Mooie en betaalbare producten

Goede en duidelijk site. Product is netjes en goed verpakt afgeleverd

Top service, gemakkelijk besteld & snel geleverd!

Top service, gemakkelijk besteld & snel geleverd!

Alles netjes verpakt. Het in elkaar zetten was wel wat werk maar ziet er netjes uit.

Snelle levering!

Snel geleverd! Alles past, stevig materiaal en de meegestelde schroeven en pluggen zijn ook prettig werken.

Duidelijke site, alles perfect op maat, snel geleverd, goeie prijs.

Correct, kwaliteit en snel

Ik had poten nodig die wat gewicht kunnen dragen voor een zelfgemaakte tafel. Afmetingen genomen, ingegeven in de site en een paar dagen later kon ik alles in elkaar steken.

Snelle levering en super service

Hele snelle levering en ik had een probleempje met een eindstuk dat is direct opgepakt en opgelost. Prima service!

top bedrijf bestelling stond al klaar bij ophalen

Bestelling besteld via website, veel goedkoper dan bouwmarkt.

Kwaliteit goed en levering snel.

De kwaliteit + levering was top van de kapstok. Jammer was wel dat de schroeven er niet bij zaten, dit is wel echt een verbeterpunt. Dit zijn zaken die erbij geleverd moeten worden vind ik.

Top materiaal en goede levering

Steigerbuis 48mm met 2x bocht en 2x bevestiging besteld voor tegen het plafond. Let wel op het gewicht, was zwaarder dan verwacht. Maar enkele goede pluggen bij besteld. Paar dagen later al in huis. Zeker een aanrader

Fijn bedrijf

Fijn geholpen en snelle levering

Snelle reactie en denken goed met je mee

Bij het bestellen van een op maat gemaakte bar, kreeg ik vrijwel direct antwoord via de mail en werd ik zeer goed geholpen. Ik zal jullie aan iedereen aanbevelen

snel en duidelijk , ook bij vragen

snel en duidelijk , ook bij vragen. Goed aanbod van steigerbuis materiaal

Prima product, juiste maatvoering, vlotte levering

Goede ervaring met Steigerbuis Online. Mooi afgewerkt product en met de juiste maten geleverd.

Snelle service, goede kwaliteit

Ruime keuze in koppelstukjen etc. Buizen op maat en toebehoren in zwart besteld. Vlot geleverd, mooi zwartgespoten, stevig materiaal.

Perfect, kan niet beter.

Perfect, kan niet beter.

Prima materiaal en levering

We zochten een rek in een bepaalde maat, deze gevonden op de site. Daarna keurig mail gehad en levering was ook goed. Thuis in elkaar gezet en helemaal tevreden. Lekker stevig

Snelle levering en topkwaliteit producten.

Voor onze trapleuning greep ik weer terug naar onze eerdere ervaringen met steigerbuisonline maar dit keer de 48 mm uitvoering met dito koppelingen. Ik kreeg een onmiddellijke reactie dat het verwerkt zou worden en de week erop had ik het prachtige materiaal in huis. Kortom geweldige service, levering en materialen. Met vriendelijke groet (en een duim) F. van der Schuur

Alles naar wens

Alles ontvangen zoals besteld

Goede website, prettig te woord gestaan bij persoonlijk contact en snelle levering. De ontwerptool die nog in ontwikleling is, was voor mij wel even puzzelen, maar heeft me uiteindelijk goed geholpen.

vlot en zeer goede prijs

Bestelling verliep vlot, alles netjes op maat, goede prijs. Alleen levering liet te wensen over. Vier dagen op rij was de bestelling aangekondigd om te worden geleverd en niemand gezien. Uiteindelijk de vierde dag een uur na het vooropgestelde uur bij de buren geleverd. En dat voor €34.5 leveringskosten.

snel netjes afgeleverd en vriendelijk

Website goed en overzichtelijk kon makkelijk alles vinden wat ik nodig had bestelling ging goed en alles werd snel en netjes geleverd .

Netjes opgestuurd en redelijk snel geleverd

Handige website en fijn dat alles op maat gezaagd kan worden.

Prima service, betrouwbaar en een snelle levering!

Top product

Top product Netjes ingepakt en compleet

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vind je het beste en grootste aanbod Steigerbuizen en Buiskoppelingen in Europa! Maak zelf unieke, stoere industriële meubels, hekwerken, trapleuningen, kapstokken en nog veel meer! Verkrijgbaar in o.a. Gegalvaniseerd Staal, Zwart Staal en RVS in vele diameters. Naast de losse materialen bieden wij je een unieke collectie DIY Bouwpakketten (+600). Bepaal zelf de afmetingen, bekijk het meubel in 3D en bestel direct. Je hebt daarna alleen nog een inbussleutel nodig. Elke dag streven we naar de beste kwaliteit en de hoogste klanttevredenheid.