Vriendelijke en deskundige werknemer

Goed overleg over bezorging schaduw doek in vakantie tijd en in keuze maken van de kleur van het doek. We zijn ook erg tevreden over de kwaliteit.

Lange levertijd

Levertijd is wel heel lang voor artikelen op voorraad. Geen communicatie als het langer duurt als afgesproken. Toelichting 22-7: artikel was niet op voorraad en door miscommunicatie niet gemeld. Nu alternatief geleverd en opgelost

Beste klant, door een misverstand is uw bestelling niet direct uitgeleverd. Wij hebben meerdere keren contact gehad en u direct een oplossing incl. compensatie aangeboden. Nogmaals onze welgemeende excuses, wij gaan er vanuit dat wij het nu netjes voor u hebben opgelost.

Wij zijn heel netjes geholpen en het bestelde was keurig op tijd binnen.

Snelle en juiste service!!!

Snelle en juiste service!!!

Correcte levering en zeer behulpzaam bij telefonisch contact.

Positief

Telefonisch goed bereikbaar. Klantvriendelijk en behulpzaam. Produkr voldoet asn de verwachting.

Levering van artikel precies zoals besteld en gevraagd, en ook nog eens binnen de verwachte tijd.

Gemakkelijke bestelling op de site, meteen bestelde artikel, op een zondag, als zijnde in behandeling genomen. De beloofde levertijd van 1 a 2 werkdagen ook nog eens nagekomen, want dinsdagochtend was bestelling al aan de deur. En dat terwijl ik rekening had gehouden met langere levertijden, zoals met alle spul wat tegenwoordig besteld wordt op internet....

Een aanrader!

Top! Keurife levering. Goede en snelle communicatie bij vragen

Goede ervaring

Super service.

Goede service , goede communicatie , levering zoals is afgesproken.

Snel en compleet

goed contact en snelle service

Een schaduwdoek en speeltoestel zijn op mijn vraag apart van elkaar gestuurd. Geen extra kosten. Technische vraag ook snel beantwoord.

pima service

Telefonisch advies was helemaal top!

Wij hebben een tarp aangeschaft. Ik had vooraf vragen over de separate bevestigingsmaterialen. Ik werd vriendelijk, hulpvaardig en kundig te woord gestaan. Hierdoor kon ik in één keer het juiste bestellen. De bestelling was de volgende dag in huis.

Top levering

Werd gebeld na het afbreken van de betaling, of er misschien iets mis was gegaan en we vergeefs op de bestelling zouden wachten. Snel de betaling in orde gemaakt, vanwege het telefoontje wat blijk heeft van een grote klantvriendelijkheid!!!!

Netjes, vriendelijk, vlot, kwaliteit.

Degelijk materiaal. Verzending goed verzorgd. Vlot opgestuurd. Snelle reactie op vragen. Prettig telefonisch overleg. Klein probleem naar tevredenheid opgelost.

Supersnelle levering!!!!

Maandagmiddag product online besteld, dinsdagmiddag geleverd. Product voldoet geheel aan de verwachting. Nergens goedkoper kunnen krijgen. Topbedrijf !!!!

Hoe snel jullie mij hebben geholpen met juiste richting en nooit in de wacht hoeven staan en binnen een uur reactie! Zo fijn! Mijn man zei zelfs als ze nou ook tuinset verkochten hadden we dat ook daar gehaald.

Ondanks niet geschikte afmeting van schaduwdoek prima service

Functioneel en prachtig resultaat

Lang nagedacht over goede en mooie zonwering. Dit hebben we gevonden in 2 harmonicadoeken in een pergola. We kunnen nu lekker buiten eten en ons huis blijft ook koeler! En als je toch in de zon wilt zitten dan kun je heel gemakkelijk een deel of het hele doek terug schuiven!! Én supersnelle levering!

Zeer snelle levering

Na bestelling via de erg gebruiksvriendelijke en duidelijke website werd de bestelling snel geleverd. De producten zien erg erg degelijk uit.

meer dan uitstekend

Een website welke duidelijk is in keuze en bestellen. Communicatie vie eigen ticketsysteem e.d. werkt meer dan goed. Telefonisch ook goed bereikbaar en zeer goede uitleg op vragen. Zij weten hoe een klant te behandelen!

Fantastische aankoop en hele goede service

Wij zijn erg blij met het harmonicadoek op maat. Snelle reacties, goede service en het doek ik naar wens geleverd en gemonteerd. Wij zijn er erg blij mee!

Ze doen wat ze zeggen!

Best een investering, maar oprecht de moeite waard! Neem goed de tijd voor het uitgraven en je hebt er jaren plezier van