Super!!!

Mijn bestelling was niet zoals ik besteld had (kan gebeuren) mijn gedachte... Zucht nu contact zoeken en krijgen we heen en weer gemail...dit is vooroordeel want na mijn mail binnen 10minuten al keurige reaktie keurig opgelost en volgende dag binnen.. Ik bestel nergensanders meer echt een aanrader dit bedrijf!! Toppers en zoals service bedoeld is!! Superblij Groet,willem

Goede service en snelle levering

Top bedrijf

Als perfect! Snel bestellen of het stellen van lastige vragen is voor Emounting geen probleem. Dat doen ze gewoon, erg klantvriendelijk ook. Luc bedankt!

Had een klein onderdeel nodig moor mijn Ram mountainbikers X-grip. De volgende dag al thuis. Top!

Is alleen niet te draaien als je scherm wilt kantelen

Uitstekend!

Snel geleverd, product zoals omschreven en gratis verzending. Uitstekend dus!

Goede geregeld en bezorgd

Geweldige telefoon houder

Fijne telefoon houder gekocht via emounting, veel keuze op de website

Gewoon goed

Prima producten, goede levering, fijne communicatie.

Kiitos

The delivery has arrived. Thank you for your great work. Finland Post has a lot of room for improvement. Thanks again to you.

• Suosittelisitko yritystämme muille? Yes

The Delivery Time stated on the website is intended for orders from the Netherlands, Belgium and Luxembourg. You ordered from FINLAND. We sent the shipment immediately the same day, but unfortunately this takes a little longer than in the Benelux. Because it was not stated exactly how long this will take on the website, we have offered you a refund. Unfortunately there is no response to this.

Goede service goed product

In een woord geweldig. Een aanrader om een bestelling te doen

Goede kwaliteit producten en goede service

Al bekend te zijn met producten van RAM, was ik opzoek naar een nieuwe klem om mijn X grip aan te bevestigen. In mijn auto gebruik ik nu de tough claw, die ideaal is om aan een stang iets te bevestigen. Ik ben er erg blij met se kwaliteit van het product, en de snelheid van het bezorgen.

Uitstekend, zeer vriendelijk en behulpzaam.

Speciaal met spoed mijn bestelling besteld bij een externe partij, gaatjes die voor de bevestiging nodig voor me geboord en het pakketje persoonlijk afgeleverd bij Postnl. Gelukkig kwam alles op tijd binnen. En daarna ook nog geholpen bij het installeren. Kortom een fantastische service van Luc van emounting!

Netjes bezorgd

Tough-claw medium met Xgrip groot op een Honda Adv 350. Past op het dikke middendeel van het stuur waarbij de startknop prima bereikbaar blijft.

Goede producten en een hele snelle levering!

Je kan ook achteraf en in termijnen zonder rente betalen!

zeer goeie service

Emounting helpt meedenken en zorgen ervoor dat alles tijdig geleverd wordt.

Snelle levering en onwijs goed geholpen. Erg vriendelijk personeel.

Betrouwbare leverancier

Correcte afhandeling van mijn bestelling, precies zoals beloofd. Hoge kwaliteit van geleverde goederen..

Niets te verbeteren

Bestelling volgende dag in huis. Ik had foutje gemaakt dus 1 artikel geretourneerd. Dag van binnenkomst meteen de terugbetaling op mijn rekening. Emounting had in mijn geval echt niets beter kunnen doen.

snelle en goede levering

Top geholpen door gespecialiseerde klanten service

Luc van E-mounting heeft me/ ons echt Top geholpen. Kan ze iedereen aanraden.

Supersnelle levering en afhandeling

Bestelling was snel binnen, alleen ontbrak er een deel. Klantenservice bericht en die hebben het supersnel opgepakt en de volgende dag had ik ook die spullen. Geweldig afgehandeld

snelle levering, mooi materiaal, niet te duur

snelle levering, mooi materiaal, niet te duur

Snel, accuraat en kwalitatief!

Job well done!

Perfecte service

Verkeerde case voor telefoon besteld. In no time retour kunnen zenden en goede direct geleverd. Zonder extra kosten. Kan gebeuren was de nuchtere reactie. Perfect. Nu p op vakantie met goede vader en perfecte mount voor p de fiets

Landauer 33

3897 AB Zeewolde

Over Emounting.nl

Emounting.nl heeft een complete lijn bevestigingen voor electronica Bij EMOUNTING.nl vind je een uitgebreid assortiment bevestigingsoplossingen voor al je favoriete elektronica, waaronder tablets, smartphones, camera's, navigatiesystemen en nog veel meer. Bij EMOUNTING kun je rekenen op: - Eigen voorraad in magazijn - Dagelijkse verzending - Geen-gedoe-garantie - Gratis verzenden en retourneren in Nederland en België - Showroom en faciliteiten voor zakelijke klanten Emounting.nl een handelsnaam van Krijnen eSolutions B.V en is actief sinds mei 2012.