snelle confirmatie van bestelling.

Hi Leanne, Fijn dat alles zo snel en gemakkelijk is verlopen. Alvast veel plezier met je bestelde items. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Caitlyn

Duidelijk en goede service

Duidelijke site waar ik makkelijk kon bestellen, fijn contact ook via de mail en chatservice. De digitale voorbeelden vooraf ook top!

Hi Manon, Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! We helpen je graag nog eens. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Caitlyn

Overzichtelijk, snel en duidelijk

De site geeft duidelijk aan hoe je een product kunt aanvragen en kunt voorzien van je eigen logo. Contact met de organisatie is snel, netjes en prettig.

Goedendag, Bedankt voor je positieve review. Goed om te horen dat je de ervaring prettig hebt ervaren. Hopelijk kunnen we je in de toekomst nogmaals verblijden met leuke producten en een goede service. Met vriendelijke groet. Maxiliaan Anouk

Goede klantenservice en uitstekende producten

Ik had een vraag over de verzending in de chat. Ze antwoorden direct met alle nodige info. Ook ben ik altijd tevreden van de kwaliteit van Maxilia's producten.

Snel zorgvuldig en prima geprijsd

Wij bestellen regelmatig give-aways en relatiegeschenken bij Maxilia. Altijd tot tevredenheid, snelle levering, goede producten en prima prijzen.

uitstekend

Al vaak iets besteld bij Maxilia, via verschillende opdrachtgevers en werkgevers. Altijd goed!

snelle reactie, goede prijs

snelle reactie, goede prijs

Hi Roxanne, Bedankt voor je review! Fijn om te zien dat je ervaring met Maxilia goed is geweest. Met vriendelijke groet, Maxiliaan Caitlyn

Utrechtsestraatweg 149

3911 TS Rhenen

Over Maxilia.nl

Maxilia is al jarenlang dé specialist op het gebied van gepersonaliseerde relatiegeschenken met een haarscherpe bedrukking. Niet alleen onze kwaliteit, maar ook onze no-nonsense service is waar onze klanten keer op keer voor terugkomen. En daar zijn we trots op! Daarnaast begrijpen wij als geen ander dat jij als klant niet altijd voor ‘de standaard’ wilt gaan. Wij helpen jou dan ook graag om het onmogelijke, mogelijk te maken! Dat doen we uiteraard niet alleen, maar met een jong en enthousiast team van meer dan 100 toegewijde Maxilianen verspreid over vier landen.