Bestelling liet te lang op zich wachten en werd hier niet van op de hooge gesteld.

Had een jaloezie zonnescherm besteld en dit ongeveer vijf dagen duren voot deze zou worden verstuurd. Echter na een paar keer bellen duurde het ruim 3 weken. Ben dan eerlijk en zeg dat dit kan. Na een derde keer contact te hebben genomen met fe vermelding dat ik anders graag mijn geld terug wilde was het er de volgende dag. Toeval?

Dag Peter, Wij hebben u 4 keer geïnformeerd m.b.t. de status van uw bestelling. Het door u besteld artikel was uitverkocht en helaas is de door ons bestelde voorraad met vertraging geleverd. Dat is erg vervelend voor u en voor ons. Daarvoor hebben wij u onze excuses aangeboden. Wij hebben helaas geen invloed op container zendingen, soms zit het mee en soms zit het tegen. Op het moment dat er bij ons voorraad binnen komt worden eerst de backorders verwerkt. Om op uw vraag te antwoorden, nee het is geen toeval. We doen ons best maar ook bij ons gaat er wel eens iets mis. Dat proberen wij dan zo netjes mogelijk op te lossen.

Snelle levering goede kwaliteit.

Een dag eerder besteld. Kwaliteit v/d materialen is degelijk robuust. Dus tevreden over het geleverde.

Dingen omruilen vereist uitleg

Zonde

Beste Dragan, Wat is er aan de hand? U heeft geen klacht of probleem bij ons kenbaar gemaakt? Wij zijn zowel telefonisch als per email bereikbaar om klanten te ondersteunen. Als u zich niet meld of een probleem kenbaar maakt kunnen wij u ook niet helpen. Volgens onze informatie is alles compleet en snel geleverd? Wij horen graag van u.

prima bedrijf

b.beudel

Zeer persoonlijk en prettige benadering

Het bestelde product liet langer op Zich wachten , daar kon het bedrijf niets aan doen. We gingen op vakantie en werden keurig gebeld of het product wel verzonden kon worden. Een dag later was het er. Heel prettig en vriendelijk geholpen

Vriendelijke en deskundige werknemer

Goed overleg over bezorging schaduw doek in vakantie tijd en in keuze maken van de kleur van het doek. We zijn ook erg tevreden over de kwaliteit.

Lange levertijd

Levertijd is wel heel lang voor artikelen op voorraad. Geen communicatie als het langer duurt als afgesproken. Toelichting 22-7: artikel was niet op voorraad en door miscommunicatie niet gemeld. Nu alternatief geleverd en opgelost

Beste klant, door een misverstand is uw bestelling niet direct uitgeleverd. Wij hebben meerdere keren contact gehad en u direct een oplossing incl. compensatie aangeboden. Nogmaals onze welgemeende excuses, wij gaan er vanuit dat wij het nu netjes voor u hebben opgelost.

Wij zijn heel netjes geholpen en het bestelde was keurig op tijd binnen.

Snelle en juiste service!!!

Snelle en juiste service!!!

Correcte levering en zeer behulpzaam bij telefonisch contact.

Positief

Telefonisch goed bereikbaar. Klantvriendelijk en behulpzaam. Produkr voldoet asn de verwachting.

Levering van artikel precies zoals besteld en gevraagd, en ook nog eens binnen de verwachte tijd.

Gemakkelijke bestelling op de site, meteen bestelde artikel, op een zondag, als zijnde in behandeling genomen. De beloofde levertijd van 1 a 2 werkdagen ook nog eens nagekomen, want dinsdagochtend was bestelling al aan de deur. En dat terwijl ik rekening had gehouden met langere levertijden, zoals met alle spul wat tegenwoordig besteld wordt op internet....

Een aanrader!

Top! Keurife levering. Goede en snelle communicatie bij vragen

Goede ervaring

Super service.

Goede service , goede communicatie , levering zoals is afgesproken.

Snel en compleet

goed contact en snelle service

Een schaduwdoek en speeltoestel zijn op mijn vraag apart van elkaar gestuurd. Geen extra kosten. Technische vraag ook snel beantwoord.

pima service

Telefonisch advies was helemaal top!

Wij hebben een tarp aangeschaft. Ik had vooraf vragen over de separate bevestigingsmaterialen. Ik werd vriendelijk, hulpvaardig en kundig te woord gestaan. Hierdoor kon ik in één keer het juiste bestellen. De bestelling was de volgende dag in huis.

Top levering

Werd gebeld na het afbreken van de betaling, of er misschien iets mis was gegaan en we vergeefs op de bestelling zouden wachten. Snel de betaling in orde gemaakt, vanwege het telefoontje wat blijk heeft van een grote klantvriendelijkheid!!!!

Netjes, vriendelijk, vlot, kwaliteit.

Degelijk materiaal. Verzending goed verzorgd. Vlot opgestuurd. Snelle reactie op vragen. Prettig telefonisch overleg. Klein probleem naar tevredenheid opgelost.

Supersnelle levering!!!!

Maandagmiddag product online besteld, dinsdagmiddag geleverd. Product voldoet geheel aan de verwachting. Nergens goedkoper kunnen krijgen. Topbedrijf !!!!

Hoe snel jullie mij hebben geholpen met juiste richting en nooit in de wacht hoeven staan en binnen een uur reactie! Zo fijn! Mijn man zei zelfs als ze nou ook tuinset verkochten hadden we dat ook daar gehaald.

Ondanks niet geschikte afmeting van schaduwdoek prima service