Goede service, maar helaas

Heb reeds eerder besteld op steigerbuis online, een aantal jaar geleden, en heb er toen geen last van gehad, maar op dit moment vind ik de koppelingen echt van mindere kwaliteit; zonder er te veel kracht op uit te oefenen draaide ik direct de draad van 4 inbus-bouten dol, waardoor ik hiervoor een alternatief heb moeten maken. Lijkt wel of ik hier te maken heb met een Chinees product. Jammer.

Super snelle levering

Super snelle levering en alles was netjes verpakt zodat niets beschadigd kon geraken tijdens het transport. Heel tevreden.

Aan te raden

Prijs kwaliteit correct Snelle levering

Klasse bedrijf met goede service

Zeer goede ervaringen met Steigerbuis Online. Maken de buizen precies op maat en netjes afgewerkt. Alle koppelingen zien er goed uit. Alles snel opgestuurd. Ook toen er iets niet bleek te kloppen, werd dit zonder problemen kosteloos opgelost. Ik heb er een badkamermeubel van gemaakt. Oftewel ik ben zeer tevreden.

zeer duidelijke website, levering snel ontvangen.

Net na de middag de spullen besteld via de zeer duidelijke website, de volgende ochtend alles netjes ontvangen op het gewenste adres. Mijn neef is reuze blij met zijn nieuwe planken voor in de kleedkamer.

Supersnelle levering.

Vriendelijk personeel. Ik ben goed geholpen aan de telefoon. De volgende dag konden we de bestelling al ophalen.

Goed en snelle levering

Goed en snelle levering en mooi product

snelle levering en prima materiaal

duidelijke website, snelle levering , prima verpakt.

snelle levering !

kwaliteit is top en snelle levering

top service

goed en snel

Zeer snellen en perfecte afhandeling

Goeie website en veel te vinden aan onderdelen. Goede communicatie als je belt of langs gaat voor informatie. Bestellen gaat vlot en de communicatie is goed en snel. De levering in mijn geval kon ik de volgende dag al ophalen. Bij volgende klus zijn zij weer de eerste.

Goede service, hadden iets verkeerd besteld maar kan gewoon retour gebracht worden.

Snelle en nette levering.

Zeer snelle levering, degrlijk verpakt en zeer fraaie mat zwarte buizen. Top!!

Goed/mooi product, levering niet handig

Producten zagen er goed uit. Aan de levering was t beter dat ze ruimer vooraf gecommuniceerd zouden hebben. Nu kreeg ik om 8u smorgens een bericht en na n aantal uur stonden ze voor de deur

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Veel keuze uit koppelstukken, snelle levering. Bestellen gaat erg makkelijk

Conform condities, prima!

Duidelijke site, snel geleverd voor concurrerende prijs.

Prima en snel.

Het was een kleine bestelling maar toch goed geregeld.

Nette, snelle levering. Mooie producten

Superblij met de snelle levering, binnen 3 dagen van bestelling naar bedhekje. Ziet er mooi en strak uit.

Snel en netjes

Buizen keurig verpakt en dus onbeschadigd aangekomen

Heel erg fijne ervaring gehad.

Wij zijn super tevreden met steigerbuis-online. Hele vriendelijke mensen aan de telefoon gehad, ontzettend snel en kundig antwoord gekregen via de mail en bovenop dit alles ook nog eens supersnel geleverd!

Zending prima en op tijd ontvangen

Zending prima en op tijd ontvangen

Keurig geregeld

Omdat ik niet de handigheid had om het in 1x goed te meten heb ik eerst de koppelingen en daarna de buizen besteld. Zo kon ik de koppelingen op de juiste plaats leggen en dan meten. Alles keurig netjes verpakt en afgeleverd. Ook de communicatie wanneer de bestelling binnen kwam was keurig.

Zoals altijd TOP!!!

Bestel nu al een geruime tijd de materialen voor de kapstokken die ik maak. En krijg steeds meer complimenten over hoe gaaf het materiaal is. Ga zeker zo door! Jef Westen Van Hobbyklusser Jef Westland

Snelle levering en mooie spullen voor een aantrekkelijke prijs

De website is overzichtelijk en de aangeboden artikelen zijn van goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Daarnaast snelle levering!!

Mooi spul

Snel geleverd, fijn dat het al op maat is gezaagd. Mooi mat zwart materiaal. Alleen jammer dat de schroeven die ik erbij besteld heb, door de gaten van onderdelen gaan. Jammer dat er niet door jullie contact wordt opgenomen om hierop te wijzen. Ik kan er natuurlijk een ring onder plaatsen, maar deze is niet in dezelfde kleur. Verder ben ik wel heel tevreden.

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.