Snel, adequaat en ptobleemloos

Ideaal

Super dienstverlening

Groot assortiment, strakke heldere website.

Topspul

Was precies wat ik nodig had en goeie service

snel, goed, topservice

zeer goede kwaliteit van de x-grip, bij vraag via email onmiddellijk antwoord met de juiste oplossing. Past perfect op mijn motorfiets, degelijk en trillingsvrij te gebruiken.

Uitstekende service en levering

Website is duidelijk, uitgebreid aanbod, vragen worden goed en snel beantwoord, levering volgens afspraak, verpakking netjes. Kortom: online gemak met persoonlijke aandacht.

Web chat op de site werd afgekapt

Het eerste product dat ik besteld had voldeed niet aan mijn verwachtingen, dus startte een chat sessie via de website om op een alternatief te komen. De chat werd plots afgekapt en ik kon daarna (tot op heden) niet meer gebruik maken van deze service. Heb ik iets verkeerds gezegd? Volgens mij was ik gewoon netjes.

Je hebt niets verkeerd gezegd, de chat sluit gewoon om 15.00 uur. Dat is ook gemeld, excuus als dat wat plotseling kwam. Het is dan erg druk ivm logistiek in onze kleine bedrijf. Ik dacht ook dat na een sessie van ruim 1 uur (14:001- 15:06) alles wel gezegd was? Het was ons beide in mijn perceptie duidelijk dat het onderdeel voor uw toepassing niet geschikt is. Alternatieven waren ook besproken. Het artikel kan retour naar ons gratis antwoordnummer en u heeft iets anders besteld.

Goede spullen en snelle levering

Ik zocht een verloop stuk voor mijn motor Garmin en dat bleek lastiger dan ik dacht. Heb het hier gevonden. Top !

uitstekend

Snel en goed. In prijs zijn ze gewoon erg goed. Heb bij andere winkels gekeken maar zij zijn toch de voordeligste. Levering was keurig. Snel en voordelig.

snelle levering mooi product

Tip top

Snel en correct

Prima website en snelle levering

Goeie prijs en vlugge levering !

Deze website staat nu tussen mijn favorieten . Zeer goeie prijzen en vlugge levering. 10/10 van mij ­čĹŹ

Ongelooflijk goede website, ondersteuning en communicatie

Hier kunnen zogenaamd "grote" bedrijven wat van leren... Een uitgebreide maar duidelijke website, super bestelproces en snelle reactie op een vraag. Ook geen moeilijk gedoe met eerst terugsturen en lang wachten, levering binnen 24 uur!!!!

Zeer goed advies

Voor de bestelling kreeg ik advies per telefoon. Mijn vraag werd direct goed begrepen en het betreffenden product werd getoond. De bestelling was zo geregeld en het product lag de volgende dag op de mat.

Goed advies bij aankoop

Zeer goed.

Zeer ruime keuze

Zeer ruime keuze waardoor ik zelf het benodigde in elkaar kon zetten.

Snelle levering. Goed product

Snelle levering. Goed product

makkelijk te bestellen en goed ge├»nformeerd betreft hun vakantie­čĹŹ

­čĹŹ

Goede informatie over verkoop situatie. Goede afhandeling product.

Goede hulp via chatfunctie

Het was even zoeken naar de juiste ram mount. Er zijn er ook zo veel verschillende. De zoekfunctie op de website kan beter en de omschrijving van het product is ook beperkt. Voorraad inzicht zou fijn zijn, ik kon maar 1 artikel bestellen.

Product voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Werd uitermate snel geleverd. Alle lof.

Wat je mag verwachten van een goede webshop!

Het was even zoeken naar de juiste ram mount. Er zijn er ook zo veel voor allerlei toepassingen. De zoekfunctie op de website kan beter. Als je eenmaal hebt afgerekend gaat het snel! Bevestiging netjes via de mail en je kan het pakketje heel fijn tracken. Topservice!

Effici├źnt, scherpe prijs, goede service.

Eenvoudig om het gezochte te vinden. Scherpe prijs en snel geleverd. Wat moet men meer hebben ?