Goed en mee denkend

Mijn telefoonhoes is na kapot gegeaan binnen een jaar het hoesje is terug gestuurd en na ontvangst bij emount was het binnen een dag geregeld en had ik een nieuw hoesje

Snelle en vlotte service

Zeer aangenaam

Great product, quick and painless shipping.

Bought a RAM mount. Product can easily handle a day on the track!

Snelle goede service

Artikel was verkeerd geleverd, reactie binnen 3 minuten, nieuw artikel onderweg in 10 min … super vriendelijk en klantgericht… toppers!!!

Spijtig dat wat ik bestelde niet pastte

Prima service voor het retourneren, heel duidelijke Uitleg en snel creditnota ontvangen

duidelijke/snelle website, vlotte levering!

duidelijke/snelle website, vlotte levering!

Snelle en adequate service. Niets op aan te merken.

Het product was goedkoop en de service was prima.

Geweldige service!

Wij hadden een probleem bij een levering. Na een mailtje kregen we de volgende dag al antwoord en hebben wij een nieuw product ontvangen. Heel coulant en vriendelijk!

Super service en goede kwaliteit artikelen

snel en goed verpakt geleverd

duidelijke web site met goede foto's dus besteld bij Emounting en keurig direct mail wat er besteld is en info over het bezorg traject snelle levering en goed verpakt alles naar wens

Goed advies en bestelling snel geleverd

Heel makkelijk producten te vinden en bestellen. En netjes op tijd gestuurd.

gewoon goed

gewoon goed

Good selection of the products. Very specialized shop

Good selection of the products. Very specialized shop. Good and fast service on returns as well.

EXCELLENT MATERIEL LIVRE RAPIDEMENT

TRES BONNE

Snelle correcte levering

Eerste bestelling, uistekend afgehandeld.

Gewoon goed

Ik deed mijn bestelling, ging zeer vlot. Ook de afhandeling en levering zonder problemen.

Geweldige service en producten!

Na een zeer informatief en behulpzaam consult van een directe eigenaar terecht gekomen bij de juiste keuze voor mijn auto. Een prachtige Brodit klip met MagSafe sticker voor mijn telefoon. Goede expertise, uitstekende service en natuurlijk scherp geprijsd. Kortom, geweldig!

Snel en correct

Het product was binnen één dag in huis. Prima prijs en de verzending was gratis. Contact gehad met de klantenservice die heel snel reageerde. Ik kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben.

Parfait

Envoi rapide. Excellent service

Stipte levering van een goed produkt

Stipte levering van een goed produkt

geen goede beschrijving

heb een balhoofd stuurpen besteld bij jullie , staat in de lijst van motoren waar die op past !! ook voor mijn motor , maar past niet

Bedankt voor je bericht. Het spijt ons te horen dat deze niet past. De Kawasaki ZX 636R ninja staat wel tussen de lijst maar zie ook bouwjaren ervoor 2003,2004,2005,2006, Jouw model 2015 kan natuurlijk weer compleet anders zijn. De lijst klopt dus wel, het checken van het bouwjaar is ook van belang bij de juiste keuze! Ook de afbeeldingen kunnen je helpen met de juiste keuze. Helaas werkt deze ballhoofd enkel en alleen op ronde gaten. Het zal niet tot nauwelijks klemmen op inbus gaten zoals bij jouw motor.. We hebben je reeds alternatief aangeboden en retour is ook altijd mogelijk.

Goede afhandeling

Op verzoek de beoordeling van Emounting aangepast. Ik had ipv de beoordeling van een product de beoordeling van het bedrijf ingevuld. De keren dat ik wat besteld heb is dat prima verlopen en snel geleverd. Nu nog afwachten of ze gemaakte toezeggingen ook nakomen dat zou mijn waardering nog ten goede komen

Kwalitatief hoogwaardige tablet beugel voor onder andere ID BUZZ

Kwalitatief hoogwaardige Tablet opberg systeem gevonden en snel geleverd. Erg blij mee !