Doen vlot wat ze beloven, prettige telefonische ondersteuning

Na een vriendelijk, kort en bondig advies per telefoon exact volgens belofte verzonden en ontvangen

Gewoon TOP!!

Ik had 4 steigerbuizen besteld voor mijn nieuwe eettafel. Snel geleverd! Netjes verpakt!

Ik heb het materiaal gebruikt voor een roede. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Helemaal top!!

Mijn bestelling voor een trapleuning snel en goed geleverd. De kwaliteit is ook echt degelijk. Ik ben blij met het resultaat.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Prima in orde!

Alles prima in orde: bestellen op de website gaat buitengewoon gemakkelijk, met een ruim aanbod en tegen scherpe prijzen. De bestelling wordt snel uitgevoerd, en werd goed verpakt binnen anderhalve dag al bij mij thuis afgeleverd, alles perfect op maat. Ook een compliment voor het transportbedrijf dat jullie gebruiken: vele transporteurs pleuren tegenwoordig - met een beroep op de coronacrisis - de bestelling naast de vrachtwagen op de stoep en vertrekken weer, deze chauffeur heeft netjes alles uitgeladen en binnen neer gezet. Ook dat dus prima in orde! Dus als ik weer een keer steigerbuizen nodig heb, dan weet ik waar ik moet zijn. Voor nu dank voor de prima afhandeling van deze bestelling!

Beschadigde buizen

Ik had steigerbuizen en koppelstukken besteld om daar een constructie van te maken voor buiten om aan op te kunnen trekken (pull up voor fitness) de buis die erbij zal om te gebruiken om mij aan op te trekken van behoorlijk beschadigd. Het galvaniseer is er voor een gedeelte al en is als het ware opstroopt dat zit nog wel op de buis. daar komt nu roest op en is dus erg vervelend om aan vast te houden. elke keer rost aan mijn handen. Ik heb gebeld hierover en kreeg te horen dat het een industrieel product is en dat dit kan gebeuren. Er werd geen passende oplossing geboden in de vorm van omruilen of iets dergelijk. Erg jammer dus.

Alles precies op maat geleverd Zeer snelle verzending 1 puntje van kritiek. Laat even weten als de bezorging ook eerder plaats vindt.

Snelle levering en goed verpakt.

Snelle levering en zorgvuldig verpakt. De mevrouw die de bestelling kwam afleveren bracht deze naar de 10 verdieping. Erg fijn en bedankt.

goede service en duidelijke communicatie

uitstekend

Uitstekende service en snelle levering alsook correcte prijzen

No nonsense, vlot en snel.

Recht toe recht aan vindbaarheid, inhoud, aanbod en bestellen. Duidelijke taal en laagdrempelig voor niet-specialisten. Snelle afhandeling van de bestelling. Snel op te halen. Leveren per koerier kan, maar leveren volgende dag bleek niet haalbaar.

Ook in deze tijd is het eenvoudig om online te bestellen. Mijn bestelling stond snel klaar en ik kon eenvoudig een afspraak maken om deze af te halen. Nog steeds top service.

Makkelijk om op de site te bestellen, en snel geleverd!

Compleet en snel geleverd

Makkelijke te bestellen

helemaal top

Onderdelen besteld voor een scharnier op een steiger. Een van de onderdelen bleek niet goed te passen. Werd onmiddellijk vervangen, geen extra kosten, geen gedoe. Erg fijn en blij mee!

Top product voor scherpe prijs

Mooie materialen voor een garderobestang besteld. Degelijk, zware materialen die stevig gemonteerd kunnen worden! Alles precies op maat, en zelf afgehaald. Een stuk goedkoper dan bij de bouwmarkt etc., en betere kwaliteit

Mooi materiaal

Snelle levering en op maat. Top

Alles perfect verlopen

Reeds twee maal bij steigerbuis besteld en heel tevreden klant. Heel goede kwaliteit producten, vlotte website, snelle verzending, ... Een klein foutje werd onmiddellijk rechtgezet, veel sneller dan ik me had kunnen voorstellen.

Zoals afgesproken en op tijd geleverd

De prijzen zijn prima en het materiaal is goed. Ik zou zo weer een bestelling plaatsen.

Afspraken van levering trekt op niks!!

Tweemaal werd een levering aangekondigd tweemaal werd de kat gestuurd dus niemand gezien.Als je ontbrekende onderdelen hebt teken dan het papier niet want achteraf houden ze u aan het lijntje.Als ze zo voortdoen verliezen ze veel klanten.Als ik maandag mijn ontbrekende buizen niet heb dan zet ik dit ook op HOPLR daar bereik ik een 300000 mensen mee.

Excuses voor het ongemak. In deze tijd, waarin bijna overal mensen thuis werken, ziek zijn of in deeltijd moeten werken kunnen dingen soms net iets langer duren. U heeft 2 dagen langer op uw spullen moeten wachten, dat vinden we vervelend. En als u ons zwart wilt maken moet u dat vooral doen, wij weten zelf waar we voor staan en dan is voor ons genoeg. Met vriendelijke groet, Team SteigerbuisOnline

Snelle en correcte levering

Duidelijke foto's en maten bij de diverse. Koppelingen. Makkelijk te bestellen. Correct geleverd.

Van bestelproces tot en met de levering is alles perfect verlopen

Het was de eerste keer dat wij steigerbuizen nodig hadden, dus wel spannend. Maar alles is naar wens verlopen, alles perfect op maat gezaagd en met de bijbehorende koppelstukken, was het zo gepiept. We hadden een voorkeursdag opgegeven voor de levering en ook hiermee werd rekening gehouden en de levering was conform de afgesproken tijd. Wij zijn in ieder geval zeer tevreden over dit bedrijf!

Snelle levering, prima producten

Snelle levering en prima producten. Goed telefonisch contact met de chauffeur over de aflevering omdat ik op m'n werk was.

Snel, flexibel, verstand van zaken en heel vriendelijk

Was 2 inbus boutjes vergeten te bestellen. Gebeld en werd subiet in orde gemaakt. Waarvoor mijn dank!

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.