Zeer fijne mensen om mee te werken

Wij hebben onze webshop www.propyro.nl laten ontwerpen door OntwerpMijnWebwinkel. Het zijn erg fijne mensen om mee te werken en het contact verloopt goed. Ze zijn duidelijk in de communicatie en gaven ons ook tips om zelf nog verbeteringen door te voeren. Bedankt voor het mooie ontwerp en de fijne service :).

Super snel en meedenkend

Ik maak gebruik van een strippenkaart. Dus trek eigenlijk pas aan de bel op het moment dat ik pas iets nodig heb. De communicatie verloopt dan altijd heel snel en soepel. Ook het meedenken vind ik enorm fijn, daar het soms in tijd ontbreekt om iets aan te pakken, vult het team van Ontwerpmijnwebwinkel dit super fijn aan door ideetjes aan te dragen. www.droomkoekjes.nl

Nog nooit zo snel een nieuwe website gelanceerd

In een mum van tijd stond onze gloed nieuwe site online, nu mogen we weer gezien worden! www.denj.nl Het traject verliep prettig en soepel, ontwerpmijnwebwinkel denkt echt met je mee en reageert supersnel op alles.

Mijn webshop onmogelijk zonder Ontwerpmijnwebwinkel

Door verschillende omstandigheden moest ik vanuit huis gaan werken en daarom leek het opzetten van een webwinkel een idee. En dat terwijl ik van weinig digitale kaas heb gegeten. Het heeft dan ook wel even geduurd maar ik heb net mijn eerste proef digitale aankoop gedaan. En die werkte! Dat had ik in de verste verte nooit kunnen realiseren zonder de hulp en vriendelijkheid van Michelle en Merel. Ik voelde me soms wel een ontzettend ei maar volgens Merel kon ik altijd alles vragen.... Heel veel dank daarvoor!

Professioneel en behulpzaam!

Als kleine ondernemer werd ik hard getroffen door de corona crisis. Mijn inkomen werd meer dan driekwart gehalveerd. Nadat ik langzaam door deze uppercut (Corona genaamd) bij mijn positieve kwam. Werd ik met raad en daad bijgestaan door Merel en Roy. Mede doordat ze ook niet bang waren voor mijn Ja, maar.. als gedrag. Hun doorzettingsvermogen en professionele houding heeft er uiteindelijk toegeleid, dat mijn logo en huisstijl duidelijk laat zien waar mijn bedrijf voor staat en wat de toegevoegde waarde is voor de klant. Kortom niets dan lof over de inbreng van Merel en Roy. Zonder hun steun en professionele attitude had mijn comeback langer geduurd. Een 9,5, (maar ook een 10) is hier zeker op z’n plaats.

Bedankt John voor je mooi review, fijn dat we je hebben kunnen helpen in deze moeilijke tijd.

Experts weten waar ze het over hebben

In verhouding met de maandelijkse kosten van Mijnwebwinkel is een xl pakket best een investering maar dan krijg je wel ook echt iets voor je geld. Merel en Michelle reageren snel op de mail en voelen goed aan wat ik met mijn bedrijf wil uitstralen. Bedankt en zodra ik klaar ben voor de volgende stap naar Shopify omdat ik daar wel alles zelf kan aanpassen en jullie me daar nog beter kunnen helpen klop ik weer bij jullie aan

Dank Riet, veel succes met de shop en wie weet tot in de toekomst!

Slechte communicatie waardoor onze site niet naar wens is

De communicatie verloopt alleen per email telefonisch contact is bijna onmogelijk. duidelijkheid naar de klant is minimaal en er wordt verwacht dat ik als klant alles weet over het ontwerp van de de site.

Hoi Ben, Jammer dat je onze samenwerking zo hebt ervaren. We hebben inderdaad dit jaar onze service pakketten moeten aanpassen, ook wij moeten van tijd tot tijd mee veranderen met de markt. Helaas lukt het dan soms niet meer om aan de wensen van alle klanten te voldoen. Wij verwachten echter niet dat je als klant alles weet van het ontwerp, wel over je eigen producten vandaar dat we om input zoals teksten en afbeeldingen vragen :) Groet Michelle - omww

Fijn contact gehad, mooi resultaat!

Ik heb een fijn contact gehad met de dames van OMWW. Er werd altijd snel gereageerd op e-mails, en feedback werd snel verwerkt. Naast de webshop hebben ze voor mij ook een logo/ huisstijl ontworpen. Het is een mooi geheel geworden met een professionele uitstraling! Super blij mee!

Dank voor je mooie review :)

Super!!

Een echte aanrader. Zelf heb ik mijn webshop laten bouwen door OMWW. Dit verliep heel vlot. Op alle vlakken. Communicatie, snelheid, eigen inbreng etc. Ook de aanpassingen nemen ze graag voor hun rekening. Ik ben alvast een heel tevreden klant.

goed geholpen

Ik ben blij met het resultaat mooi gemaakt en fijn geholpen ,geduldig om mij goed te helpen

Zoveel meer dan een creatief team!

Ontwerpmijnwebwinkel verdient zonder twijfel mijn aanbeveling. Zalig om te werken met een team dat meedenkt, creatief is, snel op de bal speelt en maar een woord nodig heeft om te weten wat je bedoeld. Michelle en haar team voelen aan wat je wenst en voeren dit zeer volledig uit. Ze denken mee en werken proactief. Ook voor mijn tweede project was daarom de keuze snel gemaakt en volstond het om een mailtje te sturen. Ik heb er alle vertrouwen in dat ook deze keer weer een succesverhaal gaat worden!

Uitstekend & creatief

Creatief, flexibel, snel, uniek, communicatief & betrouwbaar. Zo heb ik OMWW ervaren! Ideeën worden goed uitgewerkt en dat komt mede omdat er goed wordt geluisterd. Ze komen hun afspraken na en zijn altijd bereidt om je te helpen of advies te geven. Voor mij de ideale partij om mee samenwerken. Ga zo door!

Mooi ontwerp voor onze online store

Voor het re-design van onze webwinkel hebben wij met veel plezier samengewerkt met Ontwerpmijnwebwinkel.nl. In overleg uiteindelijk tot een mooi nieuw fris ontwerp en eindresultaat gekomen.

Perfect communicatie en professionaliteit!

Diverse projecten samen mee gedaan. OMWW is een zeer prettige partij op alle vlakken. Communicatie, emailmarketing, webshop, etc. Denken altijd mee en hebben een goede kijk op zaken en bovenal zeer professioneel. Je kunt hier met een gerust hart zaken mee doen. Top service, ga zo door!

Pluspunten

Ontwerpmijnwebwinkel.nl denkt altijd met je mee en dat vind ik heel fijn. Ze zijn flexibel, snel en creatief!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik heb Ontwerpmijnwebwinkel 2 maal om hulp gevraagd en ik ben erg tevreden. Supersnel geholpen en het resultaat is helemaal naar wens.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed geluisterd naar mijn wensen en meegedacht waar nodig. Het totale ontwerp is zoals ik me had voorgesteld, zelfs beter.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik kreeg laatst van een ervaren marketeer een pluim voor mijn website en trainingsgids. Over de samenwerking met Michelle en Merel kan ik kort zijn: plezierig. Samen met een schappelijk tarief is dit bureau een prima keuze voor MKB!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Even snel een site bouwen dachten wij. Niet dus! Echt wel lastiger dan gedacht. Nu hadden we dus met spoed een mooi ontwerp en indeling nodig voor onze site die we zo snel mogelijk live willen hebben. Gelukkig was na de goede communicatie met Michelle en Merel dit zo voor elkaar en is de site nu volledig naar wens. Ze weten snel waar je naar zoekt en passen hier de site goed op aan! Absoluut een aanbeveling dus!

Weinig slechts over te melden. Misschien iets meer inspelen/tips geven op de Google bereikbaarheid(SEO) van de sites bij het ontwerpen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super contact gehad met Michelle en Merel. Mijn ideeën zijn uitgewerkt zoals ik ze graag wilde en kleine aanpassingen werden vrij snel uitgevoerd. een top team zo samen! vriendelijk, flexibel (dat past bij mij, ivm ook nog een andere baan) betrouwbaar en creatief. Ik ben zeer tevreden !!

Commercieel had ik graag meer hulp gehad zodat je zelf zeker weet een goede start kunt maken en behouden. Zo krijg je direct inzicht wat je bijvoorbeeld kan verbeteren, wat aandacht nodig heeft en wat juist goed gaat.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij zijn al een aanal jaar naar volle tevredenheid klant bij OMWW. Een bedrijf dat zich perfect inleeft in de situatie van de klant, meedenkt en met verrassende ontwerpen en oplossingen komt. Ben je op zoek naar een betrouwbare & professionele partij dat in mogelijkheden denkt, dan kan ik OMWW zeker aanbevelen!

Nee, ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne, snelle communicatie. Ze hebben voor mij een logo ontworpen en daar ben ik erg tevreden over! Naderhand nog om een paar extra bestandjes gevraagd van onderdelen van het logo en dat was geen probleem. Voor vervolgklussen weet ik waar ik moet zijn.

Pluspunten

Michelle & Merel voelen goed aan wat je voor ogen hebt en denken goed mee. Het duurde heel even voordat het eerste ontwerp gereed was, maar het was het wachten zeker waard. De communicatie is snel en prettig en ik ben heel content met het eindresultaat. Ik kan ONW zeker aanbevelen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ontwerpmijnwebwinkel is heel snel en klantvriendelijk. Onze website ziet er nu echt professioneel uit. Zelf krijg je het niet zo mooi.

Ik zou het super vinden als jullie ook een soort e-commerce quickscan aan zouden bieden. En dat ik dan ook advies kan krijgen wat we kunnen verbeteren om commercieel te optimaliseren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze voelen heel goed aan wat wij willen. Ook al zijn wij vaak van het laatste moment, ontwerpmijnwebwinkel.nl staat altijd voor ons klaar. Ze zijn creatief, vernieuwend en ze luisteren heel goed naar onze wensen. Wij werken met heel veel plezier met hun samen, sterker nog we kunnen ze echt niet meer missen. Ze zijn van grote waarde voor het succes van ons bedrijf.

Over Ontwerpmijnwebwinkel.nl

Ontwerpmijnwebwinkel.nl maakt voor een vaste prijs een uniek ontwerp voor je webshop in Mijnwebwinkel. Snel, professioneel en persoonlijk. Ook bieden we tal van andere diensten aan om je webshop tot een succes te maken. Ontwerpmijnwebwinkel is vaste partner van Mijnwebwinkel. Ontdek onze meerwaarde voor jouw webshop! We geven jouw webwinkel dé uitstraling die bij je doelgroep en je product past. Onderscheidend, eigenzinnig, chique, strak, gek, alles kan.