Chil

Relaxte manier om de meditatie te oefenen!

Mat die voldoet aan de verwachting qua anti-slip

Deze mat is zeer anti-slip, precies wat je verwacht. Hierdoor blijft er ook wel veel stof op 'plakken', maar het gaat er gemakkelijk af met wat water. De mat is lang genoeg en is ook redelijk dik, maar ik had hem iets zachter verwacht aangezien hij toch aan de 'dikkere' kant is. Misschien is dit ook gewoon een kwestie van wennen eraan. Ik ben er in ieder geval blij mee!

Snel, goed en milieuvriendelijk

Wat moet ik er nog aan toevoegen. Super fijne producten voor een goed prijs-kwaliteit en dan zo vriendelijk mogelijk voor het milieu.

Fijne webshop

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Heldere beschrijving en uitleg bij de mat waarvoor deze geschikt is. Besteld en de volgende dag in huis. Goede informatie over de status van de bestelling.

Fantastisch!

Hele snelle levering! Maar nog prettiger, heel snel antwoord op je mailtjes met vragen over producten. Kwalitatief ook mooie spullen, kortom een aanrader!

Prima verkoper en product

Ik ben heel blij met mijn bolster. Het kussen is van een degelijke kwaliteit, lekker zwaar met een stevige stof, te dik noch dun. Het werd overigens behoorlijk snel geleverd in vergelijking met de meeste webshops die door deze coronacrisis veel vertraging oplopen. Ook de communicatie met klantendienst verliep vlot. Ik kreeg ten laatste de volgende werkdag een antwoord op mijn vragen. Een aanrader dus!

Fijne yogamat, en geweldig dat hij emissievrij is geproduceerd. Dát zouden meer mensen moeten kiezen

De yogamat is goed stroef. Prima ding. De meerwaarde zit voor mij echt in dat hij emissievrij is geproduceerd. Ik koop graag bij bedrijven die dat belangrijk vinden.

Supersnel en goede kwaliteit

Mijn twee yogamatten waren er binnen twee dagen en zien er heel goed uit! Ik kocht de yogamat van kurk en de studio yogamat. Met beiden ben ik blij maar vooral die van kurk voelt heel sterk en solide aan.

Top mat!

Gewoon kopen. Je zal er blij mee zijn!

Goeie mat , die zijn prijs echt waard is.

Uitsekend

Goede service. Het product helemaal na wens Goede verzending.

Goede kwaliteit en bezorging

Prima en snel kunnen vinden wat ik zocht. Makkelijk af te handelen. Probleemloze levering.

super, mooie producten, snelle levering

heel blij!

zeer snelle levering en goede kwaliteit

fijne materialen, duurzaam en ziet er ook nog goed uit. Inmiddels met yin yoga gebruikt.

Supersnelle levering, lekkere (en verantwoorde!) yogamatten

Ik was op zoek naar een duurzaam geproduceerde yogamat, ook geschikt voor buiten en met draagriem. Via het platform Klooker kwam ik uit bij Evoyogi en daar vond ik precies wat ik zocht en ook nog in de aanbieding. De mat was lekker zacht met prima grip. De grip werd inderdaad steeds beter na een paar keer gebruiken. Mijn man werd zelf ook enthousiast van mijn dagelijkse yoga dus ik wilde exact dezelfde mat voor hem bestellen. Helaas was deze uitverkocht. Wel ben ik goed geadviseerd over de studiomat die ook geschikt is voor buiten. Een losse draagriem kon ik erbij kopen. Ik was dus wel iets duurder uit. De studiomat is iets dunner maar nog steeds zacht genoeg en de grip is uitstekend. Als bonus heb ik nu een sprekende kleur gekozen en mijn man de eerste gegeven. We zijn er allebei blij mee.

Fijn, maar glad

Fijne mat, geeft steun en is licht om makkelijk mee te kunnen nemen. Iets intensievere yoga is niet erg handig op deze matten, omdat met maar een beetje zweethanden/voeten de mat heel glad wordt. Ik heb de mat inmiddels al een paar keer goed geschrobd, maar dit heeft het niet verbeterd helaas.

Ruim aanbod en zeer goede prijs/kwaliteit

Na even zoeken op deze site beland en wist me meteen te overtuigen. Zeer ruim aanbod en vond al snel wat ik zocht. Eens besteld, wat allemaal zeer vlot gaat, werd mijn matje spoedig geleverd.

Een groot verschil met deze mat

Voordien volgde ik de yogales op een kampeermatje. De downward dog was daarom een lastige oefening. Ik gleed weg. Nu sta ik vast en stabiel in het matje. Wat ik wel persoonlijk onlogisch vond is dat de witte sticker bovenaan komt en niet onderaan. Als ik een tapijt koop, zit het label ook onderaan. Op die manier kan je mensen doen twijfelen wat boven- en onderkant is.

Snel en goed!

Geweldig, ik bestelde na 23.00 maar had alsnog mijn bolster, meditatiekussen en yogamat de volgende middag al in huis! Superfijn. Comfortabel materiaal en fijne stof, ben zeer tevreden!

Goed stevige mat

Ook duurzaam bezig met de spullen die ik koop. Ideale combinatie van goed duurzaam materiaal en goede prijs. Yoga elke dag. Erg stevig.

fijne, goeie mat.

Goede service, ik kreeg een mail toen de mat weer op voorraad was. Fijne mat en de kleur is zoals op de foto van de site.

snelle service en mooi product

ik heb een yogabolster besteld en ben daar zeer tevreden over ook over de service

Super goede service

Zeer tevreden van de producten van Ecoyogi en vriendelijke klantenservice. Enorm tevreden. De producten zijn helemaal zoals omschreven op de website.

Prettig materiaal, zit geen naar luchtje aan.

Altijd goed & snel

Voor zowel ons bedrijf als voor mij privé heb ik bolsters, meditatie kussens en oog kussens besteld. Service is altijd goed en kwaliteit van de producten is uitstekend. Ben zeer tevreden. Op de website stond dat een product niet op voorraad was, en bij navraag hebben ze alsnog kunnen leveren in 2 bezorgingen. Dit was volkomen duidelijk maar ze hadden een leuk boek toegevoegd over meditatie bij de nalevering. Zeer attent.