Mooie produkten

Veel produkten met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Minpuntje: - de stalen zwarte buiskoppelingen vertonen bij gebruik buiten al snel roestvorming, dus is het raadzaam om deze vóór gebruik te behandelen met Hammerite Antiroest.

Deellevering blijft achter, backorder? 11 van de 15 lengtes (2,4 m - diam 33,7)werden geleverd

Deellevering, backorder blijft achter?

Supersnel

Enorm rappe service en juiste product

Mooie producten en super geholpen met een servicevraag.

Stevige degelijke buizen en verbindingsonderdelen. Goed verpakt geleverd. Had zelf een fout gemaakt bij montage (iets te goed gemeten) en daarmee uitstekend en snel geholpen. Blij met ons hekje!

snel geleverd

naar mijn verwachting afgehandeld

Ik vind de pergola constructie niet stevig genoeg.

De pergola constructie staat te wiebelen op de poten. Heb het gedwongen toch aan mijn woning vast moeten bevestigen voor stevigheid.

Goede kwaliteit, goed bedrijf

In de bestelling miste er 2 kleine onderdelen, maar met een telefoontje was het netjes en snel opgelost. Het is een heel mooi systeem en ben blij dat ik ervoor heb gekozen.

Na al die fantastische jaren nog steeds blij!!

Wat hierboven staat, zoals al jaren zijn jullie een wereldbedrijf met mooie producten en scherpe prijzen voor het steigerbuis! Ga zo door!!! Jef - Hobbyklusser Jef

Goede service en mooie kwaliteit

Ik heb een meubelrek besteld maar geen rekening gehouden met de levertijd en was vergeten dat ik op het tijdtip van levering niet thuis kon zijn. Ik heb met steigerbuisonline gebeld en kon de bezorging uitstellen. Was totaal geen probleem. Het product ondertussen ontvangen mooie kwaliteit. Helemaal tevreden.

uitgebreide mogelijkheden om iets te maken. handige tekenprogramma om zelf alles in te meten

Leuk om te lezen dat je gebruikt hebt gemaakt van de 3D Design Tool, Andre! We wensen je veel plezier van je aankoop. Hopelijk tot ziens in onze webshop.

Snelle service en mooie producten

Inmiddels enkele keren steigerbuizen besteld bij Steigerbuis online. Zonder uitzondering stond de bestelling snel (binnen een dag) klaar om afgehaald te worden. Producten waren netjes en precies zoals vooraf aangegeven. Ook het contact bij afhalen was prettig en vriendelijk.

Snel en goede prijskwaliteit

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker ten opzichte van concurrenten.

Zoals verwacht

Mooie zware kwaliteit …goede websit eenvoudig bestellen

Zeg ik niet ???!!

Als ik het zeg dan lopen ze naast hun schoenen

Snel gecorrigeerd

Snel geleverd, maar aantal stuks klopte niet. Werd wel heel snel rechtgezet, met bijkomende levering

Je krijgt precies wat je nodig hebt

Ruime keuze op site, aan te passen aan persoonlijke wensen. Site werkt met buitenmaten; handig. Compleet geleverd

Bedankt voor de beoordeling en het compliment, Geert!

Snelle service!

Twee maal een kleinere bestelling geplaats en twee keer erg snelle opvolging en levering.

Te laat qua levering

Hallo ,POST.NL heeft meermaals de leverdatum opgeschoven waarna wij de materialen niet op tijd hebben ontvangen voor plaatsing en we een andere oplossing hebben moeten zoeken helaas.....

Prima producten en een vlotte levering

Ik ben erg tevreden. Voor toekomstige aankopen hou ik dit zeker in gedachten.

Zo leuk om ook reviews uit België te mogen ontvangen, Guy. Bedankt voor de mooie beoordeling en woorden. We zien je graag terug in onze shop! Veel plezier van je aankoop.

Goed bedrijf met correcte snelle service

Ik heb om ruimte te winnen garderobe rekken op maat besteld en hoog aan mijn muren bevestigd om kastruimte te voorkomen en meer ruimte te creëren door de open constructie. Mijn huis lijkt nu wel op een fashionshop (haha)

Nu zijn we toch wel erg benieuwd naar jouw fashionshop ;) , Arne. Mocht je het leuk vinden om een foto te delen, zien we deze graag tegemoet. Veel plezier van je fashionshop!

Top kwaliteit en snelle levering

De buizen waten keurig op maat gemaakt en samen met de toebehoren erg snel geleverd. Ook de prijs is prima.

Top winkel

Heldere website, eenvoudig bestelproces, kwaliteits spullen, snelle levering! Allemaal veel sterren.

De service van steigerbuis online is zeer goed!

Bedankt voor de kwaliteit buizen en koppelingen. De bestelling was niet compleet maar na een belletje naar uw bedrijf werd dit gelijk in orde gemaakt. Snelle levering en goede prijs kwaliteit.

Zeer snelle levering

Zeer snelle en correcte levering

Snel en accuraat gelverd

Prima levering. Het bestellen is heel eenvoudig met de hulp van het ontwerpprogramma. Je weet precies wat je nodig hebt

Bedankt voor de mooie beoordeling, Dietmar! Leuk om te lezen dat je gebruik hebt gemaakt van het ontwerpprogramma. Benieuwd wat je ontworpen hebt, een foto van het eindresultaat vinden we altijd leuk om te ontvangen. Veel plezier van je aankoop.

Bedrijfsgegevens

Vlotlaan 112

2681 TV Monster

0174 725 710

[email protected]

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vind je het beste en grootste aanbod Steigerbuizen en Buiskoppelingen van Europa! Maak zelf unieke, stoere industriële meubels, hekwerken, trapleuningen, kapstokken en nog veel meer! Verkrijgbaar in o.a. Gegalvaniseerd Staal, Zwart Staal en RVS in vele diameters. Naast de losse materialen bieden wij je een unieke collectie DIY Bouwpakketten (+650). Bepaal zelf de afmetingen, bekijk het meubel in 3D en bestel direct. Je hebt daarna alleen nog een inbussleutel nodig. Elke dag streven we naar de beste kwaliteit en de hoogste klanttevredenheid.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.