I love ordering from these guys!

Hassle free and fast, free shipping. It’s fantastic! My only critique is the search function on their website sucks. Add more terms and you’ll get exponentially more results. There should be a way to eliminate things you are not interested in instead of having to scroll through pages and pages of results to find what you are looking for…

Goede overzichtelijke site. Snelle levering en scherpe prijs.

Goede kwaliteit, nette prijs en snel geleverd.

Goed en snel geleverd

Snelle levering en geweldige service

Omdat ik de beschrijving niet goed gelezen had heb ik de verkeerde tablet RAM mount X-rip besteld. De max lengte x breedte niet gezien verondersteld dat ik een 8" tablet had. Mijn tablet bleek echter een 10" te zijn. Dus even met de klantenservice gebeld. Ik kreeg gewoon direct een echt mens met productkennis aan de lijn. Waar zie je dit nog? Werd vriendelijk geholpen bij de juiste keuze. Terwijl ik de verkeerd besteld mount gratis retour stuurde kwam gelijktijdig de juiste mijn kant op. Het bedrag werd direct bij ontvangst gecrediteerd. Geweldig. En de Mount voldoet ook prima overigens.

Gewoon goed

Bestelling is netjes verpakt op afgesproken tijdstip afgeleverd!

Zie hier boven!

Prima bezorgd

Top bedrijf

Behalve goede prijs en snelle verzending ook fantastische service als je een beroep op iets doet wat even niet goed gaat. Snelle reactie en oplossingen die er toe doen! Dit bedrijf is een aanrader!

Professionele kwaliteit

Producten met professionele kwaliteit, maar daar betaal je ook wel voor.

Een fantastische service boven verwachting.

Ik had een verkeerd product besteld omdat ik het slecht gelezen had. Mijn e-mail werd binnen de minuut beantwoord en de bestelling direct omgeruild. Zeer snelle en correcte opvolging. Beter dan je verwacht.

jammer van de chat

Ik had wat research gedaan voor het aankopen van een SP Connect. In de uitgebreide chat bleek dat een bepaald item niet ingekocht kon worden. Even googelen vertelde dat via Bol.com wél kon. Dat bleek direct einde chat. Ik heb wel een deel bij Emounting gekocht. Helaas blijkt mijn e-bike stuur met doorsnee variaties een lastig stuur voor degelijke montage. Ben ik nog niet uit.

Dank voor uw feedback. In de log zien we dat we je uitgebreid te woord hebben gestaan via de chat over deze artikelen. Het artikel is voor ons (nog) niet beschikbaar bij onze leverancier. Het kan zijn dat de chat beëindigd werd nadat je melde dat je op BOL.com ging kopen. Op piek momenten zijn er teveel chats tegelijk bezig., dan moeten we keuzes maken.

Meedenkend en snelle service

Meedenkend en snelle service

Snelle levering, goed spul

Goed advies en prima service

Zeer snelle levering en de juiste schroefjes als service meegestuurd

Gewoon goed

Had een nieuwe montage beugel nodig, mooi en compleet setje gekocht. Prima

Prima producten en snelle levering

Zeer positieve ervaring!

Uitstekende costumer service!

Duidelijke webssite, zeer uitgebreid assoritiment, snelle levering

Zelfs voor een éénmalige klant met minimale bestelling, prima website, snelle levering

Goed advies via chat gehad voor aankoop en daardoor het juiste besteld en razendsnel ontvangen.

Ideaal

Alles was vlot! Dank u!

mooie producten met opmerking.

Algemeen ben ik heel tevreden met mijn RAM systeem voor mijn iPhone op mijn fiets. Maar.......jammer dat er bij de klemring voor het stuur niet een klembout met 6-kantige kop was geleverd. In plaats daarvan een ronde kruiskopschroef, welke dan meedraaid bij het aandraaien. Uiteindelijk wel bruikbaar maar tussendoor even verstellen kan niet. Remedie: Dan koop ik er zelf een met 6-kant kop........maar blijkt het dan geen metrische schroefdraad te zijn maar een "engelse" (inch) draad. De klantenservice heeft beloofd dit te herstellen maar dat kan vele weken (maanden) gaan duren omdat dit uit USA moet komen. Ben benieuwd.

Dank voor uw reactie. Dit betreft helaas een productiefout van RAM Mounts van dit artikel. We hebben de klant een tijdelijke oplossing gestuurd. Helaas zijn levertijden vanuit RAM USA 6-7 weken. Het artikel is tijdelijk geblokkeerd voor verkoop in afwachting van een nieuwe zending.

Super, werkt 100% zoals gehoopt

Past prima op het stuur, laptop 15” past prima, klitteband vind ik zelf iets minder handig, gebruik een anti slip matje. Verdern super tevreden.

Vriendelijk, accuraat, prima!

Goed advies, snelle levering, prima geholpen.

Doen wat ze beloven

zeer tevreden