Duidelijk, snel, oerdegelijk, specialisten

Ik wist niet meteen welke diameter buis en toebehoor ik nodig had. Na een telefoontje met een bekwame en vriendelijke medewerker werd me alles duidelijk en kon zelf alles heel gemakkelijk op de website vinden en bestellen. 3 dagen later in huis. Perfect geregeld!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Van de bestelling tot aan de levering prima!

Helemaal goed!

Snelle correcte levering

Prima materiaal!

Prima en metjes verpakt

Prima produkt krijgt wat je bestelt en op tijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnelle levering en prima kwaliteit

‘sAvonds besteld, de volgende morgen al een e-mail dat de bestelling gereed was. Keurig op maat gezaagd. Mooie zaak in Monster en prettig contact.

Goede service, snelle levering

Het onderdeel dat ik eerder had besteld, was niet meer in de webshop te vinden. Contact hierover via de chat opgenomen en de medewerker bood aan om gelijk even in het magazijn te gaan kijken. Wellicht hadden ze daar toch nog 1 exemplaar liggen. En dat was inderdaad zo. Volgende dag in huis. Fijn dat er even moeite gedaan werd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en super materiaal

Het is gewoon zeer prettig dat je de maten kan doorgeven en dat je dus zelf het alleen nog maar hoeft op te hangen of wat je er ook mee doet! Overzichtelijke website en goede informatie over de levering van je bestelling,zeer tevreden!

Vlotte afhandeling

Goede prijs en goede communicatie

Fantastisch snel en makkelijk

Snelle levering, alles perfect ontvangen. Van te voren een vraag via de mail gesteld, ook meteen antwoord, echt blij met mijn aankopen. Heel makkelijk om van alles te maken zonder gezaag en gedoe!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snel en gemonteerd geleverd.

Gewoon top

Alles naar wens tegen nette prijzen. Zou hier zo weer bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en snelle betrouwbare levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, alles naar wens. Mooi materiaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snel en netjes afgeleverd

Netjes en snel afgeleverd , je krijgt zelfs nog een sms voor de tijd !

Mooie producten

Mooie producten, lastig de juiste producten te bestellen. Doe iets met een virtuele tekening waar de benodigde producten automatisch uitkomen.

Zeer tevreden.

Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen. Ze denken met je mee. Zeer goed.

Zie hieronder

Fijn snel en goed geregeld

Perfect!!

Super. Online kun je alles bestellen wat je nodig hebt. Zelfs de pluggen en schroeven. En alles wordt perfect op maat geleverd. Top!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site met alle afmetingen erbij.

Snel en op maat geleverd. Kwaliteit van de materialen zou beter kunnen. Van 2 van de 5 leuningdragers zat het oog niet recht t.o.v. de voetplaat. Gezien het feit, dat het in principe om steigermateriaal draai, vind ik dat niet echt een probleem. Maar ik heb er een plafondverlichting mee gemaakt en dan valt het op. Zou volgende keer zeker weer bij steigerbuis online bestellen, gezien de snelle en correcte levering.

Snel, duidelijk en accuraat

Goede duidelijke website, snelle levering van op maat gezaagde delen en bijbehorende klemmen. Dus alles perfect verlopen bij beide bestellingen die ik heb gedaan.

Helemaal TOP

Gisteren besteld ( donderdag), had nog nagevraagd of het voor het weekeind in huis kon zijn , Antwoord : kon niet gegarandeerd worden , zou waarschijnlijk pas na het (pingster) weekeind worden Maar het lijkt er haast op of ze de mail in de gaten gehouden hebben en er spoed achter gezet hebben om het toch nog vrijdag geleverd te krijgen , En met success !! Vandaag binnen !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Prima! Makkelijk bestellen via de website en snel geleverd. Vervoerder heeft spullen netjes achtergelaten terwijl we niet aanwezig waren, nette service! Was goed verpakt en alles is al in gebruik!

Toppie

Toppie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke site, snelle en correcte levering

Ik vond de site duidelijk, vooral de bouwtekeningen zijn behulpzaam. De bestelling is goed en op de gewenste datum afgeleverd en was compleet.

Terug ok

Bij deze bestelling is het terug goed verlopen. ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Over Steigerbuis Online

Bij SteigerbuisOnline vindt u het grootste assortiment steigerbuizen! Met onze buis maakt u unieke, stoere industriële meubels, kasten, stellingen, kapstokken en nog veel meer! Hieronder vindt u een overzicht van de beschikbare diameters. U kunt deze steigerbuizen o.a. combineren met onze stalen buiskoppelingen, zwarte buiskoppelingen of een van onze andere series.

Filter op Taal