Goede ervaring

De aflevering na de bestelling duurde erg lang. Bij informatie bleek dat de opdracht naar derden was vergeten. Daarom moet ik nog langer wachten op de levering. Buitenplezier heeft fout ruiterlijk bekend en volgt nu de opdracht nauwlettend om toch te proberen een snelle levering te bewerkstelkigen.

Tot nu toe netjes verlopen

Bestelling is geplaatst. Nu nog de rest afwachten. Dus kan nu nog niets over het totaal zeggen!!

Handig systeem en mooi afgewerkt

Flexframe met rolgordijn op maat besteld. bestelling ging prima. Frame geleverd met de dragers voor de dwarsbalk ondersteboven aan het frame, kom je achter als ze net goed staan. Rolgordijn ongeveer 5cm smaller dan ik besteld had dus moest ik de breedte iets aanpassen, jammer. Wel mooie kwaliteit.

Vlotte levering en goede service na verkoop

Snel geleverd en telefonisch makkelijk bereikbaar voor service na verkoop. Was bij mij het geval voor de bestelde warmtepomp waarvan de ventilator het niet deed. Meermaals contact gehad en telkens vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk zelf het euvel hersteld. (Losse connector aan regelunit. )

Erg goed geholpen!

We hadden vooraf een aantal vragen over het harmonicadoek dat we wilden bestellen, deze werden snel en duidelijk beantwoord. Ook tijdens het ophangen van het doek hadden we nog een vraag en deze kon doordat ze op zaterdag gewoon telefonisch bereikbaar zijn, gelijk worden beantwoord, erg fijn! Snelle levering ook!

Erg blij met telefonisch overleg vanwege niet standaard installatie

Erg blij met telefonisch overleg vanwege niet standaard installatie. Prijs/levering verder in orde

Goede opvolging van mijn bestelling van rolgordijnen op maat

Goed bereikbaar, ook telefonisch, snel geleverd, top

Prachtige trampoline besteld, prima service...binnen een dag in huis.

Supergoed geholpen en dat op afstand! Chapeau ....

Het gaat er niet om dat er wel eens wat fout gaat, maar hoe je daar mee om gaat. Dit is dermate goed gedaan, dat ik daar behoorlijk van onder de indruk ben. De kids zijn superblij met de trampoline :)

wij gaan jullie zeker aanbevelen bij onze vrienden en familie!

De website is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk! En wat een snelle service! Correct, snel, stipt én professioneel. Heerlijk! Wij hadden donderdag onze bestelling geplaatst, de volgende dag werd alles in perfecte staat afgeleverd. TOP!

Super snel

Op woensdagavond een harmonicadoek besteld. Op donderdag werd ik gebeld dat de kleur die wij graag hadden niet leverbaar was, maar wel een andere kleur die wij ook mooi vinden. Op vrijdagmiddag zat ik aan mijn biertje onder het harmonicadoek :)

snelle correcte afhandeling. Betaling via overschrijving op zondag, levering al op donderdag. Telefoontje 10 minuten voor levering.

Snelle antwoorden op bijkomende vragen.

Ik kreeg snel een keer antwoord op mijn vragen, ook via de live-chat. Leuk om zo geholpen te worden.

Snelle levering ondanks coronatijd.

Wel even op onze bestelling moeten wachten, maar dat is even niet anders in deze coronatijd. Geen terugkoppeling over afleveringstijd. Bestelling stond er ineens.

Snelle levering maar niet compleet

Doek werd geleverd zonder tie raps. Moest zelf veel moeite doen voor nalevering. Geen enkele excuses voor het ongemak. Tie raps die werden nageleverd waren veel te smal en te kort.

Beste klant, Er zaten inderdaad geen tie raps in de verpakking bijgesloten. Dat kan natuurlijk een keer gebeuren, wij hebben u onze excuses aangeboden en deze direct nagestuurd? Het zijn normale tie raps die standaard worden meegeleverd en bij 99% van onze klanten gewoon voldoen. Als uw balustrade robuuster is als normaal / gemiddeld kunnen wij hier niet zoveel aan doen. Wij vinden het erg spijtig dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het doek was snel geleverd en de tie raps zijn snel nagestuurd. Uw reactie verbaasd ons nogal, jammer dat u niet even contact met ons heeft gezocht om dit even te bespreken. Nogmaals onze welgemeende excuses dat de tie raps in eerste instantie niet bijgesloten waren. Ik wens u het aller beste en het belangrijkste in deze moeilijke tijden, blijf gezond!

Beste klant, U heeft op vrijdag avond besteld. Het is gisteren (maandag) verwerkt en wordt morgen geleverd. Vandaag, 5 mei bezorgd DPD niet. We praten over een levertijd van 1 werkdag in corona tijd. Onze welgemeende excuses dat het niet sneller kan.

prima product, snelle levering maar slecht werkende site en tracking

Prima product geleverd, het schaduwdoek ziet er mooi uit en is naar verwachting. Prijs/kwaliteit prima. Qua bestelproces en verzendinfo zijn er echter wel verbeteringen mogelijk. Na mijn online bestelling bleek het niet mogelijk mijn nieuwe account te gebruiken. Herhaald aanvragen van een nieuw wachtwoord loste niets op, mail sturen evenmin. Vervolgens kwam er een shipping mail zonder enige info: geen vervoerder, geen nummer niets. Mail gestuurd. Deze werd een dag later gevolgd door totaal andere verzendinfo zonder enige toelichting. Maar goed, uiteindelijk kwam alles in orde.

Zeer snelle levering

Pakket was sneller binnen als verwacht. TOP

Snel contact en erg klantgericht

Mijn bestelde trampoline bleek niet direct leverbaar, maar ik kreeg direct een alternatief aangeboden met een leuke korting. Klantgericht met goede service dus!

Zelfs in Coronatijd - snel geleverd !

Heb al ervaring met producten van buitenplezier en ben daar erg tevreden over. Nu in corona-tijd was de levering ook heel snel in huis! Het enige minpuntje was (en dat ligt was bij de bezorger) dat één van de dozen - stuk en open was.

Doen wat ze beloven

Snelle en correcte levering.

In 1 woord geweldig

kundig snel kwalitatief netjes werken goed nadenken mooi montage doen. Ik geniet nu volop van me zonnedoeken.

Fijne en goede service

Bestelde per ongeluk de verkeerde maat rolgordijnen. Was naar mijn zeggen niet helemaal duidelijk op de website. Zelf de retour kosten betalen, maar kreeg snel het geld terug gestort. Gelijk de goede rolgordijnen besteld.

Vlotte levering

De trampoline werd vlot geleverd. Ook de nalevering van het net ging prima.

Snel en compleet geleverd