snelle toezending en garantie

We hadden een opti mount bestelt en tijdens het monteren ging er iets mis, op ons eerste verzoek heel snel vervangend exemplaar gekregen!

Snelle levering.

Snelle levering, correcte prijs

Snelle levering transportkosten inclusief.

Product was inorde

Snel geleverd, geweldige aftersale

Goed bereikbaar, probleempje voortvarend opgelost

Geweldig bedrijf, goede service en super snelle bezorging.

Geweldig bedrijf, goede service en super snelle bezorging.

Goed, snel, netjes

Zoals gewoonlijk goed en snel geleverd.

Verkeerde artikel verzonden maar zeer snel hersteld

Ik had een XL ram mount besteld maar er werd de standaardversie geleverd. Even een telefoontje en alles was in een dag hersteld en werd nieuwe XL mount gestuurd met een gratis retour label om de verkeerde versie retour te sturen.

Snelle opzoeking en snelle levering

Bij levering van mijn Ram Mount onderdelen was per ongeluk een verkeerde onderdeel ingepakt en verstuurd. Direct een mail verzonden en per ommegaande de juiste verzonden met retour label voor terugzendend van de onjuiste. Keurige reactie.

Vlot geleverd

Vlotte levering van een goed product!

Erg goed

Snelle levering en het product is precies wat ik er van verwachtte!

Prima product en snel geleverd.

Dikke duim!

Top bedrijf

Had wat nodig besteld en betaald en gelijk oogestuurd

Vlotte levering

De RAM telefoonhouder die ik besteld had is de dag na bestelling netjes verpakt geleverd.

Een heel prettige ervaring met Emounting.

Makkelijke bestelling perfect product zeer tevreden.

GOED!

Snelle en goede service. Duidelijk geholpen met mijn vraag en dan ook dit aangeschaft

snel en leveren wat beloofd is.

Heb lang getwijfeld en uiteindelijk besteld via plaatjes en foto's. Maar de levering was snel en er wordt geleverd wat beloofd wordt.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Snel geleverde kwaliteitsproducten tegen een nette prijs

Makkelijk gevonden en besteld waar ik zocht Goed verpakt en snel geleverd Fijne Brofit kwaliteitsproducten Aan te raden

Snel en correct.

Snelle levering en producten zoals omschreven.

Voldoet aan mijn verwachtingen

Het voldoet uiteindelijk zeker aan mijn verwachtingen alleen de bijgeleverde inbouwinstructies waren onduidelijk

Heel snelle levering

Heel snelle levering

Snelle en goede service

Product komt voldoet aan de beschrijving

Super afhandeling en ondersteuning

Na een telefoontje om te zien hoe beste te bestellen (had zelf blijkbaar een probleem met de website welke opgelost zijn nadat ik mijn MacBook Air even herstart had) zelfs de volgende dag geleverd. Perfect op tijd voor mijn vertrek naar het buitenland. Alles naar wens, de RAM mounts van perfecte kwaliteit!