Netjes verpakt, wel beter communiceren!

Keurig netjes verpakt geleverd. Alleen jammer dat we niet 24 uur van te voren melding kregen wanneer het pakket bezorgd zou worden. Deze melding kregen we s’nachts, niet gezien natuurlijk en opeens werd ik gebeld we komen een pakket afgegeven.......U moet thuis zijn anders moeten we het weer mee nemen, ben er met 5 minuten🤨

Snelle levering!

Snelle levering! Kwaliteit van de producten zijn uitstekend. Zeer tevreden ermee.

Volgens verwachting

Materiaal *eheel volgens bestelling en snel geleverd.

Prima, tijdig, betaalbaar en volgens specs

Ik wilde een eenvoudige kapstok van steigerbuizen. Na chatoverleg voor de beste maaatvoering kon ik eenvoudig alles bestellen en voor een goede prijs geleverd krijgen. Fijn dat de buizen op maat gezaagd worden. En keurig op tijd geleverd.

Uitstekende service.

Wist me geen raad met de maten. Mail gestuurd en uitstekend geholpen. Binnen een paar minuten was mijn winkelwagentje gevuld. Zeer snelle regeling en alles past perfect.

Prima produkten

Steigerbuizen besteld om te combineren met een meubel in mijn kapsalon Snelle levering Mooi stevig en stoer materiaal Ziet er top uit allemaal

Snelle levering, probleem snel gefixed

Goede website waarop het samenstellen van in ons geval een kapstok snel en gemakkelijk verliep. Ondanks het op maat maken van de buizen was de bestelling, op zaterdag geplaatst, op maandagochtend al gereed om (eigen keuze) afgehaald te worden. Bij het monteren bleek een van de bestelde haken van een andere kleur te zijn, kan gebeuren. Gemeld, zeer snel reactie, juiste kleur werd opgestuurd. Ook deze levering verliep zéér snel en was de volgende dag binnen. Dus wat mij betreft een prima webshop om zaken mee te doen.

Alles zoals gevraagd.

Snelle levering, zeer goed verpakt.

Leverdatum moest na de kerstvakantie, aangezien onze school dicht was tijdens de vakantie. Hier werd prima rekening mee gehouden. Alles is netjes verpakt en afgegeven. Dank!

super

prijzen zijn fantastisch, wel zelf opgehaald want ik vond bezorgkosten aan de hoge kant voor een RSV buisje en 3x ophang. Misschien kan dat anders....

Super geholpen!

We zochten een oplossing voor onze achterwand van de bühne, de medewerkers van Steigerbuis hebben ons goed geadviseerd en meegedacht in de mogelijke oplossing. Na het plaatsen van de order werd het ook nog eens zeer snel geleverd! Super tevreden.

Mooi en stevig materiaal

Snelle levering, mooi materiaal, lekker stevig. Heel blij mee!

Stipte en vlotte service en levering

Overzichtelijke website, duidelijke instructies. De bestelling werd vlot geleverd en netjes verpakt achtergelaten op het terras, zelfs al waren wij niet thuis op dat moment. Schitterend!

Snel besteld , snel geleverd

Prima geregeld . Snel besteld, snel geleverd.

ik heb goede ervaring met dit bedrijf

snelle en nette afhandeling contact via de mail is ook goed

Zeer nette en snelle afhandeling van de order

Wij hebben geen grote order geplaatst maar deze is dezelfde ochtend al verwerkt en begin van de middag kreeg ik een keurige mail dat mijn bestelling klaar stond op opgehaald te worden. Alles werd netjes in de auto getild dus een volgende keer zijn wij weer van de partij!

Prima en mooi steiger masyeriaal

Duurde wat lang voor t werd geleverd, door de feestdagen denk, maar top

Prima service alles op voorraad

Rond de feestdagen een bestelling geplaatst niet meer te bezorgen rond de feestdagen uiteraard maar zelfde dag nog afgehaald prima geholpen aardige mensen

Uitermate tevreden

Alles netjes verpakt en snel geleverd. Alles erbij en op maat, zoals gevraagd. Dik tevreden 😎

Prima geholpen

Zeer goed bedrijf

Bestelling geplaatst om een banner aan op te hangen. Door feestdagen (kerst en NY) en een verbouwing had de bestelling alles behalve haast. Bestelling is ruim op tijd tussen de feestdagen door geleverd geworden.

Perfecte service, snelle levering, stevig materiaal

Ik heb zwarte steigerbuizen, koppelstukken en 18 haken besteld om in combinatie met eikenhouten planken een kapstok te maken in de industriële stijl. Hij is waanzinnig geworden! Dank voor de snelle levering en dat nog wel rond de feestdagen!

Goede website, duidelijke FAQ, top producten

Goede website, duidelijke FAQ, top producten

Ge-wel-dige service!

Boven verwachting, alle producten komen snel, volledig en onbeschadigd aan. Met het nodige voorbereidende huiswerk, kan elke 'niet-klusser' zelf een prachtige constructie samenstellen.

Snel geleverd oplengte gezaagd top👍

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.