Kwalitatief hoogwaardige tablet beugel voor onder andere ID BUZZ

Kwalitatief hoogwaardige Tablet opberg systeem gevonden en snel geleverd. Erg blij mee !

Mooi spul, maar niet goedkoop

Spiegel met montage materiaal besteld voor mijn rolstoel. Degelijk materiaal, maar wel behoorlijk aan de prijs. Zeer snelle levering, goede adviezen via de chat gehad.

Zeer goede service

Alles verloopt vlotjes. Snelle levering!

Snel en correcte leverancier

perfect

Hele goede service snelle verzending

Heb een rokform hoesje gekocht En die voldoet aan alle verwachtingen van een degelijke beschermhoes voor een telefoon en raad hem ook echt aan Vind hem beter dan de otterbox defender Deze past heel goed en de magneten in het hoesje zijn perfect blijft heel stabiel zitten op een magsafe lader veel beter dan met een magsafe stikker op een andere hoes Emounting houd je goed op de hoogte wanneer het product word verstuurd en wanneer het word bezorgd Als er iets tussen komen dat ze het verzenden niet halen door 1 of andere reden Dan krijg je daar keurig bericht over met een excuus

Verkeerd besteld. Volgende dag het juiste in huis

Verkeerd besteld. Volgende dag het juiste in huis

Uitstekende en snelle levering

Ze hebben een groot assortiment en leveren heel vlot. Ik ben erg tevreden

Prima service. Snelle respons.

Bestelling gedaan, snel geleverd. Helaas niet de oplossing. Retour en omruiling gedaan. Weer snelle respons en levering.

Prima materiaal, snelle verzending. Graag terug!

Mijn ervaring was perfect niks op aan te merken.

Ik heb iphone hoesjes gekocht van Rokform en bevallen prima. En ook nog een magneethouder voor in ventilatierooster. Echt waar perfect producten van Rokform. Trouwens de levering was ook prima.

Goed product

Goed product, zeer snelle levering, maar ik heb inmiddels een andere oplossing voor mijn probleem gevonden.

Het product is op 1 punt na prima

Goed en snel advies Snelle en correcte bezorging Wordt als zelfbouw pakket geleverd Makkelijk en snel in elkaar te zetten Maar: Ik heb gekozen voor flexibele montagestang Deze wordt met een speciale beugel aan bijvoorbeeld stoelbout bevestigt De stang is aan de onderzijde eigenlijk te dun waardoor deze niet goed geklemd kan worden voor fixatie. Ook is de stang van een heel zacht materiaal waardoor dit vervormd tijdens klemmen. Het onderste fixatie punt zou dikker en van een vormvast materiaal moeten zijn. Ik ben nu zelf aan het hobbyen om dit op te dikken om wel tot een goede niet wiebelde steun te komen. De meegeleverde inbusbout voor deze klem is geen standaard inbusmaat. Dus prima product met 1 klein verbeterpuntje

Feedback is welkom, maar niet altijd de juiste conclusie. Dit artikel verkopen we (en RAM Mounts wereldwijd) al ruim 15 jaar en wordt in een veelheid van voertuigen (ook professioneel) gebruikt. Juist het materiaal zorgt voor een flexibele doch stevige montage. Materiaal (aluminium) en bevestiging zijn zorgvuldig op elkaar afgestemd. Geen enkele noodzaak tot hobbyen, wel het juiste gereedschap gebruiken.

Tijd op zoek naar dit. Quadlock leverde niet aan Nederland helaas. Gelukkig via hun weten te bemachtigen!

Keuze genoeg en alles is Goed verpakt en snel verzonden.

Keurig bezorgd

Keurig bezorgd

Top product

Geweldig product geen gerammel meer IPad zit stevig vast. Beter als al die imitatie troep zonde van je geld.

Prima ervaring!

Overzichtelijk en snel bestelproces. Bezorging was ook zoals vermeld.

Suuuuper

Op zoek naar een houder voor een oude garmin gps, en, of deze houder ook geschikt is voor .... , meteen een dag later antwoord, yes, en als toch niet, na, was niet nodig Op zouk naaar.... , ffe op de site van Emounting.nl, en, eventueel is er ook voor U iets By the way, en, oook nog heel heel goedkoop Ten slot nog, het bijgevoegde stikkertje "bedankt!, dat je heb gekozen voor de specialist" Emounting.nl, ja, dat klopt, dat was het

I love ordering from these guys!

Hassle free and fast, free shipping. It’s fantastic! My only critique is the search function on their website sucks. Add more terms and you’ll get exponentially more results. There should be a way to eliminate things you are not interested in instead of having to scroll through pages and pages of results to find what you are looking for…

Goede overzichtelijke site. Snelle levering en scherpe prijs.

Goede kwaliteit, nette prijs en snel geleverd.

Goed en snel geleverd

Snelle levering en geweldige service

Omdat ik de beschrijving niet goed gelezen had heb ik de verkeerde tablet RAM mount X-rip besteld. De max lengte x breedte niet gezien verondersteld dat ik een 8" tablet had. Mijn tablet bleek echter een 10" te zijn. Dus even met de klantenservice gebeld. Ik kreeg gewoon direct een echt mens met productkennis aan de lijn. Waar zie je dit nog? Werd vriendelijk geholpen bij de juiste keuze. Terwijl ik de verkeerd besteld mount gratis retour stuurde kwam gelijktijdig de juiste mijn kant op. Het bedrag werd direct bij ontvangst gecrediteerd. Geweldig. En de Mount voldoet ook prima overigens.

Gewoon goed