Voorraad info onjuist, levering 2x uitgesteld

Er teleurgesteld in het proces. Mijn bestelde product bleek niet op voorraad ondanks dat op de site het product wel als voorradig was aangeduid. Dit werd in eerste instantie overigens keurig telefonisch medegedeeld. Met de toezegging dat het ipv woensdag op vrijdag geleverd zou worden. Vrijdag….geen pakket. Mail van de bezorger, dat hij pas maandag bezorgd zou worden. Maandag…geen pakket. Leverancier en bezorger wijzen naar elkaar over de oorzaak, maar onderaan de streep zit ik met het probleem. Aangegeven dat de prijs niet langer acceptabel is omdat men zich niet aan de overeenkomst heeft gehouden omdat tot 3x toe niet aan de aangegeven levering is voldaan. De toezegging gehad hierover teruggebeld te worden….niet teruggebeld, maar een laf mailtje ontvangen dat het wéér een dag later werd en dat zij ons niet konden compenseren. Kennelijk durfde men ons niet meer te bellen met die boodschap, dus vond men na deze teleurstellende gang van zaken een onpersoonlijk mailtje wel voldoende…

Mooie kwaliteit

Voor de achterkant van mijn huis,heb ik een harmonicaschuifdoek gekocht met een beschermhoes.Het is een hele mooie kwaliteit en het geeft veel schaduw .Verder staat het heel gezellig en hebben ze het ook nog keurig op maat gemaakt!! Ik ben er heel blij mee.Groetjes Annet Foncke.

Top product

Snelle levering 2 dagen na de bestelling al binnen goede transporteur met duidelijke tijden wanneer ze kwamen de rolgordijn voldoet na de verwachting zoals beschreven houdt de zon tegen maar kunt nog fijn naar buiten kijken. Makelijk te instaleren met duidelijke beschrijving

Meer geleverd dan verwacht.

Voor een trampoline had ik 50 veren besteld. Bij de snelle levering zaten ook een gratis veerspanner en twee paar springsokjes. Dankjewel!

Goede informatie vooraf gekregen via een chatgesprek, dat ging over de maatvoering (past het rolgordijn wel of niet). Rolgordijn netjes en op tijd geleverd. Goed en degelijk product. En het past gelukkig precies: 2.96x2.40 meter. Dank u wel!

Tevreden!

Snelle levering!

goed product snelle levering

Bij Buitenplezier-online harmonicadoek besteld.Binnen 2 dagen geleverd en van een goede kwaliteit.

heel goed geholpen

Besten mensen ....Ben heel goed en snel geholpen een kleine vertraging gehad maar dat was snel met een belletje snel verholpen

Goed bezig

Ik had een harmonica zonnedoek besteld van 2m x 5m, helaas was vond mijn vrouw het een slecht idee omdat onze pergola 2,90m hoog was en de zon er als nog onder door kwam. Ik kon het doek zonder problemen en rare vragen retourneren. super service

Toppers

Mooie en sterke producten voor een leuk prijsje

Helaas trage levering, maar goede support

Er was veel vertraging in de levering van de trampoline, maar de communicatie daarvoor en de opvolging daarna was uitstekend. Op elk moment konden we zonder problemen onze order terugtrekken (wat we overigens niet gedaan hebben). Goed voorbeeld van het klantvriendelijk afhandelen van leveringsproblemen.

Alles paste precies

Mooie materialen, en goede kwaliteit

Het is een geweldige bedrijf wat betreft als jij belt dat je juiste man op juiste post hebt,

Dat iemand aan de lijn hebt die alles weet en ook zijn afspraken nakomt. Één van de palen tijdens transport iets beschadigd en men beloofd hem te vervangen, ik heb ook alle vertrouwen dat het goed komt. Beantwoorden van mail super snel, ik kan niets anders zeggen dan een geweldige bedrijf is! Levering kan het beter : doek samen met palen -een installatie video film aluminium pergola zeer gewenst, het is nu niet mogelijk.

Goede kwaliteit en levertijd

Op de site stond niet dat dode doeltjes nog gemonteerd moesten worden. Handleiding kan duidelijker. Tip: enkele plaatjes, boutjes en moertjes extra meeleveren. Wij kwamen in de problemen daar in inschuifplaatje géén geen gat met draad zat. Ook een handleiding voor het plaatsen van het net ontbreekt, is toch wel makkelijk.

Ik had een doek en opberghoes in verschillende maten besteld. Door de oplettendheid van de medewerkers toch de juiste maat geleverd gekregen! Levering was heel erg snel. Top!

Prima product en service

Goede service en adequate afhandeling

Prima, goed meedenkend met de klant

Keurig op de hoogte gehouden van wanneer de levering kan plaatsvinden. Ook rekening houdend met de vakantie.

Goed materiaal, levertijd kut

Geen

Super service goed klant contact

Super contact en service

Snelle levering , mooie prijs voor de wip. Goed stevig materiaal. En de kinderen hebben er al een hele dag pleziervan gehad.

heel goed

Een paar paalhouders waren beschadigd, na een mailtje kreeg ik direct een paar andere toegestuurd .Heel netjes. Snelle bezorging.

Top producten en prijzen, logistieke informatie moet echt beter

Super product aanbod, gunstige prijzen, overzichtelijke website. Echter stond de vrachtwagen voor de deur zonder dat we wisten dat er geleverd zou worden. Gelukkig kwamen we net thuis toen de chauffeur het briefje 'niet-thuis' al geschreven had. Levering bleek deellevering te zijn 1/3 (parasol). Deel 2/3 (voet) kwam 4 dgn later en levering deel 3/3 (hoes) is onbekend? Helaas geen enkele info over deelleveringen ontvangen.

Zeer goede informatie Perfect materiaal Fijn personeel aan de telefoon En chauffeur die de picknicktafel heeft afgeleverd zeer kundig en vriendelijk.