beetje lastig zoeken op de site

Ik kocht een cover voor gps, meestal worden dan gelijk accessoires hiervoor getoond, nu niet, hierdoor moeten zoeken naar bevestiging set voor op fiets,. Jammer, zou makkelijker werken als er gelijk diverse artikelen die aansluiten op gekochte onderdeel worden getoond. Werkt bij andere sites net iets fijner. Levering wel prima, volgende dag al in huis!

Goed product, snel geleverd

Ik had een set besteld maar daar bleek een onderdeel niet bij te zitten, Vervolgens heb ik die kunnen bestellen met 25% korting voor het ongemak. Ook snelle customer service

Goed produkt;zonder verzendkosten.

Het Brodit hulpstuk voor Garmin montage werd zonder verzendkosten geleverd en was daarmee de beste Internet aanbieding.

Strak, duidelijk en snel

Bestellingen zijn keurig verpakt. Duidelijke informatie over verzending/levering. Geen verzendkosten!

gewoon netjes snel gekregen wat ik besteld heb. Ja is gewoon niks aan toe te voegen of te verbeteren. 10

goed spul en snel geleverd

Ik zocht een klem om een Drift helmcamera op mijn ebike te monteren. Ik film daarmee tourtochten door mijn omgeving om door te sturen naar mijn zoon die gedurende langere tijd in Texas verblijft. Hij vind dit leuk

Zoals een webwinkel hoort te zijn.

Overzichtelijke site waar duidelijk alle mogelijkheden te vinden zijn. Heb een houder voor mijn scooter gekocht en dat ziet er goed en stevig uit. Snelle levering.

Perfecte service!

Ik heb een houder voor mijn gsm besteld bij Emounting. Die werd snel geleverd, maar helaas bleek het product niet te passen, omdat er kennelijk teveel typen van mijn telefoon zijn met dezelfde hoofdaanduiding, maar allemaal met verschillende maten (issue veroorzaakt door Samsung dus). Gebeld met Emounting, die het probleem kende, maar het zonder gezeur terugnam. Ook het geld werd heel snel teruggestort. Een volgende keer doe ik zeker weer zaken met Emounting. Dank je wel! Absoluut aanbevolen!

Supersnel geleverd

Snelle levering Oerdegelijk product

Goede Service en Levering

Twee uitvoeringen van de RamMount X-Grip waren nagenoeg gelijk. De chat werkte perfect en werd snel duidelijk welke ik moest hebben. Na bestelling werd het direct verstuurd en dus heel snel geleverd, ruim op tijd voor de verjaardag! Dank daarvoor!!

Juiste mount snel gevonden, besteld en ontvangen.

Juiste mount snel gevonden op de site, snel besteld en snel ontvangen.

Zeer tevreden.

Top. Snelle levering. Goede informatie m.b.t levering. Veilige verpakking. Kwaliteit product zal nog moeten blijken. Heb er vanwege de goede productinformatie alle vertrouwen in.

Veel keuze, scherpe prijs, snelle levering

Overzichtelijke website waar ik snel gevonden had wat ik nodig had. Scherpe prijsstelling en normale verzendkosten. Volgende dag in huis, super!! Kan menig webshop een voorbeeld aan nemen, erg tevreden mee!

Snelle fijne service

Op de ene dag besteld, de andere dag in huis. De shop is goed bereikbaar mocht je vragen hebben.

Duidelijk, probleemloos, snel

Tja, wat valt er te zeggen... Snel gevonden wat ik zocht, probleemloos kunnen bestellen en voor mijn gevoel in de bus nadat ik op "OK" geklikt had.

Super vriendelijk contact en snelle levering!

Had persoonlijk contact ivm vragen over het product. Goede en vriendelijke uitleg. Na bestelling was product een dag later al binnen. Echt TOP! Koop hier beslist vaker.

Prima snelle levering

Ram mount gekocht voor mijn GPS. Is makkelijk te monteren en produkt voldoet aan mijn verwachtingen. Bestelproces en betaling verloopt uitstekend, zeker gezien mijn wijziging op het laatste moment. Kortom TOP !!

Super product en service

Tijdens de oriëntatie fase kreeg je voldoende advies om de juiste keuze te kunnen maken. Allemaal zonder enige dwang tot koop. Werkelijk super. Het product zelf is van super kwaliteit en is heel eenvoudig in gebruik en super doelmatig.

Snel het juiste artikel.

De Ipad houder is stevig en makkelijk te monteren. Enigszins jammer dat de houder iets te ruim is voor de Ipad 2 air. Met een opvulling erachter zit het echter prima.

Snelle en nette levering

De door mij bestelde RAM Mount gps montagebeugel is keurig na 2 dagen geleverd.

Vlotte levering en prima sevice

De volgende dag geleverd, ondanks een verkeerd artikel. De dag erna het correcte artikel. Super service. Nette prijzen, en op voorraad. Perfect. Er kunnen fouten gemaakt worden, maar belangrijk is hoe het opgelost wordt. En dat is hier prima.

Het juiste product en snel geleverd

Snel op internet gevonden en besteld. Gelijk het goede product. Vlot in huis in goede verpakking.

Snelle levering. Goede prijzen

Precies zoals verwacht

Gebeld omdat ik door het grote aanbod niet duidelijk kreeg welke beveiliging voor de RAM mount in moest hebben. Uitstekend geholpen, meneer kon ook meekijken in mijn winkelmandje. Nog enkele andere goede punten: - eerlijke prijs - snelle levering - indien nodig een antwoordnummer voor gratis retourneren