Gewoon goed

Fijn contact zeer goed advies en deskundigheid.

Goed advies, mooie prijs en snelle levering

Passend advies gekregen op mijn aanvraag met een mooie prijs en snel geleverd.

Goede prijs, perfecte levering

Prijs was goed en levering in orde. Kregen er ook advies bij door een mailtje na onze bestelling.

supersnelle bezorg aktie

prettige site, duidelijk en efficient, dag later al bekend wanneer ik produkt kreeg, nog een dag later nette verpakking en produkt ontvangen.

Prima prijs en snel antwoord op vragen per e-mail

Prima prijs en snel antwoord op vragen per e-mail

Simpel, goedkoop, en redelijk snel

Ik ben zeer prettig geholpen

Ik had enkele vragen over mijn geplande aankoop en ben heel prettig en klantvriendelijk geholpen. Kan mijn harmonicadoek nog niet ophangen omdat mijn zoons op vakantie zijn maar ik verheug me erop om straks heerlijk buiten In de schaduw te kunnen zitten .

Goede produkten duidelijke webshop, niet correcte levertijd

Het vinden van een produkt was niet moeilijk. Ook de aangegeven levertijd was perfekt. Maar daarna was het onduidelijk wanneer er werkelijk geleverd werd. Dit werd bij navraag snel goed gemaakt via de mail. Jammer dat er helemaal geen track en trace werd weergeven. Het pakje is toch aangekomen maar zonder kennisgeving. Op dit gebied valt nog wel wat te verbeteren.

Bestelde product had een productiefout. Deze gemeld en er werd meteen actie ondernomen. Doek opgehaald en meteen een nieuwe doek. Dat was heel fijn tijdens deze zeer warme dagen. Kortom prima geregeld!!

Een op maat gemaakt harmonicadoek besteld. Vooraf goed overleg en uitleg gehad. Enige jammere is dat de opgegeven levertijd niet gehaald werd. We zijn hiervoor wel bijtijds geïnformeerd geworden en kregen zelfs een leuke compensatie. De standaard rolgordijnen die we besteld hebben zijn netjes met een paar dagen geleverd en de kwaliteit is super!

Goed contact per mail en telefonisch. Snelle levering van mooie producten.

Teruggebeld, nadat ik voicemail ingesproken had, met uitleg over tijdstip van bezorgen top

Prettige webshop

Helaas is de leveringstijd niet geheel accuraat , ipv 24 uur 6 dagen. Maar verder is het product netjes afgeleverd.

Goed product maar levertijd onduidelijk

Prachtig harmonicadoek besteld bij “buitenplezier” goede kwaliteit en snel gemonteerd. Ideaal tegen de zon en lichte regen. Levertijd op de website was niet reeel. 1 week ipv 48 uur. Jammer want daar had ik met het bestellen rekening mee gehouden. Nu was ik niet thuis op de dag van leveren. Gelukkig daarna wel de mogelijkheid om de leverdatum te kiezen.

Nette en attente beantwoording enafhandeling van mijn bestelling.

Heb goede ervaring met Buitenplezier_online. Ik had enkele vragen voordat ik de bestelling kon doen. Ben netjes en accuraat geholpen. Bij de bestelling had ikhet tochiets anders opgegeven dan gevraagd bij de info. Kreeg vrij snel een reactie of ik wel het juiste had besteld. Goede service is dat, probeer dat zo te houden, dat levert klanten op. Ik wachtmijn bestelling van het Harmonica doek af om er met deze temperaturen zeker van te kunnen genieten.

Snelle reacties, meedenkend en een snelle en nette levering.

Prima producten

Dag Frank, U heeft het adres en huisnummer zelf ingevoerd bij uw bestelling, dat hebben wij niet gedaan... Ik heb zojuist ook gecontroleerd of er bij ons een melding is binnen gekomen over uw pakket. Er is bij ons niets bekend over een verkeerd afleveradres, wij gaan er dan ook vanuit dat het netjes is geleverd. Toch fijn dat het pakket inmiddels terecht is.

Mooi gordijn

Helaas was het gordijn uitverkocht en hebben we er dus even op moeten wachten. Na ontvangst - die helaas niet vóóraf was aangekondigd - gemonteerd. Het monteren was heel gemakkelijk m.n. via het filmpje op de website van Nesling; een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing was niet aanwezig bij de levering. Het is een mooi en funktioneel gordijn

Betrouwbaar

Schaduwdoeken besteld met levertijd snel wanneer op voorraad. Op site stond op voorraad, maar dat bleek niet juist te zijn. Tot zover het minpunt. Contact en communicatie met dit bedrijf is goed. Ik kreeg een email met persoonlijk bericht dat levering later zou worden. Toen ik na een week belde en zei dat ik het wel erg lang duurde, werd meteen actie ondernomen. Doeken werden vanuit de voorraad die klaarstond direct verstuurd. Volgende dag had ik ze binnen!

Eersteklas

zaterdags bestelling geplaats online en dinsdags al in huis top !!!

zaterdags bestelling geplaats online en dinsdags al in huis top !!!

Doek komt maar niet, ondanks meerdere toezeggingen

Twee weken geleden een harmonicadoek van Nesling besteld, deze was volgens de website gewoon op voorraad. Besteld en betaald (+/- 500 euro). Het doek zou inmiddels al 4 keer geleverd zijn. Ondanks deze toezeggingen nog steeds geen doek gezien.

cummunicatie over levertijdstip kan beter, service wel goed

Je krijgt geen berichten over leverdag of tijdstip. Dat is niet meer van deze tijd en vind ik heel onhandig. Het geleverde product had een fabricage fout. Buitenplezier heeft dit wel zeer snel en goed opgelost door een vervangend exemplaar te sturen. De service krijgt een 10!

Prima hoor

Betrouwbaar bedrijf die zijn afspraken nakomt

Ik heb een trampoline besteld bij Buitenplezier-online.nl. Supergoede service vooraf waarbij via mail met foto's werd uitgelegd hoe ik het veiligheidsnet kon bevestigen aan de trampoline. De afgesproken levertijd werd stipt nagekomen en de prijsstelling is ook goed. Kortom een zeer goede ervaring met dit bedrijf.