Pluspunten

Deze mensen weten waarover ze praten! Voor zowel het re-stylen, of het ontwikkelen van een geheel nieuwe site moet je absoluut bij hun zijn! Kortom; zeer tevreden!

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik vond het prettig om met Michelle en Roel samen te werken, ze leven zich goed in in de wensen die je hebt en proberen dat echt te vertalen in hun werk.Vakmensen. Wat ook fijn is is dat het gewoon aardige mensen zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle antwoorden op al mijn vragen. Het was voor beide partijen even aftasten hoe de site er uit zou moeten zien, maar nadat ik mijn wensen strak op papier gezet had was de klus snel geklaard Ik ben erg blij met mijn geheel vernieuwde site

Soms had ik het gevoel dat ik via persoonlijk contant mijn wensen beter uit zou kunnen leggen aan de persoon achter de naam Maar uiteindelijk is mijn site toch geworden wat ik in gedachten had Dank je wel!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Michelle was mijn stok achter de deur om aan de slag te gaan met mijn webwinkel, want ik was ondertussen ook nog met andere dingen bezig. Ik was meteen blij het logo en de eerste opzet voor mijn webwinkel, precies mijn smaak en stijl en dit vind ik best uniek! Ze hebben een fantastisch resultaat geleverd, zijn behulpzaam en communiceren goed. Ik kan het iedereen aanraden!

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijn contact, goed overleg en snel met ontwerpen. ook fijn dat de webshop niet offline hoeft tijdens de aanpassingen. wat mij opviel dat de deur niet op slot gaat om 17:00 ze maken het gewoon even af als dat nodig is omdat het zo afgesproken is.

Op dit moment geen idee

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie en prettig contact. Werd zeer begripvol te woord gestaan en we kwamen tot een goede prachtige design! Wat ook fijn was dat de aanpassingen snel werden doorgevoerd. Ik zal OMWW zeker aanraden !

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuk team en toen Roel op vakantie was werd het ontwerp naadloos overgenomen door Merel!

Misschien nog meer diensten aanbieden. Een voorbeeld van een nieuwsbrief erbij of welke andere mogelijkheden jullie nog kunnen verzorgen. Daarna een mail versturen met aanbieding voor een strippenkaart met de mogelijkheid voor kleine veranderingen in de toekomst.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het blijft altijd een gok, je hebt wat ideeën in je hoofd van hoe je webshop er ongeveer uit moet komen te zien. Je legt je ideeën voor en je hoopt het beste ervan. Maar wat zijn Roel en Michelle waanzinnig ( en de rest natuurlijk ook ). Wij zijn erg gelukkig met onze webshop. Alles kan en niets is te veel. Petje af.

Geen. ( gewoon een gelukkige klant )

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie, snel reactie op vragen, begrepen heel goed wat we wilden. Compleet nieuwe huisstijl ontworpen die prima bij ons aansluit.Design webshop vanaf niets helemaal ontworpen: TOP. Ook extra dingen zijn goed bespreekbaar.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Omdat het mij niet lukte om de juiste website te ontwerpen heb ik jullie ingeschakeld. De huisstijl van Dakconcept was al bekend en het was aan jullie de taak een overzichtelijke website in onze huisstijl te ontwerpen. De communicatie verliep vlot en ook het eerst ontwerp was snel door jullie gerealiseerd. Het eindresultaat is boven verwachting, dit had ik zelf nooit voor elkaar gekregen. Ontzettend bedankt en ga zo door. Wellicht tot in de toekomst!

- Let op de spelling in de teksten die jullie maken, klein verbeterpuntje

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles is positief! Binnen een paar weken had ik de website precies zoals ik die voor ogen had! De service is top! Het snelle handelen is fantastisch! En de communicatie is ook top!! Ik ben zo ontzettend blij met de website. Dank jullie wel!

Helemaal niks! Blijf zo doorgaan :)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De zeer vlotte handeling,en het deskundige advies. Werd zeer begripvol te woord gestaan en we kwamen tot een goede prachtige design!

Zo helemaal duidelijk en perfect.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

nette en duidelijke prijsafspraken, wisselwerking en inbreng van 2 kanten, actief meedenken door OMWW, goede vakkundige communicatie en advies. Ik zal OMWW zeker aanraden !

soms is het beter om even te bellen om punten telefonisch te verduidelijken van beide kanten, verder is alles prima verlopen, TOP !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd goed als je je wensen op tafel gooit, zij maken er een mooi geheel van. Tis de tweede keer dat ik via ontwerp mijn webwinkel mijn eigen webwinkel laat moderniseren en het zal zeker de laatste keer niet zijn, Super tevreden !!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Aardig en behulpzaam personeel wat meedenkt bij het ontwerpen Super!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik vond het prettig om met deze vakkundige mensen samen te werken. Ik blijf zeker bij ze terugkomen als we weer iets willen laten aanpassen. Snelle reacties en het nakomen van afspraken: TOP!

Alles verliep prima, maar soms had ik het gevoel dat we beter even met elkaar hadden kunnen bellen om sommige punten te verduidelijken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik ben heel erg tevreden over het eindresultaat. De samenwerking was erg prettig. Aanpassingen werden snel doorgevoerd.

In het begin had ik er wat moeite mee dat het contact alleen online verloopt. Na een afspraak op kantoor is dat bezwaar helemaal weggevallen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

creatieve ideeën goede wisselwerking snelle realisatie nette prijs afspraken worden goed nagekomen goede inbreng van twee kanten mogelijk

door de snelheid zijn soms nog wat aanpassingen nodig. Dit werd snel opgepakt en leidt wel tot een goed creatief proces

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hebben de ideeen die wij voor ogen hadden perfect omgezet en verwoord in de nieuwe webshop

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Prettige communicatie - Zeer creatief - Vriendelijk - Alles is mogelijk en niets is teveel gevraagd!!

Kan niets verzinnen, ben zeer tevreden!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

prima gedaan. webshop is mooi geworden, binnen de beperkingen die mijn webwinkel heeft, is er het maximale uitgehaald. Ik ben zeer tervreden!

alle communicatie verloopt zo'n beetje via de ontwerpsite. soms vindt ik het persoonlijk fijn om even te bellen en wat ideeën uit te wisselen. Maar moet erbij vermelden dat Michelle altijd heel snel en correct reageerde, en met goede oplossingen kwam.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Gewoon een top bedrijf met 2 vakbekwamen mensen die presies aanvoelen wat ik als klant wil

Ummmm .. geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en open communicatie. Erg flexibel en dat is zeer prettig als je je eerste website laat bouwen en er zelf nog niet zo veel van af weet.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie en heel creatief!

Geen

Klokgebouw 175

5617 AB Eindhoven

085 303 53 98

Over Ontwerpmijnwebwinkel.nl

Ontwerpmijnwebwinkel.nl maakt voor een vaste prijs een uniek ontwerp voor je webshop in Mijnwebwinkel. Snel, professioneel en persoonlijk. Ook bieden we tal van andere diensten aan om je webshop tot een succes te maken. Ontwerpmijnwebwinkel is vaste partner van Mijnwebwinkel. Ontdek onze meerwaarde voor jouw webshop! We geven jouw webwinkel dé uitstraling die bij je doelgroep en je product past. Onderscheidend, eigenzinnig, chique, strak, gek, alles kan.