fantastisch

steigerbuizen zwart besteld met van alles erbij om in 2 trappenhuizen trapleuningen te maken en alles was goed afgeleverd en op maat gemaakt en n fantastisch mooi resultaat behaald dank zij mijn man die alles heeft gemonteerd super blij en tevreden top bedrijf

Goede communicatie en snel geleverd

Als correct, netjes en snel geleverd

Zeer goed, snel geleverd, prima mayeriaal!

Geheel snel geleverd conform bestelling, prima kwaliteit. Enigste verbeterpunt zou zijn om de steigerbuis ook in lengtes tot 6mtr leverbaar te hebben.

Vlotte communicatie - snelle levering - alles top!

Alles top!

Gewoon goed

Snelle levering van de bestelling en goede service.

Snelle levering en de producten zijn uitstekend

Goede service en snelle levering.

Afgelopen bestelling was er een verkeerde maat van een koppelstuk geleverd. Direct een mail gestuurd en een paar dagen later hadden we de juiste afmeting al in huis. Prima service!

weinig aan toe te voegen, top

Makkelijk bestellen, keurig verpakt en vlot geleverd. Geen idee wat er nog beter kan als het al goed is.

Prachtig werk, snel, goed

Levering correct.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

De mensen van steigerbuis online dachten goed met mij mee, over een ideale kast voor mijn aquarium. Ze stuurde mij ook duidelijke ontwerpfoto,s. Alleen jammer dat ik bij de bestelling, niet kon aangeven waneer ik de spullen wil ontvangen. Ik moest nu afspraken afzeggen, die ik op de afleverdatum had staan. Maar verder een prima bedrijf.

uitstekend product, snelle levering

Correct én op tijd

Voor herhaling vatbaar

Super klantvriendelijk

Ik had een vraag over afmetingen, via de chat gesteld. Direct in contact met een echt persoon die fantastisch geholpen heeft. Besteld en dag later binnen! Zeer tevreden!!

Vlot geleverd

Top en op maat!

Veel keuze en goed geregeld

Keurige levering

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Na controle door hen bleek dat ik mm en cm door elkaar had gehaald. Ik werd hier keurig van op de hoogte gesteld zodat ik alles nog kon aanpassen. Prima service! Prijzen liggen een stuk lager dan bij de gangbare grote bouwmarkten.

Bestelling voldoet 100%

Volledige bestelling voldoet 100% aan verwachtingen. Prima track-And-trace, producten goed verpakt en nauwkeurige maatvoering.

Goede website, ruime keuze en goede levering.

Supersnel netjes geregeld

Had s morgens bestelling geplaatst en s middags kon ik alles keurig ophalen. Top

Superblij mee

mooi product, snel geleverd!

Snelle service en mooi materiaal!

Snelle levering van op maat gezaagde buizen en een doos met koppelingen. Alle koppelingen goed geleverd en goed verpakt. Het enige wat beter had gekund was een uiteinde van een buis waar een verdikking op zat. Als dat bij mensen terecht komt die niet kunnen slijpen oid dan krijgen ze hun spullen niet in elkaar. Ik was zeer tevreden over de spullen en de duidelijke en makkelijke website.

Correct snelle levering

2 e bestelling in 2 jaar. Goede service Maatvast Goede prijs Goede website Echte aanrader

Snel en flexibel

Snelle levering en zelfs nog een aanpassing in de order na een telefoontje. Goede service!

Hele prettige en vlotte bestelling en aflevering

Heel vlot afgeleverd en netjes + goed verpakt. Volgende keer het zaagsel uit de buizen blazen.

supersnel

Helemaal perfect. Exacte maat en supersnel geleverd.

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.