Goede service!

Goede service!

Stevig en goed

Erg fijn! Product precies zoals besteld! Zit stevig in elkaar!

Snelle levering, netjes opmaat gemaakt en super goed verpakt!

Alles uitstekend in orde

Alle onderdelen, zowel buizen op verschillende lengtes als koppelstukken etc., werden volledig conform de bestelling geleverd, en ook precies op het goede, besproken moment. De kwaliteit is ook okee. Prima!

prima geregeld en vlot geleverd

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen!

Top, alles weer keurig en snel geleverd.

Weer een mooi project, met steigerbuis en oude kaasplanken een kastinrichting gemaakt. T ziet er weer goed uit.

Uitmuntende service

Via de chat op de website zeer deskundige informatie ontvangen over de mogelijkheden. Op basis van deze info alles besteld en precies op maat paste alles bij ons. Met 1 maat zelf een foutje gemaakt waardoor koppelstang te lang was, deze direct voor mij op maat gesneden. Bedankt voor de goede service en zal zullen zeker aanbevelen bij anderen !

Overzichtelijke webshop en snelle levering

Enigste minpuntje is dat de levering zo snel was dat ik het bericht dat de zending onderweg was, met de track en trace, kreeg nadat ik de bestelling al binnen had. Gelukkig was ik thuis.

Goed product snel geregeld

Via via kwam aan het adres van steigerbuis online. Het is duidelijke site en nette prijzen. Ik had een kapstok besteld en kon hm de zelfde dag al ophalen.

Duidelijke site, heldere communicatie, goede en snelle service!

Ik ben blij dat ik mijn spullen via steigerbuis online heb besteld, bij een volgend project zal ik zeker weer aan ze denken!

Snel geleverd, netjes verpakt. Helemaal top

Snel geleverd, netjes verpakt. Helemaal top

Snelle en correcte levering.

Wat onduidelijkheden over de levering, maar snel opgelost via de chat. Alles netjes verpakt binnen gekregen. Het was een DIY pakket, en ik heb die op verschillende websites vergeleken en overwogen. Wat ik bij deze site een beetje miste waren de exacte afmetingen.

Altijd snel en communicatief

Aan te bevelen, goede service, snel, prettige mensen

zeer slecht met beantwoorden van een mail,materiaal is prima

Ik had een mail gedaan om mij te laten weten wanneer het verzonden werd Maar nooit een reactie op gehad nu is het buiten voor onze garage neer gelegd om dat er niemand thuis was P.s de levering was wel redelijk snel Dit was voor mij een - punt Voor de rest alles prima

Excuses dat er niet tijdig geantwoord is op uw mail. De afgelopen periode is het erg druk en werken sommige medewerkers vanuit huis, waardoor er soms mails blijven liggen. In ieder geval goed om te horen dat de materialen en de snelle levering naar wens zijn. Mvg Team SteigerbuisOnline

Snelle levering en goed beschermde verzending

Een hele bestelling geplaatst om een hoogslaper te kunnen maken. Heel veel koppelingen en verschillende maten steigerbuizen. Alles binnen 4 dagen in huis...helemaal compleet en in orde.

Heel goed geholpen!!

De ideeen die ik had omtrent een kledingwandrek voor een kinderkledingkringloop winkel heb ik helemaal kunnen realiseren met behulp van een medewerker van steigerbuis online !!! Alles keurig op maat geleverd en snel afgeleverd. Prima dienstverlening

Dank voor uw positieve reactie!

Goede service en goede materialen

Goede service en goede materialen

Na het eenvoudig plaatsen van de bestelling de producten echt snel (2 dagen later) ontvangen via een uiterst vriendelijke transporteur. Professioneel zorgvuldig verpakt en ziet het er alles erg mooi uit: het hangt al! Ik ga weer bij jullie bestellen en heb mijn ervaringen in mijn kringen doorverteld.

Snelle levering en goed product!

Zeer tevreden.

Wij hadden buizen nodig op maat. Alles doorgestuurd en binnen de week, netjes optijd geleverd. Alles was perfect op maat gesneden. Het kon niet beter!! Het is de 2e x dat ik op deze site bestel en al de 2e x heel tevreden!

Goed assortiment / snelle levering

Prima prijs en snelle levering en volledig assortiment

Goede kwaliteit, op maat en snel geleverd

Website is duidelijk en het bestellen ging vrij vlot. Materiaal heel goed ingepakt en netjes gezaagd. De zwarte stijgerbuizen zijn wel kwetsbaar als je de koppeling wilt monteren. Voorzichtigheid geboden omdat de koppelingen relatief ruw zijn afgewerkt. DIt is overigens bij andere stijgerbuiskoppelingen niet anders.

Goed op afstand geholpen! Goede service...

Ik wilde voor een barretje een zwarte steigerbuis onderlangs maken voor een "voetensteun". IVM afstand tot de bar etc... advies gevraagd en gekregen! PERFECT !!! Het was alleen een beetje druk en antwoord op de e-mail kreeg ik daardoor pas na enkele dagen.... Was dit sneller geweest dan een 10.... maar alle begrip.... Een bedrijf waarop je kunt vertrouwen...

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.