SNEL EN PERFECT

Goed product, goede kwaliteit en betrouwbaar snelle levering.

wederom top !

Niet voor de eerste keer steigerbuizen en koppelstukken besteld en wederom enorm tevreden. Snel en netjes afgeleverd thuis. Bleek vervolgens dat ik zelf foute keus had gemaakt (verkeerde dikte buis). Omruilen van voetplaten en koppelstukken totaal geen probleem (buizen uiteraard niet, eigen fout). Afspraak gemaakt voor bezoek showroom in Monster en toen goed advies en leuke tips gekregen. Kom zeker weer terug.....

Goed geholpen,Goed product,Goede aflevering.

Steigerbuizen gekocht, eerst in de zaak geweest om te kijken hoe of wat, besteld, en netjes afgeleverd met 2/3 dagen. Top.

Goede aflevering zoals afspraak

Goede verzorging en correcte bezorging

Ik ben zeer tevreden over de eenvoud van bestellen en de afhandeling van levering.

Eenvoudige site, overzichtelijk, bestelling levering is goed te volgen en op de afgesproken tijd geleverd.

Snel en correct afgehandeld

Binnen een halve dag lag mijn bestelling klaar om te worden afgehaald

heel goed afgehandeld

heel goed af gehandeld

SUPER!

Zowel zwarte steigerbuizen voor onze dressing als voor de trapleuning besteld. Steeds goed geholpen met welk materiaal we nodig hadden. Levering verloopt op de dag dat we het gevraagd hadden. Afwerking is super. Alleen maar goede dingen!

mooie materialen snelle levering

Mooi alles pas gemaakt en eenvoudig te monteren We zijn er blij mee

2 gegalvaniseerde buizen besteld van 3 meter lang, netjes op tijd geleverd en in perfecte staat.

geweldig

Uitstekend geholpen en super goede service

Bij het ontwerpen van onze inloopkast met steigerbuizen, zijn we enorm geholpen bij het technische gedeelte en het berekenen van hoeveel koppelstukken, maten van de buizen enz. Zonder deze service had het nooit tot een goed resultaat gekomen, daar ben ik van overtuigd.

Hadden verschillende projecten besteld en de dag erna was alles al klaar en netjes en ordelijk ingepakt per project. Zo kon alles heel makkelijk worden geassembleerd. Bedankt daarvoor.

Mooi verpakt

Top!!

Een zeer goede service, goede levering en netjes verzorgd!! Top!!

Prima bedrijf met goede service

Niet voor niets ben ik voor de volgende verbouwing aan ons winkelinterieur wederom bij steigerbuis online uitgekomen. Net als de vorige keren volgens afspraak geleverd.

Goed assortiment en prima levertijd

Wij vonden wat we zochten en kregen op tijd geleverd. Dikke 10

Binnen 2 werkdagen al mijn onderdelen in huis.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Duidelijke site, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Via de site besteld, kreeg gelijk de bevestiging en dag erna de terugkoppeling dat het klaar stond om opgehaald te worden. Telefonisch nog een wijziging doorgevoerd, dit was geen probleem. Ook tijdens het ophalen vriendelijke en behulpzame mensen. Gewoon een dikke 10

Geweldige snelle levering goedkope steigerbuizen en koppelingen Goede kwaliteit

goede info op de site en makkelijk bestelproces

goede info op de site en makkelijk bestelproces

Snelle levering voor een redelijke prijs

Steigerbuis onderdelen eenvoudig op de site gevonden. Spullen die diverse bouwmarkten niet hadden waren hier gewoon op voorraad. Top!

Alles naar wens!

Gemakkelijk bestellen. Overzichtelijke website. Vlotte levering en afhandeling. Materiaal goed verpakt. Voor mij alles naar wens.

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.