Snelle levering van mooi product

Ik had een halve maan meditatiekussen besteld omdat ik moeite heb met goed rechtop zitten op de kussens die ik al heb. Het kussen helpt hier heel goed bij, het ziet er mooi uit, mooi afgewerkt en sterk. Ook de levering was heel snel, ik had het de volgende dag al in huis terwijl ik dat eigenlijk later had verwacht. Helemaal top!

zeer uitgebreide yoga-shop

een grote waaier aan kwaliteits producten, overzichtelijk gepresenteerd, makkelijk besteld, veilig betaald en snel en correct geleverd

Fijne betaalbare kussens

Uitstekende kwaliteit en service

Dit had ik veel eerder moeten doen: investeren in een goede yogamat! Eindelijk een stevige, maar toch ook flexibele en anti-slip yogamat gevonden. Verder heel prettig contact met klantenservice gehad en ten slotte werd de bestelling snel bezorgd!

Helder Yoga gebruikt al jaren met veel plezier de matten en kussens van ecoyogi!

Omdat we gaan uitbreiden heb ik net weer een grote bestelling ontvangen met matten, kussens en bolsters. De bestelling ging soepel en de communicatie is heel fijn. Wij gebruiken al jaren met veel plezier de yogamatten, bolsters, kussens en blokken van ecoyogi. De spullen zijn duurzaam. Na 5 jaar intensief gebruik zijn ze nog in uitstekende staat. Daarnaast zijn de spullen eerlijk geprijsd. Een goede keus dus!

prima shop voor yogi's

ik vond op de website gemakkelijk de mat die best bij mij past, met duidelijke extra uitleg. Alles werd snel en correct geleverd, tegen een goede prijs!

Producten van hoge kwaliteit, en enorm snelle levering!

De katoenen yogamat, meditatiedeken en yoga-strap zijn gemaakt fijn aanvoelend en sterk materiaal. De producten werden super snel geleverd. 100 sterren!

Peter heeft ons goed én snel geholpen!

Een grote bestelling plaatsen bij Ecoyogi gaat heel soepel, het was er al met één dag. Daarnaast wordt er ook hulp en advies aangeboden. Erg tevreden!

Mooie mat, snel geleverd

Product voldoet aan de verwachting: stevig, goede dikte en zeer goed. Nergens voor nodig om een duurdere mat te kopen.

Zalig matje

De mat is de max om aan te voelen! Een beetje zwaar, maar ideaal voor thuis. De natuurlijke kurklaag voelt zoveel natuurlijker en is super aangenaam om op te liggen.

Zeer tevreden en dankbaar.

Ecoyogi voldoet aan al mijn verwachtingen. Ik vind het prachtig materiaal, met een goede prijs-kwaliteit verhouding én een hart voor het milieu. Ik gebruik het in mijn yogastudio en voor mezelf. Want voor mij én mijn leerlingen wil ik degelijk materiaal. Een gebruiksvriendelijke shop, snelle levering. Altijd vlot een antwoord op mijn vragen. Ik heb de studiomatten, de pro-grip mat, de bolsters, meditatiekussens, blokken en riemen. Niets op aan te merken en een echte aanrader.

Mooie producten en zeer correcte afhandeling

Mooie kwaliteitsvolle producten. Vlotte en correcte verzending en afhandeling.

Heerlijke eerlijke producten, snel geleverd

Lekkere warme yogamat en mooi formaat bolster werden netjes en snel geleverd.

Very satisfied with the meditation cushions

Qualitative products, nice and efficient sending/delivery. Thank you

Echt een 5* ervaring in klantvriendelijkheid en oplossinggericht meedenken

Goede kwaliteit producten fantastische service! ~Yogi Heroes

Goede service, mooie producten.

Superchil

Superchill

Snelle en correcte levering van het bestelde product

Snelle levering. Dag na bestelling heb ik het product binnen gekregen. Was mooi verpakt in een doos. De vulling voor het meditatiekussen zat in een mooie stoffen zak. Zeer tevreden.

Perfecte bolster

Prachtige kleur, stevige stof, alles is precies zoals ik wilde.

Inmiddels een aantal keer iets bij Ecoyogi gekocht en dat was elke keer een prima ervaring! Ecoyogi is telefonisch goed bereikbaar. Zowel per mail als telefonisch wordt je vriendelijk en deskundig geholpen. Uitstekende materialen. Gewoon een top bedrijf.

Eindelijk een eigen bolster! Zit en lig voor mij precies goed!

Goede kwaliteit van producten en snelle service

Goede kwaliteit van producten en snelle service

Goed!

Een goede mat en tas, ik ben er zeer blij mee!

Mooie producten, snel geleverd

Helemaal tevreden!

Top service!

Ik kreeg zeer snel een antwoord wanneer ik vragen stelde over bepaalde producten. Daarnaast kon ik makkelijk kiezen op welk moment de levering plaatsvond. Het materiaal is ook van goede kwaliteit!