kan niet beter

vriendelijk snel duidelijk behulpzaam

Kan ik aanbevelen.

Vlot bestellen via overzichtelijke webshop, snelle levering uit stock, goeie prijzen.

Good Authentic Products

I ordered RAM mount rubbers and they were authentic and also price was good.

geen mogelijkheid naar de categorie te gaan van een product

Een product benaderd van buitenaf (via Google) of zelfs via de homepage (aanbevelingen) geven GEEN Broodkruimels, DUS je kan niet een categorie terug om vergelijkbare producten te bekijken. Er is ook geen andere mogelijkheid binnen zo'n productpagina om "terug" te klikken naar de bovenliggende categorie. Super lastig!! .. en blijkbaar willen ze niet verkopen, geen toegang geven tot alternatieven van het product. (sommige webshops bieden ten minste nog "terug" naar categorie in plaats van Broodkruimels.)

Bedankt voor uw technische analyse maar u slaat volledig de plank mis. De zogenoemde breadcrumbs zijn op elke pagina op onze site aanwezig. De constatering die u hierboven doet is dus onjuist. Jammer van de onterechte review.

Zeer goed vriendelijk behulpzaam en op voorraad

Zeer goed vriendelijk behulpzaam en op voorraad Kon op afspraak komen en werd goed adviserend geholpen top zeker een aanrader Gr Martin

Aan te raden

Fijne verwerking op website, snelle levering. Bij het inbellen voor een vraag werd in onmiddellijk en vriendelijk geholpen.

Zeer snelle levering volgende dag al binnen

Zeer snelle levering volgende dag al binnen

Telefoonhouder gekocht met RAM mount bij dit bedrijf. Snelle levering uit voorraad. Houder was netjes verpakt in een passend doosje. Dus geen lucht verkocht;-)

Prima service, duidelijke webshop.

Prima service, duidelijke webshop.

Super snelle levering, er ontbrak helaas wat in de doos, maar werd direct opgepakt en geregeld. Kortom super service!

snelle levering en goed product

snelle levering en goed product

Prima product en ook nog eens een nette prijs.

Goede kwaliteit en een snelle levering.

goede houder en zeer makkelijk en snel te bevestigen

Goed contact, goede service

telefoonhouder plus magneet besteld voor Cross Polo. Perfecte combinatie door jullie samengesteld. Op naar veel veilige kilometers met de telefoon stevig op de houder

Goede spullen,snel bezorgd

Prima, ga zo door!

Ruime voorraad, snelle levering

Ruime voorraad, snelle levering en geen verzendkosten

Het was precies het product dat ik nodig had.

Ik wist niet precies welk product uit jullie gamma dat ik nodig had, maar de suggesties die ik van jullie medewerker via de chat kreeg was het juiste.

gemakkelijk een account aangemaakt

Snel en makkelijk een account aangemaakt. Bestelling goed te volgen via mail.

Op de kwaliteit van de producten niet veel aan te merken. Ik kreeg een verkeerde maat toegestuurd, maar ze hebben heel snel het juiste stuk opgestuurd zonder meerkost.

Prima product

Duidelijke website

Goede website, goed onderverdeeld naar de diverse onderdelen van RAM mount. Was gemakkelijk de diverse benodigde bevestigingen en koppel stukken te vinden.

Snelle levering, prima service

Goed bedrijf. Snelle, correcte levering

Prima houden zich aan de afspraak!

Een prima webshop waar ik vaker zal bestellen. Top