Keurig gewerkt, op tijd en compleet

Volgende keer, indien nodig, kom ik zeker terug.

Spullen netjes afgeleverd en goed te woord gestaan.

Een paar bestellingen gedaan en elke bestelling is goed afgerond en netjes afgeleverd. Goede ervaring met klantenservice. Na een bestelling nog een kleine bestelling toegevoegd na een paar dagen. Deze kon nog met de vorige bestelling mee verzonden worden en de bezorgkosten van de latere bestelling zijn terug betaald zonder erom gevraagd te hebben. Helemaal tevreden en goed behandeld.

Uitstekend!

Snelle levering en goederen zien er netjes uit. Prijs is ook goed.

Hele goede service

Ik had een fout gemaakt met de bestelling, ik had 10 borgringen te weinig besteld. Daags er na telefonisch contact opgenomen en na een goede uitleg kon ik via de site de borgringen nog laten toevoegen ,dus zonder extra bezorg kosten. Dit was mijn tweede bestelling in een paar jaar tijd en alles wordt prima bezorgd, geen manco’s en zeer goed verpakt. Een aanrader. Nico Duijn

netjes, snel geleverd

Na de bestelling geplaatst te hebben , is de bestelling snel en netjes afgeleverd

Prima assortiment en service

Ruime keuze tegen goede tarieven en snelle levering ondanks maatwerk en covid-19

Goed verzorgd

Besteld , betaald en goed verzorgd ontvangen. Zo moet het top Mooie trapleuning

Prima en zeer goed betrouwbaar bedrijf.

Nette en best wel snelle afhandeling. Materiaal goed verpakt.

Kwaliteit en mooie producten

Geweldige maatwerkservice voor de bouw van diverse meubels, kasten e.d. Perfect op maat geleverd, goed verpakt en snel verzonden. Mooi eindresultaat, tot een volgende keer!

Goed en snel geleverd

Prima geregeld

Binnen twee dagen, bericht bestelling klaar. Op zaterdagmorgen zelf opgehaald, prima geregeld.

Erg tevreden

Website en communicatie erg duidelijk. Ik heb de bestelde onderdelen zelf opgehaald in Monster. Kortom zeer tevreden, een dik verdiende 10.

Mooie 'kast' en goede service

Wij hebben een steigerbuis 'kast' op maat besteld en zijn er super tevreden over. Het ziet er mooi uit, super simpel om in elkaar te zetten en een handig systeem. Ik hoorde niks over wat de levertijd zou zijn (corona...), dus toen heb ik even gebeld. Meteen daarna kreeg ik steeds updates over de mail.

prima zaak

spullen netjes gezaagd en stonden klaar op de aan gegeven dag

Ruime en duidelijke keuze mogelijkheden, acceptabele prijzen en snelle levering; een echte aanrader.

Materiaal is goed verpakt verzonden, erg blij mee. Ook niet zo duur. Website is niet heel erg handig omdat je bij een aantalwijziging het dubbel moet bevestigen. Na contact net bedrijf netjes in orde gemaakt.

Eigen meubel samengesteld en op maat gemaakt, top!

Bij steigerbuis online een bestelling op maat geplaatst, na wat inspiratie opgedaan te hebben op de site. Wat op maat gemaakte buizen en koppelstukken besteld, deze waren binnen een week al klaar en geleverd. Enige nadeel dat je niet kan kiezen wanneer het bezorgd wordt en je dit pas een dag van tevoren hoort, gelukkig kon er iemand thuisblijven want nogal iets om je buren op te zadelen met zo'n zwaar en onhandig pakket. Prijs/kwaliteit verhouding materiaal erg goed!

Snelle levering, duidelijke website, alles prima in orde

TOP !!!

Bestelling wordt in 4 delen geleverd verdeeld over 1 maand

1e Levering alleen de buizen ontvangen, gebeld en ze zouden het uitzoeken. Niets meer gehoord. 1 Week later weer een pakketje met een deel van de koppelingen, kan dus nog steeds niet aan mijn kast beginnen. Mailtje gestuurd met de vraag wanneer de rest komt en of dat als 1 pakketje opgestuurd kan worden. Ze gaven als antwoord dat er nog 2 pakketjes onderweg zijn met vermoedelijk de rest van de koppelingen. Als je hier bestel kan je er dus rekening mee houden dat het heel lang kan duren voordat je alles binnen heb en kan beginnen, als je contact met ze heb zijn de antwoorden heel vaag.

snelle levering, alles op maat, prima geregeld

na goede levering bij mijn dochter heb ikzelf vervolgens steigerbuis en koppelstukken besteld. Mooi materiaal als aanvulling binnen ons project veranda :)

goede aankoop

niet zo'n grote bestelling maar voormij prima, online besteld, en afgehaald lag netjes klaar en heel snel s'ochtens besteld smiddags al geleverd, alles netjes opmaat, dus tevreden klant

Makkelijk bestellen en snel geregeld

Super goede en snelle service; bij afhalen nog een klein dingetje kostenloos meegekregen om de de trapleuningen kompleet te maken. Resumé .... ik blij, vrouw blij en kom zeker terug voor een ander project.

Snel geleverd en product is conform website

Prima spullen en geleverd als besteld

Prima spullen en geleverd als besteld

Prima materiaal, iet wat langzame levering

Geleverde bouwpakketten voldoen prima. Ivm drukte was het leveringsproces wat vertraagd en in twee leveringen uitgevoerd. Levering 1 keurig met track and trace, levering 2 helaas niet (uitbesteed door oorspronkelijke vervoerder?) Prima spullen en goede informatie voorziening. Wellicht een meer proactieve update voorziening voor de toekomst. Een dagje langer wachten kan vaak prima, maar dat weten is fijn

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.