correct en snel

onmiddellijke respons, correct product, correcte prijs, correcte levering.

Niks mis mee.

Nautische toepassing op mijn expeditie zeekayak, prettig is dat je bij je bestellingen een toevoeging/vraag kunt stellen. In mijn geval of de combi goed is(Past alles op elkaar). Kom voor mijn GoPro mount hier zeker weer terug gr Paul T/Noordwijk

Supersnel en goed product

Supersnel en goed product

Online goed geholpen en snel in huis

Ook RAM functioneert top. Zeer stabiel en eenvoudig te installeren

Snelle levering. Erg tevreden.

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Het is een overzichtelijke site. Kon makkelijk vinden wat ik nodig had. Levering was ook vlot.

Prima, alles goed verlopen

Duidelijke website, GEEN verzendkosten ! Kwam op tijd binnen en geen gekke dingen, prima dus.

De levering was zeer snel. Netjes verpakt en precies wat ik besteld had.

Snellel everingen deskundig advies

Snelle levering , deskundig adviesook voor niet standaardoplossingen

Supersnelle levering

Eén woord voor : Aanbevelingswaardig !

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijke site en snelle levering

Snel geleverd en in handig brievenbusformaat verstuurd.

Artikel besteld twv. 27.50 zonder verzendkosten en de volgende dag gekregen, helaas de verkeerde (foutje van mijn kant) Maar zonder gemor kostenloos terug mogen sturen, en nieuw artikel wederom kostenloos verstuurd!

Top beugel!

De beugel past perfect op de tank. Diverse boutjes om de beugel vast te zetten worden keurig bijgeleverd! Met een paar kleine handelingen kan hij al in gebruik worden genomen. Top!

uiterst plezierige ervaring

Zeer vriendelijk en deskundig advies gekregen en perfecte levering de navolgende dag! Was het maar overal zo.

perfecte service

een onderdeeltje van de rammount was verkeerd geleverd.... na een kort telefoontje werd de dag nadien het correcte onderdeel perfect geleverd.

Top bedrijf

Hallo Wat ik heb ontvangen is niet in overeenstemming met wat ik gekocht heb De foto van de bestelling laat een camera bevestiging zien Het geen ik ontvangen heb is niet met deze “schroefdraad “ Tevens had de indicatie van de werkelijke grote van de klem beter beschreven kunnen worden Als ik geweten had dat deze zo groot was had ik een andere keuze kunnen maken Maar na contact is alles top en zeer goed geregeld Dit maakt een mens blij Met vriendelijke groet Michel mounir

De schroefdraad bleek afgedekt door een rubberendopje. De klem was bedoeld voor stangen tot 48 mm, terwijl meneer een 25 mm stuur heeft. Daar zijn betere oplossingen voor. Na direct contact met de klant is dit opgelost door de set om te ruilen voor een passende set.

Snelle levering en snel antwoord op een technische vraag!

Hat alles bestens geklappt! Top Service! Top Shop! Sehr empfehlenswert!

Es hat alles bestens funktioniert, von der Bestellung bis zur Lieferung! Top Service! Top Shop! Sehr empfehlenswert! Vielen Dank!

Prima in orde

Levering en verpakking volgens afspraak. Product waren als aangegeven. Een webshop zoals het hoort te zijn !

Top bedrijf ! Wel gelachen met Tim coronel

Mooi sterk en simpel , goed geholpen en een net prijsje op de motor Utrecht ,

Goede prijzen, snelle levering, no nonsense.

Goede communicatie en snelle levering

De bestelling werd snel bevestigd en ik ben erg goed op de hoogte gehouden over het verzendproces. Dit is hoe het eigenlijk altijd zou moeten bij online bestellingen. Een voorbeeld. 👍

Keurige website

Wat kleine spullen besteld , snel geleverd goedkoop zonder verzendkosten . Zeker een aanrader.