Filters

10

Tevreden!

Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

goed product snelle levering

Bij Buitenplezier-online harmonicadoek besteld.Binnen 2 dagen geleverd en van een goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
7

heel goed geholpen

Besten mensen ....Ben heel goed en snel geholpen een kleine vertraging gehad maar dat was snel met een belletje snel verholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed bezig

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Ik had een harmonica zonnedoek besteld van 2m x 5m, helaas was vond mijn vrouw het een slecht idee omdat onze pergola 2,90m hoog was en de zon er als nog onder door kwam. Ik kon het doek zonder problemen en rare vragen retourneren. super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppers

Mooie en sterke producten voor een leuk prijsje

  • Aanbevelen? Ja
7

Helaas trage levering, maar goede support

Er was veel vertraging in de levering van de trampoline, maar de communicatie daarvoor en de opvolging daarna was uitstekend. Op elk moment konden we zonder problemen onze order terugtrekken (wat we overigens niet gedaan hebben). Goed voorbeeld van het klantvriendelijk afhandelen van leveringsproblemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles paste precies

Mooie materialen, en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
7

Het is een geweldige bedrijf wat betreft als jij belt dat je juiste man op juiste post hebt,

Dat iemand aan de lijn hebt die alles weet en ook zijn afspraken nakomt. Één van de palen tijdens transport iets beschadigd en men beloofd hem te vervangen, ik heb ook alle vertrouwen dat het goed komt. Beantwoorden van mail super snel, ik kan niets anders zeggen dan een geweldige bedrijf is! Levering kan het beter : doek samen met palen -een installatie video film aluminium pergola zeer gewenst, het is nu niet mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede kwaliteit en levertijd

Op de site stond niet dat dode doeltjes nog gemonteerd moesten worden. Handleiding kan duidelijker. Tip: enkele plaatjes, boutjes en moertjes extra meeleveren. Wij kwamen in de problemen daar in inschuifplaatje géén geen gat met draad zat. Ook een handleiding voor het plaatsen van het net ontbreekt, is toch wel makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Ik had een doek en opberghoes in verschillende maten besteld. Door de oplettendheid van de medewerkers toch de juiste maat geleverd gekregen! Levering was heel erg snel. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product en service

Goede service en adequate afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, goed meedenkend met de klant

Keurig op de hoogte gehouden van wanneer de levering kan plaatsvinden. Ook rekening houdend met de vakantie.

  • Aanbevelen? Ja
5

Goed materiaal, levertijd kut

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service goed klant contact

Super contact en service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Snelle levering , mooie prijs voor de wip. Goed stevig materiaal. En de kinderen hebben er al een hele dag pleziervan gehad.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed

Een paar paalhouders waren beschadigd, na een mailtje kreeg ik direct een paar andere toegestuurd .Heel netjes. Snelle bezorging.

  • Aanbevelen? Ja
5

Top producten en prijzen, logistieke informatie moet echt beter

Super product aanbod, gunstige prijzen, overzichtelijke website. Echter stond de vrachtwagen voor de deur zonder dat we wisten dat er geleverd zou worden. Gelukkig kwamen we net thuis toen de chauffeur het briefje 'niet-thuis' al geschreven had. Levering bleek deellevering te zijn 1/3 (parasol). Deel 2/3 (voet) kwam 4 dgn later en levering deel 3/3 (hoes) is onbekend? Helaas geen enkele info over deelleveringen ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Zeer goede informatie Perfect materiaal Fijn personeel aan de telefoon En chauffeur die de picknicktafel heeft afgeleverd zeer kundig en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
4

Bestelling liet te lang op zich wachten en werd hier niet van op de hooge gesteld.

Had een jaloezie zonnescherm besteld en dit ongeveer vijf dagen duren voot deze zou worden verstuurd. Echter na een paar keer bellen duurde het ruim 3 weken. Ben dan eerlijk en zeg dat dit kan. Na een derde keer contact te hebben genomen met fe vermelding dat ik anders graag mijn geld terug wilde was het er de volgende dag. Toeval?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Peter, Wij hebben u 4 keer geïnformeerd m.b.t. de status van uw bestelling. Het door u besteld artikel was uitverkocht en helaas is de door ons bestelde voorraad met vertraging geleverd. Dat is erg vervelend voor u en voor ons. Daarvoor hebben wij u onze excuses aangeboden. Wij hebben helaas geen invloed op container zendingen, soms zit het mee en soms zit het tegen. Op het moment dat er bij ons voorraad binnen komt worden eerst de backorders verwerkt. Om op uw vraag te antwoorden, nee het is geen toeval. We doen ons best maar ook bij ons gaat er wel eens iets mis. Dat proberen wij dan zo netjes mogelijk op te lossen.

8

Snelle levering goede kwaliteit.

Een dag eerder besteld. Kwaliteit v/d materialen is degelijk robuust. Dus tevreden over het geleverde.

  • Aanbevelen? Ja
1

Dingen omruilen vereist uitleg

Zonde

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Dragan, Wat is er aan de hand? U heeft geen klacht of probleem bij ons kenbaar gemaakt? Wij zijn zowel telefonisch als per email bereikbaar om klanten te ondersteunen. Als u zich niet meld of een probleem kenbaar maakt kunnen wij u ook niet helpen. Volgens onze informatie is alles compleet en snel geleverd? Wij horen graag van u.

9

prima bedrijf

b.beudel

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer persoonlijk en prettige benadering

Het bestelde product liet langer op Zich wachten , daar kon het bedrijf niets aan doen. We gingen op vakantie en werden keurig gebeld of het product wel verzonden kon worden. Een dag later was het er. Heel prettig en vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd