Mooi mediatie kussen en snel geleverd

Op zoek naar een mediatiekussen en kwam oa uit bij ecoyogi. Site is duidelijk, net als de omschrijving van de producten. Tevens productie snel in huis.

Goede kwaliteitsvolle producten, snelle afhandeling en levering

Goede kwaliteitsvolle producten, snelle afhandeling en levering

Top maar verpakking kan duurzamer

De producten zijn top. De bestelling en levering verliepen vlot. Maar ik begrijp echt niet dat er zoveel nieuw papier en karton gebruikt wordt voor de verpakking.

Voldoet uitstekend!

Website yogamatten plus uitleg: prima. Had mijn keuze gemaakt.. toch even... Telefonisch advies gevraagd t.a.v mat voor critica alignement yoga: zeer vriendelijke meedenker. Bevestiging juist. Levering zeer vlot.

Mooie producten goede prijs

Mooie producten voor de goede prijs. Verzending was sneller dan aangegeven! Zeker een aanrader

super

correcte levering. Heel leuke tas. Reeds zeer vele positive reacties op mijn tas ontvangen.

Fijne matten voor buiten en binnen.

Fijne stevige yoga matten, ook fijn de draagriem en de kleur is mooi!

Snelle service, mooi artikel, goede communicatie

prima bedrijf

Superservice

's avonds laat (22u) besteld, volgende dag rond lunchtijd in huis. Fantastische service!

Mooi materiaal, lekker lang

Heel fijne mat, goede maat! Het stroever maken op de bovenkant is wel een proces, op de vloer gaat de mat gelukkig nergens heen. Kwestie van vaak schoon maken en veel gebruiken. De kleur is echt zwart, het materiaal voelt duurzaam aan. Snelle levering, goede communicatie.

Dik tevreden

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Voor deze prijs vind ik het een prima bolster en door het kleurrijke logootje oogt het niet saai

Zo snel en zulk fijn spul

Rond 10 uur 's avonds besloot ik een yoga mat en een meditatiekussentje te bestellen. De reactie vanuit Ecoyogi was zo snel dat ik direct die volgende dag tijdens mijn yogales kon genieten van de zachte stevigheid van het matje. Ook het meditatiekussentje is heel fijn. Ik gebruik het niet om te mediteren, maar om lekker op de grond te kunnen zitten zonder een 'houten bil' te krijgen. Je zit dan zo lekker gegrond met je stuitje richting de aarde. Het matje kwam trouwens met een handige draagband. Hoogwaardige producten (en eco!) voor een goeie prijs.

Perfecte service

Helaas was de kurk Ecoyogi tijdelijk niet op voorraad. Per e-mail op de hoogte gehouden van de nieuw levering. Binnen 12 uur geleverd. Super service. Doen wat ze beloven. En de mat is geweldig; perfecte grip, juiste dikte en voelt super natuurlijk aan.

Geweldige vriendelijke service

Top.

Snelle levering. Uitstekende producten. Mijn vader heeft meteen toen hij mijn meditatieset zag gevraagd om er ook eentje voor hem te bestellen.

Goed product, snelle levering!

Goede ervaring! Heb een mooi meditatie kussen besteld. Bevalt goed, goede kwaliteit. Ook zeer tevreden over de snelle levering!

Top producten en top service

Heel tevreden over mijn Ecoyogi producten. En wat een super service. Een aanrader.

Alles prima in orde!

Prijs kwaliteit alles prima in orde!

Snel bezorgd, netjes verpakt.

Bevalt prima

Snel, kwaliteit en mooi.

Verschillende producten besteld. Ze zijn allemaal mooi en zoals beschreven op de site, goed van kwaliteit en snel geleverd zoals beloofd. Er is een goede kwaliteit/prijs verhouding.

Mooi product, zit prima

Het meditatiekussen werd heel snel en keurig afgeleverd. Alles klopte

prima kwaliteit

mooie en stevige rol. de cliënten zijn er heel gelukkig mee. ik leg het onder hun knieën zodat hun rug meer ontspant.

Perfecte en snelle levering van kwaliteitsproducten

In de late avond besteld en ‘s morgens in de ochtend reeds geleverd. De props zijn heel goed van kwaliteit en afwerking

Mooie website

Tip: om het milieu te sparen zou het goed zijn om dr mogelijkheid aan te bieden pm het gekochte artikel af te halen op een afhaalpunt in de buurt

Euregioweg 277 7532 SM Enschede

085 2736762