Zeer oplossingsgericht !

Snel, duidelijk, hulpvaardig

Snel, duidelijk, hulpvaardig

Snelle en duidelijke communicatie

In mijn onopletendheid een verkeerde combinatie gemaakt. Via een email contact gehad en de opties die er wel waren duidelijk uitgelegd gekregen. Daarna razendsnel de order aangepast en toch dezelfde dag verstuurd. Klasse!

Snelle en goede levering

Besteld en binnen een paar dagen ontvangen. Product was goed verpakt.

Gewoonweg perfecte orderafhandeling

Op basis van zoekterm in google is website iets minder vindbaar en vind ik de website zelf iets minder overzichtelijk. Maar eens gevonden wat ik nodig heb werkt alles soepel, snel en correct..!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top artikel en correct geleverd

👍🏻

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kennis van zaken en snelle reactie / levering

Na het versturen van een gerichte vraag, zeer snel een correct antwoord met de betreffende bestellinkjes toegevoegd. Daarna de besteld en de volgende dag in huis, gewoonweg TOP.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en vlotte levering.

Vlot en goede service

Bevestiging voor telefoon op motor snel geleverd, compleet en goed verpakt. Eén onderdeel teveel besteld. Zonder kosten teruggestuurd en het bedrag stond een dag later alweer op de rekening.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

super service

super

zeer zeer snelle levering

het uitzoeken van de juiste mounting vraagt wat inwerktijd. De service daarentegen is onberispelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte snelle vriendelijke service !!

Perfecte snelle vriendelijke service !!

Goede en snelle service

Donderdag een RAM Mount besteld, vrijdag mooi op tijd al in huis. Zeer tevreden met het product!

Top service !

Maandag een Ram mount besteld, dinsdag pakje aangekomen. Er was een misging gebeurd, even per mail laten weten, zonder problemen is het juiste stuk opgestuurd. Zeer goede en snelle service. Ik weet waar ik mijn volgende Ram mounts ga bestellen...👍

Héél snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering zonder gedoe.

Artikel besteld, volgende dag in huis! Product was netjes verpakt. Geen op of aanmerkingen. Al met al prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurige afhandeling en snelle levering.

Excellente service

In de bestelde set werd een verkeerd onderdeel geleverd maar na een eenvoudige mail is dat direct opgelost en werd het juiste onderdeel daags nadien kosteloos nagezonden. Geen discussie, geen administratieve rompslomp maar een directe oplossing. Prachtige service!

Prima spullen, snelle verzending

De omschrijvingen op de site zijn soms wat rommelig, ook af en toe deels in het Engels. Hierdoor heb ik een onderdeel gekocht wat niet paste. Geeft niet, want werd na terugsturen vlot gecrediteerd. De RAM mounts en Arkon Roadvise zijn oerdegelijk

zeer goed

snel, simpel, en duidelijk met zoeken wat je wil hebben.

Snelle levering, prima prijzen

Aanrader!

Keurige snelle levering, goede informatie over zending. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nette levering, waardevol advies.

Snelle, verzorgde levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, volgens afspraak geleverd.

Over Emounting.nl

Filter op Taal