Prima prijskwaliteit, correcte en snelle afhandeling

Duidelijke website, goede informatie, snelle afhandeling en de verhouding prijs/kwaliteit en service is in balans.

Snelle correcte service begeleid met goede communicatie

snelle en goede afhandeling en levering

goede website en goede beschrijving van het artikel. Snelle levering incl. verzendkosten

Perfect!

Great quality, next day delivery

Blij verrast met een snelle oplossing.

Als terugkerende klant was ik toch weer blij verrast met de goede en snelle service en de snelle oplossing. Ook de overzichtelijke website en en snelle verzending dragen er toe bij dat ik zeer tevreden ben.

Snelle levering, goede producten

Snelle levering, van de bestelde producten

Super geholpen

Het was even niet helemaal duidelijk via de website wel telefoonhoesje van SP paste. Vraag gesteld en binnen 1 dag een reactie gehad. Levering en product was snel daarna geregeld.

Goed contact.

Goed contact, snelle reactie op vragen, goed verzorgde levering en een mooi product. Een quickgrip xl gekocht voor gebruik op de motor in een woord top!

Veel aanbod, kwaliteit, snelle levering.

Super snelle levering!

Overzichtelijke website en snelle levering

Mount voor de ipad mini besteld, werd snel geleverd.

Snelle en vlotte sevice!

prima product en snelle levering.

Handige producten had al eens eerder wat van ze besteld,goede ervaring. Duidelijke website,met vele variaties aan mogelijkheden! Net zoals eerder snelle levering.

Klantgericht

Heldere website, prima prijzen en hulp via chatdienst wanneer iets niet helder is. Ronden het gesprek goed af en tonen initiatief. Geen robotje dus! Je bent echt klant.

Snelle levering/service

Degelijk product, veelzijdig gamma waar men met deskundigen altijd een oplossing vind.

Bestelde Ram Mount was de volgende dag keurig volgens de belofte in huis. Goede kwaliteit en heel voordelig. Aanrader

Goede advies en snelle levering

Ik had gebeld naar advies en naar zoeken gegaan naar materiaal. Daarna een mail gestuurd of dat zo allemaal past op elkaar en daar netjes antwoord op gekregen.

Prima geholpen bij samenstellen van passende RAM producten.

Ik ben prima geholpen. Er is meegekeken naar mijn bestelling en gesignaleerd dat een onderdeel niet zou passen. Een aanbeveling werd gedaan voor een passend vervangend en goedkoper product. Blij met deze service, anders had ik achteraf een onderdeel moeten ruilen.

Snel, correct en volledig

Ben 100% tevreden

Op zich op tijd en ok maar..

Heb een foute bestelling gemaakt waardoor ik niets meer kan met het bestelde product, is mijn eigen schuld maar zie geen manier hoe het product retour te sturen.

Retour gegevens zijn op de site te vinden onder: https://www.emounting.nl/service/retouren/ Retouren naar emounting.nl zijn binnen NL zijn altijd gratis.

Op tijd, perfecte levering.

Al meerdere keren iets besteld, altijd op tijd en in goede orde ontvangen, ik ben erg tevreden.

Snelle en transparante communicatie

Dit is mijn allereerste ervaring met Emounting en ik was aangenaam verrast door de zeer goede en duidelijke communicatie en snelle levering. Emounting is zeker een aanrader.

Quick-Grip XL

Had eerst de X-grip maar raakte de knoppen aan de zijkant werkte niet goed voor mijn smartphone. Maar met de Quik-grip xl heb ik er geen last van. Heel gemakkelijk in en uitnemen van telefoon, werkt perfect. Een aanrader de Quik grip, ben er zeer tevreden van. Als je twijfelt tussen de x-grip en de Quick-grip koop dan de Quick-grip.

Overzichtelijke website met goede producten

Snelle bezorging en goede service.

Alles naar wens

Snelle levering voor een nette prijs.