Mooie site!

Snelle service, goede kwaliteit, ga ik zeker weer bestellen!!

Snelle levering en correct te woord gestaan

Correcte afhandeling en snelle levering

Gezocht,gevonden (buitenplezier- online.nl) en enkele dagen later netjes geleverd.

Nadat ik het juiste adres (buitenplezier-online.nl) gevonden had kon ik gemakkelijk en keuze maken en heb ik mijn bestelling geplaatst waarna deze na enkele dagen netjes afgeleverd werd.

Super service en advies

Wij wilden een opmaat gemaakt harmonica zonnedoek. Na enig over en weer mailen, hebben we door de duidelijke uitleg en aanbieding, het doek besteld. Direct na de bestelling (ver na sluitingstijd) kregen we zelfs direct een persoonlijke reactie aan gaande de levertijd. Al met al zeer goede service.

Alles ok

Verzendkosten aan de hoge kant. Snelle levering en kwaliteitsartikel. Aanradertje dus al met al :-)

Super goed

na een wat ongeduldige start van mij is alles zeer goed opgelost. Alles is prima overleg opgelost.

Mooi product stevig en degelijk. Bezorging minder....

Erg te spreken over de kwaliteit van het product. Echter gaf de bezorging aan dat ik twee keer niet thuis was. Ik ben alle dagen thuis geweest en geen bezorger gezien. Er is ook niets achter gelaten in de brievenbus dat ze geweest waren. Na veel gezoek en geklik heb ik uiteindelijk het pakje kunnen laten bezorgen op een afhaalpunt. Als ik voortaan weet dat het door GLS bezorgd wordt laat ik het daar direct afleveren.

Netjes opgelost...

Na een snelle levering ontvingen we een 4x4m doek ipv een 4x3m doek. Na contact te hebben gezocht was het geen probleem het geld terug te krijgen, omdat de juiste maat niet meer leverbaar was. Dit duurde allemaal wat langer dan de bedoeling was vanwege wat miscommunicaties binnen het bedrijf. Dat kan een keer gebeuren... Inmiddels hebben wij ons geld ontvangen en hangt het vervangende doek er mooi bij.

Ruime goede keus

Ik zocht een schaduwdoek en deze heb ik gevonden en van zeer goede en sterke kwaliteit! Ook voor veel andere gerelateerde producten een ruime keus

Bestelling is geplaatst, rest is afwachten

Voor de bestelling telefonisch prettig en vakkundig te woord gestaan. E-mailverkeer verliep ook vlot. Hopelijk komen de goederen snel.

Snelle levering , goede producten

Heel prettig

snelle afhandeling en levering

Snel geholpen , nadat eerste mails niet verstuurd waren ook snel geleverd

Goede ervaring

De aflevering na de bestelling duurde erg lang. Bij informatie bleek dat de opdracht naar derden was vergeten. Daarom moet ik nog langer wachten op de levering. Buitenplezier heeft fout ruiterlijk bekend en volgt nu de opdracht nauwlettend om toch te proberen een snelle levering te bewerkstelkigen.

Tot nu toe netjes verlopen

Bestelling is geplaatst. Nu nog de rest afwachten. Dus kan nu nog niets over het totaal zeggen!!

Handig systeem en mooi afgewerkt

Flexframe met rolgordijn op maat besteld. bestelling ging prima. Frame geleverd met de dragers voor de dwarsbalk ondersteboven aan het frame, kom je achter als ze net goed staan. Rolgordijn ongeveer 5cm smaller dan ik besteld had dus moest ik de breedte iets aanpassen, jammer. Wel mooie kwaliteit.

Vlotte levering en goede service na verkoop

Snel geleverd en telefonisch makkelijk bereikbaar voor service na verkoop. Was bij mij het geval voor de bestelde warmtepomp waarvan de ventilator het niet deed. Meermaals contact gehad en telkens vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk zelf het euvel hersteld. (Losse connector aan regelunit. )

Erg goed geholpen!

We hadden vooraf een aantal vragen over het harmonicadoek dat we wilden bestellen, deze werden snel en duidelijk beantwoord. Ook tijdens het ophangen van het doek hadden we nog een vraag en deze kon doordat ze op zaterdag gewoon telefonisch bereikbaar zijn, gelijk worden beantwoord, erg fijn! Snelle levering ook!

Erg blij met telefonisch overleg vanwege niet standaard installatie

Erg blij met telefonisch overleg vanwege niet standaard installatie. Prijs/levering verder in orde

Goede opvolging van mijn bestelling van rolgordijnen op maat

Goed bereikbaar, ook telefonisch, snel geleverd, top

Prachtige trampoline besteld, prima service...binnen een dag in huis.

Supergoed geholpen en dat op afstand! Chapeau ....

Het gaat er niet om dat er wel eens wat fout gaat, maar hoe je daar mee om gaat. Dit is dermate goed gedaan, dat ik daar behoorlijk van onder de indruk ben. De kids zijn superblij met de trampoline :)

wij gaan jullie zeker aanbevelen bij onze vrienden en familie!

De website is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk! En wat een snelle service! Correct, snel, stipt én professioneel. Heerlijk! Wij hadden donderdag onze bestelling geplaatst, de volgende dag werd alles in perfecte staat afgeleverd. TOP!

Super snel

Op woensdagavond een harmonicadoek besteld. Op donderdag werd ik gebeld dat de kleur die wij graag hadden niet leverbaar was, maar wel een andere kleur die wij ook mooi vinden. Op vrijdagmiddag zat ik aan mijn biertje onder het harmonicadoek :)

snelle correcte afhandeling. Betaling via overschrijving op zondag, levering al op donderdag. Telefoontje 10 minuten voor levering.

Snelle antwoorden op bijkomende vragen.

Ik kreeg snel een keer antwoord op mijn vragen, ook via de live-chat. Leuk om zo geholpen te worden.

Fie Carelsenstraat 122

7558 WD Hengelo