Prima site, uitstekend assortiment

Prima site, uitstekend assortiment en gratis verzending. Ook snel geleverd.

Helaas paste navigatie niet dus retour moeten sturen. Zeer vlotte afhandeling van de retour. Mijn tip om de website aan te passen ter harte genomen en aangepast. Uitstekende service

Prima spul en snel geleverd

Duidelijke webshop, de benodigde info goed te vinden.

Uitmuntend

Super producten, snelle levering.

Vlotte snelle bestelling

Goede prijs en snelle levering

Netjes verpakt

Prettig contact, goed advies

De keuze van de onderdelen is soms lastig. Telefonisch contact gehad, met een goed advies. Producten de volgende dag in huis. Prima geregeld! Ik ben er blij mee. Groet Johan

Kosten zijn te doen, verzending kan een dagje eerder.

Ram mounts gekocht voor een goede prijs vergeleken winkels bij bol.com De verzending was goedkoop, helaas duurde het wel een dag langer dat gedacht. Normaal niet erg, maar als je over 2 dagen weg gaat en morgen alles wilt klaar hebben omdat je wat hebt gemist voor je reis, dan heb je pech.

Dank voor uw beoordeling. Een dagje langer klopt helaas niet. Als u op 7-7 om 21:49 besteld wordt deze op 8-7 verstuurd volgens onze voorwaarden, en heeft u deze op 9-7 in huis gekregen. Wij én POSTNL kunnen niet sneller :)

Uu

Yy

Dank voor uw beoordeling. Volgende keer graag in leesbaar Nederlands of niet.

Snel bezorgd en goede prijs

Ok

Juiste product voor juiste prijs

Mijn motor van wat oudere leeftijd had geen navigatie, en een bevestiging op het stuur zag ik niet zitten, daarom kwam ik met de oplossing om een RAM mount te bevestigen op het instrumenten paneel.

Dik tevreden

Goed product, snelle levering, goed verpakt.

Hele goede snelle webwinkel, showroom open voor bedrijven helaas een tegenvaller

Begrijp de teleurstelling. Maar showroom is alleen toegankelijk voor zakelijke klanten en op afspraak. Dat staat op de website vermeld. Deze klant kwam op de bonnefooi langs en dan bestaat de kans dat we helaas gewoon geen tijd hebben.

Goede prijs, snelle levering.

Vlotte website, soepele bestel mogelijkheden, goede prijs en snelle levering.

Goed spul

Prima service, snelle levering.

Snel en goed geholpen na telefonisch overleg.

Vlotte en correcte levering

Makkelijk en overzichtelijke keuze, Snelle en vlotte levering.

Superrr

Eerder binnen gekregen dan verwacht, en goed verpakt. Ga hier vaker bestellen.

Klasse materiaal en goede service.

Een vraag wordt vrijwel direct beantwoord, zelfs in het weekend. TOP !! Groet Paul

prima winkel met goede spullen

De site laat zich goed bekijken, je moet wel eerst redelijk bekend zijn met RAM mounts. Ben je dat niet dan is het uitzoeken geblazen, of even een belletje of email naar de verkoper. Ik heb RAM mount voor de diverse (fotografie) toepassingen en ben er blij mee! Het enige minpuntje is dat de rubbertjes van de tablet/telefoonklemmen nog wel eens losraken. Ook al zijn ze gelijmd. Verlies je er een, dan moet je een set van vier kopen. Kortom ik ben blij met RAM mounts en Emounting Groet van Raymond Schrave

Alles gelopen zoals het hoort.

Prima communicatie, verpakking en levering OK.

prima service

op tijd en goed geleverd

Product niet volledig geleverd.

Product niet volledig geleverd. Leek wel een eerder retour gestuurd product. Zaten geen schroefjes bij. Product was toch flink geprijst.

Altijd vervelend! Schroefjes worden af fabriek ingepakt. We sturen direct een nieuwe set compleet met de gebruikelijke boutje/moertjes. NB: Manco's zijn sneller verholpen met direct contact via telefoon, e-mail of chat.

Fijne webshop

Bestelling altijd snel in huis. Nooit problemen gehad. Goede service.

prettig en snel

prima aankoop en snel geleverd