Prettig

Goede, persoonlijke service. Op basis van goed vertrouwen van beide kanten. Zo heb ik het graag.

Menselijke aanpak - zeer behulpzaam

Snel antwoord na een vraag via mail. Vlotte communicatie. Snelle dienstverlening. Aangenaam contact. Bedankt!

Prima service en mooi meditatiekussens

Prima service en mooi meditatiekussens. Vele mooie kleuren beschikbaar, de kussens zitten lekker. Ook werden ze volgens afspraak geleverd. Top!

Topservice en goede producten

Wij hebben twee weken geleden een yoga mat en twee bolsters besteld. De eerste keer kon Post.nl het pakket blijkbaar niet afleveren en ging terug naar Ecoyogi. Ecoyogi reageerde snel en adequaat op ons bericht en gaf zelfs aan als service ook de tweede verzending te betalen. Heel bijzonder en top!

Mooie, duurzame selectie en vlotte afhandeling

Wij vonden heel snel precies wat we zochten voor een erg correcte prijs en dat werd netjes en heel vlot geleverd.

Supergoede en fijne service en mooie producten.

Wat een mooi bedrijf. Met echt hart voor de zaak en heel veel expertise die ze graag delen. Ik heb meerdere keren met ze gebeld omdat ik twijfelde welke mat voor mij het beste zou zijn en steeds werd ik heel hartelijk te woord gestaan en werd echt oprecht met mij meegedacht. Ik heb nu een erg fijne mat waar ik (dat weet ik zeker) erg veel en lang plezier van ga hebben. En voor de volgende kom ik zeker weer terug bij Ecoyogi!

Mooi materiaal, mooi gevoel, mooie meerwaarde

Helemaal zoals ik verwacht had: geweldige producten die bewuste keuzes uitstralen. Geen snel-snel-hype gedoe, maar eerlijke, bewuste kwaliteit. Zoals de kleuren op de webshop stonden, sieren ook deze kleuren nu de meditatiekamer. Geen plastiek bij het verpakken, en geleverd met zorg. Mooie meerwaarde, weten dat je eco-materiaal koopt voor je bewustwordingspraktijk!

Alles klopt!

Prijs/ kwaliteit is goed. Website is duidelijk. Ik kom hier graag terug! 🙏

Heel goed product en prima service!

Een snelle verzending door ecoyogi, correcte afhandeling. Ben heel tevreden over mijn hoog meditatiekussen, zit super-comfortabel! Door probleem met postnl. pakketje toch later gekregen, maar hun aanpak en mails hieromtrent betuigen van een prima service!

Snelle levering, degelijk materiaal

Snelle levering, degelijk materiaal

uitstekende service

Zeer snelle en correcte levering!

Prima, product goed en levering goed

Goede duidelijke website, goede producten, snelle levering. Ik weet niet hoe goed de after sales service is omdat ik geen problemen heb ervaren.

Topservice, zeer snel antwoord en snelle levering!

Bolsters waren op maar zodra de voorraad was aangevuld heeft men mijn bestelling onmiddellijk apart genomen. Snel antwoord, zeer efficiënt en alles naar wens!

Snel geleverd, voldoet aan verwachtingen. Top!

Zeer vriendelijke klantenservice en goede producten

Er was iets misgelopen met mijn leveradres. Ze hebben de extra kosten hiervoor op hen genomen en het pakketje nogmaals verzonden. Ik ben zeer blij met het product.

Snelle levering, goede kwaliteit, heel tevreden

Uitstekend product en levering

Levering was zoals gevraagd op aangegeven locatie. Top.

Snelle en transparante levering

Erg blij met hoe snel alles geleverd werd

Snelle levering, kwaliteitsvol product

Ik had een ecoyogi mat besteld op dinsdag, en woensdag had ik ze al in huis. Kwaliteitsvolle mat aan goede prijs!

Zeer klantvriendelijk

Oog voor de klant zijn wensen. Oplossingsgericht en goed materiaal.

Goed geregeld !!

Goed geregeld, snelle en nette levering, snel en gemakkelijk contact via klantenservice wanneer product niet op voorraad op de site staat.

Goede producten

Snelle service en goede kwaliteit van de producten.

Prima ervaring

Snelle levering en ik ben zeer tevreden over de door mij bestelde artikelen.

Zeer tevreden!

De yogamat voldeed niet aan mijn verwachtingen. Ik heb ze dan ook teruggestuurd. Reeds 2 dagen erna ontving ik al een creditnota! Zo weet ik zeer vlug dat de retourzending vlot is verlopen en alles in orde is.

Heel snelle levering en supergoede kwaliteit!