Mooie prijs, en snel in huis.

De spelletjes zijn leuk, en voor een mooie prijs.

• Afspraken nakomen

Overzichtelijke webwinkel en goed verpakt en snelle levering.

Overzichtelijke webwinkel en goed verpakt en snelle levering.

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Snelle levering; goede prijs

Ook deze keer weer snel en volledig geleverd.

Mijn ervaring:

Duidelijke communicatie en een snelle levering via DHL en natuurlijk door jullie.

Geweldig klantgericht!

Toevallig ontdekt toen ik op zoek was naar plakboeken. Ik ben zo'n ouderwetse die plakboeken van vakanties maak. Maar wáár kom je nog aan een goed plakboek behalve die peperdure van de fotograaf? Nou, bij Petdirect dus! En dat niet alleen: ze hebben er alles voor kantoor en heel veel voor hobby en knutselen. En alles redelijk geprijsd, goed van kwaliteit en snel geleverd. En, allerbelangrijkst: bij Petdirect zijn ze erg klantgericht! De klant moet tevreden zijn en Petdirect doet er alles aan om dat voor elkaar te krijgen. Dat merk je pas goed als er iets onverhoopt mis gaat: dan is de service gewoonweg SUPER!! Ik kan Petdirect voor iedereen aanbevelen!

• Afspraken nakomen

Geen directe bevestiging, wel snelle afhandeling.

Na het plaatsen van de bestelling krijg je niet direct een bevestiging. De volgende (werk)dag krijg je alsnog de bevestiging. Daarna wordt de bestelling vlot afgehandeld en bezorgd.

Inmiddels geretourneerd

Prachtig doosje. Op de verpakking staat A6, formaat. Maar mijn c6 envelop past er net niet in. Jammer.

• Afspraken nakomen

Snel en klantvriendelijk, SUPER!!!!

Petdirect heeft een erg goed product geleverd en heb het snel ontvangen, de prijs is veel lager dan bij anderen dus ik zal vaker producten bestellen bij Petdirect. Zijn doen er alles aan om de klant tevreden te stellen. Erg klantvriendelijk en uitstekende communicatie. SUPER!!!!!!

Snel en correct

Uitgebreide keuze en vooral op agendagebied zeer veel aanbiedingen. Snelle levering. Helemaal goed.

• Afspraken nakomen

alles prima gegaan en snelle bestelling!!!

• Afspraken nakomen

Snelle levering goede verpakking en mooie inhoud

• Afspraken nakomen

Netjes op tijd geleverd!!

Perfect!!!

• Afspraken nakomen

Vlotte levering en goede website.

Juiste en vlotte bezorging van de bestelde artikelen. Is er soms iets niet meer te leveren dan neemt Petdirect contact op met een vervangend artikel. Vriendelijk personeel en artikelen voor een redelijke prijs.

Weer zeer tevreden!

Ik heb de afgelopen jaren vaker bij Petdirect spullen gekocht voor het maken van mijn fotoalbums, zoals bladen, lijm en stickers. Ze zijn altijd van goede kwaliteit. De bestelling is altijd binnen een paar dagen binnen. Ik ben over deze zaak dan ook zeer tevreden.

Goed en snel

Snel en adequaat

Petdirect doet wat het belooft.

• Afspraken nakomen

Zoals op de site beschreven op tijd binnen gekregen is dus goed zoals er staat dat het binnenkomt .

Zoals beschreven op de website komt t ook binnen levertijd dus op tijd . Beveel het zeker aan .

• Afspraken nakomen

betalen is niet gemakkelijk, inloggen ook niet

Oude gegevens blijven niet bewaard, ik moet iedere keer dat ik inlog een nieuw wachtwoord aanmaken. Mijn gegevens bleken niet meer geheel aanwezig, waardoor er geen verzendadres bij de gegevens stond. Waardoor ik verzendkosten moest betalen omdat het systeem dacht dat ik in het buitenland of id zat. Wel werd ik goed geholpen door de medewerker van de helpdesk.

correct

Deze webshop doet wat je er van kunt verwachten. Bestellen , mail van bestelling enz....... de levering was niet echt snel maar dat was in mijn geval niet erg.

Snel en voordelig

Van harte aanbevolen

• Afspraken nakomen

Snelle levering, probleem netjes en snel opgelost

Bestelling was eenvoudig, levering snel en een tijdens transport beschadigd product werd snel vervangen. Top!

• Afspraken nakomen

Netjes op tijd geleverd,,,goed verpakt... Erg blij mee.

prima product

Dit product is alleen bij jullie verkrijgbaar

Netjes en snel

Zoals ik reeds gewend was wederom een snelle en correcte levering

• Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Netjes

Mooie site,duidelijk en overzichtelijk

Hoofdstraat 122 7901 JV Hoogeveen

0528 - 221 505

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!