goede service, hulp bij bestellen en snelle levering

Kwam er zelf even niet uit wat ik moest bestellen, maar Steigerbuis online heeft me daar perfect bij geholpen en zelf alles in de winkelmand geplaatst, hoefde alleen maar de bestelling te bevestigen, gegevens in te vullen en betalen. Volgende dag alles in huis

Nauwkeurig en snel

De dag na de geplaatste bestelling via de webshop al binnen.

Top bedrijf, conform afspraak volgende dag geleverd!

Goed geholpen met vragen en berekeningen vooraf en ook aftersales was top (ik had per ongeluk 8 ipv 4 wielen besteld, retour geen enkel probleem)

Topleveri g

Accuraat en snel was de levering. Helemaal niets op aan te merken. Prima kwaliteit ook

Geen op of aanmerkingen

Goede service en snelle levering

Goede service doordat je de buizen op maat kunt laten zagen, goede communicatie en snelle levering

Alleen maar goed

Even puzzelen op de site, maar als je het eenmaal doorhebt met het systeem van de werktekeningen dan is het allemaal superduidelijk. Ik was even onzeker hoe lang mijn buizen precies moesten zijn omdat ik een bepaalde overhang wilde en precies een bepaalde hoogte van de tafel wilde. Via de chat ben ik perfect geholpen, ze hebben alles voor me uitgerekend en het klopte allemaal precies, De levering was snel en correct, alles goed ingepakt. Geen handleiding maar het wees zichzelf en alles klopte als een bus. Dit smaakt naar meer, en de site zit vol inspirerende voorbeelden.

alles prima en snel verlopen.

Top!!!

Mooie afgewerkte buizen en bijbehorende materialen, kortom zeer tevreden, zeker aantebevelen

Duidelijke site.

Perfect. Duidelijke en overzichtelijke site. Snelle levering.

Prima snelle levering

Bestelling goed verlopen.

Dit bedrijf heeft z'n zaakjes uitstekend voor elkaar!

Het bestellen via de website gaat intuïtief, producten worden overzichtelijk gepresenteerd en het bestellen gaat makkelijk en laat niets aan duidelijkheid te over. Uitstekende webshop, correcte aflevering en telefonisch werd ik voorkomend te woord gestaan. Vakwerk!

Snel, goed en redelijke bezorgkosten

Donderdagmorgen 4 steigerbuizen besteld. Vrijdag om 14:30 werden ze thuis afgeleverd. Supper! De bezorgkosten zijn redelijk. Ga svp zo door Steigerbuis online.

Keurig , correct en goed qua prijs

Goed materiaal en nette accurate communicatie . Prijs is scherp

Fout in bestelling

Internetsite update aanpassingen niet goed. S'ochtends gelijk gebeld of het nog aangepast kan worden zonder dubbel verzendkosten te betalen. Ik zou bericht terug krijgen maar niet gekregen. Zelf weer contact opgenomen maar niet mogelijk om aan bestelling toe te voegen of de extra verzendkosten er af te halen. Flexibiliteit als een steigerbuis. Jammer dit allemaal. Hopelijk wel goed spul en snel geleverd.

Goed verpakt, prachtig product, zeer correcte levering..

keurig op tijd volgens de planning

De materialen zien er netjes uit, en keurig verpakt. Top!

Scherp, snel en netjes.

Kleine bestelling scherp, snel en netjes geleverd. Gekozen voor afhalen want verzendkosten zijn, ivm het gewicht vd materialen, wat hoger. Logisch. Tevreden met geleverde materiaal. Onze steigerbuiskapstok ziet er weer top uit.

Goede service. Vergeten een paar doppen te bestellen en die konden zonder extra verzendkosten toegevoegd worden aan de eerste bestelling.

Alles perfect en snel geleverd...

Alles al mooi op lengte gemaakt en stuk goedkoper dan bij de bouwmarkt...top!!!

vriendelijk en snel

Goede site, snelle levering

Steigerbuis besteld ivm een zelf gemaakte lamp. Goede site en snelle levering.

mooie kwaliteit en Supersnel geleverd

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.