Snel en betrouwbaar

Eerst via website op zondag een vraag gesteld, maandag morgen meteen antwoord. Kreeg zeer snel mijn levering, bleek echter niet compleet. Na contact met steigerbuis online meteen reactie en volgende dag de nabestelling met de missende delen in huis. Geweldig en zeer gunstig geprijsd

Zeer netjes geleverd

Diverse keren buis materiaal besteld met koppelingen. Altijd snel en goed geleverd.

Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt, premium product voor een goede prijs. AANRADER! Ik ben zeer tevreden… heb meteen een nieuwe bestelling geplaatst… alleen jammer van de hoge verzendkosten… dat zou goedkoper moeten kunnen.

Goed geregeld

Bedankt voor de beoordeling, Rene! Veel plezier van je aankoop.

Heel snel geleverd. Was makkelijk om in elkaar zetten en zit heel mooi uit. Dochter is heel blij met haar nieuwe kast van steigerbuizen.

Helaas onduidelijk over mijn bestelling

Verkeerde maten ivm dat ik tafelblad opgegeven had dit blijkt dus niet goed te wezen ! wel is er aangeboden om naar de zaak te gaan en ze daar opnieuw gratis op maat te laten zagen . Maarja om nu helemaal daar heen te rijden is me te ver 60 min heen en dan weer terug dus die zelf wel

Goed product, snel geleverd.

Prima service, goed product, snel geleverd.

Alles binnen een paar dagen in huis

Al meerdere keren wat besteld, altijd vlot en compleet geleverd. Zeer tevreden.

Leuk om te lezen, Thaeke! Bedankt. Mocht je het leuk vinden om het eindresultaat met ons te delen, kun je een foto sturen naar ons. Vinden wij ook leuk! Team SteigerbuisOnline

Super ervaring

Ik ben zeer tevreden over steigerbuisonline.nl Ik ben heel goed geholpen geweest door Roy en de levering was ook snel.

de constructie ziet er geweldig uit

Het ziet er heel goed uit. De ondersteuning bij de bestelling en verzending was wel heel moeizaam. Ze wisten niet meer welk adres ze moesten gebruiken maar hebben hier dan ook niet voor gemaild, hier moest ik na een langere wachttijd zelf achterkomen. Ben nog steeds op mijn originele factuur aan't wachten. maw: administratief niet echt super

Alweer Fantastisch

2e bestelling gedaan, en weer fantastisch en snel geleverd!

prima service .snelle levering alles perfect op maat

Bedankt voor de mooie woorden, Ton! Veel plezier van je aankoop.

Super ervaring.

Snel, Goed en voor een zeer schappelijke prijs.

Bestellen en leveren: makkelijk en correct.

Bestelling maken is duidelijk. Volg de pijlen. Levering volgens info vanuit track en trace. Prima!

Te weinig materiaal geleverd zodat er een nabestelling moest volgen, wel snel opgelost

Zie boven

Prijs en kwaliteit verhouding is super Topspul!

Bedankt voor de mooie beoordeling, Patrick! Mocht je trots zijn op het eindresultaat, vinden we het altijd leuk een foto te ontvangen. Veel plezier van je aankoop. Team SteigerbuisOnline

Top zaak

Goede prijzen De bestellingen staan altijd netjes optijd klaar en lekker in de buurt gevestigd

Niet bezorgd, wel voor betaald.

Mijn pakket zou thuis bezorgd worden, maar kreeg bericht dat ik het bij intratuin in Monster kon ophalen. Na een mail werd mij verteld dat er een foutje met de labeling gemaakt was en mijn bestelling een dag later bezorgd zou worden. Na veel gedoe met mail van PostNL. Kreeg ik bericht dat ik mijn pakket bij het plaatselijk afhaalpunt kon afhalen. Om nieuw gedoe te voorkomen dat maar gedaan. Bezorgkosten voor niets betaald. De bestelling was verder in orde en voor een mooie prijs, maar omdat bestellingen van andere bedrijven die dag wel bezorgd netjes door PostNL bezorgd werden kan het nmm niet (alleen) aan PostNL gelegen hebben. Update: de in rekening gebrachte bezorgkosten zijn door ‘steigerbuis online’ teruggestort. Goed afgehandeld score naar boven bijgesteld.

Dat is zeker vervelend. Wij waren niet op de hoogte van het feit dat de zending niet bij u thuis is afgeleverd. We gaan de verzendkosten naar u crediteren. Excuses voor het ongemak.

Het materiaal is van prima kwaliteit. De maten die je opgeeft kloppen ook precies.

Netjes op maat gezaagd

snelle en duidelijke reactie via de chat

prijs/kkwaliteit goed in orde, professionele hulp via de chat is ook een groot pluspunt

Bedankt voor de mooie beoordeling, Arne! Veel plezier van je aankoop.

slechte verpakking en een belangrijk onderdeel ontbreekt

Positief: behalve incompleet is de constructie heel goed en conform wat ik besteld heb. De koppelingen zijn van hoge kwaliteit. Minder goed: er ontbreekt een belangrijk onderdeeltje en ik heb direct gebeld. En er is beloofd dat dit per omgaande per post weer ontvang. De kwaliteit van de 3 kleine buisjes is slecht. De 4e wordt nu hopelijk naar mij toegestuurd.

Niet lullen maar poetsen!

Bliksemsnel geleverd waar ik om gevraagd heb, TOP!

Mooi assortiment, niet duur maar wel kwaliteit, snel geleverd!

Ruime keuze in alle maten, verrassend goedkoop en toch goede kwaliteit. Aanrader!

Vlot geleverd , zelfs een "lastminute" toevoeging was geen probleem.

Vlotlaan 112

2681 TV Monster

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vind je het beste en grootste aanbod Steigerbuizen en Buiskoppelingen van Europa! Maak zelf unieke, stoere industriële meubels, hekwerken, trapleuningen, kapstokken en nog veel meer! Verkrijgbaar in o.a. Gegalvaniseerd Staal, Zwart Staal en RVS in vele diameters. Naast de losse materialen bieden wij je een unieke collectie DIY Bouwpakketten (+650). Bepaal zelf de afmetingen, bekijk het meubel in 3D en bestel direct. Je hebt daarna alleen nog een inbussleutel nodig. Elke dag streven we naar de beste kwaliteit en de hoogste klanttevredenheid.