Een mooi WOW moment!

Ik ken Xpozer al even en wist dat ze in staat zijn om mooie foto's ook mooi af te drukken. En elke keer als ik een foto van hen toegestuurd krijg, benieuwd hoe het zal zijn en steeds weer even met open mond naar mijn eigen foto kijken. Het klopt dus: geen pixels, maar centimeters!

Een uitermate tevreden klant.

Het is niet mijn gewoonte om reviews te schrijven, maar als het goed is mag het ook gezegd worden. Net zoals bij een vorige bestelling ben ik uitermate tevreden met de verwerking van de bestelling en het afgeleverde product. Zoals ik al reeds eerder in een review heb gezegd : "Er zijn veel online webshops die iets zouden kunnen bijleren van de manier waarop Xpozer een bestelling afhandelt." Top !

Bedankt, Marc! Wat fijn dat je zo blij bent met onze service en je mooie prints. Heel veel plezier ervan!

Prima ervaring

Degelijke en professionele werking Duidelijke en ondersteunende uitleg Zodat je latere foto’s beter kunt controleren op de goede kwaliteit

Awesome

From start when I sent my photo get checked for free before being printed. They check it over to see it if the quality and resolution is good enough before and they give you the green light to get it printed. Once I sent it in and I recieved my photo and took it out of the box, tears came to my eyes, the quality of the print is amazing and superior I have expected. Now the frame, I love my picture because with the type of frame they have, one it's simple to assemble, your picture looks awesome without a frame all around it. Bravo Xpozer I have already more photos to get printed on bigger size.

EXCELENTE!!!

Calidad total.

Het beste voor jouw foto!

Dit heeft echt al mijn verwachtingen overtroffen. Voor mij nooit meer iets anders. Alleen nog maar xpozer! Foto’s verdienen het allerbeste en dat is mijn inziens alleen bij xpozer: Topkwaliteit, prachtige kleuren die jouw foto tot leven brengen en waardoor jouw foto goed tot zijn recht komt. En niet geheel onbelangrijk: een geweldige service, waarbij je niet zomaar een klant bent die betaald, maar waar je je gezien en gehoord voelt en je gewaardeerd wordt. Geweldige service en een topsysteem!

Profesional

Es increíble lo fácil de montar y la calidad de impresión es excelente. No soy fotógrafo profesional, pero la calidad se nota nada más ver el producto. También comentar que tuve un problema en mi primer pedido (confusión mía) y han sabido estar a la altura para solucionarlo.

• ¿Nos recomendarías?

Uw foto als in een expositie

In het begin stond ik er wat twijfelend tegenover om een bestelling te doen. Ik heb dan de knoop doorgehakt en een bestelling geplaatst (print 40cm x 60cm + frame). Ik kan nu gerust zeggen dat dit product zeker een aanrader is. De afwerking van de ingediende foto is van een zeer uitstekende kwaliteit. Het ophangsysteem is gewoon subliem te noemen. De praktische informatie die je via mail ontvangt is top. Hier zouden vele andere online verkopers een lesje kunnen uit leren. Conclusie : Xpozer.com, mensen die weten waar ze mee bezig zijn, kortom professionelen.

Bedankt voor de mooie review, Marc. We wensen je heel veel plezier met de Xpozer!

Geweldig systeem

Ik heb inmiddels 3 xpozers hangen, ik ben er erg blij mee, mooie afdrukken, makkelijk systeem, raad het iedereen aan

Perfecte foto gemaakt door een zeer behulpzaam team.

Voor het eerst gebruikt gemaakt van Xpozer. Had ergens een voucher gekregen voor een korting. Ik ben al wat ouder en niet de slimste met computers, maar met behulp van de email is er samen met het Xpozer team een prachtige foto (van mijn vrouw) uitgekomen waar we zeer blij mee zijn.

Wat fijn dat het allemaal naar tevredenheid is gelukt! Ik wens jullie heel veel plezier met de Xpozer. Geniet ervan!

Met een afdrukprint van Xpozer aan de muur, komt je foto tot leven!

Bij een fotocheck een snelle persoonlijke feedback waar je wat aan hebt. Dit maakt je enthousiast om je foto`s te laten afdrukken.

Echt helemaal top

Echt super product!! Ben zo blij met de foto die ik heb laten afdrukken :) en het frame is ook makkelijk in elkaar te zetten... En ohja levertijd is ook echt super snel. Kan niet anders zeggen dan dat het echt heel goed is!

Super tevreden!

Lang getwijfeld of dit iets voor mij zou zijn. Maar wat is alternatief? Zoveel materialen. Uiteindelijk hiervoor gekozen. Heel tevreden. Hangt mooi strak. Optimalisatie (door Xpozer uitgevoerd) zeer vakkundig gedaan. Ophangsysteem is erg makkelijk. Weer bruikbaar wanneer ik wil wisselen. Foto spiegelt niet, maar is ook niet dof. Kortom zeer tevreden. TOP PRODUKT!!!

Beoordeling van en advies over size dik in orde!

Het was mijn eerste big step met Xpozer. Ik had een panorama uit 9 foto's samengesteld. Alvorens die te laten printen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om de foto eerst te laten checken. Daarbij advies gevraagd over de maximale grootte. Heeft goed uitgepakt! Ben blij met de 40 bij 200 cm panorama!

Duidelijke communicatie en mooi product

De foto check is een fijne aanvulling in het bestelproces. Duidelijke communicatie over de foto, zodat je weet dat de foto in kwestie geschikt is om in een bepaald formaat gedrukt te worden. Het systeem zelf is perfect: eenvoudig te monteren en op te hangen, het ziet er strak uit en geen spiegeling. Erg blij mee!

Color prints leave much to be desired.

Xpozer does a good enough job with black and white prints but color prints are something else entirely. My prints arrived devoid of any real color. Colors were washed out and very flat looking. I would advise getting a sample print of your photograph, and then trusting that it isn't going to be any better in a larger size.

• Would you recommend us? No

Hello Mike, I'm sorry to hear that the colors were not to your liking. This does not sound like the quality one might expect from Xpozer. We value our high quality very much. Please contact our customer service at [email protected] and send us some photos of your Xpozer, so that we can find out what is going on. We are happy to take a look at the Xpozer with you and see what we can do to improve the colors!

Erg nuttig de controle van je foto bij Xpozer!

Heb mijn foto laten controleren voor het maken van een afdruk. Duidelijke feedback gekregen waar ik mee vooruit kan. Ga zeker hier een foto afdruk van 60x80 bestellen.

Hi! Fijn om te horen dat je met de feedback van de foto check verder bent gekomen. En natuurlijk super tof dat je een print gaat bestellen. Alvast heel veel plezier er van gewenst!

Het ziet er prachtig uit

Frame en poster waren makkelijk in elkaar te zetten. Als de Xpozer hangt is er een kleine ruimte tussen de poster en de muur, waardoor het lijkt of hij zweeft. Het staat echt heel mooi!

Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent, en wat een mooie Xpozer is het geworden! Heel veel plezier ervan! Fijn weekend :)

mooie afdrukken en prima service

Mooie afdrukken en prima service bij de voorbereiding Xposer heeft een prachtig ophangsysteem

Fantastisch systeem

via een fotografie kennis gewezen op xpozer. Binnen een week keurig verpakt product binnen. In 10 minuten hing de foto aan de muur. Kleur precies zoals ik bedoelde. Ik was verrast en blij. Een aanrader!

Zeer goede kwaliteit print en heel goede service!

Voordat ik mijn bestelling geplaatst heb, ben ik eerst erg goed geholpen door de fotoservice van Xpozer. Aan de hand van hun tips heb ik nog een aantal aanpassingen aan mijn foto gemaakt. Het bestelproces liep erg soepel en de print werd na 3 werkdagen al geleverd. De print is van heel goede kwaliteit en erg scherp. Het ophangen ging heel soepel. We hadden al een frame en de nieuwe print hing inderdaad binnen 2 minuten aan de muur. Helaas zat er kleine vouwtjes in de print die er ook niet uit gingen nadat de print een paar dagen opgespannen hing. Dit hebben we gemeld aan Xpozer en we kregen snel reactie dat er een nieuwe print gestuurd zou worden. Die was weer binnen 3 werkdagen binnen en is prachtig!

Top kwaliteit en snelle levering

Prachtige afdrukken en uitstekende service

Ik heb nu 2x een foto laten afdrukken bij Xpozer. Het resultaat overtreft voor mij alle verwachtingen. Het feit dat je de foto kunt laten beoordelen door hen vind ik ook een pluspunt. De laatste keer was de foto zoek bij PostNL, maar gelukkig liet Xpozer snel een nieuwe afdruk met spoed maken. Geweldige service!!

No Upload Credit, No response from Customer Service

I placed an order over a week ago which included a gift card and an upload credit. No matter how many times I log in and refresh the upload page no upload credit ever shows so I am unable to upload an order the print. I have contacted customer service nearly daily, they only respond around 3am my local time, and never respond back to the responses I send them. DO NOT PURCHASE FROM XPOZER.

Customer Support

Cant upload 44mb jpg file (300 dpi) No customer support apart from annoying bot Eventually uploaded low resolution file 80 dpi but B/W print not as crisp as expected (60x40in)

Over Xpozer

Xpozer: Prints + Frame You Take More Than 1 Great Photo. Swap Them Easily With Xpozer! ★ Gallery-Quality Prints ★ Innovative Reusable Frame ★ Picture-Perfect Presentation