great online selection and good customer service

Contacted them with a question regarding double take mirrors for my xt660z. Very helpful and accommodating. Fast response also. Good company to do business with.

niet geheel volgens verwachting

Omdat onze vorige omvormer gestolen is probeerden we dezelfde bij te bestellen. Dit apparaat (car power inverter 300W-P/N: EG-PWC-042) verschilt blijkbaar iets van de vorige. Het grote verschil zit hem in het geluid dat vrijkomt. Onze oude omvormer was geruisloos en de nieuwe levert bij een aangesloten ledlamp geen geluid, maar bij twee of drie lampen aan wel een storend geluid/geruis. Jammer dat de oude variant/voorloper niet meer beschikbaar is.

Dank voor uw review. We zien deze graag als productreview op de website Emounting.nl bij het artikel waar het thuis hoort. Er is inderdaad een model wisseling geweest voor de 300 watt Energenie versie. Of deze meer standaard meer lawaai maakt kunnen wij niet beoordelen. We kunnen het eventueel wel voorleggen aan de leverancier. Lastig voor ons is dat u ook KIYOH gebruikt als productreview, terwijl deze bedoeld is voor de dienstverlening (service, snelheid etc) evaluatie!

Goed en snel geholpen

Ben heel tevreden met de hulp ik heb gekregen bij het bestellen.

Gewoon TOP

Ik ben super goed geholpen en de service was echt top.

3 pakketjes verder voordat het goede binnen was

Voor het eerst iets besteld en na 3 pakketjes had ik het juiste ontvangen. Iedere keer was het verkeerde ingepakt en opgestuurd.

Inderdaad niet goed, excuus voor het ongemak. Incidentele dubbele inpakfout! Maar dankzij snel reageren werd het juiste artikel nog dezelfde week bezorgd. In dit soort gevallen wachten wij niet op binnenkomst retouren, maar sturen we direct nieuwe zending. Uiteraard gewoon soepele afhandeling via ons gratis antwoordnummer.

Aan te bevelen!

Zeer ruime keuze, duidelijke website en zeer snelle levering

ALLES VERLOPEN ZOALS HET HOORT

In het verleden al prima service gekregen na een verkeerde levering .

Alles goed, maar ik geef nooit 5 sterren.

Site goed, prijs goed, bestellen goed, levering vlot, Ik geef nooit 5 sterren. Dingen kunnen ALTIJD beter.

Perfect!

Goed en snelle verzending!!

correct afgehandeld

Na ontvangst van het onjuiste product heb ik verzocht deze om te ruilen voor het juiste product. Daarop geen reactie ontvangen maar na een herinnering van mij was het binnen een paar dagen geregeld.

Echt top service en snelheid

Helemaal top, snel mijn product ontvangen. Maar Emounting, please stop met minimaal 3 mails sturen of ik een rating wil geven.. Is gewoon vervelend. Vandaar geen 5 sterren.

We sturen 2 verschillende beoordelingen, 3x mail zou niet moeten. Eenmalig van Kiyoh voor evaluatie service en aparte via onze website voor productreview van 1 artikel. Voor ons beide belangrijk. Maar sorry als je het als overlast ervaart, jammer van de "strafpunten"!

Top Service

Really happy, shipped fast, good price and clear communication. Ticks all the right boxes. Thanks!!

Groot assortiment en snelle levering

Grote keuze en binnen 24 aan huis geleverd. Top

Makkelijk zoeken op website, snel afgerekend en vlot in huis. Heerlijk

Ging super snel, 1 uur nadat ik besteld had kreeg ik al een mail met de track & trace code. Top!

Snelle verzending, goede kwaliteit en prettige communicatie

Ik had een verkeerde bestelling geplaatst, na goed advies, omgeruild en verrekend. Snelle service, top !

makkelijk te monteren

Helaas heb ik nog geen gelegenheid om alles te installeren, maar het monteren en de uitleg was heel duidelijk en makkelijk te volgen.

klant is koning

voel me zeer bediend doordat omruilen van artikel zonder vragen of belemmeringen verliep. en heb uiteindelijk precies wat ik moest hebben. zeer dienstverlenend !

Goede omschrijving van het product en snelle levering.

Product voldeed volledig aan de omschrijving en werd snel verstuurd.

Goed product, snel geleverd

Stipt en correct!

Een groot aantal producten besteld voor professionele installaties. Goederen werden correct, netjes en stipt geleverd. ... Tevens ook zéér gebruiksvriendelijke en duidelijke website.

Groot aanbod, kwaliteit, alles naar verwachting

Diverse bevestigingen voor 12" tablet-pc en smartphone besteld. (o.a. voor in wagen, op de fiets, en aan GPS meetstok of railing hoogwerker.) Enkel op de fiets (klinkerweg en kassei) is de B-kogel van de rammount te 'slap' en verdraait de steun over de kogels. Dat moet je dan op gegeven moment even bijstellen. Bestelling en afwikkeling gewoon goed en tijdig.

Product als omschreven, levertijd prima

Product als omschreven, levertijd prima