Top producten en top service

Heel tevreden over mijn Ecoyogi producten. En wat een super service. Een aanrader.

Alles prima in orde!

Prijs kwaliteit alles prima in orde!

Snel bezorgd, netjes verpakt.

Bevalt prima

Snel, kwaliteit en mooi.

Verschillende producten besteld. Ze zijn allemaal mooi en zoals beschreven op de site, goed van kwaliteit en snel geleverd zoals beloofd. Er is een goede kwaliteit/prijs verhouding.

Mooi product, zit prima

Het meditatiekussen werd heel snel en keurig afgeleverd. Alles klopte

prima kwaliteit

mooie en stevige rol. de cliënten zijn er heel gelukkig mee. ik leg het onder hun knieën zodat hun rug meer ontspant.

Perfecte en snelle levering van kwaliteitsproducten

In de late avond besteld en ‘s morgens in de ochtend reeds geleverd. De props zijn heel goed van kwaliteit en afwerking

Mooie website

Tip: om het milieu te sparen zou het goed zijn om dr mogelijkheid aan te bieden pm het gekochte artikel af te halen op een afhaalpunt in de buurt

Kwaliteit, vlot, hartelijk, top!

Alles zeer duidelijk, vlot, correct van online zoeken en bestellen tot levering.

Zeer mooi en degelijk materiaal!

Zeer mooi en degelijk materiaal!

Mooie producten en goede service

Snel geleverd, Goed verpakt en mooie producten.

uitstekend

De boekweitkaf zat in een mooie canvas zak, goed afsluitbaar en is snel geleverd. Het voldoet absoluut aan mijn verwachting!

good product

good looking product, good design

Chil

Relaxte manier om de meditatie te oefenen!

Mat die voldoet aan de verwachting qua anti-slip

Deze mat is zeer anti-slip, precies wat je verwacht. Hierdoor blijft er ook wel veel stof op 'plakken', maar het gaat er gemakkelijk af met wat water. De mat is lang genoeg en is ook redelijk dik, maar ik had hem iets zachter verwacht aangezien hij toch aan de 'dikkere' kant is. Misschien is dit ook gewoon een kwestie van wennen eraan. Ik ben er in ieder geval blij mee!

Snel, goed en milieuvriendelijk

Wat moet ik er nog aan toevoegen. Super fijne producten voor een goed prijs-kwaliteit en dan zo vriendelijk mogelijk voor het milieu.

Fijne webshop

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Heldere beschrijving en uitleg bij de mat waarvoor deze geschikt is. Besteld en de volgende dag in huis. Goede informatie over de status van de bestelling.

Fantastisch!

Hele snelle levering! Maar nog prettiger, heel snel antwoord op je mailtjes met vragen over producten. Kwalitatief ook mooie spullen, kortom een aanrader!

Prima verkoper en product

Ik ben heel blij met mijn bolster. Het kussen is van een degelijke kwaliteit, lekker zwaar met een stevige stof, te dik noch dun. Het werd overigens behoorlijk snel geleverd in vergelijking met de meeste webshops die door deze coronacrisis veel vertraging oplopen. Ook de communicatie met klantendienst verliep vlot. Ik kreeg ten laatste de volgende werkdag een antwoord op mijn vragen. Een aanrader dus!

Fijne yogamat, en geweldig dat hij emissievrij is geproduceerd. Dát zouden meer mensen moeten kiezen

De yogamat is goed stroef. Prima ding. De meerwaarde zit voor mij echt in dat hij emissievrij is geproduceerd. Ik koop graag bij bedrijven die dat belangrijk vinden.

Supersnel en goede kwaliteit

Mijn twee yogamatten waren er binnen twee dagen en zien er heel goed uit! Ik kocht de yogamat van kurk en de studio yogamat. Met beiden ben ik blij maar vooral die van kurk voelt heel sterk en solide aan.

Top mat!

Gewoon kopen. Je zal er blij mee zijn!

Goeie mat , die zijn prijs echt waard is.

Uitsekend

Goede service. Het product helemaal na wens Goede verzending.

Goede kwaliteit en bezorging

Prima en snel kunnen vinden wat ik zocht. Makkelijk af te handelen. Probleemloze levering.