alles prima volgens afspraak

Duidelijke site en alles prima geleverd volgens afspraak

Alles op maat

Alles makkelijk besteld, ruime keuze en vlot geleverd

Super gaaf product!

Afspraak gemaakt in de showroom en samen met Roy een super gave kapstok uitgezocht, goed geadviseerd en meegedacht! Heel blij mee! Dank je wel!!

prima en snel

Levering gebeurt snel en in orde, zoals beloofd, ook voor België. Heel handig dat al het materiaal samen kan besteld worden. Alles is zo direct klaar (cfr. ook de inbussleutel zit erbij) waardoor je direct aan de slag kan. Bedankt ! Het betrof een basic trapleuning voor in de kelder. Prima voor daar dus. Voor in het woongedeelte zou ik wel een verfijndere versie prefereren.

Top service en super behulpzaam

Ben zelf totaal niet handig. Na contact met 1 van de medewerkers mijn idee gemaild en de maatvoeringen. De proactieve benadering en het meedenken en het advies hebben eraan bijgedragen dat de BBQ werkbank het boven verwachting eraan voldoet. Dit laatste is alleen mogelijk wanneer een leverancier meedenkt met de klant en weet waar hij of zij het over heeft. Volgende project staat alweer gepland en zal ook zeker weer door jullie mogen worden geleverd en ook mogen voorzien van de top adviezen en het meedenken. Mvgr, Rolf

Gevoel van vertrouwen

Al tijdens het bestellen via de site het aanbod om te helpen maar de duidelijkheid van de website maakte dat niet nodig, bestellen verliep prima en materialen snel en volgens afspraak geleverd. Fijne ervaring en de chauffeur van transporteur Wesseling heeft het compleet gemaakt.

Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Graag tot ziens in onze shop. Team SteigerbuisOnline

Top product snel geleverd

Gegalvaniseerde buizen op maat en koppelingen besteld. Snel en netjes geleverd. Prima product uitstekende website en service.

Bedankt voor deze positieve review en veel plezier met jouw aankoop. Team SteigerbuisOnline

Goede service, tevreden ...

Correcte service

Op en top goed bedrijf!

Medewerkers waren via een chat steeds bereid om uitleg te geven. We zijn prima bediend!

Super bedankt voor dit compliment! Team SteigerbuisOnline

Alles heel goed. En ook keurig geleverd

Heel goed en snelle levering

Goede kwaliteit

leveringsdag onduidelijk

Eerst mail gekregen: levering vrijdag, halfuur later:gaat niet meer geleverd worden vandaag(telefonisch contact opgenomen met de vervoerder en die zei maandag) maandag gaf de track en trace; wordt geleverd, en uiteindelijk is het dinsdag geworden... Info kan duidelijker

Beste Eric, dat is vervelend om te lezen. We doen ons best alle info die beschikbaar is zo goed mogelijk te communiceren. Dat is hier dan duidelijk niet goed gegaan, onze excuses hiervoor. We gaan nog bekijken wat hier fout is gegaan. Team SteigerbuisOnline

Snel en op maat geleverd

Groot assortiment, snel op maat geleverd voor redelijke prijs, ook afhaal mogelijk

Top bedrijf. Snel geleverd en mooie producten

Top. .

Prima materiaal!

Snelle levering en ruim voldoende keuze van componenten. Mijn buitentrap is nu voorzien van twee hekken met leuningen.

Perfect op maar gezaagd, goed verpakt & snelle levering

Mooie producten op maat

Prima uitleg, alleen dat je kleinere maten vanuit de standaardlengtes kan aanvragen is niet geheel duidelijk. Het lijkt of je de lange lengten moet bestellen, maar dat is niet zo. Na eerste bestelling geld teruggestort en niet gebeld, dat kan klantvriendelijker.

Prima service, flexibel in bezorging.

Prima assortiment en service. Site is makkelijk te gebruiken. Backoffice is flexibel voor bepalen bezorgtijdstip.

goede kwaliteit, snel geleverd, snel geplaatst

hebben de ronde dikke zwarte buizen genomen, is super stevig.

Prima producten voor redelijke prijs

Heb voor een onderstel van mijn tuintafel steigerbuizen van 33,7 mm gebruikt. Mooi op maat gezaagd en snel kunnen ophalen in Monster

Ruime keus goede prijs

Snel bezorgt en goed verpakt.

Perfect bedrijf

Kwaliteit spullen en zeer snelle levering.

Super!!!

Ik houd van dit bedrijf! Ik heb nu al meerdere keren besteld. Altijd snelle, zorgvuldige levering tegen goede prijs. Nu zeker een paar hele lange buizen en super levering, suprvriendelijke bezorging, zeker gezien dat het wat lastig was: ons huis is niet toegankelijk, de straat ligt open. Maar super opgelost!@

buizen zijn nog niet geïnstalleerd maar in de verpakking

nvt

Prachtig materiaal, snel geleverd!

Alles goed afgewerkt en maten volgens bestelling.

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vind je het beste en grootste aanbod Steigerbuizen en Buiskoppelingen in Europa! Maak zelf unieke, stoere industriële meubels, hekwerken, trapleuningen, kapstokken en nog veel meer! Verkrijgbaar in o.a. Gegalvaniseerd Staal, Zwart Staal en RVS in vele diameters. Naast de losse materialen bieden wij je een unieke collectie DIY Bouwpakketten (+450). Bepaal zelf de afmetingen, bekijk het meubel in 3D en bestel direct. Je hebt daarna alleen nog een inbussleutel nodig. Elke dag streven we naar de beste kwaliteit en de hoogste klanttevredenheid.