Ik had een verkeerde bestelling geplaatst, na goed advies, omgeruild en verrekend. Snelle service, top !

makkelijk te monteren

Helaas heb ik nog geen gelegenheid om alles te installeren, maar het monteren en de uitleg was heel duidelijk en makkelijk te volgen.

klant is koning

voel me zeer bediend doordat omruilen van artikel zonder vragen of belemmeringen verliep. en heb uiteindelijk precies wat ik moest hebben. zeer dienstverlenend !

Goede omschrijving van het product en snelle levering.

Product voldeed volledig aan de omschrijving en werd snel verstuurd.

Goed product, snel geleverd

Stipt en correct!

Een groot aantal producten besteld voor professionele installaties. Goederen werden correct, netjes en stipt geleverd. ... Tevens ook zéér gebruiksvriendelijke en duidelijke website.

Groot aanbod, kwaliteit, alles naar verwachting

Diverse bevestigingen voor 12" tablet-pc en smartphone besteld. (o.a. voor in wagen, op de fiets, en aan GPS meetstok of railing hoogwerker.) Enkel op de fiets (klinkerweg en kassei) is de B-kogel van de rammount te 'slap' en verdraait de steun over de kogels. Dat moet je dan op gegeven moment even bijstellen. Bestelling en afwikkeling gewoon goed en tijdig.

Product als omschreven, levertijd prima

Product als omschreven, levertijd prima

niks op aan te merken

Alles zoals afgesroken op de website

Aanrader

Prima sortering van RAM Mount. Snelle levering.

Voor een tweede setje en wat reserveonderdelen besteld bij Emounting.nl. Alles op voorraad, scherpe prijzen en snel geleverd. Top.

Ben prima tevreden

Snelle levering. Top kwaliteit. Goede service

Snel

Naar volledige tevredenheid

Snelle levering en klantvriendelijk

Service, delivery and product description are perfect.

See above

Goede kwaliteit en snel geleverd

Uitstekend!

Goed en snel

Degelijk product

Uitsekende dienst na verkoop

Verkeerde gsm-houder besteld en zonder problemen omgeruild, defecte spiegelbevestiging en onmiddellijk nieuwe opgestuurd..echte aanrader!!!

Vlotte,vriendelijke levering.Volgens de coronaregels uitgevoerd. dank u

super tevreden !

vandaag besteld , morgen geleverd ,zeer tevreden waren ze zo maar allemaal !

Nette levering alle onderdelen op voorraad

Fantastische service mentaliteit door Wim Krijnen

Wim is altijd bereid mee te denken aan de talloze oplossingen die te bedenken zijn met de RAM mount en soortgelijke modulaire systemen. Daarbij heeft hij parate kennis van het assortiment en komt hij verassend vaak met een net iets betere oplossing dan ik tot op heden zelf had bedacht. Dank daarvoor!

Snelle en correcte levering.

Snelle feedback bij vraag aan klantendienst. Goede service en correcte afhandeling.

Snelle levering, goede service en een uitstekend product

Onze bestelling, gedaan tijdens de vakantie van Emounting werd zeer snel verwerkt en bezorgd; levering was een dag na de bestelling. Helaas was een onderdeel van onze ipad-houder voor de fiets door de fabriek verkeerd gelabeld. Emounting reageerde nog in het weekend (!) en maandag werd het correcte onderdeel ontvangen. Zodat wij nu met de iPad in de iPad-houder op het stuur nooit meer zullen verdwalen.