Super product en perfecte service

Duidelijke site waar ik makkelijk kon vinden wat ik zocht Aanvullende informatie per telefoon snel en duidelijk Bestellen en betaling makkelijk Informatie tijdens levering perfect Aflevering eveneens pperfect

Na klacht alles meer dan netjes opgelost

Update: Nadat de klacht is opgepakt is het snel gegaan. Het oorspronkelijke pakket bleek tijdens transport simpelweg verdwenen, dus men heeft een nieuw exemplaar opgestuurd met daarbij nog wat extra's. De communicatie was daarna ook prima en men heeft er bovenop gezeten. Dus hierbij is de beoordeling ook aangepast naar 5*. Fouten kunnen gemaakt worden, maar als ze netjes opgelost worden moet de beoordeling er ook naar zijn. Een tevreden klant dus. Deze week hebben we via tafeltennistafel.nl (onderdeel van speelplezier-online) een hoes besteld. Na een week nog niet geleverd. 2x gevraagd aan de helpdesk, maar ook daar kom je niet verder mee. Track-and-trace gevraagd, geen antwoord gekregen. Komt uitermate onbetrouwbaar over. Kan nog omhoog qua sterren, maar dan moet er wel wat gebeuren. Voor nu het advies: niet bestellen bij deze site.

Snelle levering.

Goede service.

Correct

Snelle n correcte levering en prijs kwaliteit zeker in orde

Geweldig springkussen!

In deze rare drukke tijden ivm corona, is het springkussen prima geleverd en geniet onze zoon volop van dit geweldige springkussen. Super tevreden mee en kwaliteit ziet er goed uit.

Hele vervelende ervaring

Ik heb 2 weken geleden een pingpongtafel besteld. 1,5 week geleden kwam ik erachter dat ik een indoor ipv outdoor had besteld. Ik heb mr Mulder direct gebeld, en hij raadde mij aan om de bestelling niet te accepteren, zodat het met de leverancier direct mee terug gaat. Evelyn had mij gemaild dat ik 24 uur voordat de tafel geleverd zou worden een track&trace code zou ontvangen. Dit heb ik nooit gekregen, en stond de leverancier op maandagochtend op de stoep. Ik gaf aan dat de tafel te laat geleverd was, en retour kon. Hij heeft de tafel vervolgens weer meegenomen, waarbij ik geen retourbon heb ontvangen. Dit ben ik zelf ook vergeten te vragen.5 dagen later heb ik nog niks gehoord. Geen geld terug gekregen,ook geen bevestiging dat de tafel retour is. Weer meneer Mulder gebeld. Een heel verhaal dat het druk is door Corono-tijd, maar wie niet! Ik heb ook mijn baan en moet 4 kinderen thuisonderwijs geven. We hebben toen afgesproken dat ik woensdag zou bellen (dus 1,5 week nadat de tafel retour was gegaan). Vandaag nog steeds geen geld binnen, en weer gebeld. Dat was niet zo'n prettig gesprek, aangezien ik niet begrijp waarom er totaal geen communicatie is betreft de retourzending. Meneer Mulder gaf aan dat bestellingen vóór retourzendingen gaan, m.a.w. dat wij dus lang kunnen wachten totdat er tijd is en het dus lang duurt voordat het geld terug komt. Hij vraagt meerdere malen voor begrip, en ik heb veel begrip. Maar ik hoop ook dat hij begrijpt dat 460 euro veel geld is. Hij zei dat de retourzending 50 EUR zou kosten, indien de transporteur hier om zou vragen. Als je een goed bedrijf bent, zou ik dus die 50 euro kwijtschelden na al dat lange wachten/gebrekkige communicatie. Meneer Mulder zou vervolgens de leverancier bellen en mij op de hoogte brengen. Daarna kreeg ik een telefoontje dan het geld (400 ipv 460 euro)is overgemaakt.Maar ook dat de tafel kwijt is bij de leverancier, en als ze hem niet vinden ze misschien op mij aanspraak gaan maken. Dit is toch het toppunt!

Komt afspraak na

Een Inground trampoline Etan Premium Gold 0965 besteld. Netjes op tijd geleverd

goede service goed product

Na bestelling voor tafeltennistafel en basketbal paal voor ons vakantie huisje in zeeland werd in zeeland alles gesloten voor toeristen. Bezorging kunnen omboeken naar ons eigen huis zonder problemen en meerprijs. ook telefonisch goed advies gehad. Tafel bevalt goed.

Slechte service

Bestelling ging prima en levering was snel echter: I.p.v. de bestelde basketbalring ontving ik een goedkopere ring via Buffalo.nl. Daar wordt blijkbaar ingekocht. Ring was daar zag online ik 15 euro goedkoper en gratis verzenden. Dus uiteindelijk heb ik 20 euro teveel betaald voor deze basketbalring

Slecht

Ik bestel een basketpaal op zondag, direct leverbaar uit stock staat er op de website... Voor de zekerheid bel ik even op maandag om te checken of de bestelling ok is en wanneer er geleverd kan worden. Mijnheer aan de telefoon heeft het razend druk met de corona crisis (wie niet?) maar artikel is zeker in stock als het zo op de website staat en zal zo snel mogelijk verstuurd worden, het kan alleen een paar dagen langer duren... Geen probleem voor mij, dat begrijp ik. Vandaag, woensdag, krijgen we plots geld terug gestort van paypal en daarna een email dat er een fout gebeurd is door de corona drukte en dat het artikel toch niet in stock is en dat geld teruggestort zal worden... Er staan massas andere basketbalpalen op de site, maar er wordt zelfs geen ander artikel aangeboden... Klantvriendelijkheid nul, service 0

Beste Mr. Mevr. Gevaert, Laat ik voorop stellen dat wij uw teleurstelling begrijpen. Wij hebben u per email keurig en snel geïnformeerd. Wij zijn ook teleur gesteld en met u nog 10tallen klanten die allemaal geïnformeerd moeten worden dat de geplaatste bestellingen momenteel niet meer geleverd kunnen worden. Nogmaals, door de onvoorziene drukte lopen bestellingen niet gelijk aan ons voorraad beheer. Wij kunnen door het hoge aantal bestellingen alles simpelweg niet snel genoeg verwerken waardoor er verschillen ontstaan in beschikbare en getoonde voorraden. Wij informeren onze klanten z.s.m. en de creditering van de aankoop doen wij direct. Wij bellen niet i.v.m. de drukte. Heb alstublieft een klein beetje begrip voor de situatie, onze mensen werken keihard en wij proberen op z’n correct mogelijke manier klanten te woord te staan. Niemand heeft om deze situatie gevraagd, wij kunnen de drukte momenteel niet aan en een klein beetje begrip voor mekaar zou dan ook op z’n plaats zijn. Nogmaals onze welgemeende excuses wij zitten ook met deze situatie in onze maag. Blijf gezond dat is het aller belangrijkste in deze tijd.

Geleverde tafeltennistafel was kapot maar pas zichtbaar na opening. Binnen 2 dagen een nieuwe tafel geleverd.

Erg late levering, veel achteraan bellen

Uiteindelijk prima producten, maar het duurde erg lang en na nabellen bleek het op een verkeerd adres geleverd te zijn.

teleurgesteld van service en van bezorging

Bericht ontvangen dat er geen voorraad van bestelde artikel is. Moest wachten nog extra 10 dagen. Bezorging slordig. Meer dan vijf dagen stond artikel bij bezorging bedrijf. Een man heeft geleverd terwijl er twee personen moesten zijn (heel zwaar artikel). Dat stond ook op de label. Hierdoor moest ik een handje helpen terwijl ik het niet mag doen (liesbreuk). Onderdelen in verpakking gingen tekeer. Gelukkig was niks beschadigd. Geen tijd om uitpakken en controleren volgens jullie bericht, want het duurde langer dan een uur.

Zeer tevreden!

Product in goede staat en binnen leveringstijd ontvangen.

Super goede dienstverlening!

Er was een onderdeel stuk van de tafeltennistafel, nergens te krijgen. Via spelplezier juiste onderdeel gevonden, nette afhandeling en levering!

Prima, de tafel is zoals op de site aangegeven binnen twee werkdagen geleverd

Pluspunten

Zeer tevreden over afhandeling van mijn bestelling. Problemen worden netjes opgelost.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

snelle reactie.

geen

• Nazorg & Garantie

• Nazorg & Garantie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit en goedkoper dan elders. Mijn complimenten! Bedankt!