Snel, correct, vriendelijk, behulpzaam!

Klein bedrijf met passie. Goed advies gekregen. Snelle bestelling, deftige materialen.

Goede en vlotte levering

Maten gezaagde steigerbuizen zijn prima en de bevestigingsmaterialen zien er mooi uit. In 2 werkdagen geleverd.

Makkelijk bestelproces, snelle levering, goede kwaliteit

Op zoek naar een oplossing voor kapstok in de hal kwam ik op deze site terecht. Inspiratie op gedaan voor een oplossing van steiger buizen en gelijk besteld. Levering verliep vlot en naar tevredenheid. Alles zag er goed uur en is makkelijk in elkaar te zetten. Heel tevreden met deze bestelling!

Supper goed

Om te vouwen met steigerbuis, moet je hier zijn. TOP

Iedere keer als ik denk steigerbuis nodig te hebben voor een project, altijd even langs deze site… steigerbuisoneline… wat een wereld zaak, alles netjes op maat niets is te gek. Wordt netjes ingepakt afgeleverd.

Super bedankt voor uw positieve review! Tot de volgende keer, Team SteigerbuisOnline

uitgebreid assortiment

07 oktober bestelling gedaan en deze is in gedeelte geleverd (SBOF220003). De lange steigerbuizen zijn pas 15 oktober geleverd. Steigerbuis 60mm is niet geleverd.

Dat is vervelend. Zo te zien heeft onze klantenservice al contact met u opgenomen. Mocht er nog iets zijn horen wij dat graag. Team SteigerbuisOnline

Zoals alle voorgaande keren prima kwaliteit en levering

De gebruikelijke correcte levering. Ik werd keurig door de chauffeur gebeld omdat er op het afleveradres even niemand aanwezig was. Complimenten!!!!!!!!!!

Prima geregeld!

Prima geregeld!

Goede kwaliteit, snelle levering

Reeds verschillende keren bij dit bedrijf besteld. Betrouwbare kwaliteit en snelle levering tegen een nette prijs.

goede service

goede service!!

Alles netjes op maat en goed verpakt.

Top service en kwaliteit

Super ervaring. Mooi assortiment en kwaliteit aan steigerbuizen. Denken mee in oplossingen en een goede service.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, we denken altijd graag met onze klanten mee. Team SteigerbuisOnline

Product is zoals beschreven op de website. Hele degelijke spullen van goede kwaliteit. Spullen zijn snel verzonden en heel goed ingapakt zodat het aan is gekomen zonder schade.

Goede prijs kwaliteit

RVS niet meer af te halen. Zou ik in toekomst wel weer graag willen.

Dat klopt inderdaad. Vanwege beperkte ruimte in ons magazijn moesten wij kiezen tussen enkele series. Zo is er recent een nieuwe serie vierkante koppelingen toegevoegd, waardoor het RVS nu niet meer in Monster ligt. Desondanks kunnen wij deze altijd snel leveren of voor u naar Monster halen. Team SteigerbuisOnline

Kwalitatief super

Ik was blij verrast door de topkwaliteit van de materialen. Keurig verpakt, Montage ging super. Vooraf had ik vragen gesteld over de gewenste opstelling en de benodigde zaken en daarop kwam zowel via chat als ook via mail geen antwoord. Dat is een puntje voor verbetering. Heb het zelf vervolgens maar gegokt. Verder zag ik dat de materialen in voorraad waren, maar nergens stond er een indicatie van een levertijd. Dat was dus een kwestie van iedere keer kijken wanneer er verzonden ging worden (na 2 dagen meen ik) Maar ondanks de leermomenten heel tevreden !!

Prima geregeld

Overzichtelijke website. Makkelijk afhalen

Makkelijk en snel

Goed en overzichtelijk op de site en makkelijk te bestellen

Bedankt voor uw compliment. Team SteigerbuisOnline

Netjes afgeleverd chauffeur was zeer hulp zaam

Topkwaliteit en snel geleverd

Binnen 2 dagen op de juiste maten geleverd.

Snel, simpel voor een goede prijs

Webshop is gebruikersvriendelijk, er wordt snel geleverd en alles tegen een nette prijs

Top kwaliteit

Top kwaliteit en goede levering. Leveringskosten wel aan de hoge kant.

Prachtige stevige contstructie

Heb een kledingkast laten maken en daarin heb ik het steigerbuis kleding rek laten plaatsen. Een prachtige mooie en stevige constructie. Nu weet ik zeker dat ik er heel veel aan kan hangen zonder dat de buizen gaan hangen. Een aanrader!

Goed te horen dat onze rekken bevallen, ze zijn inderdaad ijzersterk en onverwoestbaar. Team SteigerbuisOnline

Duidelijke site en een vlotte, correcte levering.

Naar aanleiding van de ervaringen van een familielid, die voor z'n kledingwinkel stellingen en kapstokken maakt van deze buizen heb ik materiaal voor het maken van de inrichting voor een inloopkast besteld. De chauffeur belde dat het materiaal geleverd was daar ik op dat moment de hond aan het uitlaten was. Al met al een erg positieve ervaring, die ik zeker deel met anderen.

Een bestelling die goed verliep

Eerste maal een bouwpakket bij deze site besteld. Veel keus. Kast geheel op maat. Bestelling verliep duidelijk en volgens plan. Mocht ik meer nodig hebben van deze site zou ik dat zeker bij hen doen. Er zat alleen geen bouwinstructie bij, hierbij hebben we de site foto voor gebruik. Zou problemen kunnen geven bij minder handige mensen.

Nette levering en degelijk materiaal

Makkelijk bestellen en snelle levering. Alles is te krijgen en op voorraad. Daar kunnen veel leveranciers een puntje aan zuigen.

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.