Service top na verloren zending - produkt helemaal naar verwachting

Produkt is helemaal wat ik ervan verwachtte. Levering was fout gelopen bij PostNL, maar er werd snel en adequaat op gereageerd. Nieuwe zending verstuurd en goed aankomen.

Snel en goed materiaal

Hoe kwaliteit

Het enige is dat de mat minder goed isoleert dan verwacht, en wat is aangegeven in de beschrijving. Dus bij langer 'stil' liggen op de mat voel je wel de koude ondergrond, wanneer je buiten yoga doet.

Goede stevige bolster

Comfortabel en stevig

Hij is iets glad

Bij bepaalde poses, glijden mijn handen weg. Verder is er heel fijne mat.

Amazing!

Ik hou van eerlijke handel, natuurlijke materialen en dit is waarom ik voor Ecoyogi koos. Goede service, snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Goede snelle service, goed materiaal

Zie boven

Goede keus en mijn gekochte meditatiekussen bevalt me goed.

Duidelijke informatie op de website. Ik heb 2 meditatiekussens gekocht. Deze werden snel afgeleverd en ze zijn mooier dan ik had verwacht. Vooral het hoge kussen bevalt me erg goed, dat zit veel meer ontspannen dan mijn vorige lagere kussen.

Prima.

Stevige stof. Lekker zwaar. Snelle levering. .

Top, mooie matjes

Uitstekende producten en snel geleverd

Mijn bestelling werd snel geleverd, goed ingepakt en de producten zijn kwalitatief heel goed. Hartelijk bedankt!

Heel fijn product. Een aanwinst.

Werkt goed waar het voor bedoeld is

Een snelle en aangename communicatie met topkwaliteit van het yogamatje!

Ik heb een yogamatje aangekocht en per ongeluk op een verkeerd adres laten leveren. Na een telefoontje en een mailtje was alles geregeld en werd mijn product terugbetaald. Na een nieuwe bestelling met het juiste adres kwam mijn yogamatje even later aan. Super fijne service!

Het kussen is hoger dan verwacht.

Om er zeker van te zijn dat ik hetzelfde fijne kussen zou hebben als bij de yoga, heb ik dezelfde maat van hetzelfde merk besteld. Maar de maat is blijkbaar niet hetzelfde. Helaas.

Beste Annemarie, Hartelijk dank voor je reactie en wat vervelend dat je meditatie kussen niet dezelfde hoogte heeft als het kussen in jouw yoga studio. Onze kussens worden zo strak mogelijk gevuld met boekweitkaf. Je kunt zelf het kussen heel makkelijk iets lager maken door er wat boekweitkaf uit te halen. Als je de rits van het kussen opent zie je een binnenhoes. Ook deze kun je openen en er dan met een klein kopje wat boekweit uit halen. Zoveel als je wenst. Dan zul je merken dat het kussen lager wordt en beter op je lichaam aansluit. Tip: Bewaar het boekweitkaf in een bakje zodat je het kussen later wellicht weer kunt opvullen als het boekweit een beetje begint te slinken. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Indien gewenst kan ik een video hierover toesturen.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit qua materialen en kleur. Wel vind ik de mat helaas veel te glad waardoor ik nu alsnog mijn oude mat er bovenop heb gelegd en hem nu meer gebruik als ondermat. Wel zonde! Meditatiekussen viel hoger uit dan gedacht, dus ik hoop dat die nog inzakt met het gebruik.

Makkelijke en vlotte aankoop van degelijk materiaal

Matjes en kussen aangekocht. Materiaal is degelijk en klopt met de omschrijving. Snelle en vlotte levering

Fijn kussen

Goed meditatiekussen met mooie afwerking. Als je enigzins in kleermakerszit kan zitten zou ik voor deze lage versie gaan. Eerder de middel besteld maar die is echt ontzettend hoog! Zit er tot nu toe elke dag met comfort op.

Excellent service and products

High quality sustainable products for a fair price. Plus, the customer service is amazing! I had two yoga blocks delivered of which one was damaged during transport. After contacting them about this, they immediately sent me a brand new block. Highly recommended!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit mat van een natuurlijk product, prima!

Goede service en goede kwaliteit

Ik ben een enorme fan van de eco yogi pro grip matten. In mijn optiek de beste mat die er bestaat. Daarnaast vind ik dat Eco Yogi een hele goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

Alle producten die ik tot dusver onder mijn eigen naam of als yogacentrumamersfoort.nl heb gekocht zijn correct verzorgd en stipt bezorgd. Het gaat hierbij om riemen, blokken, kussens en bolsters.

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Echt een aanrader :)

Uitstekende kussens, perfect geleverd

Zeer goede kussens, dubbele sloop, zitten stevig, perfecte hoogte. Uitstekend geleverd.

Goede producten en snel geleverd.

Yoga mat en -blokken gekocht. Voldoet aan beschrijving op de site, en snel in huis.

Great products, fast delivery

Very happy with the service and the products. Recommended!