Snelle levering en topkwaliteit!

Goede service en snelle levering

Met een eigen ontwerp een afspraak gemaakt. Vanuit Steigerbuisonline werd prima advies gegeven. Daarna snelle levering en de kliko ombouw staat. Dik tevreden!

Top! Snelle levering, goede kwaliteit!!

Zeer tevreden. Heel snel geleverd en een goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Je wordt goed op de hoogte gebracht van de levering!

Door een afleverprobleem met een te grote vrachtauto, werd besloten om de volgende dag met een klein busje het pakket op de plaats af te leveren. Keurig informatie gekregen over de oorzaak van het probleem. Pakket daarna vroeg in de ochtend ontvangen. De webwinkel heeft een groot assortiment en daar zitten handige onderdelen in die je in een doorsnee bouwmarkt niet kunt vinden.

Alles netjes op tijd geleverd

Kapstok besteld met nog wat andere dingen, alles kwam netjes op tijd aan, en in goede staat. Wat meer kan je wensen

alles prima geregeld.

zoals al geschreven, alles was prima geregeld.

gewoon top!

bestelling via de website: snel en overzichtelijk; levering: helemaal top, goed verpakt en snel geleverd

Anders vrij tevreden

Geen vijzen en pluggen erbij, jammer.

Prima kwaliteit materiaal, levering in eerste instantie niet goed

Over het geleverde materiaal valt alleen maar te zeggen dat het prima kwaliteit is. De bezorging, door een extern transportbedrijf, ging in eerste instantie niet goed. Op aangegeven datum en tijdsstip werd niets bezorgd. Na contact met bezorgdienst, te horen gekregen dat zending zoek was. Uiteindelijk, 4 dagen later, werd de bestelling alsnog bezorgd. Contact met bezorgdienst was niet optimaal.

Super ervaring!

Makkelijk bestellen en overzichtelijke lijsten, vlotte afhandeling tot en met de levering. TOP!!!

Alles naar wens verlopen

snel geleverd

helemaal TOP

snelle handeling even een telefoontje en ze begrijpen de situatie

Goede en snelle levering!

Alle onderdelen keurig op maat gezaagd!

Snelle en goede sevice

2de x besteld en nu ook weer netjes geholpen en snel geleverd. Zal ook vast de laatste x niet zijn. Gr K , Zuidersma

Heel blij mee!

Nadat we tevergeefs gewacht hadden op een bestelling bij een conculega, zijn we in zee gegaan met steigerbuis-online. En ‘hadden we dat maar meteen gedaan!’ Snelle levering. Goed verpakt, alles aanwezig! Helemaal prima. Waarom dan geen 10 geven? Het is jammer dat er geen instructies en/of tips bij zaten voor het in elkaar zetten… Het is ons prima gelukt, maar ik kan me zo voorstellen dat sommigen het lastig vinden… En… aan het uiteinde van 1 buis zaten staalresten (weet ff niet hoe ik het anders moet noemen). Voet/koppeling paste daardoor niet op de buis. Gelukkig konden we dit met een slijpschijf oplossen… Maar, wat als we die niet gehad hadden?

Gewoon goed snelle service

Ik heb enige malen contact gehad omtrent maten en ben erg goed geholpen mooi materiaal en alles past perfect

Vlotte service

Goede verpakt, vlotte levering en prijs /kwaliteit top.

Gewenste maat, pastte perfect. Een aanrader!

heldere site en snelle levering

goed, snel en vriendelijk!

Mooie zwarte steigerbuizen op maat besteld. Keurig op maat en snel bezorgd! Wij hebben ze gebruikt als gordijnrails en ziet er super stoer uit!

Verkeerde maat

Tweemaal heb ik bij Steigerbuis Online gekocht. De eerste keer is de verkeerde maat opgestuurd. Deze hebben wij niet gecontroleerd omdat wij het frame op een vrije muur bevestigden en het paste. Toen we een deel bijbestelden en dezelfde maat aanhielden is de juiste maat geleverd. Deze kwam dus niet overeen met wat we al hadden hangen omdat deze te klein was geleverd. We hebben zelf stukken buis afgezaagd omdat we verder wilden. Wijze les!!!! Meet na wat je binnen krijgt.

Goed bereikbaar, snelle levering, mooi spul

We hebben een rekstok gemaakt en dat is prima gelukt met de spullen van steigerbouwers online.

Keurig de levering verzorgd

Netjes verzorgd, goed verpakt en keurig op tijd. Met een goed t&T systeem.

Perfect op maat

Snel en goed op gewenste maat

Steigerbuis toegepast als parasol voet, bestellen ging makkelijk en snel via de website. Levering is prima verlopen.

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.