Bestelde spullen vlot geleverd

Alles vlot geleverd

Top product

Zeker aan te raden voor stevige telefoonhouder

Niet goedkoop maar wel prima materiaal

Snelle levering, stevig materiaal, veel mogelijkheden, betere site als de fabrikant, Niet goedkoop maar wel af!

Snel geleverd, mooie prijs

A+

Het juiste product op tijd

Al heel wat RAM mount spullen besteld de afgelopen jaren. Tot nu toe nog zeer tevreden. Altijd het goede product netjes verpakt en op tijd. Zelfs in deze bijzondere tijden.

Uitstekende producten, goede service na verkoop

Producten van uitstekende kwaliteit, degelijk en en voor intensief gebruik.

snelle service

gewoon goed

Gewoon helemaal in één keer goed.

Alles prima!

Zoals overeenkomst.

perfect

snel en correct

Excellente service

Degelijk materiaal en snelle levering!!

Vakmensen!!

goed, snel, mooie prijsjes

Ruime keuze, spul is snel thuis (zelfs tijdens de feestdagen !) en scherpe prijzen. Ik kom nog wel 's terug. Aanrader !

Snel geleverd, moeilijk in elkaar te zetten

Eenmaal geplaatst doet de mount wat hij moet doen. De montage viel niet mee. De gebruiksaanwijzing was onvolledig en ik heb enorm moeten zoeken naar het juiste instructiefilmpje op YouTube.

Zeer goed en snel

Vriendelijk, efficiënt, professioneel en correct.

Het product dat ik nodig had stond op een "doorverkoop-platform". Als zelfstandige ben ik op zoek gegaan naar de échte winkel die het product zou verdelen. Bij Emounting was ik aan het goede adres. Vriendelijke, professionele, efficiënte assistentie en correcte, snelle levering. Meer is er niet nodig om een tevreden klant te zijn.

Goed per mail de vragen snel beantwoord, het artikel is in recordtijd geleverd.

Producten op voorraad en snel geleverd bij mij thuis. Vriendelijk geholpen via de medewerkers.

Perfecte service mbt garantie

Zeer snelle afwerking van garantie gevalletje, heel fijn!

Gop

Goede adviezen en zeer snelle levering

Supersnelle levering

Product voldoet helemaal aan mijn eis. Iets prijzig, maar wel degelijk. Ondanks Corona, de dag erna geleverd op het door mij aangegeven adres. Super.

prima service

ik had al eerder besteld bij Emounting en was toen ook tevreden over de bestelling, levertijd, ... nieuwe ervaring is even goed

zeer tevreden

Snelle levering, kwaliteitsproduct.

Goed snelle levering ook tijdens de feestdagen

Super ervaring

Snelle correcte levering