Pluspunten

De communicatie verloopt erg prettig en snel. Vragen/ verbeterpunten/ aanvullingen worden snel opgepakt. Erg prettig dat je via een account op ontwerpmijnwebwinkel alles kan aanleveren! Afspraken worden netjes nagekomen. En ik ben erg tevreden met het uiteindelijke resultaat.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Michelle en Merel denken mee met wat ik wou neerzetten.

NVT

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er werd veel rekening gehouden met al mijn wensen en ideeën. Wel wetend wat ik wilde, maar hoe dat eruit moest komen te zien kon ik niet goed omschrijven. Uit eindelijk een prachtig nieuw logo en een super mooie nieuwe huisstyle gekregen. Exact aangesloten bij mijn wensen. Ik ben echt voor de volle 100% tevreden!

Voor een kleine webwinkel zijn de prijzen best hoog. Maar dit is het absoluut waard! OMWW ontwerpt exact zoals ik het zelf nooit voor elkaar had gekregen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Makkelijk bereikbaar en snelle service. En levert mooi werk af. Ik kan iedereen ontwerp mijn webwinkel aanraden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle service Ervaring met mijnwebwinkel Vast contactpersoon

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ruime ervaring met het mijnwebwinkel pakket. Vaste contactpersoon. Goede afspraken en de afspraken worden na-gekomen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze hebben er echt een hele mooie site van gemaakt. En bij vragen word je altijd geholpen.

Geen. Ga zo door.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- gunstige prijzen - snelle communicatie - snelle uitvoering

Geen. Ga zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle feedback en voelde snel aan wat bij ons past. Wijzigingen en opmerkingen van onze kant werden snel opgepakt en aangepast.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze denken mee met de klant en komen met goede suggesties! Professioneel, fijne samenwerking en snel reactie op mail. Super service en het ontwerp was snel gerealiseerd!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

correcte en vlotte afhandeling

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie tijdens het ontwerpen. Ontwerp mijn webwinkel heeft een snelle oplevering mogelijk gemaakt. Het ontwerp sluit goed aan bij onze wensen. We zijn zeer tevreden. Bedankt Michelle.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We werden goed geholpen, ook al hadden wij geen volledig pakket, enkel logo en header. Onze wensen werden omgezet, zonder hun was een restyling van onze webshop niet zo goed gelukt, omdat wij niet goed wisten hoe we het moesten aanpakken. Door Ontwerpmijnwebwinkel hebben wij onze weg gevonden en heeft de webshop een complete restyling gekregen.

Geen, doe zo verder!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We hadden iets in ons hoofd en de website is nog beter en mooier geworden dan dat. Net even anders dan andere websites. De contacten verliepen uitstekend en snel. We hadden hierdoor binnen een paar weken tijd een heel nieuw uiterlijk.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snapten erg snel wat onze wensen waren en hebben dit ook goed vertaald naar het design.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle en duidelijke, korte communicatielijnen men neemt elkaars werk over, dat gebeurt bij veel bedrijven niet meer, dus super plus punt! niets is te veel (ook niets als je x keer iets "kleins" toch anders wilt) kwaliteit van het werk is top

Geen idee, voor mij is het goed zo! Ga zo door.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zij kunnen perfect jou eigen ideeën vormgeven, de juiste uitstraling en me hun advies en kennis van webwinkels komen ze met een webwinkel ontwerp die omzet brengt. En dat is het enige wat telt. Henk-Jan Palm www.dupalshop.nl

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Twijfel je nog? Ik zeg doen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zelf had ik best kunnen puzzelen om wat in elkaar te flansen maar ik wilde heel graag dat mijn webwinkel er professioneel uit ziet, dus niet langer over nagedacht en een pakket genomen bij OMWW. Mijn wensen heb ik doorgegeven en al snel kwam er een mooi ontwerp. Pas toen ik zelf artikelen ging toevoegen kwam ik op aanvullingen en veranderingen, dat was totaal geen probleem voor Michelle en ook dat was binnen no time gedaan. Het contact met Michelle ging supersnel en fijn, ik kan OMWW dan ook aan iedereen die een webwinkel begint aanbevelen. Zelf zal ik vast ook wel weer terug komen voor leuke aanpassingen, ik hou namelijk van variatie. Ik ben pas online met mijn webwinkel, maar ik ben al zo trots op wat ik mede door Michelle, en Merel, bereikt heb.

Ik heb geen verbeterpunten, ik ben zeer tevreden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Luisterde goed naar mijn wensen, vertaalde dit meteen in een fantastisch ontwerp. Goede communicatie via de email en de telefoon. Extra uitleg. Heel mooi vormgegeven en Roel dacht heel goed mee. Ik ben heel tevreden over het ontwerp, het maken en de prijs van het blog. Dank je!!! www.chitaltravels.nl

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De samenwerking met Roel heb ik als zeer prettig ervaren! Omdat ik gedwongen werd een naamswijziging voor mijn kantoor te ondergaan, had ik geen tijd en geen inspiratie om te bedenken wat ik voor huisstijl wilde noch wat ik voor website wilde. Met mijn handen in het haar heb ik Roel opgebeld en het verhaal uitgelegd. Roel wilde mij meteen helpen en dat ik haast en stress had, was geen probleem! Roel heeft mij al het werk uit handen genomen en mij weer geïnspireerd als ondernemer. De huisstijl was meteen bij het eerste ontwerp raak en door Roel leerde ik out of the box the denken. Niet een veilige modus te kiezen of een standaard advocatenmodus, maar iets unieks, iets eigens te presenteren. Iets wat onderscheidend is in mijn branche. Na de mooie huisstijl is een geweldige website gekomen waar ik zeer trots op ben. Eerlijk gezegd ben ik verliefd op mijn website. De website die Roel heeft gemaakt is uniek, eigens en onderscheidend. En wat heeft hij een werk gestoken in mijn website! Ik ben hem daar heel dankbaar voor! Roel is niet enkel een van de gezichten achter ontwerpmijnwebwinkel.nl. Roel is voortaan een merknaam. In ieder geval als ik het over Roel heb, weet iedereen dat ik het over die geweldige ontwerper van huisstijlen en websites heb. Roel, super bedankt voor jouw geweldige werkzaamheden en de zeer fijne samenwerking!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Michelle, heeft me heel goed geholpen. ik heb haar helemaal vrij gelaten in het ontwerpen van mijn site. tot mijn verbazing was ik gelijk te vrede. echte toppers. wil je snel en vriendelijk geholpen worden , zeker doen . .

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd bereikbaar komen afspraken na flexibele opstelling hebben alle geduld, ook na 3 wijzigingen prettig klantgericht goed inlevingsgevoel deze klant is zéér tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijn contact met Michelle, snel in ontwerp, zelfs na de uren werken ze nog door. Bedankt voor de goede service.

Klokgebouw 175 5617 AB Eindhoven

085 303 53 98

Over Ontwerpmijnwebwinkel.nl

Ontwerpmijnwebwinkel.nl maakt voor een vaste prijs een uniek ontwerp voor je webshop in Mijnwebwinkel. Snel, professioneel en persoonlijk. Ook bieden we tal van andere diensten aan om je webshop tot een succes te maken. Ontwerpmijnwebwinkel is vaste partner van Mijnwebwinkel. Ontdek onze meerwaarde voor jouw webshop! We geven jouw webwinkel dé uitstraling die bij je doelgroep en je product past. Onderscheidend, eigenzinnig, chique, strak, gek, alles kan.