Hele mooie product

Hele mooie steiger buizen. Snelle levering

Top!!!

Top materiaal, goed verpakt, snelle levering. Aanrader!!!

Hele goed service

Goed geadviseerd over de te gebruiken buizen en koppelstukken. Netjes en snel afgeleverd.

top!

ik ben fantastisch geholpen. slechts een kort telefoontje en mijn schets voor een kledingrek gemaild en ik kreeg een compleet winkelmandje gevuld met de benodigde materialen. ik hoefde alleen te betalen en een bezorgdatum te plannen. Ik kreeg ook een duidelijke uitleg met kleurtjes over hoe de kledingrek moest worden gemaakt. jullie hebben een fantastische service ! Ik ben superblij met mijn kledingrek en hij is tot op de millimeter perfect door jullie gezaagd.

Aangevraagd, geleverd en snel goed en gunstige prijs

vandaag besteld morgen geleverd ,

Accurate levering, goede spullen.

Alles ging volgens afspraak, alleen jammer dat de mail die een dag vóór levering zou komen pas op de dag van levering verzonden werd. Gaf enige onzekerheid of de levering wel op deze dag gedaan zou worden.

Snel en goed !

Een kind kan de was doen, site overzichtelijk, duidelijke omschrijvingen.

Mooie reclame doeken, snel geregeld

Mooie reclame doeken, snel geregeld

Gewoon goed

Mijn bestelling door gegeven, met alle koppelingen en buis. Deze bestelling is perfect geleverd. De buis precies op maat, eigenlijk is commentaar overbodig. Gewoon goed.

Snelle levering !

Mooie matte stigerbuizen, snel en goed verpakt geleverd.

Alles naar wens geleverd. Juiste maten en het ziet er gelikt uit. En ook nog een stuk goedkoper dan andere verkopers.

alles prima geregeld

Het was een kleine bestelling maar alles kwam snel en goed voor elkaar. Als we weer iets nodig hebben kijken we niet bij een ander want we hebben bij jullie al eerder goeie ervaringen.

Alles zoals besleld, geleverd zoals omschreven op de site

Snelle levering en zeer goede kwaliteit.

Snelle levering en zeer goede kwaliteit. Kleine wijziging van bestelling was geen enkel probleem.

Precies wat ik zocht.

Snel geleverd en op maat gezaagd.

Duidelijke site. En snelle levering........

Alles oké.

jammer, ze doen niets met opmerking over bezorgen in bepaalde tijdsperiodes

Je kunt een opmerking achter laten bij bestelling. Dat heb ik gedaan: levering elke dag na 14.00u mogelijk. Dit is NIET doorgegeven aan de transporteur en die stond dus rond 11.00u tevergeefs voor de deur. Lullig voor de chauffeur, die had dus voor niets omgereden en kantoor transporteur bevestig dat tijdstip na 14.00u niet doorgegeven was. Nu 3 dagen wachten voor de levering alsnog afgeleverd kan worden. Echt een domper. Naast milieu-onvriendelijk werken, tijd verdoen van chauffeur en...een middagje klussen en daarna die kamer opgeruimd hebben loopt dus door steigerbuisonline 3 dagen vertraging op, enkel omdat ze een aangegeven voorkeur niet doorgeven. Product prijs/kwaliteit kan ik dus nog niets over zeggen.

Dank voor uw reactie. Wij geven de informatie wel door maar onze vervoerder kan hier niet altijd rekening mee houden, wat begrijpelijk is. We vervoeren deze zendingen met een transportbedrijf, wat qua planning iets heel anders is dan een PostNL e.d. We vinden het vervelend dat u hierbij andere verwachtingen had. U heeft tevens track and trace info ontvangen met daarin het verwachte moment van leveren. Mvg Team SteigerbuisOnline

Top bedrijf met prima levering

Buizen waren super goed verpakt en netjes op maat.

Vierkant steigerbuis met toebehoren, mooi, kwalitatief goed materiaal en netjes verpakt. Zeker aanrader!

Prachtig materiaal

Heb een mooie kapstok gemaakt met 26mm zwartebuis materiaal. Is heel goed gelukt. Bestelling was snel verwerkt en materiaal was goed aangekomen.

Vlot, juiste maat, goed verpakt. 👍

Prima ervaring. Precies volgens de bestelling. Snelle en nette aflevering.

Kwaliteit top en snel geleverd

Zelf ontwerp gemaakt voor een kast en alles op maat besteld. Alles klopt tot op de mm, bijna 100 buizen en koppelstukken precies volgens plan. Maandag besteld, woensdag in huis, super!

zeer goede service

na een maat foutje in de levering wat ik zelf pas bij montage opmerkte zeer adequaat opgelost door steigerbuis online

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.